SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
damn....quote:
Ja diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Ik ook, mijn moeder heeft nog een foto met bijschrift "mijn eerste winter" (die van mij dan, niet die van mijn moeder). Sorry voor de SCquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dieKoud hè? Ik ben toen ook geboren.
Ik heb een foto van de bevroren waalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, mijn moeder heeft nog een foto met bijschrift "mijn eerste winter" (die van mij dan, niet die van mijn moeder). Sorry voor de SC
Reinier Paping is toch mooier dan Henk Angenent ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dieKoud hè? Ik ben toen ook geboren.
Wolfsburg?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Gravedigger het volgende:
Ik gooi er wel een nieuwe tegen aan:
Wat was de oorspronkelijke vestigingsplaats van Volkswagen?
Wolfsburg is het nu, dat dat zal hij niet bedoelenquote:
Wrs heb je gelijk, maar het was de enige plaats die ik me kon bedenken en anders loopt het weer vast als niemand antwoord geeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wolfsburg is het nu, dat dat zal hij niet bedoelen
Dus de oorspronkelijke vestigingsplaats ligt daar in de buurt of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:51 schreef Gravedigger het volgende:
Sportief om niet in de spoiler te spieken. Wolfsburg is ontstaan als woonplaats voor VW arbeiders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |