domme vraag, maar wat kan je met dat pompje? Ziet er goed uit trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Schoenen veteren is zulk pokkewerk! x)
maar eindelijk! En het pompje werkt ook
[ afbeelding ]
Want?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef AntiChrist het volgende:
om ze nou bij zalando te gaan bestellen staat me ook weer een beetje tegen
haha mijn moeder had een klacht ingedediend tegen die overval reclamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toegeven dat ik bij Zalando reclames elke keer weer met een glimlach voor de TV zit
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef thethoryd het volgende:
[..]
haha mijn moeder had een klacht ingedediend tegen die overval reclameWant ze vond dat voor mensen die overvallen waren het heel schokkend kon zijn...
juist.
ik ben gewend om m'n nike's in obscure skateshops te kopen en om ze dan op een site te gaan bestellen waar alle huisvrouwen van nederland op zitten staat me tegen. daarnaast heb ik een GRAF hekel aan die zalando reclame's en daarnaast wil ik ze ook gewoon passenquote:
OMG je bent nog serieus ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:54 schreef AntiChrist het volgende:
ik ben gewend om m'n nike's in obscure skateshops te kopen en om ze dan op een site te gaan bestellen waar alle huisvrouwen van nederland op zitten staat me tegen. daarnaast heb ik een GRAF hekel aan die zalando reclame's en daarnaast wil ik ze ook gewoon passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
ja natuurlijk ben ik serieusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:36 schreef Modus het volgende:
[..]
OMG je bent nog serieus ook.. Hoe oud ben je, 13?
hallo ik ben 30 en daarnaast weinig mensen met verstand van sneakers om me heen. ik zal er echt niet om worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:45 schreef Modus het volgende:
Ja want iedereen zal je idd uitlachen als je dát doet!
Dat passen-argument is begrijpelijk, de rest niet.
als ze echt alleen daar verkrijgbaar zijn zou ik er misschien over nadenken. maar zolang ik ze ergens anders in real life kan zien en kan passen dan geniet dat de voorkeurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Modus het volgende:
Wat interesseert mij het imago van een webshop nou. Als je ze nou alleen daar zou kunnen krijgen, dan koop je ze maar niet?
Mooie schoenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Schoenen veteren is zulk pokkewerk! x)
maar eindelijk! En het pompje werkt ook
[ afbeelding ]
Ohja ik weet al wat ik er minder mooi aan vind, en precies dat zag ik ook in de AM2009s terug. Die glimmende vetergaatjes, dat lijken net oogjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike x undercover lunarspider LT+ 2 by Cali030, on Flickr
Nice! Zien er aan de voet met denim aan een stuk beter uit als ik gedacht had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha, wat een originele reden om shoes niet te diggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja ik weet al wat ik er minder mooi aan vind, en precies dat zag ik ook in de AM2009s terug. Die glimmende vetergaatjes, dat lijken net oogjes.. Van 1 of andere verbaasd kijkende exotische vis ofzo.
Dus.,
.
Ja viel mij ook 100% mee, had gedacht ze alleen onder shorts te kunnen rocken maar deze gaan gewoon gedragen worden dankzij de herfstige CW en belachelijke comfyness.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nice! Zien er aan de voet met denim aan een stuk beter uit als ik gedacht had.
Thanx brah...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef vault_tec het volgende:
Hal (en ook Q) hebben dat effect met schoenen... Zou niet weten hoe ik die goed zou moeten dragen...
Erg, erg nice..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mids met strapsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worden vies als je er naar kijkt3 keer aan gehad... nu al creases en vieze plekken terwijl ik er mad voorzichtig mee ben
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nog een paartje in mijn kast
![]()
Die laatste zijn opzich wel nice al zien ze er niet heel fris uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Modus het volgende:
Nog meer tapijtwollen modelletjes.
[ afbeelding ]
http://www.nikeblog.com/2011/10/21/nike-vac-tech-greyorange-pack/
ik zou die AF hi wel willenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook. Binnen een half jaar gekregen. Erg jammer idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Beastie_boys het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van gescheurde stof in de hakken van janoski's? Is dit een fabricage fout of normaal na enige tijd dragen?
Niet echt chill om mee te skateboarden zo.
Die airmaxquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:09 schreef Blamm het volgende:
Niks tegen online shoppen ipv in 'obscure in-crowd winkeltjes' (hipster alert!) maar kan me voorstellen dat je Zalando zou willen boycottenThen again.. als ze een hele goeie deal hebben of schoenen die je nergens anders kan vinden, boeiend.
Ik ben helelmaalop mijn Nike Lunar Woven Chukka alleen die veters zijn echt schandalig k*t! Gaan elk half uur los, lekker voor een schoen met running sole
Zou er bijna een good old "dubbele knoop" in doen
mijn DC gatsby 2`s gaan om het kwartier losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister even machtig op mijn face gevallen omdat dit gebeurden
Gobstopper Movement!
Lolololo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:11 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
mijn DC gatsby 2`s gaan om het kwartier los
gister even machtig op mijn face gevallen omdat dit gebeurden
Hehe thanks dat je het vraagtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lolololo.
Ernstig of valt het allemaal wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |