Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
PC usersquote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
lekker pak slaag dus voor de rijstbalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Waren leuke potjes rijst, vooral de 5-1 overwinning van mij.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker pak slaag dus voor de rijstbal
Open gewoon alsnog een nieuw topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
Echt, ik heb de laatste post en dan kaapt de voorlaatste poster alle eer weg
Kent is in het echt ook zo'n josti hoor dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
Echt, ik heb de laatste post en dan kaapt de voorlaatste poster alle eer weg
Meh, zo ben ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Open gewoon alsnog een nieuw topic.![]()
aan het einde van het jaar moet je wel bovenaan de statistieken staan he van deze reeks. E-penis jeweetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef laucas het volgende:
Lapohunters
Niveau en leeftijd daalt hier met de minuut.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef vandermar het volgende:
HDMI kabel + xbox + LED beelscherm > PC van 1000 donnies.
Tja als het niet met FIFA lukt..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan het einde van het jaar moet je wel bovenaan de statistieken staan he van deze reeks. E-penis jeweet
Ik was totaal niet aan het hunten, gewoon decent lage kwaliteit posts was ik aan het planten en in een keer verrek, lapo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef laucas het volgende:
Lapohunters & topicstealers
Niveau en leeftijd daalt hier met de minuut.
ik weet waar ie woont, laten we hem gaan slaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Leanishibe het volgende:
Dennismaster, sukkel.
Wie het topic sluit moet ook een nieuw topic openen, puur om verwarring te voorkomen.
Is er wel een Fok! knokploeg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet waar ie woont, laten we hem gaan slaan.
Ik sla geen zwakzinnige mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Slaan! jij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat voor verwarring?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Leanishibe het volgende:
detennismaster, sukkel.
Wie het topic sluit moet ook een nieuw topic openen, puur om verwarring te voorkomen.
Bedoel ze in het algemeen, niet in het specifieke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was totaal niet aan het hunten, gewoon decent lage kwaliteit posts was ik aan het planten en in een keer verrek, lapo.
Ik deed al een dansje tot ik van schrik opmerkte dat iemand mijn topic jatte
Als ik jou hier zo hoor praten kom je zelf aardig in de buurt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik sla geen zwakzinnige mensen.
ja die is er.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is er wel een Fok! knokploeg?
Op pokernews was die er wel, was wel grappig hihi
zeg het hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik sla geen zwakzinnige mensen.
ja ik.quote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor praten kom je zelf aardig in de buurt!
Doe normaal man!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.
Gast zeik niet zo. Ik moest even wat aanpassen in de OP!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.
Drogreden. Vandaag geleerd bij taalportfolioquote:
Nee maar ff serieus, boeiend wie het opent kent is hier al best lang en heeft het volgens mij helemaal gemist dat er zoiets werd afgesproken. Beetje overdreven reactie van iedereen.quote:
moet er niet aan denken, FIFA 11 kan ik gewoon niet meer, dat brainless A mashen is veel te makkelijk nuquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FUT11 was zeker gezellig. Ik ga terug!
Nee, morgen weer!quote:
Serieus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, boeiend wie het opent kent is hier al best lang en heeft het volgens mij helemaal gemist dat er zoiets werd afgesproken. Beetje overdreven reactie van iedereen.
Dat is toch geen spits?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Armenteros eens proberen in een 4-3-3.Voor als Sigthorsson moe is.
Guidetti! Die loopt bij mij nog steeds 3 op 1 na wedstrijdje of 13quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Armenteros eens proberen in een 4-3-3.Voor als Sigthorsson moe is.
Ja die heb ik ook, maar niet in formatie.. 4-3-3 staat er niet op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Guidetti! Die loopt bij mij nog steeds 3 op 1 na wedstrijdje of 13
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, boeiend wie het opent kent is hier al best lang en heeft het volgens mij helemaal gemist dat er zoiets werd afgesproken. Beetje overdreven reactie van iedereen.
Ohja ik dacht aan Overtoomquote:
Wat is dit! Het gaat verdomme over het openen van een topic! Wat ik al zei ik moest even wat in de OP veranderen.quote:
Nee je blijft met je gore poten van andermans topics af.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is dit! Het gaat verdomme over het openen van een topic! Wat ik al zei ik moest even wat in de OP veranderen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je blijft met je gore poten van andermans topic af.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je blijft met je gore poten van andermans topic af.
Speel je het Silver tournooi? Dan kun je toch ook gewoon iemand tegen komen met Bronze'squote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Die matchmaking soms.Full bronze 45 chemistry tegen mijn 95% chem 3ster eredivisie silvers.
Nee, geen toernooiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel je het Silver tournooi? Dan kun je toch ook gewoon iemand tegen komen met Bronze's
Heb ik ook weleens, dan krijg je zo'n raar vak in beeld met DUPLICATE ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef Shadeauw het volgende:
Godgloeiendegodverdomme. Waarom loopt mijn FUT zo vaak vast als ik iets koop?
Tokens, elke keer dat je een bod uitbrengt gaat er één vanaf. Zo kan je niet constant bieden!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Silvanovisch het volgende:
Misschien een noobie vraag, maar wat zijn bid tokens? (op de webapp)
Heb ze nog nooit gezien in het normale spel. Of heb er overheen gekeken?
Nee dat heb ik dan weer net nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens, dan krijg je zo'n raar vak in beeld met DUPLICATE ofzo.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dan weer net niet
Ik koop bijvoorbeeld een healing card of een formatie kaartje ofzo, en dan loopt ineens alles vast... FUT, Fifa, Xbox, alles.. Moet dan m'n Xbox uit doen, en weer opnieuw aan.
Ja had ik zostraks 2 keer.. Kon je niks meer, alleen spel afsluiten! Irritaaaaaaaaant!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens, dan krijg je zo'n raar vak in beeld met DUPLICATE ofzo.
Jep!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ja had ik zostraks 2 keer.. Kon je niks meer, alleen spel afsluiten! Irritaaaaaaaaant!
Stond er iets met TEST bij de formatie enz..
Ook PS3?
Ok, leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
Sick, zo'n kut kind op tv, 1,8 miljoen omzet per jaar met een website.
Staat eronder!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef n0ir het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het 5k toernooi en dat 1.8k toernooi?
Niet dan? Ik ben nu gewoon stink jaloers op dat joch en heb nu ook plannen om een eigen onderneming te beginnenquote:
Ik werd er in eerste instantie niet wijs van en heb nu m'n xbox uit en geen idee wat er staat.quote:
Als hij 1.800.000 coins heeft ben ik on-topic jaloers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan? Ik ben nu gewoon stink jaloers op dat joch en heb nu ook plannen om een eigen onderneming te beginnen
Hey rare kaassoldaat, heb je nou serieus al mn Ryan Donks overboden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef laucas het volgende:
Oke, faal. Geen gratis RapidClick'er te vinden voor de Mac, iemand wel in het bezit van zo'n ding voor op de Mac?
Ja, als je PS3 doorkrijgt dat je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt, wil ie nooit meer een wedstrijd voor je spelen. Niet gek, als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik ben ook maar aan FUT begonnen, alleen elke keer als ik een wedstrijd start, loopt me hele ps3 vast.. Iemand anders hier ook last van?
Hoop dat jouw console minder problemen heeft met "ie".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als je PS3 doorkrijgt dat je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt, wil ie nooit meer een wedstrijd voor je spelen. Niet gek, als je 't mij vraagt.
Dat kan gewoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop dat jouw console minder problemen heeft met "ie".
Ik verwacht dat jouw console wel problemen heeft, met het feit dat je geen voornaamwoorden gebruikt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop dat jouw console minder problemen heeft met "ie".
Als je het mij vraagt lijkt me beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als je PS3 doorkrijgt dat je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt, wil ie nooit meer een wedstrijd voor je spelen. Niet gek, als je 't mij vraagt.
Zo schrijf je BAMI hoor.quote:
Mag ook gewoon zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt lijkt me beter.
Dat hoeft niet, als je gewoon leert spellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Vanaf nu is dit het "Taalnazi topic".
Dan pak ik je op de stam + tquote:
Top.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
we weten nou wel dat jij de Nederlandse taal perfect beheerst Lindgren
Wilt ie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan pak ik je op de stam + tafijn, wel leuke feature trouwens dat je kunt zien wat je contactpersonen doen in Fifa. Niet verkeerd bezig jij Lindgren. Krijg goede berichten door
Hoe kan je weten dat de rest in dit topic ook vindt dat Lindgren de Nederlandse taal perfect beheerst?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
we weten nou wel dat jij de Nederlandse taal perfect beheerst Lindgren
Godver. Okee, ik ga terug in mn mand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/willen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godver. Okee, ik ga terug in mn mand.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilt ie?Willie is gewoon ingeburgerd.
Leuk! Ik moet daar vaker op letten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan pak ik je op de stam + tafijn, wel leuke feature trouwens dat je kunt zien wat je contactpersonen doen in Fifa. Niet verkeerd bezig jij Lindgren. Krijg goede berichten door
ik Wilt er 1 voor me 4-1-2-1-2 "Nedelanders zonder grenzen" tiemquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef laucas het volgende:
Neen rare kaleleider, ga je weer wat pricefixen of heb je maar 1 Donkje nodig?
Na het niet beginnen met één hoofdletter, ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ik Wilt er 1 voor me 4-1-2-1-2 "Nedelanders zonder grenzen" tiemHeb alleen 1 gekrege nu met 3 at the back. Tewijl ik op 6 ofzo had gebied. En net een gestopdt bij 1500 ofzo in een bidwar, met jou?
4-2-3-1 Donkie was dat...
Dat is te merken. Nooit geweten dat Feyenoorders konden lezen btwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na het niet beginnen met één hoofdletter, ben ik gestopt met lezen.
Iemand met een groot gevoel voor humor denk ik? Excelsior en 4* skillers... Zou een blunder van EA zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zei nou laatst dat er bij Excelsior een 4* skiller rondliep? Er zitten maar 6 Excelsior-spelers in FUT.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand met een groot gevoel voor humor denk ik? Excelsior en 4* skillers... Zou een blunder van EA zijn.
Voor welke club ben jij dan? Aan je nick te zien ben je een Fries, dus zal Akrum Zuid wel wezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat is te merken. Nooit geweten dat Feyenoorders konden lezen btw
Volgens mij Lagouireh ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand met een groot gevoel voor humor denk ik? Excelsior en 4* skillers... Zou een blunder van EA zijn.
Nog even en dit topic wordt naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Wie doet mee met C. Ronaldo pricefixen?
Toen je Akkrum met 1 K schreef stopte ik met lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan? Aan je nick te zien ben je een Fries, dus zal Akrum Zuid wel wezen.
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ik Wilt er 1 voor me 4-1-2-1-2 "Nedelanders zonder grenzen" tiemHeb alleen 1 gekrege nu met 3 at the back. Tewijl ik op 6 ofzo had gebied. En net een gestopdt bij 1500 ofzo in een bidwar, met jou?
4-2-3-1 Donkie was dat...
Ach joh, is toch het overbodige deel van Frieslandquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toen je Akkrum met 1 K schreef stopte ik met lezen
Ja inderdaad! Zit die er überhaupt in? In FUT dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef laucas het volgende:
[..]
lol
Ben ook bezig met een soortgelijk team, worT een mixje van Eredivisie en een paar NL spelers over de grens. Ik had alleen 600 geboden en toen was ik 'm vergeten
Speler van Excelsior met 4* is Lagouireh.
Klopt. Best kutgat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, is toch het overbodige deel van Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.82 pace en 71 dribbel dus, en 4* want dat heb ik ingame nog gecheckt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef laucas het volgende:
Ja? Heb je het uberhaupt opgezocht?Hè? Bij mij staat ie niet in de db en ook niet op console..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Goede omschrijving. Ooit een Heerenveen supportster gedatedquote:
Je kijkt niet in de DB van fifa 11?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hè? Bij mij staat ie niet in de db en ook niet op console..
Wat is deze? Details wil ik weten!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Ooit een Heerenveen supportster gedatedBinnenkort daar oktoberfest vieren, haha.
Afijn, ontopic! straks nog ff een paar potjes UT, gouden pakjes hebben me een goede avond bezorgd, ongeveer 30 a 40K winst
Vrouwelijke voetbalsupportersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Ooit een Heerenveen supportster gedatedBinnenkort daar oktoberfest vieren, haha.
Afijn, ontopic! straks nog ff een paar potjes UT, gouden pakjes hebben me een goede avond bezorgd, ongeveer 30 a 40K winst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je nationality Dutch aan staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
Het is een Belg.Gek dat ik 'm niet vond.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Had je nationality Dutch aan staan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef laucas het volgende:
Eredivisie skillers? Snijders is ook wel een aanrader maar die heeft 3* volgens mij, wel een epic dribbel kontje.
Ebecilio in het spel, die zit zeker weer niet in FUT?quote:
Hoezo zou je drama spelers er ook in doen. Het verbaast mij uberhaupt nog dat er ajax spelers in FUT zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ebecilio in het spel, die zit zeker weer niet in FUT?Ozbiliz 3.
Het is wel ironisch dat Miquel Nelom de duurste Feyenoorder is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo zou je drama spelers er ook in doen. Het verbaast mij uberhaupt nog dat er ajax spelers in FUT zitten. [ afbeelding ]
Tsjah, Pace = $$$quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat Miquel Nelom de duurste Feyenoorder is.Just saying.
Dat bedoel ik, de fopneuzen moeten er uit gehaald worden. En fouten zijn menselijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat Miquel Nelom de duurste Feyenoorder is.Just saying.
Nou jongens, lekker een potje online Feyenoord-Ajax doen zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de fopneuzen moeten er uit gehaald worden. En fouten zijn menselijk [ afbeelding ] ;p
Morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou jongens, lekker een potje online Feyenoord-Ajax doen zou ik zeggen
Xbox.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou jongens, lekker een potje online Feyenoord-Ajax doen zou ik zeggen
PSNquote:
Prima speler idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ebecilio in het spel, die zit zeker weer niet in FUT?Ozbiliz 3.
Lagouireh speelt trouwens heerlijk.Enige bronze in m'n team maar kan makkelijk meekomen.
Geen idee. Ik heb pas twee potjes FUT gedaan en 2x een DC gehad na afloop en toen vond ik het wel welletjes, laat ze eerst de servers maar in orde krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Laucas, heb jij geen last meer van disconnects na elk potje?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
www.ultimatedb.nl is traag vandaag..
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 05-10-2011 om 22:09:24I've had reports of performance degradation on the Ultimate Database website. I can see the cause. Now all I need is a solution reageer retweet
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 05-10-2011 om 22:18:47I think I solved the problem, but I will wait with the roll-out of the new trackers until tomorrow morning. We'd miss some transactions. reageer retweet
Ah top!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]twitter:jpflathead twitterde op woensdag 05-10-2011 om 22:09:24I've had reports of performance degradation on the Ultimate Database website. I can see the cause. Now all I need is a solution reageer retweet
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 05-10-2011 om 22:18:47I think I solved the problem, but I will wait with the roll-out of the new trackers until tomorrow morning. We'd miss some transactions. reageer retweet
Zal wel contact hebben met EA.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe heeft die flathead trouwens toegang tot al die data?
Nah, hij heeft een soort bot die alle auctions bijhoud (of in ieder geval een deel). Dit had hij al, en daarna heeft ie ook wel contact gekregen met EA, dus wie weet of ze m nu matsen.quote:
Maar die webapp is steeds down. Maar goed, jpflathead is dus een beetje een hacker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nah, hij heeft een soort bot die alle auctions bijhoud (of in ieder geval een deel). Dit had hij al, en daarna heeft ie ook wel contact gekregen met EA, dus wie weet of ze m nu matsen.
Doe es linkje van je team, of kan je niet op de Appquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Hoppa. Voor de eerste 2 potjes 100% chemistry Silver Eredivisie gaat toch wel geniaal. Alles vliegt erin. Nu minuut 6 en 2-0 voor.Edit: Minuut 11, 3-0.
Sorry!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Doe es linkje van je team, of kan je niet op de App
Nu niet, zit op console..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Doe es linkje van je team, of kan je niet op de App
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef laucas het volgende:
Ok. Ik ben weer op twee browsers ingelogd nadat ie zostraks crashte in Safari.
Njah, aan het begin van FUT 11 al. Deze code is verder weinig aan veranderd en het is ook niet echt een hack. Je kunt de data gewoon 'aftappen' als je weet hoe. Jammer genoeg lukt me dat niet helemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar die webapp is steeds down. Maar goed, jpflathead is dus een beetje een hacker.Vast ook een autobuyer dan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef laucas het volgende:
Ok. Ik ben weer op twee browsers ingelogd nadat ie zostraks crashte in Safari.
Bullshit. Er zitten zoveel mensen te 59-en, net of ze daar iets mee kunnen. Of ze moeten iets met reactiesnelheid doen, maar vraag me af of dat realistisch gezien te checken is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Autobuyers zijn trouwens verboden vanaf nu en er wordt actief naar gezocht ook volgens de EA twitter.
Heeft er hier iemand van die bots dan? Want denk dat ze er wel achter kunnen komen en het kunnen aanpakken hoor, moet toch opvallen als een IP adres/account telkens hetzelfde zoekt etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bullshit. Er zitten zoveel mensen te 59-en, net of ze daar iets mee kunnen. Of ze moeten iets met reactiesnelheid doen, maar vraag me af of dat realistisch gezien te checken is.
Ik wil Fernandez in 4-3-3..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef laucas het volgende:
Zo, 41212 Sigi & Fernandez zeh Black Pace voor een drol opgehaald. Ben niet zo'n trader dus ik beperk me maar tot de Eredivisie
Maar zou dat niet gewoon op massa gaan? Een search zonder specifieke termen, maar gewoon een bot die de tijd checkt, en als >59:59 is gaat hij een pagina terug, als hij <59:59 is gaat hij een pagina verder. Dan laat je 'm de waardes van de kaarten checken en geef je instructie dat als de waarde lager is dan vooraf bepaald, drukt het apparaat op BIN.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand van die bots dan? Want denk dat ze er wel achter kunnen komen en het kunnen aanpakken hoor, moet toch opvallen als een IP adres/account telkens hetzelfde zoekt etc.
Ik zou het wel afwijzen, je kan wel meer voor Torres krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
Puyol, Joe Hart, Del Piero, Diaby + 16,5k op Torres.. Afwijzen denk?
Niet doen, ik zou juist een team rond Torres bouwen, goede spits.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
Puyol, Joe Hart, Del Piero, Diaby + 16,5k op Torres.. Afwijzen denk?
Hij is nog 4-1-2-1-2 ook..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het wel afwijzen, je kan wel meer voor Torres krijgen
Nee, ik wil 'm sowieso verkopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Niet doen, ik zou juist een team rond Torres bouwen, goede spits.
In de game.
100K. Meer zal je er niet voor krijgen denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm sowieso verkopen.
Prima bedrag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
100K. Meer zal je er niet voor krijgen denk ik.
quote:
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 05-10-2011 om 22:09:24I've had reports of performance degradation on the Ultimate Database website. I can see the cause. Now all I need is a solution reageer retweet
Daar ga ik ook de PC versie van halen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:49 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Net even Battlefield 3 op mijn nieuwe beest gespeeld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar ga ik ook de PC versie van halen!
Sergioquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb Kun nu in de spits naast Torres. Klein ratje is dat hoor, die Kun.
Ik dacht dat je bedoelde dat ie niet Kun, maar Sergio heette. Kun is inderdaad z'n bijnaam. Wat is jouw punt met 'Sergio' dan?quote:
112 wedstrijden alquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
8 gele kaarten in 112 wedstrijden. Geen slecht gemiddelde.
Ja, ik heb geen wedstrijd Carrière, online oid gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
112 wedstrijden al
Ik pak ook amper geel deze FIFA..zelfs als ik aan de noodrem wil trekken lukt het vaak niet
Ik ook nog nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen wedstrijd Carrière, online oid gedaan
ik vind Sergio een betere naam voor een rat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ie niet Kun, maar Sergio heette. Kun is inderdaad z'n bijnaam. Wat is jouw punt met 'Sergio' dan?
Frustratie schoppen zit er ook niet echt in... 8 gele kaarten en 1 rode in 54 wedstrijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
112 wedstrijden al
Ik pak ook amper geel deze FIFA..zelfs als ik aan de noodrem wil trekken lukt het vaak niet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Sergio een betere naam voor een rat.
Ik had net vier pakjes kut,quote:
Cara is dyslectisch voor Saraquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom sta je als vrouw geregistreerd?
Hoe kan een fifafokposterineresserin nou mannelijk zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:24 schreef laucas het volgende:
Misschien is het wel de eerste vrouwelijke fifafokposterineresserin
ik denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:24 schreef laucas het volgende:
Misschien is het wel de eerste vrouwelijke fifafokposterineresserin
Random namen opnoemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uit een pakje of heet die gast zo?
Maar Lindgren. wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:28 schreef laucas het volgende:
Lindgren is duidelijk niet bekend met posterineresserinneressen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat ie daar een punt van maken.
daar heb je een punt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat ie daar een punt van maken.
heb hier nog een puntgave tweedehands liggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand mijn puntenslijper gezien?
Moet jij niet slapen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb hier nog een puntgave tweedehands liggen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
FF een punt achter die grappen zetten en weer serieus: Laucas, heb jij net die 4-1-2-1-2 Fernandez binnen geharkt? Ik had te weinig coins op deze account
Haha, ik vind het geweldige wedstrijden. Beetje het gevoel van Ajax tegen de Zwaluwen op een zomeravond half juli ofzo. zon 15-0 wedstrijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja hoor, ik heb mijn 1e 10 gescoord. Barzagli heet hem binnengehaald. Ik speelde in het 5k toernooi tegen iemand met een brons team... Het was best vernederend eigenlijk, hij heeft het nog vol gehouden tot de 40e minuut bijna.
Sowieso kanker als versterkwoord. Maar jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:47 schreef KrAlex het volgende:
Ik word zojuist keihard geraped door EA.
Bij H2H seasons 1e wedstrijd gaat leuk met Ivoorkust tegen Lazio. Win die wedstrijd heel makkelijk met 4-0 niks aan het handje.
Tweede wedstrijd met Brazilie tegen Barcelona. Sta 3-2 voor in de laatste minuut. Komt Messi 1 op 1 gelopen met mijn keeper. Julio Cesar red de bal maar botst vervolgens op tegen Dani Alves. En laat de bal die hij klem had glippen zodat Messi hem in de aller laatste seconde nog kan binnen tikken.
De tweede wedstrijd met Brazilie speelde ik tegen Arsenal. Stond 2-1 voor alweer in de laatste minuten. Walcott schiet de bal in mijn strafschop gebied op de paal. Maar word door Marcelo na het schot nog even geraakt met de schouder. Dus wordt er een penalty gefloten waardoor ik wéér gelijkspel door een KANKER fout van EA.
Ik overweeg het spel maar even met rust te laten want door al dat gekanker wordt het er ook niet beter op. Na een tijdje wordt je gewoon agressief door dit spel.
Haha, ja, of afstandschot tegen de paal, via paal tegen de inmiddels liggende keeper de goal inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel zoveel minder wedstrijden in Fifa 12 vergeleken met Fifa 11. Het is gewoon zeer ergerlijk om te spelen omdat het altijd van die physicsfoutjes zijn waardoor je genakt wordt.
Neen, heb alleen op Fer en George geboden en toen waren mn coins op. Mn normale account staat zogenaamd nog op console aan, omdat ik m na weeeeer een crash uitgedrukt heb.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:46 schreef laucas het volgende:
Heb je wel genoeg coins voor Tiendalli gebuh?
Nee jij,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso kanker als versterkwoord. Maar jij.
En die foutjes komen naar mijn mening té vaak voor. En té vaak in mijn nadeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel zoveel minder wedstrijden in Fifa 12 vergeleken met Fifa 11. Het is gewoon zeer ergerlijk om te spelen omdat het altijd van die physicsfoutjes zijn waardoor je genakt wordt.
Met 1 contract.. ja hoooiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Bijna al mijn tegendoelpunten ontstaan omdat ik een foutje maak. Ik heb volgens mij nog geen 1 doelpunt tegen gekregen waar ik bij dacht, tja daar doe je weinig aan...
Edit: Gasten m'n tradepile zit vol, wil iemand even wat 433 Serie A spelers kopen aub.
Uhh. Wat denk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom sta je als vrouw geregistreerd?
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef laucas het volgende:
Toefjes zocht nog een date, maar volgens mij gaat ie liever FUT'en
[dudeweiser's mode uit/]
huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik zo een 5-3-2 Fer van Kaassoldaten te koop zie staan word ik Super Saiyan Pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |