SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BrainTeaser op 13-10-2011 13:28:04 ]Smile, tomorrow will be worse...
Klopt, maar dat is juist soms wel weer fijn, ik wissel het daarom ook af. Met de kleine beestjes moet je regelmatig opnieuw beginnen en dan dus de onderdelen aan elkaar zetten, dan is het ook wel weer eens lekker als je gewoon lekker door kunt gaan op de bank voor de TV.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het knap dat jullie van die sjalen en andere 'grote' dingen haken. Daar ben je toch megalang mee bezig en zo veel hetzelfde?
Oh hahaha dat kan ook. Jouw Fins is duidelijk beter dan het mijnequote:volgens mij heeft zij er steeds 15 lossen tussen gedaan, en ook de uiteinden bestaan uit 15 lossen. (die getallen begrijp ik nog net in 't fins.)
ik doe 't dan gewoon in de ruimte voor de beschrijving van eventuele details, met linkje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef EsseEi het volgende:
Weet je wat ik jammer vind bij Ravelry, dat je maar 1 patroon per project toe kan voegen. Soms combineer ik dingen tot 1 project, en als ik dus naar die projecten wil linken moet ik het project 3 keer op mn ravelry zetten ofzo :S
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef BrainTeaser het volgende:
Wordt toch altijd een beetje gek van al die losse onderdelen van m'n beestjes!
Mijn LIP:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: op de rechter foto zitten kop+lijf nog niet vast hoor!Lijfje moet nog afgemaakt worden!
ahhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die van jou is echt cute
![]()
Ik heb er ook een gemaakt ondertussen, beetje geinspireerd door jou
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Succes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef Orea het volgende:
Wat komen er hier een leuke dingen voorbij!![]()
En deel 100! Gefeliciteerdmooi deel voor mij om eens te gaan beginnen met haken! Heb vandaag naalden gekocht en wat bollen acryl bij de Wib! Kan ik mooi eens mee gaan pielen... Sommige dingen klinken nog echt als abracadabra, maar first things first!
Heb er zin in!
Is dat wat, qua kwaliteit?quote:
Prima hoor! Ik brei meestal met bamboe, de haak en breinaalden van de hema zijn van aluminium. Ze hebben wel afzichtelijke kleurenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat wat, qua kwaliteit?
Ik heb wat breinaalden besteld.
Tuk, vergeten naar te kijken alhoewel ik het wel van plan was.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:28 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Prima hoor! Ik brei meestal met bamboe, de haak en breinaalden van de hema zijn van aluminium. Ze hebben wel afzichtelijke kleuren. Ik heb die van 4 en 5 mm meegenomen, de 4mm is een hele cheap-roze kleur en de 5mm is fel roze-paars, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |