De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook, ik verlang naar m'n bed, maar al ga ik niet moe m'n bed in slaap ik niet..quote:
nee hoor, dit leek alleen zo!quote:
ik lig soortvan al op bedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja ik ook, ik verlang naar m'n bed, maar al ga ik niet moe m'n bed in slaap ik niet..
Toevallig! Ik denk de smurfen of zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja
[..]
Ik ook ! Welke film gaan jullie zien?
[..]
Ja fijnWat wilde je ook alweer vragen?
succesquote:
6 uurtjes is genoeg tochquote:
Awh, glaasje warme melk drinken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja ik ook, ik verlang naar m'n bed, maar al ga ik niet moe m'n bed in slaap ik niet..
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Toevallig! Ik denk de smurfen of zo.
sorry, komt door de chemtrailsquote:
quote:
Nee grapje hoor, niet echt geschiktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, glaasje warme melk drinken?
[..]
Wat verschrikkelijk![]()
Dit komt wel goed uit Zaterdag vallende sterrenregen verwacht
Mits het weer mee zit en alles
Lekkerquote:
wel choco melk anders nietquote:
Waarom vinden jongens altijd dat ze naar een kleffe film moeten gaan met een meisje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee grapje hoor, niet echt geschikt. Beetje kleffe film natuurlijk!
Dat durf ik nietquote:
Slaap lekkerquote:
Had jij nou meegedaan aan da wereldrecord tvkijken?quote:
Nee jonge ik houd dat maar 10 minuten volquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had jij nou meegedaan aan da wereldrecord tvkijken?
ik was laats met een chick naar die film geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom vinden jongens altijd dat ze naar een kleffe film moeten gaan met een meisje?
Collega vond het ook al niet kunnen dat we naar Planet of the Apes waren gegaan, het had een chickflick moeten zijn. Ik snap het niet, leg uit.
[..]
Dat durf ik niet
[..]
Slaap lekker
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sorry, komt door de chemtrails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |