Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende: [..] Ik zou nog steeds niet klagen, maar deed t toen zeker niet
![]()
Cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
E_M: Wordfeud is scrabble voor op je telefoon.
Ouwequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool.HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben je nu toch weer op de hoogte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.
Hoi mevrouwquote:
Ik houd me andere dingen bezig.quote:
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Zooey Deschanel, wat is ze toch leuk
Willen we die verhalen kennen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?
Kan beter, beetje een dipje op het momentquote:
Ik moet zeggen dat ik het alleen maar ken omdat een aantal mensen hun facebook er mee onder spamden (totdat ik het blokkeerde).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd me andere dingen bezig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |