Ik heb er wel last van dat er bezuinigd wordt op zorg en educatie terwijl er veel geïnvesteerd wordt in oorlog. Laat staan de kwaliteit ervan. En dat is niet het enige.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nergens last van
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Is het hier nog niet erg genoeg?
Waar in the hell slaat dat nou op?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]Je leeft zeker van een uitkering. No offense, maar dat soort types zijn wel degenen die het hardst klagen hier in Nederland.
Mensen die het minste te besteden hebben schreeuwen het hardste. Vermoeden is zo dat jij bij die groep hoort.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Waar in the hell slaat dat nou op?
Behoorlijk misplaatst ook
Nou ja, het is niet zo lastig voor te stellen dat de allerrijksten (en hiermee bedoel ik niet een huisarts die 150K per jaar binnenharkt en over het laatste gedeelte 52% aftikt) de meeste middelen hebben om op creatieve manieren via lastige constructies met buitenlandse bv's hun belastingafdracht zoveel mogelijk te verminderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In Nederland betalen de allerrijksten nauwelijks belasting? op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in
Je wordt nergens toe gedwongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:54 schreef Loppe het volgende:
Gaan we nog tot 15 okt jouw geleuter mogen aanhoren?
Het "extreem goed" wordt nu met man en macht gelapt met nog meer geleen en gestuntel door de overheid via achterkamertjes-politiek om de schijn van een mooi Nederland hoogtehouden. Dat denk ik. Ik geloof ook niet dat de schulden-cijfers die publiek worden gesteld ook de realiteit betreft. Het kan niet meer en een indicatie daarvoor is dat de politiek met de ene belachelijke belasting komt na de andere. Wall St en de banken hebben hier een enorme schuld aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat we het extreem goed hebben in Nederland. We zijn dan ook een landje waarin al gezeikt wordt als iemand met dikke schulden en geen baan geen vakantie of LCD TV kan betalen.
En dat is een reden om op 15 oktober in Amsterdam te gaan staan? Het feit dat sommige mensen hun centen beter hebben weggestopt dan de gemiddelde Jan Doedel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo lastig voor te stellen dat de allerrijksten (en hiermee bedoel ik niet een huisarts die 150K per jaar binnenharkt en over het laatste gedeelte 52% aftikt) de meeste middelen hebben om op creatieve manieren via lastige constructies met buitenlandse bv's hun belastingafdracht zoveel mogelijk te verminderen.
Ik weet niet welk beeld jij erbij hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Mike het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat het voor sommige mensen een aantrekkelijk vooruitzicht is: lekker actievoeren tegen 'de overheid'...met z'n allen tegen 'de vijand'. We zullen ze wel eens pakken en de boel hervormen!
Maar goed, wil je daar genoeg mensen in meekrijgen, dan moeten er ook wel echte misstanden zijn. En natuurlijk werkt ook hier niet alles 100%, maar dat is in geen enkel systeem en ik denk dat we het hier (zeker in vergelijking met de VS) erg goed hebben. Ik verwacht dan ook dat er amper mensen zullen opdagen hiervoor.
Ontmoedigen via pessimisme werkt volgens mij al helemaal niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Mike het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat het voor sommige mensen een aantrekkelijk vooruitzicht is: lekker actievoeren tegen 'de overheid'...met z'n allen tegen 'de vijand'. We zullen ze wel eens pakken en de boel hervormen!
Maar goed, wil je daar genoeg mensen in meekrijgen, dan moeten er ook wel echte misstanden zijn. En natuurlijk werkt ook hier niet alles 100%, maar dat is in geen enkel systeem en ik denk dat we het hier (zeker in vergelijking met de VS) erg goed hebben. Ik verwacht dan ook dat er amper mensen zullen opdagen hiervoor.
Wall Street heeft geen zak te maken met Nederland. Wall Street daar de schuld van geven is hetzelfde als zeggen dat Obama Fortuyn heeft vermoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het "extreem goed" wordt nu met man en macht gelapt met nog meer geleen en gestuntel door de overheid via achterkamertjes-politiek om de schijn van een mooi Nederland hoogtehouden. Dat denk ik. Ik geloof ook niet dat de schulden-cijfers die publiek worden gesteld ook de realiteit betreft. Het kan niet meer en een indicatie daarvoor is dat de politiek met de ene belachelijke belasting komt na de andere. Wall St en de banken hebben hier een enorme schuld aan.
En wat krijg je dan straks, dat daar 20 van die zotten staan, want dat is niet gewoon de gemiddelde figuur met een kantoorbaan, nee, dat zijn dan van die randfiguren, en die staan daar dan wat te joelen, en dat zet geen zoden aan de dijk. Worden ze een itempje op AT5 ofzo, nou, dan heb je wat verandert zegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Mike het volgende:
En ik snap nog steeds niet waar je tegen wil demonstreren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:59 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld jij erbij hebt.
In LA zie je dat mensen heel creatief waren met zijn allen.
Het is de bedoeling dat het een vreedzame actie wordt.
HIj zelf ook niet... of nee, hij wil het niet uitleggen aan mij omdat het aan mij toch niet besteed is. Misschien wel aan jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds niet waar je tegen wil demonstreren.
De invloed van Wall St is wereldwijd. Centrale banken opereren samen en wereldwijd. De ellende is daamree ook wereldwijd en Nederland loopt weliswaar achter op de VS maar betekent niet dat wij niet in diezelfde kant opgaan. Gewoon gebroederlijk demonstreren tegen dezelfde malafide operaties wereldwijd is al één goede reden. Verder blijf je felxibel met een krtische houding. Daarom is de doelstelling nog niet helemaal scherp. Is ook logisch aangezien niemand een duidelijke oplossing heeft voor de huidige gang van zaken. Maar niks doen is al helemaal erg. Want dat voelt Wall St niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
HIj zelf ook niet... of nee, hij wil het niet uitleggen aan mij omdat het aan mij toch niet besteed is. Misschien wel aan jou
Wal St staat symbool voor de huidige gang van zaken. Waarbij de overheid samenwerkt met de corporaties en banken om het volk uittezuigen wat zorgt voor inflatie en armoede en oorlog. Terwijl het meeste geld gaat naar maar 1 a 2% van de mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wall Street heeft geen zak te maken met Nederland. Wall Street daar de schuld van geven is hetzelfde als zeggen dat Obama Fortuyn heeft vermoord.
Ik vind de verschillen en misstanden in Nederland ook nog niet erg genoeg om de straten op te gaan en zie dit meer als een solidariteitsprotest met de Amerikanen. Daarom ga ik ook echt niet, maar ik wens de mensen die wel gaan veel succes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Mike het volgende:
Maar goed, wil je daar genoeg mensen in meekrijgen, dan moeten er ook wel echte misstanden zijn. En natuurlijk werkt ook hier niet alles 100%, maar dat is in geen enkel systeem en ik denk dat we het hier (zeker in vergelijking met de VS) erg goed hebben.
Rot toch op. Die mensen komen in de problemen omdat ze geld uitgeven dat ze niet hebben. Het gebruik maken van een creditcard, geld uitgeven dat je niet hebt en dan achteraf de creditcard + rente op je schuld moeten afbetalen. Dat is een mentaliteit die je hebt, daar heeft de bank niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wal St staat symbool voor de huidige gang van zaken. Waarbij de overheid samenwerkt met de corpraties en banken om het volk uittezuigen wat zorgt voor infaltie en armoede. Terwijl het meeste geld gaat naar maar 1 a 2% van de mensen gaat
Stoer manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:10 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Die van Den Haag
[ afbeelding ]
http://nederlandvrij.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |