Het gaat erom hoe meneer jobs zichzelf in de markt gezet heeft door altijd zelf de presentaties te doen, altijd zijn eigen hoofd te laten zien, alles op zichzelf te schuiven, en vooral heel zichtbaar zijn. Dat hebben de jaap blokkers en frits philipsen niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ontken je dat Jaap Blokker ervoor gezorgd heeft dat deze produkten gemeengoed zijn geworden.
[..]
Dus het gaat er niet om hoeveel invloed je hebt gehad maar om hoeveel mensen fan van je waren. Duidelijk.
Frits Philips en Jaap Blokker hebben beide veel meer invloed gehad op de produkten die je in je dagelijks leven gebruikt dan Steve Jobs. Sterker nog, zonder Frits Philips was de iPhone nooit geproduceerd.
wat heeft de gebruiker volgens jou dan nodig? een grote marketing campane met wat mooie zinnen om een product te laten kopen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leer anders ff lezen ofzo. Ik zeg dat Steve Jobs net zo min 'gewoon' was als Michael Jacksons dat was. Als je denkt dat Steve Jobs net zo 'normaal' is als een willekeurige IT medewerker bij een gemiddeld callcenter dan ben je gewoon dom en ongeinformeerd.
Daarnaast heb ik echt een shurfthekel aan domme nerds die roepen dat de Apple spullen rotzooi zijn en whatnot. Dat soort dom geblaat is nou precies het MBO-ICT systeembeheer geneuzel dat ITers een slechte naam geeft. Dat wordt geroepen door domme nerds die alleen naar de CPU specs kijken en niet naar wat een gebruiker daadwerkelijk nodig heeft.
Een apparaat dat gewoon werkt. Het overgrote deel van de gebruikers interesseert het helemaal niks welke telefoon de 'snelste' CPU heeft. Wat ze belangrijk vinden is dat het apparaat makkelijk en intuitief werkt. En daar is met de iPhone en iPad gewoon een enorme sprong mee gemaakt. En hier en op tweakers zie je heel veel geneuzel over dat de iPhone 'bagger' is omdat de SII een snellere CPU en meer megapixels heeft. Alsof een normale gebruiker dat iets interesseert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef mschol het volgende:
wat heeft de gebruiker volgens jou dan nodig? een grote marketing campane met wat mooie zinnen om een product te laten kopen?
Maar je zegt ook "Steve Jobs is geen normaal mens, hij is beter/meer/bla/" etc etc..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Oftewel "hurr durr *stroman* herp derp". Ik zeg letterlijk dat ik hem niet als een soort 'god' zie.
Jaman, lekker boeiend dat er betere producten op de markt zijn. Je daar in verdiepen is echt voor nerds. Je kan beter meer betalen voor iets wat minder kan, uit respect voor Stevequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een apparaat dat gewoon werkt. Het overgrote deel van de gebruikers interesseert het helemaal niks welke telefoon de 'snelste' CPU heeft. Wat ze belangrijk vinden is dat het apparaat makkelijk en intuitief werkt. En daar is met de iPhone en iPad gewoon een enorme sprong mee gemaakt. En hier en op tweakers zie je heel veel geneuzel over dat de iPhone 'bagger' is omdat de SII een snellere CPU en meer megapixels heeft. Alsof een normale gebruiker dat iets interesseert.
als je 2 apparaten hebt die goed werken.. waarom dan 1 met mindere specificatie's aanraden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een apparaat dat gewoon werkt. Het overgrote deel van de gebruikers interesseert het helemaal niks welke telefoon de 'snelste' CPU heeft. Wat ze belangrijk vinden is dat het apparaat makkelijk en intuitief werkt. En daar is met de iPhone en iPad gewoon een enorme sprong mee gemaakt. En hier en op tweakers zie je heel veel geneuzel over dat de iPhone 'bagger' is omdat de SII een snellere CPU en meer megapixels heeft. Alsof een normale gebruiker dat iets interesseert.
Dan ben je de eerste waarvoor dat geldt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 2 apparaten hebt die goed werken.. waarom dan 1 met mindere specificatie's aanraden?
specs zijn niet alles maar die moet je imho wel meenenem in je overweging..
daarnaast heb ik een keer kunnen spelen met de iphone 4 en vond ik die niet intuitief werken..
de eerste die je het hardop hoort zeggen bedoel je..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste waarvoor dat geldt.
Zo makkelijk vind ik de iphone niet je moet allerlei wazige sleep bewegingen maken, hij scrolt de verkeerde kant op, hij flipt zn scherm telkens, je kunt niet fatsoenlijk iets typen. Als je mij een iphone in de hand drukt ben ik altijd de weg kwijt. Ik kan bestanden niet vinden, ik zie geen zoomknop maar moet iets raars doen met mijn vingers. etc etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Je liegt gewoon om een punt te maken. Als een bejaarde kerel met een iPad aan de slag kan, is het gewoon larie dat jij niet met een iPhone 4 (die overigens gewoon net zo werkt als de 3) overweg kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef mschol het volgende:
de eerste die je het hardop hoort zeggen bedoel je..
Uitzonderingen heb je altijd kennelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo makkelijk vind ik de iphone niet je moet allerlei wazige sleep bewegingen maken, hij scrolt de verkeerde kant op, hij flipt zn scherm telkens, je kunt niet fatsoenlijk iets typen. Als je mij een iphone in de hand drukt ben ik altijd de weg kwijt. Ik kan bestanden niet vinden, ik zie geen zoomknop maar moet iets raars doen met mijn vingers. etc etc
Waarom wordt dat "god" er iedere keer bijgesleept? Ik zeg letterlijk dat dat gewoon enorm overdreven is. Ja, misschien dat een paar nutcases hem als een soort god zien maar rare stalkers daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef Maanvis het volgende:
ja, hij heeft veel invloed gehad. Maar niet doen alsof het nu 1 ofandere god is, daarmee doe jeanderen tekort die meer invloed gehad hebben en wiens dood wij niet zo fanatiek herdenkten.
Het 'god' wordt erbij gesleept omdat hij (en apple) zichzelf zo in de schijnwerpers hebben gezet. Door zichzelf zo in de spotlight te zetten krijgen anderen binnen apple niet voldoende licht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom wordt dat "god" er iedere keer bijgesleept? Ik zeg letterlijk dat dat gewoon enorm overdreven is. Ja, misschien dat een paar nutcases hem als een soort god zien maar rare stalkers daar hebben wel meer mensen last van.
Huilie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:22 schreef Maanvis het volgende:
Het 'god' wordt erbij gesleept omdat hij (en apple) zichzelf zo in de schijnwerpers hebben gezet. Door zichzelf zo in de spotlight te zetten krijgen anderen binnen apple niet voldoende licht.
Goed geraden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Heb je weer eens geen moer te doen maanvis?.
ga je mij nou betichten van liegen als mijn mening jou niet aanstaat...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Je liegt gewoon om een punt te maken. Als een bejaarde kerel met een iPad aan de slag kan, is het gewoon larie dat jij niet met een iPhone 4 (die overigens gewoon net zo werkt als de 3) overweg kan.
Nee. Als jij niet met een iPhone 4 overweg kan ben je of aan het liegen of atechnischer dan een gemiddelde bejaarde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef mschol het volgende:
ga je mij nou betichten van liegen als mijn mening jou niet aanstaat...
daarmee presenteer je jezelf wel als fanboy hoor..
je legt mij woorden in de mond, ik heb -nergens- gezegd dat ik er niet mee om kan gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Als jij niet met een iPhone 4 overweg kan ben je of aan het liegen of atechnischer dan een gemiddelde bejaarde.
Concurrenten van Apple die Steve herdenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:45 schreef mschol het volgende:
je legt mij woorden in de mond, ik heb -nergens- gezegd dat ik er niet mee om kan gaan
waar zeg ik dat ik er niet mee om kan gaan dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Concurrenten van Apple die Steve herdenken.
Een iPhone niet intuïtief noemen is niet echt geloofwaardig, er zijn kleuters van 3 die met dat ding kunnen omgaan. Volgens mij heb jij gewoon moeite iets positiefs over Apple te zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik er niet mee om kan gaan dan?
ik vind het niet intuitief werken, maar dat zegt niet dat ik er niet mee om kan gaan...
mee omgaan, rammen op het scherm kan iedere imbiciel, daar haal je nog geen resultaten uit hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Een iPhone niet intuïtief noemen is niet echt geloofwaardig, er zijn kleuters van 3 die met dat ding kunnen omgaan. Volgens mij heb jij gewoon moeite iets positiefs over Apple te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |