quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander en kleren?
grapje sander luv u ntb hzvvj nwly xoxoxxoxox <3 <3
Boks ouwequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
TT speciaal voor mijn broeder Sander.
Ben je op sjiek?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
Groeien TT!
[..]
Nee geen jurkje, wel een stropdas.
ik heb mn broek al uit, suus heeft mij nu op camquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bitch please
ga van mijn fb af en trek je broek op
Niks mis met af en toe een jurk aanhebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
Misschien heeft hij wel een jurk aan. Je weet maar nooit, Suus.
Decent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
Groeien TT!
[..]
Het is een das. Je bent toch geen burger?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
Groeien TT!
[..]
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe een jurk aanhebben.
Ik heb het heeel heeeeeel af en toe wel eens... naar feestjes.quote:
precies om 00:30:00quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een stoute jongen en poep soms in mijn broek
aja, beter in broek poepen dan een luier dragen en op je 16 jarige leeftijd nog laten verschonen door je mamaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
precies om 00:30:00
voor de rest nutteloze nietstoevoegende post
ik ben echt zó slecht in wordfeud hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
EINDBAAS QUAD VOOR 45 PUNTEN MET BIJNA GEEN MOGELIJKHEID AANBID MIJ
Ik ook, maar ik ownede op dit moment even.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben echt zó slecht in wordfeud he
in snap die groene en oranje tegels en shit niet eensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ownede op dit moment even.
dat heb ik wel gast, alleen heb ik geen tijd/zin gehad om uit te vinden hoe en watquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom speelt etsu geen wordfeud? leeft hij onder een steen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |