Ze mogen hun oudste niet zo? (omdat die op de meest onveilige plek in de auto moet zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:23 schreef Worteltjestaart het volgende:
Onze buren hebben 4 kinderen en een Peugeot 307 SW met een extra stoel achterin (is een optie die je kunt bestellen). Dan rijd je in een enigszins gewone stationwagen en je hebt naast de extra stoel (waar de oudste altijd zit) nog redelijk wat bagageruimte over.
Voor vakanties gebruiken ze een dakkoffer.
Da's een goeie. We kijken eerst maar eens naar de mogelijkheden, maar het moet niet te gek worden.quote:
Veiligheid is ook een ernstig issue op de achterste zitrij bij een willekeurige SUV als een Grandis of een Zafira. Da's niet modelgebonden...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze mogen hun oudste niet zo? (omdat die op de meest onveilige plek in de auto moet zitten)
In PTA is er een "ik zoek een nieuwe auto" (oid) topic. Misschien daar ook eens informeren als je een wat beter beeld hebt van wat je nou eigenlijk wil, en voor welke prijs vooral.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's een goeie. We kijken eerst maar eens naar de mogelijkheden, maar het moet niet te gek worden.
Dat weet ik, heb er zelf een gehad. En die voldoet dus niet aan de vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij hebben 4 kinderen (als ik mijn stiefzoon mee reken die af en toe een weekend bij ons is) en rijden een opel zafira 7 zitter en hebben deze 2e hands gekocht. Het is geen beauty maar functioneel en hebben als we met met zijn vijven zijn en de achterste stoelen weg geklapt zijn echt onwijs veel ruimte in het bagage gedeelte.
4 kids + 2 volwassenen passen toch wel in een Zafira 7-zitter? Maar goed, als je ruimte wilt, zit je in de klasse van de Espace, Sharan, Galaxy, Phedra, Alhambra, Voyager, als het toch nog iets van een personen-auto moet hebben. Daarna kom je in de professionele busjes categorie denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef Mark het volgende:
Ja, maar wij moeten standaard 4 kinderen mee en dus voldoet hij niet
Ik heb een polo en ik zou niet moeten denken 4 kids achterin te proppenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:57 schreef fh101 het volgende:
Ik ken een alleenstaande moeder met 4 kinderen en die rijdt in een volkswagen polo. Erg ruim is het zeker niet, maar het past wel. Dat is dan met 1 autostoeltje voor die van 2 jaar, de rest is oud genoeg om zonder zitjes rond te rijden. Beenruimte was in principe wel prima trouwens (ik ben 1.80 en kon comfortabel achterin)
Je vrouw niet laten rijden. Dan is het risico op ongelukken al een stuk kleiner.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Veiligheid is ook een ernstig issue op de achterste zitrij bij een willekeurige SUV als een Grandis of een Zafira. Da's niet modelgebonden...
Neee, dat is verschrikkelijk. Dan zit je dus in een busje! Ik vind het verschrikkelijk om in een busje te zitten. Zo'n achterlijk gezicht. Sorry dat is mijn meningquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Caddy family al genoemd? Of Caddy Maxi, weet niet precies hoe dat ding heet. Maar die vind ik in de 7-persoons uitvoering heel mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |