Heel herkenbaar. " nog-te-doen" lijstjes raak ik kwijt. Op het moment obsessief wel bezig met geldzaken. Ook zeer noodzakelijk trouwens. Want er in het verleden zo'n zootje van gemaakt dat het nu echt knijpen is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef afraid_tech het volgende:
Ik heb de laatste tijd vervelende buien als ik bv ergens naar toe moet en ik heb nog minstens twee uur de tijd, dan moet ik in het laatste half uur mij nog douchen etc... Opzich wel te doen, maar dan ineens weer bezig met mijn telefoon, en wil ik bv mijn haar doen maar dan nog ff dit op de laptop, ondertussen is mijn plaat afgelopen en moet ik die omdraaien, dan wil ik mijn schoenen aantrekken etc etc etc, maar wat ik wou doen (mijn haar) is dan nog steeds niet gedaan.
Moet de laatste tijd minimaal een half uur extra inplannen.
Ernstig frustrerend, maar kan er niets aan veranderen, maar heb ook periodes dat het goed gaat.
Of dingen moeten doen zoals rekeningen betalen bijvoorbeeld, dan wil ik het doen, maar dan komt er iet tussen en dan is de rekening allang weer vergeten, zelfde ben al weken bezig om een film te branden voor een collega
Haha, dat heb ik echt iedere ochtend.. Ik trek altijd 2 uur uit voor het gedeelte na het douchen/eten en aankomst op locatie (20 minuten reizen) en vaak haal ik het dan ook maar net aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef afraid_tech het volgende:
Ik heb de laatste tijd vervelende buien als ik bv ergens naar toe moet en ik heb nog minstens twee uur de tijd, dan moet ik in het laatste half uur mij nog douchen etc... Opzich wel te doen, maar dan ineens weer bezig met mijn telefoon, en wil ik bv mijn haar doen maar dan nog ff dit op de laptop, ondertussen is mijn plaat afgelopen en moet ik die omdraaien, dan wil ik mijn schoenen aantrekken etc etc etc, maar wat ik wou doen (mijn haar) is dan nog steeds niet gedaan.
Moet de laatste tijd minimaal een half uur extra inplannen.
Ernstig frustrerend, maar kan er niets aan veranderen, maar heb ook periodes dat het goed gaat.
Of dingen moeten doen zoals rekeningen betalen bijvoorbeeld, dan wil ik het doen, maar dan komt er iet tussen en dan is de rekening allang weer vergeten, zelfde ben al weken bezig om een film te branden voor een collega
Ik zet vaak 1 liedje op als ik haast heb en als dat liedje af is MOET ik klaar zijn (liedje is ong 5 minuten)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:07 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb 's ochtends een vrij strak schema. Zorg ook dat ik dan te vroeg weg ga. En ik laat me niet afleiden, ga niet nog dingen doen. En lijstjes maken van dingen die je nog moet doen.
Die is slim!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zet vaak 1 liedje op als ik haast heb en als dat liedje af is MOET ik klaar zijn (liedje is ong 5 minuten)
Dat zou ik ff met je arts bespreken. Klinkt mij ook twijfelachtig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef Generalissimo het volgende:
Dexamphetamine: ben nooit meer moe alleen als het uitwerkt, concentratie ten top, scherp als een mes en voel me gelukkiger dan ooit te voren.. Maar soms vraag ik me af of ik niet gewoon een junkie ben geworden.. Dexamphetamine = speed namelijk.
Of dexamphetamine is gewoon een middel wat bij jou erg goed aanslaat. Zo lang je niet steeds maar meer moet gaan gebruiken, en de moeheid hanteerbaar is en je kunt wel goed slapen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef Generalissimo het volgende:
Dexamphetamine: ben nooit meer moe alleen als het uitwerkt, concentratie ten top, scherp als een mes en voel me gelukkiger dan ooit te voren.. Maar soms vraag ik me af of ik niet gewoon een junkie ben geworden.. Dexamphetamine = speed namelijk.
Ahhhh! Zo herkenbaar, ook dat hele paniekgevoel. Maar paniek is vaak niet constructief. Misschien gewoon proberen voor jezelf te ordenen wat de belangrijkste dingen zijn (wat moet het eerst), daarnaast een lijstje waar je het meest en minst zin in hebt en dat proberen te combineren tot een logische volgorde. En dan: gewoon beginnen, stap voor stap je lijstje af; als je het niet haalt haal je het niet maar zolang je elke dag een x uur bezig bent geweest (ergo: hard hebt gewerkt) dan heb je gedaan wat je kon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHHH ik word helemaal gestoord.. weer veels te veel hooi op mn vork genomen.. Ik ben echt niet op het laatste moment begonnen maar het is gewoon teveel. :| EN IK WIL OP STAGE in februari. Verdorie. En daar heb ik wel 100 studiepunten voor nodig anders mag ik niet.. Had keuze uit veel opdrachten om aan het totaal van 100 te komen (had er nog 52 open staan van projecten die allemaal niet zijn afgerond) dus nog bewust keuzes gemaakt.
Maar blijkbaar toch weer de verkeerde ofzo. Naja het grootste aantal punten moet dan ook de komende 2 weken worden binnengesleept. Dan mag ik alles herkansen wat ik open heb staan. Daarna is het afhankelijk van in welke periode het word aangeboden. Pfff
Ben dr klaar mee maar moet nu wel doorpakken anders kan ik maar beter helemaal stoppen met de studie en fulltime aan het werk gaan.
nee helemaal niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:14 schreef Troel het volgende:
Heb je ook het gevoel dat het emoties afvlakt en dergelijke?
Ik zit echt in EXACT dezelfde situatie qua studie. Goodluck!!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHHH ik word helemaal gestoord.. weer veels te veel hooi op mn vork genomen.. Ik ben echt niet op het laatste moment begonnen maar het is gewoon teveel. :| EN IK WIL OP STAGE in februari. Verdorie. En daar heb ik wel 100 studiepunten voor nodig anders mag ik niet.. Had keuze uit veel opdrachten om aan het totaal van 100 te komen (had er nog 52 open staan van projecten die allemaal niet zijn afgerond) dus nog bewust keuzes gemaakt.
Maar blijkbaar toch weer de verkeerde ofzo. Naja het grootste aantal punten moet dan ook de komende 2 weken worden binnengesleept. Dan mag ik alles herkansen wat ik open heb staan. Daarna is het afhankelijk van in welke periode het word aangeboden. Pfff
Ben dr klaar mee maar moet nu wel doorpakken anders kan ik maar beter helemaal stoppen met de studie en fulltime aan het werk gaan.
ik heb dat zo'n beetje iedere tentamenweekquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik slik zelf concerta, en ik merk dat ik veel minder lach dan als ik het niet slik. En ik merk ook dat ik er veel stiller van word.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:14 schreef Troel het volgende:
Heb je ook het gevoel dat het emoties afvlakt en dergelijke?
hihi, dat zou in mijn geval nog niet eens verkeerd zijn, stiller wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ik slik zelf concerta, en ik merk dat ik veel minder lach dan als ik het niet slik. En ik merk ook dat ik er veel stiller van word.
Misschien is het ook wel een erg Groot contrast, al ik het pilletje niet slik, en bouwt het zich langzaam af, hoelanger ik het niet slik. Ik heb wel meer bijwerkingen die ik duidelijk merk zodra ik het pilletje slik. Die ook niet allemaal even prettig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Crapbag het volgende:
Ik heb met de medicijnen (Concerta en Ritalin) nooit last gehad dat ik er een zombie van werd of mijn gevoel afvlakte. Lijkt me heel naar om er zo van te worden dus ben wel blij dat ik daar geen last van heb
tell tell tell!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een erg Groot contrast, al ik het pilletje niet slik, en bouwt het zich langzaam af, hoelanger ik het niet slik. Ik heb wel meer bijwerkingen die ik duidelijk merk zodra ik het pilletje slik. Die ook niet allemaal even prettig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |