Ja, het is niet normaal man. Heb om 8 uur een gastcollege waar ik verplicht moet zijn...quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het is niet normaal man. Heb om 8 uur een gastcollege waar ik verplicht moet zijn...
Ik ook. Iedere week.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k ben volgende week donderdag en vrijdag vrij, nice of nice?
Wat fijn dat je dat zegt, dat mag ik ook nog maken van de afgelopen 4 weken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef leeell het volgende:
concurrentieanalyse en reflectieverslag maken, absoluut geen zin
ik voel jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen college om 8:45, 6 uur opstaan.
Oh, genot, een broeder in de strijd. Ik dacht al dat ik de enige was die volgende week tentamens had.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat zegt, dat mag ik ook nog maken van de afgelopen 4 weken.
En dan ook nog volgende week tentamenweek...
Terechte, terechte klacht. Ik ben meer bezig met rapporten en alles dan wat er toe doet.quote:
Nog altijd beter dan middelbare schoolquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan middelbare school
Klopt, ik mis het ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelbare school was chill hoor.Helemaal niks uitvoeren en alles halen, die tijd mis ik.
Had Rellende_Rotscholier gezegd, dan was je meteen de populairste jongen van de klas geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, in mijn klas zitten meer FOK!kers. Toen iemand vroeg wat mijn username is heb ik lekker niks gezegd.
De tijd dat je nog heilig ervan was overtuigd dat als je op je boek sliep, de kennis wel je hoofd in trok.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelbare school was chill hoor.Helemaal niks uitvoeren en alles halen, die tijd mis ik.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had Rellende_Rotscholier gezegd, dan was je meteen de populairste jongen van de klas geweest.
Ongetwijfeld, dit is mijn achtste jaar middelbare school ondertussen. Wil eens iets anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan middelbare school
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dit is mijn achtste jaar middelbare school ondertussen. Wil eens iets anders.

Doe ik. Een maandje erop zitten. Moge nog vele volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Geniet er maar van.
1-2-3-4-5 vmbo (ze deden er vijf jaar over ipv 4quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
1-2-3-4 vmbo
4-5 havo
5-6-6 vwo
Is dat niet negen?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
etsoe blijft natuurlijk op de middelbare zitten voor al die pre-pubescente 1ste klassers, van een door mij ongespecificeerde sekse
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
etsoe blijft natuurlijk op de middelbare zitten voor al die pre-pubescente 1ste klassers, van een door mij ongespecificeerde sekse
Ik heb echt kutletters.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
KB zit een beetje TEEN te wordfeuden
Wordfeud Alzheimer's editionquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Kaasrol het volgende:
Zag op de terugrit van school zo'n 50plusser dat doen. Toen ik uitstapte was ze nog steeds bezig
Haha, ze keek er ook nogal moeilijk bij.quote:
A Serbian Film.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |