Op vrijdag 7 oktober 2011 11:39 schreef iRemco het volgende:
Zeker weten like.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
Mooie dag om de zxz waterproof eens uit de kast te trekken.
[ link | afbeelding ]
DSC04523 by Cali030, on Flickr
Ik dan wel een dry, maar heb m'n ransom valley's die tegen wat water kunnen (en red wings zo) en een m65 tech pack nsw jas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
ThanxWaterdicht, geen dry denim, goretex jas.... ik ben klaar voor de herfst
Haha, nee campus is alweer een tijdje een van m'n favouriete modellen. Had die grijs suede mita collabs wel willen halen als die zool niet zo pisgeel was geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dan wel een dry, maar heb m'n ransom valley's die tegen wat water kunnen (en red wings zo) en een m65 tech pack nsw jas.![]()
Wanneer ga je je mintos eens verkopen.
Ik ben nog steeds erg tevreden met m'n ObyO Copepan, maar wil er zeker nog een campus of dergelijks bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha, nee campus is alweer een tijdje een van m'n favouriete modellen. Had die grijs suede mita collabs wel willen halen als die zool niet zo pisgeel was geweest
[ afbeelding ]
Zo jammer....
Waar kan je die halen? Zag 'm ook al voorbijkomen op LB, vindt het wel een dope schoen. Op de zool na dan..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha, nee campus is alweer een tijdje een van m'n favouriete modellen. Had die grijs suede mita collabs wel willen halen als die zool niet zo pisgeel was geweest
[ afbeelding ]
Zo jammer....
Nais!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
Mooie dag om de zxz waterproof eens uit de kast te trekken.
[ link | afbeelding ]
DSC04523 by Cali030, on Flickr
nieuwe winkel voor de "high-end" stuff zoals acronym en ruimte voor exposities. Weinig streetwear dus, dat blijft bij de schoolstraat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef Modus het volgende:
Concrete Image store (DH)? Is dat gewoon hun nieuwe winkel of 1 of ander quasi artyfarty conceptdingstore?
Ja maar ja als de ander dat net zo doet gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef vault_tec het volgende:
andere partij eerst laten sturen... of een geld bedrag over maken / vragen en terug storten als het pakketje binnen is.
.
Had het gelezen, zijn erg nice idd, alleen ik loop op lunarglide dus heb niks aan een zoom structure. Past niet bij m'n manier van hardlopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar ja als de ander dat net zo doet gebeurt er niks..
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)ructure-15-gyakusou/ [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Die zien er nice uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike LunarGlide 3+ Pure Platinum/Wolf Grey/Max Orange
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |