Vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Liquidist het volgende:
Joooopi reageert al n paar uur niet. Wanneer is de deadline?
invitation was send succesfully!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef MangoTree het volgende:
Moet... meer... oefenen...![]()
Als er nog mensen een spelletje zoeken dan ben ik te vinden onder mikey_nl
wiehoew! Ik kon al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zetquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:48 schreef Liquidist het volgende:
Ben 8 uur op jooopi aan het wachten nu. Ik sta 45 punten voor met 0 tiles left. Schiet niet op zo
Heb ik nog een nieuw woord geleerd ook. Ik dacht dat het met een F was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wiehoew! Il kan al m'n letters kwijt en BOEM: laatste zet
Ik had het niet meer verwacht!
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef D. het volgende:
5 mensen, dus gaat 'm vooralsnog niet worden
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan zie je vanzelf wel de animo. Veel reageren niet hier maar doen uiteindelijk wel mee met een competitie.
Die is er ja, zullen we dit stil houden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Probability het volgende:
Ik hoorde dat er een cheat bestond, is dit zo?
"Iemand". Uh-huh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het niet hoor maar wilde iemand helpen
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef Xcalibur het volgende:
Hee, loopt dat hier ook al
Ik heb me net aangemeld op http://www.wordfeud-eindbaas.nl/, weet iemand van jullie daar soms al meer over?
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Lol, tsja, ik vond het juist wel grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar door het gebruik van het woord eindbaas kan ik het niet serieus nemen
Geinig, ik ga me straks thuis ook even inschrijving denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Neelix het volgende:
weeeeeeee, ik mocht zomaar MEEDOEN over twee TWs neerleggen voor 108 punten
alleen jammer dat ik mijn G daar niet ergens tussen kon frotten (er lag al een E)
Nee, alleen op iPhone of Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef ukga het volgende:
Is er ook een website waar je dit online kunt spelen?
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meedogen had je kunnen maken. Maar ik weet niet of je de plaats had.
http://www.encyclo.nl/begrip/meedogen
ik bedoel gewoon scrabble online multyplayer (niet per se worldfeud)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, alleen op iPhone of Android.
Meedogen niet, maar wel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik weet niet meer of ik die geprobeerd heb, maar hij staat niet bij http://woordtik.nl/wordfeud en dat is volgens mij de bron van WF zelf.
Daarnaast mis ik informatie, overzicht, controle, bespreekbaarheid, enz...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje heup taalgebruik om de jeugd mee te krijgen. Ik heb me ingeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |