Een ander verhaal wordt t als heel Amerika de vlag halfstok zouden hangenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als het bij de apple campus is dan is dat toch niet overdreven. Wordt wel vaker gedaan zoiets.
Te vroeg?twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 06-10-2011 om 11:03:30Steve Jobs beschuldigt God van patentenschending inzake iCloud reageer retweet
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:44 schreef fruityloop het volgende:
Ze hebben de nationale vlag bij de Apple campus halfstok gehangen, wel wat overdreven, hij is geen staatshoofd oid.
Je kan niet ontkennen dat Apple toch wel de eerste was die al die technologie succesvol bij elkaar bracht in de iPhone, en het ook nog eens bruikbaar maakte voor het grote publiek. Vergelijk de smartphones vóór en na de iPhone maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef xenobinol het volgende:
Over de doden niets dan goeds...
Natuurlijk is de dood van Steve Jobs een groot verlies voor zijn familie en Apple. Toch ben ik een beetje verbaasd over de wonderlijke eigenschappen die hem worden toegedicht. Steve was naast een gepassioneerd techneut een nog veel meer getalenteerde marketeer. Apple heeft niet zo heel erg veel bijgedragen aan de technologische innovatie. De meeste technologie die Apple gebruikt is door andere bedrijven ontwikkeld. Als we Apple en Steve Jobs iets moeten nageven dan is het dat ze in staat zijn geweest de massa te verleiden met hun mooi vormgegeven producten die door iedereen te gebruiken zijn. Maar om Steve Jobs als een grote innovator weg te zetten gaat mij net een stapje te ver. RIP Steve.
Apple maakt producten voor consumenten, ze ontwikkelen zelf nauwelijks technologieën. Dat betekent echter niet dat je dan niet kan innoveren. De iPhone en iPad waren revolutionair, net zoals de MacBook Air, MacBook Pro en iMac in mindere mate.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef xenobinol het volgende:
Over de doden niets dan goeds...
Natuurlijk is de dood van Steve Jobs een groot verlies voor zijn familie en Apple. Toch ben ik een beetje verbaasd over de wonderlijke eigenschappen die hem worden toegedicht. Steve was naast een gepassioneerd techneut een nog veel meer getalenteerde marketeer. Apple heeft niet zo heel erg veel bijgedragen aan de technologische innovatie. De meeste technologie die Apple gebruikt is door andere bedrijven ontwikkeld. Als we Apple en Steve Jobs iets moeten nageven dan is het dat ze in staat zijn geweest de massa te verleiden met hun mooi vormgegeven producten die door iedereen te gebruiken zijn. Maar om Steve Jobs als een grote innovator weg te zetten gaat mij net een stapje te ver. RIP Steve.
Indertijd waren ze in Japan en Korea verder dan de eerste iPhone (daar kon je al tv kijken en alles op je telefoon). Dat Steve desalniettemin de Japanners massaal liet overlopen is nog wel z'n grootste wapenfeit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat Apple toch wel de eerste was die al die technologie succesvol bij elkaar bracht in de iPhone, en het ook nog eens bruikbaar maakte voor het grote publiek. Vergelijk de smartphones vóór en na de iPhone maar.
Net als de tablet.
Ja, functies zijn leuk, maar ik ben zeer benieuwd hoe fijn die producten werkten en hoe ze eruit zagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Indertijd waren ze in Japan en Korea verder dan de eerste iPhone (daar kon je al tv kijken en alles op je telefoon). Dat Steve desalniettemin de Japanners massaal liet overlopen is nog wel z'n grootste wapenfeit.
Ik zie nu dat ze niet massaal zijn overgelopen; weliswaar is driekwart van de verkochte smartphones een iPhone, in Japan hebben ze bijna geen smartphones maar 'feature' phones.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, functies zijn leuk, maar ik ben zeer benieuwd hoe fijn die producten werkten en hoe ze eruit zagen.
Een iPhone kon ook niet meer dan een Windows Mobile-toestel, en toch was het een enorme innovatie.
Qua user experience niet. De technische mogelijkheden waren wellicht groter, maar praktische bruikbaarheid is toch belangrijker gebleken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Indertijd waren ze in Japan en Korea verder dan de eerste iPhone (daar kon je al tv kijken en alles op je telefoon). Dat Steve desalniettemin de Japanners massaal liet overlopen is nog wel z'n grootste wapenfeit.
In Japan zijn er natuurlijk helemaal alleen maar gadget-loving autisten aanwezig...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze niet massaal zijn overgelopen; weliswaar is driekwart van de verkochte smartphones een iPhone, in Japan hebben ze bijna geen smartphones maar 'feature' phones.
29 was ie daar? damn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:33 schreef Wootism het volgende:
Even een filmpje van de presentatie van zijn eerste Mac! Dat deed hij overigens al geniaal
Wow, de emoties lopen nogal hoog op in die comments.quote:
Autist is niet iets wat je 'wordt'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Japan zijn er natuurlijk helemaal alleen maar gadget-loving autisten aanwezig...
Serieus even: de laatste paar jaren is een groot deel van de mensheid aan het veranderen in autisten, dankzij --->
Producten kunnen eenvoudig op alleen de Japanse markt overleven. Midden jaren 90 hadden de meeste telefoons al een camera en internet. Er waren ook kiosken waar foto's konden worden afgedrukt, ook als stickers.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Gedurende afgelopen 4 jaar heeft de empirie ons geleerd dat deze stelling ten stelligste onjuist is. Dus tja die apparaten van Jobs zorgen wel weer voor enige ontwikkeling in de vastgeroeste overtuigingen van sociaal psychologen en aanverwante gogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Autist is niet iets wat je 'wordt'
Ik zal het m'n zoon vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gedurende afgelopen 4 jaar heeft de empirie ons geleerd dat deze stelling ten stelligste onjuist is. Dus tja die apparaten van Jobs zorgen wel weer voor enige ontwikkeling in de vastgeroeste overtuigingen van sociaal psychologen en aanverwante gogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |