je had niet eens een walkman?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n nummer, ik heb heel lang geleden, toen ik 8 of 9 was ofzo, eens een cassetebandje van mijn wijlen opa gekregen. dan ging ik altijd in de auto van mijn ouders zitten en luisteren. en daar stond 1 zo'n enorm mooi nummer op, maar ik kan me de naam echt totaal niet herinneren.![]()
weet ook niet precies meer hoe het nummer gaat, is ook voor een groot deel gevoel omdat het al zo lang geleden is.
die bestonden toen nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had niet eens een walkman?
oh, dat is wel heel jammer, ik vind het fijn om herinneringen op te halen dmv muziek
ochja, jij was hoogbejaardquote:
en mijn laptopinternet loopt weer te kutten. *zucht*quote:
das fucked.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mijn laptopinternet loopt weer te kutten. *zucht*
ja, k loop de hele tijd al elke keer de stekker van de modem eruit te trekkenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef dawg het volgende:
steve jobs is dood.
en ik ben maffen ook. nighty night evilchick. sms maar enzo.![]()
adiosquote:
Typisch. Vast een iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaan de aandelen.
Bedankt voor de iPod en iPhone Steve, het zijn leuke speeltjes.
Godsamme ik had m'n telefoon op Engels staan en dan maakt ie leukemia van leuk
Zn laatste practical joke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo had Steve het gewild. Blijkbaar
Ik werd wakker van een mug maar ik moet zeggen dat dit nieuws er aardig in hakt, denk niet dat ik vannacht nog een oog dicht doe.quote:
Dat ook, er zit aan de overkant hier iets steeds te klapperen. Heel irritant. Alleen jammer dat die kutmug niet wegwaait.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is dan weer het nadeel van zo'n smartphone. Even snel het nieuws checken en daar gaat je nachtrust. Ik kan gewoon niet slapen door de wind.
Top!!!! Nu in een motel, morgen naar Yosemite..quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!!!! Nu in een motel, morgen naar Yosemite..
Have fun!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Enjoy!Ik sta over 24 uur op Schiphol.
Nu hoor je weer bij het gewone voetvolk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:00 schreef Q. het volgende:
En dan is mn FOK!-abonnement ook nog eens verlopen. Wat een kutdag. Nou ja, ik verleng na mn vakantie wel.
Tof!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!!!! Nu in een motel, morgen naar Yosemite..
De wind staat echt recht op het huis, hij fluit helemaal. En dat bord van de makelaar wappert een beetjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:06 schreef Q. het volgende:
Misschien moet ik dan nu nog maar proberen wat te slapen.Volgens mij heb ik de mug te pakken. We gaan het proberen.
Ik was okay. RIP aan mijn nabestaanden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu hoor je weer bij het gewone voetvolk.
Kom naast mij liggen, ik bescherm je wel!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wind staat echt recht op het huis, hij fluit helemaal. En dat bord van de makelaar wappert een beetje
Tegen wapperende bordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom naast mij liggen, ik bescherm je wel!
http://www.bbc.co.uk/news/14664694quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgen mij gaat Stephen Fry nu helemaal uit z'n dak.
ik zit al klaar om Dora te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wachtte op de herhaling van zes uur 's ochtends.
Deze is gemeenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zitten zoveel leukere ertussen.. waarom deze?
Ow dat is ook wel een lekkere buiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
en ik zit nog wel in een enorme sugar rush *stuiter*
Ja best wel, kan alleen niet echt stil zitten (draaistoel ftwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat is ook wel een lekkere bui![]()
mijn dag begon in ieder geval goed, dus we zullen zien hoe het verder loopt
Maar dan komt er niets van werken terecht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel, kan alleen niet echt stil zitten (draaistoel ftw).
Mooi dat je dag goed begon!
Aah enkel wiebelen dus.. dat is geen draaien, dat scheelt inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan al draaiend tiepen. Ik wiebel dan alleen met mijn perfecte kontje, bovenlichaam blijft stil.
Als jij dat graag wil schatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Jij krijgt harde tepels van de foto's in mijn fobo?
Begrijpelijk
Of ik het wil of niet maakt niet, ik heb helaas geen invloed op de glibberende en/of hard wordende effecten die mijn foto's opwekken bij man en vrouw gelijkquote:
Krea, ben jij het?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of ik het wil of niet maakt niet, ik heb helaas geen invloed op de glibberende en/of hard wordende effecten die mijn foto's opwekken bij man en vrouw gelijk
Je begint er zelfs rare zinscontstructies van te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of ik het wil of niet maakt niet, ik heb helaas geen invloed op de glibberende en/of hard wordende effecten die mijn foto's opwekken bij man en vrouw gelijk
Er kunnen misschien wat komma's bij voor de leesbaarheid, maar verder klopt het wel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je begint er zelfs rare zinscontstructies van te maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. de dmér wil het over mijn evt harde tepels hebben
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
Als je niet weet wat harde tepels zijn faal je in het leven
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je niet weet wat harde tepels zijn faal je in het leven
Jawel toch?quote:
Die is nog niet open. Maart 2012 uiterlijk op het Leidseplein.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heatwave!
Nog een bloemetje gelegd bij de Apple Store?
Hij kan hem ook bij een andere applestore neerleggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is nog niet open. Maart 2012 uiterlijk op het Leidseplein.
Beetje op de hoogte blijven he.
Ja halloquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heatwave!
Nog een bloemetje gelegd bij de Apple Store?
Heel vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak zal die al niet gemaakt zijn
iDon't Know.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak zal die al niet gemaakt zijn
Oh? Ik dacht dat iAmsterdam er al lang één had...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is nog niet open. Maart 2012 uiterlijk op het Leidseplein.
Beetje op de hoogte blijven he.
putje van Nederland, je weetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat iAmsterdam er al lang één had...
Lekkere collega ook, om er zo mee om te gaan....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega zit aan de telefoon met de accountant en nu hoor ik haar toch zeggen dat mijn loon 'een lachertje' is. Ja, duh.
Misschien moet je ze dan maar identiek maken....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Echt javascriptheb twee functies.. bijna identiek.. en toch werkt er eentje zoals ik wil.. en de ander niet
Ik geloof niet dat ze het helemaal doorhad..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekkere collega ook, om er zo mee om te gaan....
Geen optie natuurlijk, maar het is stomquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan maar identiek maken....
Javaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Echt javascriptheb twee functies.. bijna identiek.. en toch werkt er eentje zoals ik wil.. en de ander niet
Tijd voor salarisonderhandelingen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega zit aan de telefoon met de accountant en nu hoor ik haar toch zeggen dat mijn loon 'een lachertje' is. Ja, duh.
Geen zelfgeschreven functies gok ik zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Geen zelfgeschreven functies gok ik zo
Eens, wat een baggerzooi is dat zegquote:
Trage *&^*&&**!! troepquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, wat een baggerzooi is dat zeg.
quote:
Twee dingen kunnen geen bagger zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
Jullie zijn er van op de hoogte dat Java en Javascript helemaal niks met elkaar te maken hebben?
Dat zeg ik niet, ik vraag alleen ietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee dingen kunnen geen bagger zijn?
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vraag alleen iets
En je kreeg zoveel verantwoordelijkheid in je nieuwe baan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet met mij babe, ik ga daar niet over.
Een heleboel meer dingen zijn ook kut, waarom specifiek Java er bij halen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ik weet ook dat het beide kut is.
Wat denk je van de naam om te beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een heleboel meer dingen zijn ook kut, waarom specifiek Java er bij halen?
Haha nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet met mij babe, ik ga daar niet over.
Ik ben Java-programmeur, in het verleden nogal aan ge-ergert dat een boel mensen die een js kunnen, zich Java-programmeur noemen. Noem het een stukje frustratie en beroepsdeformatiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je van de naam om te beginnen?Verbanden leggen is niet je sterkste kant?
![]()
Of wil je je echt heel erg profileren door de ubernerd en de technische verschillen gaan uitpluizen.
Ik moet ook maar even met ze om de tafel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je kreeg zoveel verantwoordelijkheid in je nieuwe baan.
Een ander vak leren want je maakt resource verspillende bende,.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben Java-programmeur, in het verleden nogal aan ge-ergert dat een boel mensen die een js kunnen, zich Java-programmeur noemen. Noem het een stukje frustratie en beroepsdeformatie
Dat zou tussen ons blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee.Ging meer om gisteravond.
Vertel het ze maar es. o¦Oquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet ook maar even met ze om de tafel.
quote:
Gelul. Ooit was dat misschien zo met Java.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ander vak leren want je maakt resource verspillende bende,.
Nog steeds.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul. Ooit was dat misschien zo met Java.
Managers die denken verstand te hebben van technische zaken, terwijl ze al jaren geen stukje code meer hebben gekloptquote:
Ik heb nog nooit code geklopt. Ben geen nerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Managers die denken verstand te hebben van technische zaken, terwijl ze al jaren geen stukje code meer hebben geklopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |