Doen we al, maar een aantal heeft een iets andere smaak dan ik, veel onbekende singer-songwriters enzo. Daar heb ik niet zoveel meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vast wel. Even de site van Hedon in de gaten houden
Ik ging even op de site van De Staat zelf kijken, maar ik zie Zwolle ook niet in de tourdata staan. Dus je zult denk ik geduld moeten hebben tot een volgende tour.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen we al, maar een aantal heeft een iets andere smaak dan ik, veel onbekende singer-songwriters enzo. Daar heb ik niet zoveel mee
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Dutch is taking over! een speciaal gedeelte voor Nederlandse acts![]()
![]()
hoezo, heb je er zelf 2 hangen na een bowlingongelukje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Niet eens een topictitel met iets over bowlingballen dr in?
Huh?! 2 topictitels??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo, heb je er zelf 2 hangen na een bowlingongelukje?
quote:
Ik weet het, ik ben om te janken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
ik ga maar slapen.....welterusten!
mijn plugplaatjequote:
Dat jouw ballen het formaat van bowlingballen hebben hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Niet eens een topictitel met iets over bowlingballen dr in?
Ik ben wel benieuwd!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jouw ballen het formaat van bowingballen hebben hoef ik niet te weten.
Het verbaast mij dan weer niets dat het jou niets verbaastquote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:13quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |