De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan jaquote:
Ah dat, daar heb je een punt ja. Ik zal er op letten, bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is ontslagen waar hij ontslagen is.
er zitten krasjes in je glasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amaretto. Gouden/Goden drankje.![]()
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Wel het verkeerde glas voor Amarettoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantie
Alexandra de Grote is niet perfect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zitten krasjes in je glas
kusjekroel
Dudequote:
wel, weet je nog al die punten en zulksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alexandra de Grote is niet perfect.
ik heb geen les gehad, alleen kutboek en hij liet ons al vragen zien en dat waren:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dude
ik heb 4 dagen les gehad voor theorie
het waren 25 examen vragen ik was geslaagd met 2 fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |