Ik heb rechthoekige kussens van de winkel uit jouw quotequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, nu moet het nog in de winkels liggen.![]()
Ik wil de onderstaande nog maken, ik wil er alleen wel een verwijderbaar kussen indoen...moet ik een rechthoekig kussen weten te vinden......anders ga ik gewoon een vierkante kat maken.
![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/pillow-cat

Volgens mij heeft ikea wel rechthoekige kussentjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, nu moet het nog in de winkels liggen.![]()
Ik wil de onderstaande nog maken, ik wil er alleen wel een verwijderbaar kussen indoen...moet ik een rechthoekig kussen weten te vinden......anders ga ik gewoon een vierkante kat maken.
![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/pillow-cat

uit evaring kan ik zeggen, leuk voor foto;s maar als het klaar is en dan vliegen ze er al snel afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Tof!
Oh ja, deze kwam ik ook nog tegen bij de hema vorige week: (plak)Oogjes veel voor weinig. Dus voor de niet-kind-dingen die je maakt en daar geen veiligheidsoogjes op hoeft...
http://www.hema.nl/winkel(...)ogjes-%2815983094%29

Ik ben net even bij mijn Hema geweest en hier lag alles gewoonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef trui het volgende:
yep inu, leuk he! al is 't vooral online geloof ik, dat het verkocht wordt.

Die is inderdaad leuk ja!quote:
Wauw, mooi hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Spiegelei het volgende:
De 100e!![]()
Trovey, wat verschrikkelijk van je katten! Sterkte.![]()
Ik ben dus bezig met gehaakte bal in opdracht. Ik heb de kleuren doorgekregen. Ik heb ervoor gekozen twee verschillende ballen te maken. Dit is het resultaat tot nu toe:
bijna klaar, alleen nog vullen en dichtmaken:
...
en de tweede bal:
...

Red heart? Dan is het helemaal duur.... Valt me een beetje tegen van HEMA....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net even bij mijn Hema geweest en hier lag alles gewoonWolletjes zijn van Red Heart, maar vond ze een beetje duur (50gr acryl voor 2 euro ofzo), dus heb alleen een paarse naald 5 meegenomen
6 was helaas al uitverkocht en die wilde ik eigenlijk, want die heb ik alleen in plastic...

quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb rechthoekige kussens van de winkel uit jouw quote
Jammer genoeg zit IKEA hier nog steeds een uurtje rijden hier vandaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ikea wel rechthoekige kussentjes.
Mn moeder haalt vanmiddag het boekje mini katjes en hondjes haken op uit de bieb
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Spiegelei het volgende:
De 100e!![]()
Trovey, wat verschrikkelijk van je katten! Sterkte.![]()
Ik ben dus bezig met gehaakte bal in opdracht. Ik heb de kleuren doorgekregen. Ik heb ervoor gekozen twee verschillende ballen te maken. Dit is het resultaat tot nu toe:
bijna klaar, alleen nog vullen en dichtmaken:
[ afbeelding ]
en de tweede bal:
[ afbeelding ]

Je bent geweldig! Zoiets zocht ik, maar kreeg ik niet gevonden. Ik ga meteen aan de slag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef trui het volgende:
leuk PM! misschien eens op ponnekeblom kijken. die heeft er wel patroontjes voor geloof ik.
even voor je gezocht, en dit alvast gevonden. niet helemaal bivak, maar wel met touwtjes die onder de kin te strikken zijn. deze is ook wel snoezig, maar misschien te meisjesachtig?
maar inderdaad, je kunt natuurlijk ook gewoon zelf iets verzinnen, klinkt logisch wat je bedacht hebt. alleen even uitproberen qua maat. hij moet natuurlijk wel over 't hoofd kunnen. of wil je de 'col' met een soort van sluiting maken?

daar koop ik losse muziekdoosjes voor. meestal bij 'handwerkatelier sari' in den haag. (let op, er zijn waterdichte en niet-waterdichte).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef BrainTeaser het volgende:
Die is inderdaad leuk ja!
Jij maakt wel vaker muziekhaaksels, toch? Ik vroeg me af waar je die eigenlijk van maakt? Het muziek gedeelte dan he?

ik ben bij twee hema's geweest. Alleen de kleden te vinden van 45,-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Red heart? Dan is het helemaal duur.... Valt me een beetje tegen van HEMA....

Die sjaal lijkt me best leuk, ik heb nog een 1 bolletje van een sokkenwol met die kleurtjes liggen....geschikt voor een kort sjaaltje, te sluiten met een knoop?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:45 schreef trui het volgende:
jammer. ik ben ook bezig met een sjaal waar ik wat over twijfel... maar ik heb van diezelfde wol ook al een poncho uitgehaald die bijna klaar was. dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om weer uit te halen en deze wol voor een DERDE keer te gaan gebruiken.
welke was jij aan 't maken? ik deze. maar met een wat dikkere draad dus wat grover, en ik zit wat te prutsen met perongeluk meerderen/minderen, dus hij wordt wat hobbelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |