Dan haak je 5 stokjes om de twee lossen heen. Je haakt dus niet in de steken maar eromheen. Je hebt niet te maken met steken tellen of overslaan, je haakt in de open ruimtes om de steken heen.quote:"Chain 3, turn, 5 double crochet in first chain-2 space"

Gewoon letterlijk doen wat er staat. Dus drie lossen en vervolgens vijf stokjes in de open ruimte haken. Om de lossen heen dus, je haalt de draad eronderdoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef BuupWerk het volgende:
Row 2...daar beginnen ze met chain-2 space

quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef BuupWerk het volgende:
niet in de ketting maar in de MEGA gaten !! wowie volgens mij was dat een euro ipv een kwartje !! super bedankt !!

Gecondoleerd lieve schatquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag om half 6 heeft 1 van de problemen zich hier opgelost, zieke poes Trico is op mijn schoot overleden aan de FIP. We wisten dat het er aan zat te komen maar zijn wel blij dat ze op mijn schoot heeft kunnen overlijden en rustig is gegaan zonder ingrijpen van de dierenarts. We zullen ons kleine kittentje van 13 jaar missen.

misschien dat ze 't zelf wel mooi vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ging even zoeken naar eekhoorntjes. Wat mensen al niet op internet zetten. Kijk dat je iets maakt en niet zo mooi uitvalt, prima. Maar om dan helemaal het patroon neer te zetten enzo, ik snap dat niet.

Tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik lees niet meer zo actief mee, maar is het Hema assortiment al gespot hier?
http://www.hema.nl/winkel/breien
En #100

quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gecondoleerd lieve schatAltijd naar als zulke dingen gebeuren...
![]()
Verder wil ik even complimentjes geven voor je superleuke slofjesDe wol komt me bekend voor! Heb je die toevallig bij de Zeeman gekocht ??
![]()
Hierbij laat ik ook even een van mijn nieuwe creaties zienEen van mijn tassen is nu bijna klaar
Moet alleen even wat dingetjes eraan afwerken, de voering moet er nog in, de schouderbanden moeten nog vast, en ben even aant kijken of ik nog wat leuke kleine details erop ga maken
[ afbeelding ]

Yep, nu moet het nog in de winkels liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik lees niet meer zo actief mee, maar is het Hema assortiment al gespot hier?
http://www.hema.nl/winkel/breien
En #100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |