Discussieren is er niet bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Zie je ? Geen enkel argument.
Je roept een hoop, maar als je je moet verantwoorden voor je geblaat geef je niet thuis.
Welkom in BNW. Meestal bedaart het wel na 2 of 3 pagina's, maar als de TS blijft reageren wordt er wel eens een uitzondering gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:45 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Echt een open houding was er ook niet.
Ik werd meteen aangevallen.
Je hoeft ook niet te overtuigen, maar een beetje zinnig antwoord heb je ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer zeggen dat ik niet ben om te overtuigen.
En dan mag ik niet zeggen dat ik met ezels te kampen heb
Ik denk dat dit alleen al voldoende is om een protest als deze te rechtvaardigen. Het verdwijnen van de middenstand resulteert in een gescheiden samenleving van 'rijk' en 'arm'. Dit zal vanzelf tot spanning leiden binnen de samenleving en daarmee burgerlijke onrust.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Sterker nog, de mensen die het meest getroffen worden zijn de middeninkomens die niet overal subsidies en toeslagen voor krijgen.
Je roept enkel domme dingen, en als mensen je dan vragen wat je argumenten daarvoor zijn zeg je dat je er niet bent om te overtuigen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer zeggen dat ik niet ben om te overtuigen.
En dan mag ik niet zeggen dat ik met ezels te kampen heb
Nou je kwam niet oprecht geïnteresseerd over op mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vroeg 'waarom' en kreeg meteen gezegd dat ik het wel niet gelezen zou hebben... iets met ketels en zwart zien
[..]
het is een forum, geen advertentieprikbord. Als je hier iets deelt, kunt je vragen verwachten. Je hoeft niemand te overtuigen, maar dan kun je nog best vragen beantwoorden.
[..]
En ik vind het een zinloze actie, maar daarmee zeg ik ook niet dat jij niet zou moeten gaan.
Misschien heb je het al eerder aangegeven, maar waarom vind jij het een zinloze actie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En ik vind het een zinloze actie, maar daarmee zeg ik ook niet dat jij niet zou moeten gaan.
Die zich wel geroepen voelen. Dat is leuk, maar er is eerder al aangegeven dat dit forum niet gebruikt dient te worden voor dergelijke prikbord-achtige dingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nou je kwam niet oprecht geïnteresseerd over op mij.
Mensen roepen maar dat ik niet met argumenten kom, omdat ik niemand wil overtuigen.
Als jij niet geroepen voelt klaar. Ik ben dit aan het delen met mensen die zich wel geroepen voelen.
Maar kennelijk kan daar geen begrip voor worden opgebracht.
Dramaqueenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nou je kwam niet oprecht geïnteresseerd over op mij.
Mensen roepen maar dat ik niet met argumenten kom, omdat ik niemand wil overtuigen.
Als jij niet geroepen voelt klaar. Ik ben dit aan het delen met mensen die zich wel geroepen voelen.
Maar kennelijk kan daar geen begrip voor worden opgebracht.
Dus ik mag op dit forum niet op een normale manier informatie delen, zonder aangevallen te worden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zich wel geroepen voelen. Dat is leuk, maar er is eerder al aangegeven dat dit forum niet gebruikt dient te worden voor dergelijke prikbord-achtige dingen.
Het ís geen onzin, jij víndt het onzin. Subtiel verschil. Daarnaast kun je dat vinden of niet, maar dat verandert nog niks aan het feit dat het hier wel een regel is. Live with it.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Dus ik mag op dit forum niet op een normale manier informatie delen, zonder aangevallen te worden?
Wat een onzin.
Jouw adrenaline-pompende hartje schijnt maar niet te begrijpen dat kritische vragen geen aanval zijn. Het werd pas aanvallen toen je ze ontweek, onzinantwoorden ging geven en mensen ging uitschelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Dus ik mag op dit forum niet op een normale manier informatie delen, zonder aangevallen te worden?
Wat een onzin.
Het interesseert me ook niet dat anderen vinden dat het rammelt of niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Dramaqueen
Je opent een topic met een slecht verhaal en een hoop drama en gaat vervolgens zeuren als mensen zeggen dat je verhaal aan alle kanten rammelt
Dat mag, maar dan moet je niet hier zijn. Prikbord-toestanden zijn niet de bedoeling. Open dan maar een blog ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:54 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Het interesseert me ook niet dat anderen vinden dat het rammelt of niet.
Ik wil dit gewoon delen met mensen die zich wel geroepen voelen. Waarom kunnen jullie dat niet begrijpen
Nee, want in een kerk heb je allemaal gelijkgezinden. Daar hoef je geen discussie aan te gaan. Op Fok heb je mensen met verschillende overtuigingen. Dat vraagt om discussie. Dus je bent hier niet op de goede plek. Dat je niet wil overtuigen snap ik wel, want dat kun je ook niet, want een sluitend verhaal heb je niet en dat besef je zelf ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Mensen gaan naar de kerk om te bidden. Niet om in discussie te gaan met ongelovigen.
Zo hier precies hetzelfde.
Nee want ik wil de informatie met anderen delen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je niet hier zijn. Prikbord-toestanden zijn niet de bedoeling. Open dan maar een blog ofzo.
Omdat jij dan blijkbaar het principe van een forum niet begrijpt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:54 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Het interesseert me ook niet dat anderen vinden dat het rammelt of niet.
Ik wil dit gewoon delen met mensen die zich wel geroepen voelen. Waarom kunnen jullie dat niet begrijpen
Nou ik zoek hier naar gelijkgezinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want in een kerk heb je allemaal gelijkgezinden. Daar hoef je geen discussie aan te gaan. Op Fok heb je mensen met verschillende overtuigingen. Dat vraagt om discussie. Dus je bent hier niet op de goede plek. Dat je niet wil overtuigen snap ik wel, want dat kun je ook niet, want een sluitend verhaal heb je niet en dat besef je zelf ook.
Is dus niet precies hetzelfde
Je vertoont inderdaad gelijkenissen met moslimfundamentalisten; je denkt de waarheid aan je zijde te hebben, je gelooft in sprookjes, je verhaal wat je verkondigt slaat als een tang op een varken en je bent gevaarlijk voor je omgeving.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Mensen gaan naar de kerk om te bidden. Niet om in discussie te gaan met ongelovigen.
Zo hier precies hetzelfde.
omdat er totaal niet duidelijk is waartegen of waarvoor gedemonstreerd gaat worden. Ik heb die vraag een aantal keer in dit topic gesteld en krijg er geen eenduidig antwoord op. En dan bedenk ik me dus dat ik mijn tijd liever anders besteed. Terwijl ik het misschien wel helemaal eens zou kunnen zijn met de achterliggende gedachtequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien heb je het al eerder aangegeven, maar waarom vind jij het een zinloze actie?
Nee ik verkoop niets.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Omdat jij dan blijkbaar het principe van een forum niet begrijpt.
Dit forum is niet het prikbord bij de Albert Heijn waar je even je kaartje ophangt en weer wegrent.
Dat heet hier "spam". Google daar maar eens op.
Op een forum discussieert men met elkaar.
En waarop baseert men een gezonde discussie ?
Juist, op argumenten.
Afijn, zullen we dan maar, of hoeft het dan niet meer voor je ?
Jij snapt dus duidelijk niet waar dit forum voor dient. Geeft niet, je kan gewoon uitloggen en niet meer terugkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nee want ik wil de informatie met anderen delen.
Ook na de actie. Dus het is hier de bedoeling dat anderen hier ook informatie plaatsen m.b.t. deze actie. Wat voor opleiding heb jij gedaan als ik vragen mag?
HBO - Bedrijfskundige Informatica. Wat is het belang van die informatie voor jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nee want ik wil de informatie met anderen delen.
Ook na de actie. Dus het is hier de bedoeling dat anderen hier ook informatie plaatsen m.b.t. deze actie. Wat voor opleiding heb jij gedaan als ik vragen mag?
Heel FOK! staat vol met prikbord-toestanden, maar dat rechtvaardigt zichzelf uiteraard niet. TS vroeg in de OP om informatie, tot nog toe heb ik daar weinig van gezien. Zowel alle reacties, als de respons van TS hierop, zijn weinig inhoudelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je niet hier zijn. Prikbord-toestanden zijn niet de bedoeling. Open dan maar een blog ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |