abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102765007
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als het bij de apple campus is dan is dat toch niet overdreven. Wordt wel vaker gedaan zoiets.
Een ander verhaal wordt t als heel Amerika de vlag halfstok zouden hangen :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_102765050
Op mijn werk zit trouwens de helft van de medewerkers constant te pielen op zo'n kolere ding van Jobs.
I´m back.
pi_102765131
Altijd weer Ivo Niehe die z'n smoel ertussen drukt
pi_102765273
DeSpeld twitterde op donderdag 06-10-2011 om 11:03:30 Steve Jobs beschuldigt God van patentenschending inzake iCloud reageer retweet
Te vroeg?
pi_102765295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:44 schreef fruityloop het volgende:
Ze hebben de nationale vlag bij de Apple campus halfstok gehangen, wel wat overdreven, hij is geen staatshoofd oid.
Lijkt me niet meer dan normaal.
pi_102765490
Over de doden niets dan goeds...

Natuurlijk is de dood van Steve Jobs een groot verlies voor zijn familie en Apple. Toch ben ik een beetje verbaasd over de wonderlijke eigenschappen die hem worden toegedicht. Steve was naast een gepassioneerd techneut een nog veel meer getalenteerde marketeer. Apple heeft niet zo heel erg veel bijgedragen aan de technologische innovatie. De meeste technologie die Apple gebruikt is door andere bedrijven ontwikkeld. Als we Apple en Steve Jobs iets moeten nageven dan is het dat ze in staat zijn geweest de massa te verleiden met hun mooi vormgegeven producten die door iedereen te gebruiken zijn. Maar om Steve Jobs als een grote innovator weg te zetten gaat mij net een stapje te ver. RIP Steve.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:18:13 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102765548
Als je iets door iedereen kan laten gebruikenben je imo een innovator...

Windows Mobile kon bijna niemand mee werken, met een iPhone kon mijn moeder zelfs overweg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102765589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef xenobinol het volgende:

Natuurlijk is de dood van Steve Jobs een groot verlies voor zijn familie en Apple. Toch ben ik een beetje verbaasd over de wonderlijke eigenschappen die hem worden toegedicht. Steve was naast een gepassioneerd techneut een nog veel meer getalenteerde marketeer. Apple heeft niet zo heel erg veel bijgedragen aan de technologische innovatie. De meeste technologie die Apple gebruikt is door andere bedrijven ontwikkeld. Als we Apple en Steve Jobs iets moeten nageven dan is het dat ze in staat zijn geweest de massa te verleiden met hun mooi vormgegeven producten die door iedereen te gebruiken zijn. Maar om Steve Jobs als een grote innovator weg te zetten gaat mij net een stapje te ver. RIP Steve.
Je kan niet ontkennen dat Apple toch wel de eerste was die al die technologie succesvol bij elkaar bracht in de iPhone, en het ook nog eens bruikbaar maakte voor het grote publiek. Vergelijk de smartphones vóór en na de iPhone maar.

Net als de tablet.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:23:36 #184
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102765682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef xenobinol het volgende:

Apple maakt producten voor consumenten, ze ontwikkelen zelf nauwelijks technologieën. Dat betekent echter niet dat je dan niet kan innoveren. De iPhone en iPad waren revolutionair, net zoals de MacBook Air, MacBook Pro en iMac in mindere mate.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:24:05 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_102765696
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat Apple toch wel de eerste was die al die technologie succesvol bij elkaar bracht in de iPhone, en het ook nog eens bruikbaar maakte voor het grote publiek. Vergelijk de smartphones vóór en na de iPhone maar.

Net als de tablet.
Indertijd waren ze in Japan en Korea verder dan de eerste iPhone (daar kon je al tv kijken en alles op je telefoon). Dat Steve desalniettemin de Japanners massaal liet overlopen is nog wel z'n grootste wapenfeit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102765740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Indertijd waren ze in Japan en Korea verder dan de eerste iPhone (daar kon je al tv kijken en alles op je telefoon). Dat Steve desalniettemin de Japanners massaal liet overlopen is nog wel z'n grootste wapenfeit.
Ja, functies zijn leuk, maar ik ben zeer benieuwd hoe fijn die producten werkten en hoe ze eruit zagen.

Een iPhone kon ook niet meer dan een Windows Mobile-toestel, en toch was het een enorme innovatie.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:31:38 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_102765899
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, functies zijn leuk, maar ik ben zeer benieuwd hoe fijn die producten werkten en hoe ze eruit zagen.

Een iPhone kon ook niet meer dan een Windows Mobile-toestel, en toch was het een enorme innovatie.
Ik zie nu dat ze niet massaal zijn overgelopen; weliswaar is driekwart van de verkochte smartphones een iPhone, in Japan hebben ze bijna geen smartphones maar 'feature' phones.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102765921
quote:

[..]

Qua user experience niet. De technische mogelijkheden waren wellicht groter, maar praktische bruikbaarheid is toch belangrijker gebleken.
pi_102765941

Even een filmpje van de presentatie van zijn eerste Mac! Dat deed hij overigens al geniaal :P
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_102765957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zie nu dat ze niet massaal zijn overgelopen; weliswaar is driekwart van de verkochte smartphones een iPhone, in Japan hebben ze bijna geen smartphones maar 'feature' phones.
In Japan zijn er natuurlijk helemaal alleen maar gadget-loving autisten aanwezig...
Serieus even: de laatste paar jaren is een groot deel van de mensheid aan het veranderen in autisten, dankzij --->
I´m back.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:40:09 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_102766117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:33 schreef Wootism het volgende:

Even een filmpje van de presentatie van zijn eerste Mac! Dat deed hij overigens al geniaal :P
29 was ie daar? damn.
pi_102766206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:40 schreef speknek het volgende:

[..]

29 was ie daar? damn.
Nee, dat werd'ie de volgende maand.
pi_102766252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bruikbaarheid voorop he.

O+
Wow, de emoties lopen nogal hoog op in die comments.
  Admin donderdag 6 oktober 2011 @ 11:48:47 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102766335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In Japan zijn er natuurlijk helemaal alleen maar gadget-loving autisten aanwezig...
Serieus even: de laatste paar jaren is een groot deel van de mensheid aan het veranderen in autisten, dankzij --->
Autist is niet iets wat je 'wordt'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:52:02 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102766421
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102766427
quote:

[..]

Producten kunnen eenvoudig op alleen de Japanse markt overleven. Midden jaren 90 hadden de meeste telefoons al een camera en internet. Er waren ook kiosken waar foto's konden worden afgedrukt, ook als stickers.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102766474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Autist is niet iets wat je 'wordt'
Gedurende afgelopen 4 jaar heeft de empirie ons geleerd dat deze stelling ten stelligste onjuist is. Dus tja die apparaten van Jobs zorgen wel weer voor enige ontwikkeling in de vastgeroeste overtuigingen van sociaal psychologen en aanverwante gogen.
I´m back.
  Admin donderdag 6 oktober 2011 @ 12:04:37 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102766663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gedurende afgelopen 4 jaar heeft de empirie ons geleerd dat deze stelling ten stelligste onjuist is. Dus tja die apparaten van Jobs zorgen wel weer voor enige ontwikkeling in de vastgeroeste overtuigingen van sociaal psychologen en aanverwante gogen.
Ik zal het m'n zoon vertellen ^O^
Want als je autist kunt 'worden' kun je het dus ook 'ontworden' ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')