domme vraag, maar wat kan je met dat pompje? Ziet er goed uit trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Schoenen veteren is zulk pokkewerk! x)
maar eindelijk! En het pompje werkt ook
[ afbeelding ]
Want?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef AntiChrist het volgende:
om ze nou bij zalando te gaan bestellen staat me ook weer een beetje tegen
haha mijn moeder had een klacht ingedediend tegen die overval reclamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toegeven dat ik bij Zalando reclames elke keer weer met een glimlach voor de TV zit
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef thethoryd het volgende:
[..]
haha mijn moeder had een klacht ingedediend tegen die overval reclameWant ze vond dat voor mensen die overvallen waren het heel schokkend kon zijn...
juist.
ik ben gewend om m'n nike's in obscure skateshops te kopen en om ze dan op een site te gaan bestellen waar alle huisvrouwen van nederland op zitten staat me tegen. daarnaast heb ik een GRAF hekel aan die zalando reclame's en daarnaast wil ik ze ook gewoon passenquote:
OMG je bent nog serieus ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:54 schreef AntiChrist het volgende:
ik ben gewend om m'n nike's in obscure skateshops te kopen en om ze dan op een site te gaan bestellen waar alle huisvrouwen van nederland op zitten staat me tegen. daarnaast heb ik een GRAF hekel aan die zalando reclame's en daarnaast wil ik ze ook gewoon passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
ja natuurlijk ben ik serieusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:36 schreef Modus het volgende:
[..]
OMG je bent nog serieus ook.. Hoe oud ben je, 13?
hallo ik ben 30 en daarnaast weinig mensen met verstand van sneakers om me heen. ik zal er echt niet om worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:45 schreef Modus het volgende:
Ja want iedereen zal je idd uitlachen als je dát doet!
Dat passen-argument is begrijpelijk, de rest niet.
als ze echt alleen daar verkrijgbaar zijn zou ik er misschien over nadenken. maar zolang ik ze ergens anders in real life kan zien en kan passen dan geniet dat de voorkeurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Modus het volgende:
Wat interesseert mij het imago van een webshop nou. Als je ze nou alleen daar zou kunnen krijgen, dan koop je ze maar niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |