Inderdaadquote:
We gaan het maandag uitvechten geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is niet eens een discussie over mogelijk. Support is altijd klantenservice. Klaar.
Online stukken enzo moeten ze dan onder "knowledge base" zetten ofzo...
Ik hoop dat je "wint"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand een vervanging voor EZTV? Ik word schijtziek van het feit dat die steeds plat ligt(ik mis series) en ik ken geen site die een duidelijk, dagelijks overzicht heeft.
Geen app mogelijk hierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.
Dan zou ik het niet weten... Ben wel erg tevreden over TV Show Favs, je kan mooi bijhouden welke aflevering je gezien hebt, wat er afgelopen week is uitgekomen, wat er volgende week uitkomt, info over plot/acteurs enzo... Dus als je ooit een Androidphone neemt, is het wel een aanrader!quote:
vol spanning wachten we af....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-600.html#tab:prices
37 euro thuisbezorgd, een harmony 600
Typische vrouwenbeslissingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!
Nu installeren en duimen dat het allemaal goed gaat!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Typische vrouwenbeslissing
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
Kijk dat zou ik dan weer niet doen... en ik vond het touchscreen erg aantrekkelijk. En favoriete zenders die je kunt instellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die Logitech die ik heb wel. Grote database op internet en optioneel zijn functies te leren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn die multi afstandbedieningen echt overal op in te prikken?
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
Ligt er een beetje aan, bijna alle apparaten gebruiken IR, maar als je wat duurdere spullen hebt, heb je de kans dat die een RF afstandsbediening gebruiken. Op zich nog steeds geen probleem, maar dan moet je ook een wat duurdere harmony hebben die dat ondersteunt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Ik kan er 15 apparaten op aansluiten. En onze favoriete zenders instellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het gister gelezen, is een aannemelijk verhaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stukje over dat duikongeval in Duitsland
http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-duikongeval.html
Ik heb Nico Dijkshoorn daar gisteren een leuke column over horen oplepelen tijdens DWDD..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |