De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan ga ik nu een poging tot uhm slapen doen.
Tot ooit liefjes
Patjenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
Udowu.nl ziet er steeds beter uit. Nu al met eigen huisstijl-font!
Comic sansquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
Comic Sansquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
^_^quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Now playing: Dr. Dre - Xxplosive Feat. Hittman, Kurupt, Nate Dogg & Six-Two
Pure toeval.
hahaokequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja best! Beetje drukte enzo, maar dat geeft niet.
[..]
stuurt je door naar het nieuwste deel. je spreekt met de makerquote:
Eh, zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Dimens het volgende:
Vraagje, doet je favicon het alleen wanneer je de website online zet?
* Ezechielk throws an Ultra ball!quote:
Top!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Show me the money! Nee, je hebt twp@udowu.nl
Inderdaad, er hoort te staan "MET COBAN HAAR TETTEN."quote:
Ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Dalando het volgende:
stuurt je door naar het nieuwste deel. je spreekt met de maker
* Remlof blocks water pulse with Hyper Beam, is caught in the ultraball and shakes 2 times, then breaks out of itquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk throws an Ultra ball!
Vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef speedking het volgende:
hee coban ik heb een lied voorje best oud maar goud
patje1987@ dan maar.quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, er hoort te staan "MET COBAN HAAR TETTEN."
quote:
Niets dan liefde voor jou.quote:
Remlof is weakendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* Remlof blocks water pulse with Hyper Beam, is caught in the ultraball and shakes 2 times, then breaks out of it
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Biogarde, jeweetwel die ex-FA ene, bang is voor spinnen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Remlof is weakend
* Boterbartje throws his masterball. Remlof is in a strugle but can't break out
TUDUDUMDUM DUM
do you want to give an nickname to Remlof? >no
You have caught a Remlof!
quote:
Udowu wordt hipper dan hip. Wat er allemaal op komt, is een verrassing, het wordt in ieder geval een groot spektakel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef TWP het volgende:
Maareh, wat voor koddige gebeurtenissen gaan er plaatsvinden op udowu.nl?
Je zit in de buurt maar net niet bij de leukste stad van, op z'n minst, Zuid-Holland.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam, moet ik nog bij iemand langs komen?
Als je wat te drinken en eten meeneemt mag je langskomenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
Je bent welkom hier in Groningen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
Jij.quote:
Hmm, staat er wel in. Even kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mailbox doet niet rerouten naar info@jeweethetdomein nu wel
Ja, en als je die post heb je een ban te pakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Is er ook een kaksmiley op udowu.nl
Meteen goede mods.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en als je die post heb je een ban te pakken.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en als je die post heb je een ban te pakken.
quote:
monkyyy vet lang niet gezien hoe staat het leven alles goed nog steeds zo knap en hoe gaat het met pokeren en chillen en alles?quote:
Omggg ahwwwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Met MK, Rez, coban, P_z, Dalando, BBQ, Spouwer, Pim, aight1, Dimens, sk, LH, Huppel, Flip, Patje, Intronic, TWP, OV, BB, JApie, Pam, Dientje, Trollscience, Eze, Ragboer, Jac0bus, Appel, Kakpizza EN TETTEN.
Waar sta ik
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo ...
Missen jullie me al?
Pam is een beetje ziek dus doet alleen maar beetje veel fimsjes kijken enzo
Ja best wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo ...
Missen jullie me al?
* PamSwynfordDeBeaufort is een beetje ziek dus doet alleen maar beetje veel fimsjes kijken enzo
Sorry liefjequote:
Moet ik een citroen thee voor je maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo ...
Missen jullie me al?
* PamSwynfordDeBeaufort is een beetje ziek dus doet alleen maar beetje veel fimsjes kijken enzo
is dat lekker ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet ik een citroen thee voor je maken?
Dit topic gaat dood door die site denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
Ook nog eens een eigen website...het geluk kan niet op hier.
Wanneer gaat het echt online?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even weer de site aangepast, kleurtjes voor de eckte bazen.
Leven is nog steeds leuk. Poker gaat wel leuke baan nog steeds, chillen doe ik ook want heb veel op het terras gezeten en in het parkje gelegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
monkyyy vet lang niet gezien hoe staat het leven alles goed nog steeds zo knap en hoe gaat het met pokeren en chillen en alles?
groetjes
site > topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit topic gaat dood door die site denk ik.
Weet ik niet meer, maar ik nam het weleens vroeger toen ik weleens ziek was, schijnt te helpenquote:
chemtrails...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Sorry liefjehet spijt me zo
Maar heb oorontsteking en keelpijn en snotneusje
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo ...
Missen jullie me al?
Ik zie niet in waarom niet.quote:
Oh zo enen grog ofzo met citroen water en suiker en rumquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar ik nam het weleens vroeger toen ik weleens ziek was, schijnt te helpen
Je staat er in, sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Met MK, Rez, coban, P_z, Dalando, BBQ, Spouwer, Pim, aight1, Dimens, sk, LH, Huppel, Flip, Patje, Intronic, TWP, OV, BB, JApie, Pam, Dientje, Trollscience, Eze, Ragboer, Jac0bus, Appel, Kakpizza EN TETTEN.
Waar sta ik
kippesoepie voor jou van mij! beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo ...
Missen jullie me al?
er hing er hier wel eentje boven gister.quote:
Stats geil!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn 204 posts per dag halen?
leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leven is nog steeds leuk. Poker gaat wel leuke baan nog steeds, chillen doe ik ook want heb veel op het terras gezeten en in het parkje gelegen.
dankiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kippesoepie voor jou van mij! beterschap
Ja zo'n speciaal zakje is dat en heet waterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh zo enen grog ofzo met citroen water en suiker en rum![]()
Heb al en halve fles dropshot opdenk dat helpt misschien
ja maar ze vliegen te laag om ze te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
er hing er hier wel eentje boven gister.
En de trauma heli vliegt ook steeds over, hebben heli's ook trails?
ik kijk ook heb net seizoen 1 bijna uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Omg supernatural kijken danmaar bitcjehs
ik woon dicht bij het umcgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja maar ze vliegen te laag om ze te zien
Lakentje op het gras natuurlijk want ik wil geen smerige mesttorren rondhuppelend over mijn kledij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuk!
op de grond? dat is vies he
op het gras is wel lekker
ik wil ook chillen
Heb je vrienden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
leuk!
op de grond? dat is vies he
op het gras is wel lekker
ik wil ook chillen
Nee, maar misschien was die heli chips aan het lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
er hing er hier wel eentje boven gister.
En de trauma heli vliegt ook steeds over, hebben heli's ook trails?
Ja i know ik dacht net FUUU halve fles al weer verdwenenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja zo'n speciaal zakje is dat en heet watermaar rum niet hehe
Dropshot
wie gaat er over het vaste gastenlijstjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja sorry, maar weet je wat het is, jij staat niet in de vaste gastenlijst
Het aantal posts dat je gemaakt hebt gaat daar over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie gaat er over het vaste gastenlijstje
vrienden; checkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je vrienden?
Zo ja, bel ze op en vraag of ze willen chillen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Hey mr serieus als julllie mij willen zien moet je op 1.00 minuut van pezpaq remix crew ik ben turk even pauzeren
Hoeveel procent zit in dropshot?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja i know ik dacht net FUUU halve fles al weer verdwenen
Richt een eigen soort FOK! op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit topic gaat dood door die site denk ik.
ow dan hoor ik er zeker bijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het aantal posts dat je gemaakt hebt gaat daar over.
om vervolgens verder te gaan metquote:
quote:
Kutleven, dat zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vrienden; check
vrije tijd; nope
nu 40 uur per week werken; check
over paar weken van 6 uur a.m. tot 22:00 p.m. werken en ook op zaterdag en zondag?; check
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
over paar weken van 6 uur a.m. tot 22:00 p.m. werken en ook op zaterdag en zondag?; check
14% nee merk niksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoeveel procent zit in dropshot?
Ben je aangeschoten
terechte zaak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef Ezechielk het volgende:
Eerst de
[..]
om vervolgens verder te gaan met
[..]
mesttorren in een parkje, gooien ze halve koeien op het grasveldje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lakentje op het gras natuurlijk want ik wil geen smerige mesttorren rondhuppelend over mijn kledij.
Tevens, die lollý zijn verslavend man.quote:
Sowieso Youtube reactiesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef coban het volgende:
OMG ZON MOCRO SCHRIJFT OP YOUTUBE
rassisties
Hahahhaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar je bent weer online dus het doet wel watftw
ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Dropshot vind ik trouwens niet lekker.
Vrienden:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vrienden; check
vrije tijd; nope
nu 40 uur per week werken; check
Hotshot ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Het is uber lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef monkyyy het volgende:
wij jou ook lieffie. lekker je laptop mee naar je bedje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahha
ffe jaik miste jullie zo
Boh, ik "werk" ook gewoon 30 uur per week hoor. Niet luilekker land hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
mesttorren in een parkje, gooien ze halve koeien op het grasveldje?
Maar jij hebt natuurlijk ook mooie kledij als mooie vrouw dus ik begrijp het
En het is natuurlijk ook ordinair om met dikke grasvlekken rond te lopen!!
Ik wou dat ik net als jou een leven had met zoveel chillheid
* Boterbartje is jelly
Hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallon wat is deze met de site en zulks
Nee dat zit niet lekker enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wij jou ook lieffie. lekker je laptop mee naar je bedje!
Deze man weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dropshot is ranzig idd
Sowieso drop
Bazigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HoiJa ik verveelde me, Dalando zei, goh, ga iets maken, dus ik vroeg, wat dan, dus hij zei, ja, een spel ofzo. Dus opeens kwam ik met het idee om een site voor UDOWU te maken. Dus toen zei Dalando, puik plan! En toen dacht Intronic, haha, ik ga het domeintje registreren, udowu.nl!
En zie hier, de geboorte van udowu.nl
Nee ik ben slechts heel dikquote:
relatiegeschenken = kerstpakkettenquote:
doen alsof je in de getho zit als in nederland woontquote:
Yo! hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Jongons.
Sam en dean wachten op me. Jullie moeten even zonder me.
Geen paniek geen zelfmoord. Adem rustig ben zo terug.
En wanneer er capaciteitsproblemen komen, ik heb een superhippe dedicated geconfisqueerd op mijn werk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HoiJa ik verveelde me, Dalando zei, goh, ga iets maken, dus ik vroeg, wat dan, dus hij zei, ja, een spel ofzo. Dus opeens kwam ik met het idee om een site voor UDOWU te maken. Dus toen zei Dalando, puik plan! En toen dacht Intronic, haha, ik ga het domeintje registreren, udowu.nl!
En zie hier, de geboorte van udowu.nl
Er moet geen comma voor het woord ENquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
relatiegeschenken = kerstpakketten
DRUK MAN ENZO HELE DAG OP HEFTRUCK RIJDEN PALLETS PAKKEN
en dan waarschijnlijk 1 maart op reis naar 2 weken ny, maand santiago, 3 weken roadtrip NZ met camperbusje (misschien twijfel), miss hongkong, en londen ok?
best leuk
ja kijk voetbal en zo ook nog en dan in het weekend werken blijft vrij weinig tijd over enzo he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vrienden:
Vrije tijd : Check
Ik werk meer dan 60 of rond de 60 uur in de week
Maar heb vrije tijd genoeg, hoe kan dit bij jou niet waar zijn?
Dat is serieus mijn straat, ik woon tegenover die poep waar die gasten die video hebben geschoten. Het erge is ook nog dat ik de meeste kenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef speedking het volgende:
[..]
doen alsof je in de getho zit als in nederland woont
Toch vind ik je stoerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ben slechts heel dik
hahah1!!! je liegtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn straat, ik woon tegenover die poep waar die gasten die video hebben geschoten. Het erge is ook nog dat ik de meeste ken
ben benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En nu is Dalando druk bezig, en ik heb geen idee waarmee
zo dik ben ik nou ook weer nietquote:
Danny.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ben benieuwd
wie komt de site openen? een BN'er?
Ik werk ook in weekend soms, naja laatst 4 keer achter elkaar gewerkt in weekendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja kijk voetbal en zo ook nog en dan in het weekend werken blijft vrij weinig tijd over enzo he?
Ik denk dat yvonne dat moet doen, die heeft deze reeks ook heropend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ben benieuwd
wie komt de site openen? een BN'er?
Sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zo dik ben ik nou ook weer niet
quote:
Danny en Yvonnequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat yvonne dat moet doen, die heeft deze reeks ook heropend.
Neuh, die zogenaamde "Schaakmeester" heet Nikolai en heeft bij mij op school gezeten, die gast die in het Engels rapt werkte in de snackbar waar ze naast aan het filmen zijn en is later ook nog ontslagen bij een callcenter achtig iets waar hij ontslagen is, terwijl je er niets hoeft te doen! (oja, alarmcentrale was het)quote:
lolquote:
Logisch stukje wel, dat dik gedrukte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, die zogenaamde "Schaakmeester" heet Nikolai en heeft bij mij op school gezeten, die gast die in het Engels rapt werkte in de snackbar waar ze naast aan het filmen zijn en [b]is later ook nog ontslagen bij een callcenter achtig iets waar hij ontslagen is[/b], terwijl je er niets hoeft te doen! (oja, alarmcentrale was het)
hahah oke:P heb het liedje na 32 sec weggeklikt was echt slechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, die zogenaamde "Schaakmeester" heet Nikolai en heeft bij mij op school gezeten, die gast die in het Engels rapt werkte in de snackbar waar ze naast aan het filmen zijn en is later ook nog ontslagen bij een callcenter achtig iets waar hij ontslagen is, terwijl je er niets hoeft te doen! (oja, alarmcentrale was het)
Alarmcentrale. Ja kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Logisch stukje wel, dat dik gedrukte.
Het is pure ooraids ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah oke:P heb het liedje na 32 sec weggeklikt was echt slecht
Nee, je bent niet dikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lolcheck mijn fobo ik ben toch niet zo dik
?
Hij is ontslagen waar hij ontslagen is.quote:
Eh, alleen goede wijnquote:
Ja man, hele fles ad fundum toch?quote:
welneee ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, je bent niet dik
Maar dat zeggen meisjes heel vaak van zichzelf
Owkee dan is het goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welneee ik nietwas garpje
Stomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
iemand tips voor als je geen lucht krijgt. Mijn neusspray is op
dan wil je niet weten wat voor heftruck leraar ik hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef Boterbartje het volgende:
ik lees nu m'n heftruktheorie door, godver wat kinderachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |