Tja, het 100ste nummer, daar moet ik natuurlijk ook even in reageren! Gefeliciteerd dames!
Ik heb een paar bollen prachtige wol hier gekocht, maar ik kan hier helaas geen foto's uploaden, dus dat wordt over 2 weken als ik weer in Nederland ben. Ik heb jullie ondertussen wel half-half bijgehouden en er zijn weer echt leuke dingen gemaakt! Die mutsen, bijvoorbeeld, brengen me op ideeen!
Maar eerst mijn sjaal afmaken, ik kom er niet altijd aan toe hier, ik moet vroeg opstaan en slaap niet zo heel goed, dus ook ontzettend vroeg naar bed. Niet dat er hier op het schip veel te doen is als het donker is....
Ik had trouwens verwacht dat haken en breien in Amerika veel groter zou zijn dan in Nederland, maar ik denk dat het hier net zo 'gewoon' is. De dichtstbijzijnde wolwinkel hier (ik zit in Albany NY) is 20 minuten met de auto. In New York City zit een hele mooie winkel (Purl Soho) waar ik heeel zachte merino wol heb gekocht maar naar die winkel ben ik echt op zoek geweest. Heel anders dan in Leiden, waar ik er 2 op loopafstand heb (en dan heb ik het nog niet eens over de Wibra en Zeeman die tegenover elkaar zitten) maar ik geloof dat dat sowieso luxe is
Zo, lang verhaal en geeneens een foto! Dat komt weer als ik terug ben! Ik ga nu nog even verder haken, zodat ik ook echt wat kan laten zien!
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham