Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
PC usersquote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
lekker pak slaag dus voor de rijstbalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Waren leuke potjes rijst, vooral de 5-1 overwinning van mij.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker pak slaag dus voor de rijstbal
Open gewoon alsnog een nieuw topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
Echt, ik heb de laatste post en dan kaapt de voorlaatste poster alle eer weg
Kent is in het echt ook zo'n josti hoor dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
Echt, ik heb de laatste post en dan kaapt de voorlaatste poster alle eer weg
Meh, zo ben ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Open gewoon alsnog een nieuw topic.![]()
aan het einde van het jaar moet je wel bovenaan de statistieken staan he van deze reeks. E-penis jeweetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef laucas het volgende:
Lapohunters
Niveau en leeftijd daalt hier met de minuut.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef vandermar het volgende:
HDMI kabel + xbox + LED beelscherm > PC van 1000 donnies.
Tja als het niet met FIFA lukt..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan het einde van het jaar moet je wel bovenaan de statistieken staan he van deze reeks. E-penis jeweet
Ik was totaal niet aan het hunten, gewoon decent lage kwaliteit posts was ik aan het planten en in een keer verrek, lapo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef laucas het volgende:
Lapohunters & topicstealers
Niveau en leeftijd daalt hier met de minuut.
ik weet waar ie woont, laten we hem gaan slaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Leanishibe het volgende:
Dennismaster, sukkel.
Wie het topic sluit moet ook een nieuw topic openen, puur om verwarring te voorkomen.
Is er wel een Fok! knokploeg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet waar ie woont, laten we hem gaan slaan.
Ik sla geen zwakzinnige mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Slaan! jij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat voor verwarring?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Leanishibe het volgende:
detennismaster, sukkel.
Wie het topic sluit moet ook een nieuw topic openen, puur om verwarring te voorkomen.
Bedoel ze in het algemeen, niet in het specifieke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was totaal niet aan het hunten, gewoon decent lage kwaliteit posts was ik aan het planten en in een keer verrek, lapo.
Ik deed al een dansje tot ik van schrik opmerkte dat iemand mijn topic jatte
Als ik jou hier zo hoor praten kom je zelf aardig in de buurt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik sla geen zwakzinnige mensen.
ja die is er.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is er wel een Fok! knokploeg?
Op pokernews was die er wel, was wel grappig hihi
zeg het hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik sla geen zwakzinnige mensen.
ja ik.quote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor praten kom je zelf aardig in de buurt!
Doe normaal man!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.
Gast zeik niet zo. Ik moest even wat aanpassen in de OP!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk man? Persoon die het topic sluit opent weer een nieuw topic.
Drogreden. Vandaag geleerd bij taalportfolioquote:
Nee maar ff serieus, boeiend wie het opent kent is hier al best lang en heeft het volgens mij helemaal gemist dat er zoiets werd afgesproken. Beetje overdreven reactie van iedereen.quote:
moet er niet aan denken, FIFA 11 kan ik gewoon niet meer, dat brainless A mashen is veel te makkelijk nuquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FUT11 was zeker gezellig. Ik ga terug!
Nee, morgen weer!quote:
Serieus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, boeiend wie het opent kent is hier al best lang en heeft het volgens mij helemaal gemist dat er zoiets werd afgesproken. Beetje overdreven reactie van iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |