Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende: [..] Ik zou nog steeds niet klagen, maar deed t toen zeker niet
![]()
Cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
E_M: Wordfeud is scrabble voor op je telefoon.
Ouwequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool.HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben je nu toch weer op de hoogte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.
Hoi mevrouwquote:
Ik houd me andere dingen bezig.quote:
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Zooey Deschanel, wat is ze toch leuk
Willen we die verhalen kennen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?
Kan beter, beetje een dipje op het momentquote:
Ik moet zeggen dat ik het alleen maar ken omdat een aantal mensen hun facebook er mee onder spamden (totdat ik het blokkeerde).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd me andere dingen bezig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt he! Ik zou d'r doen.quote:
Hmzzz.. dat is minderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan beter, beetje een dipje op het moment
Geen ideequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken... wat was dat ook alweer?
Ach, alsof jij dat niet weet, beest als jij bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken... wat was dat ook alweer?
gelukkig gaat het wel weer over.quote:
Het zegt heel wat over Evie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over Evie? De meest ranzig ordinaire dingen. En dat allemaal dankzij Peu.quote:
Nee niks, ik hou d'r voor mezelf, shoo!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, alsof jij dat niet weet, beest als jij bent.
Ja maar.... ja maar......quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik hou d'r voor mezelf, shoo!
Laat zijn huidigequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over Evie? De meest ranzig ordinaire dingen. En dat allemaal dankzij Peu.
Mijn, mijn, mijn.quote:
Pics van jouw kapsel.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn, mijn, mijn.![]()
Grappig, wel hebben hetzelfde kapsel, in een andere kleur![]()
Nou, kijk even naar de tv hequote:
Misschien leert ze er nog wat van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat zijn huidigehet maar niet lezen allemaal......
![]()
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.quote:
Ik denk eerder een te groot voorhoofdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Pony
Dat snap ik dus echt niet van vrouwen. Wil je je gezicht verbergen ofzo?
Alleen de kledingkeuze maakt links al beter dan rechts. Een wijf dat daarin loopt zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.
Kan mij dat bommen.... ik zou ze beide doen......quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.
Hoezo "te groot"? Wat is dat nou? Is er een ideale grootte ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een te groot voorhoofd
Dat sowieso.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan mij dat bommen.... ik zou ze beide doen......
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Pony
Dat snap ik dus echt niet van vrouwen. Wil je je gezicht verbergen ofzo?
Geen idee, maar een pony bedekt het gezicht niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo "te groot"? Wat is dat nou? Is er een ideale grootte ofzo?
Pony vind ik echt afgrijselijk. En zonde.
Geef nou toe, die O&N foto is toch beter dan je laatste?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef nou toe, die O&N foto is toch beter dan je laatste?
Neem gelijk een paard dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, maar een pony bedekt het gezicht niet....
Ik ben ook geen voorstander van pony's.... maar sommige dames kunnen het hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem gelijk een paard dan.
Nee, het stoot me af.
Paard is vooral leuk... DOOD en warm op mijn bord....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem gelijk een paard dan.
Nee, het stoot me af.
Zo zie je maar weer, hoe slecht je me kentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kaal was van onder.
quote:
Met haarlak is een hoop te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Crap, daar gaat onze stomend hete seks.
hmmm vleesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paard is vooral leuk... DOOD en warm op mijn bord....
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met haarlak is een hoop te doen.
En anders weet ik nog wel wat anders.
Mary moet ze dan heten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met haarlak is een hoop te doen.
En anders weet ik nog wel wat anders.
Ja..da's dan jouw schuld!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hoe slecht je me kent
Doggy style.... probleem opgelostquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.
Welke foto?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je de laatste vrouw op Aard'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
He vrouwtje, alles goed?quote:
Ja duh.quote:
Neuhquote:
+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samequote:
quote:
quote:
Ik doelde op de enalaatste foto he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]What ám I to do?
En trouwens, de laatste is mijn tattoo-foto
Lief? Hij zit gewoon weer aan lesbische aktie te denken.quote:
Die is -veel, maar dat wist je al en is vooral omdat: tattoo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]What ám I to do?
En trouwens, de laatste is mijn tattoo-foto
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doelde op de enalaatste foto he?Ik moet trouwens zeggen, en dat bedoel ik louter vriendelijk, dat ik je er slecht op vind uitzien.
Watskeburt, Do?
Spezza heeft een goed punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief? Hij zit gewoon weer aan lesbische aktie te denken.
Verpest het nou niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik meen het en maak me een beetje zorgen. Ik heb je als knappere vrouw gezien.quote:
ach gun hem zijn pleziertje in zn fantasiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Delan het volgende:
[..]
ach gun hem zijn pleziertje in zn fantasie
Nom!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, nu weet ik het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meen het en maak me een beetje zorgen. Ik heb je als knappere vrouw gezien.
Haha....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef Delan het volgende:
[..]
ja tuurlijk! altijd nieuwsgierig naar fantasietjes hooren zkeer als ze over mij gaan, haha
Nee hoor het gaat over borsten die TTquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Na hem gezien te hebben moet ik Mata gelijk geven ja.
Het is een TT van mij, kan maar over 1 ding gaanquote:
laat me liever verrassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha....
Jij houdt er wel van om te weten wat mannen met je willen doen?
Hehehe, kan ik wel hebben hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Lekker lief zijn ze weer voor je missbvan mij dan maar....
True, true....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef Delan het volgende:
[..]
laat me liever verrassenmaar ach een verhaaltje kan nooit kwaad om de fantasie te prikkelen toch?
Voldemort?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een TT van mij, kan maar over 1 ding gaan
En wat denk jij daar aan te kunnen doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Miss, doen ze vervelend? Moet ik in actie komen?
Miss ziet er niet zo goed uit als begin dit jaar (volgens Mata en ik deel zijn mening wel een beetje).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Nee hoor, het valt allemaal reuze mee. Mijn fobo voldoet nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Als dat een koosnaampje is voor tieten bij jou, dan ja.quote:
Niet zo bijdehand jij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat denk jij daar aan te kunnen doen?
Ja, want jullie zien me ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss ziet er niet zo goed uit als begin dit jaar (volgens Mata en ik deel zijn mening wel een beetje).
Wij vrouwen zijn net mensen. Soms stralen we, en soms niet. Balen joh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss ziet er niet zo goed uit als begin dit jaar (volgens Mata en ik deel zijn mening wel een beetje).
Nee, daarom kan je ook makkelijk het tegendeel bewijzen.quote:
zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn net mensen. Soms stralen we, en soms niet. Balen joh.
Mijn boezem staat voor je klaar he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, het valt allemaal reuze mee. Mijn fobo voldoet niet
Daar vraag je zelf omquote:
Nee, vertel eens meer!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zijnstraalt altijd.... je weet toch.... ?
quote:
Wat een vitamineboost!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kom, laat me mijn bleke hoofd vol wallen verstoppen in je boezem
Dat wil ik ook.quote:
Nee, tenzij het tweelingen zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef ikbeneenloeder het volgende:
Zitten hier nog PRECIES dezelfde mensen ?
Wiens kloon ben jij dan weer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef ikbeneenloeder het volgende:
Doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb morgen het verlate afscheidsetentje met ex-collega's. Zo'n zin om mijn ex-leidinggevende te vertellen hoe goed het gaat met de nieuwe baan, na haar verhalen over hoe ik "keihard op mijn bek zal gaan".
Wij zijn trouw, gij vuige snollebol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef ikbeneenloeder het volgende:
Dan heb je pechquote:
Ik heb Miss IRL gezien, kan geen foto tegenop man!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef Boudibou het volgende:
Als ik een mooiste foto mocht kiezen, dan is dat toch de foto met blond, lang haar. Maar toen was ze waarschijnlijk ook 10 jaar jonger.
Joh, zo kan ie wel weer...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef Boudibou het volgende:
Als ik een mooiste foto mocht kiezen, dan is dat toch de foto met blond, lang haar. Maar toen was ze waarschijnlijk ook 10 jaar jonger.
Eens.. Prachtwijf is het!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Miss IRL gezien, kan geen foto tegenop man!
Ja, nu noem je me Snuitepetuiteke, maar daarstraks was het Snollebolletjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat kijk je schuldbewust, Snuitepetuiteke.
Geloof ik graag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Was jij dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, nu noem je me Snuitepetuiteke, maar daarstraks was het Snollebolletje
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Zullen we elkaars rimpels gaan tellen volgende keer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel veel te lang geleden! Zo kun je de aftakeling niet bijhouden he!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we elkaars rimpels gaan tellen volgende keer?
Ja want een mooie stevige kont of tiet is vadsig en ranZigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef ikbeneenloeder het volgende:
Mooi en stevig!!! Vadsig en ransig
Je hebt het over jezelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef ikbeneenloeder het volgende:
Mooi en stevig!!! Vadsig en ransig
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng, HOU ME VAST!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor nieuw vlees ineens?
Het lijkt op een zombiefilmquote:
Op dit moment strompelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een zombiefilm
Zeg eens, kunnen jullie rennen of strompelen jullie alleen?
Ik heb jou toch al?quote:
Hee, niks negatiefs over zombiefilms hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een zombiefilm
Zeg eens, kunnen jullie rennen of strompelen jullie alleen?
Hahaha nee hoor sta in het begin....eerste 10..quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor sta in het begin....eerste 10..
quote:
Ik vraag me gewoon af wat nou hoort en wat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, niks negatiefs over zombiefilms he
Rustig maar, komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat nou hoort en wat niet
Ben al weer weg bye babe...kus voor mn kleine manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik ga maar even wat anders doen..
Ik wel, maar ik ben geen CL.quote:
En dat voor een taalpurist.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet zo boeiend
Ik ben jou kwijtquote:
Dat hangt van de tegenstander af.quote:
ik verlies altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van de tegenstander af.Jij?
Je kan mij vinden op mijn voornaam en achternaam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik verlies altijdop een enkel potje na
aan elkaar vast?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan mij vinden op mijn voornaam en achternaam.
Nee, met spaties.quote:
Zwelgjeeeeee!quote:
Ik ben Moonwalkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:53 schreef dawg het volgende:
[..]
het is vrijwel dood hier nu. maar hoi.
stel je voor!
ik wil ookquote:
nee, die mag jij niet. Ik ook niet. Niemand behalve dawg.quote:
wat pondjes teveel, hmmm. dat heb ik al vaak gehoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben Moonwalk
vrouw
26 jr
Studeer nog/weer![]()
Eigen multimedia bedrijfje
Daarnaast doe ik voor de leuk nog radio en lokale tv maken
Had 2 maanden geleden wat pondjes teveel, is er nu dankzij fitnessen weer zo goed als af![]()
Fris en fruitig![]()
Hou van muziek en gezelligheid maar ook van de simpele mooie dingen in het leven
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die mag jij niet. Ik ook niet. Niemand behalve dawg.![]()
Wij mogen de rest.
Die grote mond valt wel mee. Durf te wedden dat er geen dikke lange negerlul in past.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
wat pondjes teveel, hmmm. dat heb ik al vaak gehoord.
maar soit. bienvenidos chica!
ik ben dawg, heb een grote mond meestal, direct, hou ook erg van muziek. en nog meer. en good_vs_evil is mijn knuffelchick. blaft wel maar bijt niet. strak aan de lijn jeweet.
mijn 'handelsmerk is'
quote:
haha, haven't been there, so didn't got the t-shirt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die grote mond valt wel mee. Durf te wedden dat er geen dikke lange negerlul in past.
hey, dat zou je niet verklappen, ik bijt heul wel, maar niet iedereen
Bergen. Met stukjes chocola erin. En chocoladesaus erover. En van die chocoladeschaafsel eroverheen. Met een chocoladerietje. Een hele bak. Dat zou fijn zijn.quote:
regelen we wel. ik plaats wel een advertentie voor je in v&aquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, haven't been there, so didn't got the t-shirt.
biefstuk met champs zou er wel ingaan nuquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bergen. Met stukjes chocola erin. En chocoladesaus erover. En van die chocoladeschaafsel eroverheen. Met een chocoladerietje. Een hele bak. Dat zou fijn zijn.
nah, hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
regelen we wel. ik plaats wel een advertentie voor je in v&a
mag ik de jus met witbrood?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
biefstuk met champs zou er wel ingaan nu
partypooperquote:
Nee.. ik hoef geen negerlul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
regel maar voor jezelf.
moonwalk durft niet meer.
chocoladeworst, ipv ijs. nee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. ik hoef geen negerlul.
ik met mn grote mond ook altijd
nee. ijs. dat moet het zijn.quote:
dan hang hem even in een bak ijs. al betwijfel ik of ie dan nog dezelfde omvang heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. ijs. dat moet het zijn.
nee, dan heb ik van die vieze witte saus erin. Ik wil echt chocoijsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hang hem even in een bak ijs. al betwijfel ik of ie dan nog dezelfde omvang heeft.
succesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan heb ik van die vieze witte saus erin. Ik wil echt chocoijs
ja. die ga ik nergens meer krijgen nuquote:
dorp heh.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. die ga ik nergens meer krijgen nu
in de meeste delen van nmgn ook nietquote:
verhuizen dan. helmondia.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in de meeste delen van nmgn ook niet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
wat pondjes teveel, hmmm. dat heb ik al vaak gehoord.
maar soit. bienvenidos chica!
ik ben dawg, heb een grote mond meestal, direct, hou ook erg van muziek. en nog meer. en good_vs_evil is mijn knuffelchick. blaft wel maar bijt niet. strak aan de lijn jeweet.
mijn 'handelsmerk is'
no wayquote:
Ja. Die was hier nog straks. Maar ze reageerde niet echt toen ik zei dat ik dr aan iemand wilde koppelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef dawg het volgende:
hoe is het trouwens met die vriendin van je?
dat schreeuwt om pica's.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik weet wat je bedoelt maar laat ik het zo zeggen, ik draag gewoon maat "m" en kan de bikini weer aan. De laatste pondjes om in de bikini ook de blits te maken natuurlijk
![]()
![]()
ok nu is het uit mn systeem![]()
hoe oud zijn jullie gemiddeld?
de slet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Die was hier nog straks. Maar ze reageerde niet echt toen ik zei dat ik dr aan iemand wilde koppelen
gemiddeld ben ik.. ik weet niet. Ik heb maar 1 leeftijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik weet wat je bedoelt maar laat ik het zo zeggen, ik draag gewoon maat "m" en kan de bikini weer aan. De laatste pondjes om in de bikini ook de blits te maken natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok nu is het uit mn systeem![]()
hoe oud zijn jullie gemiddeld?
leuke stad idd. ik wil naar het strand. ergens, liefst mexico maar anders de noordzee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
no way![]()
ik wil terug naar Nmgn
quote:
Ja. zoiets. Vooral omdat ze al meer dan een jaar geen seks heeft gehad. Ze zou hier er goed tussen passenquote:
28?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gemiddeld ben ik.. ik weet niet. Ik heb maar 1 leeftijd
nodig haar maar uit als ik langskom dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. zoiets. Vooral omdat ze al meer dan een jaar geen seks heeft gehad. Ze zou hier er goed tussen passen
quote:
goed nummer ook, maar haalt het niet bij Angel Eyesquote:
Dit ben ik:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef dawg het volgende:
[..]
dat schreeuwt om pica's.
ik ben 32. en jong van geest natuurlijk.
ik heb mijn handelsmerk even verwijderd trouwens.
er is ook een Nijmegen in amerikaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef dawg het volgende:
[..]
leuke stad idd. ik wil naar het strand. ergens, liefst mexico maar anders de noordzee.
net 24 dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef dawg het volgende:
[..]
even een wilde gok (ja, ik schaam me): 24? bijna 25?
Dat vroeg ik niet hoor, ik zei julliequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gemiddeld ben ik.. ik weet niet. Ik heb maar 1 leeftijd
amerikaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is ook een Nijmegen in amerika
ach, ik wil me best een keer door Kat laten inkten hoorquote:
lichamelijk ben ik al 60 jaar verderquote:
mits portret.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik wil me best een keer door Kat laten inkten hoor
Dat nooit. Schedels zijn ook een soort portrettenquote:
een van de mooiste leeftijdenquote:
ja, en rozen toch? waarvan 1 witte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat nooit. Schedels zijn ook een soort portretten
nouquote:
nee, wel diequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
Hebben jullie al door dat ik krampachtig "" doe
Nou geloof me, van die 26 wordt je pas treurig dus geniet er nog maar vanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nouik vond 3 toch een stuk beter
18.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nouik vond 3 toch een stuk beter
ja, ik ben begonnen met twijfelen. of 1 witte roos, of ergens anders op mn lichaam een taartpuntquote:
Ik ben nog aan het inburgeren in dit topic,quote:
wacht jij maar af. na de 30 zijn veel vrouwen vergane glorie heh. zeggen ze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou geloof me, van die 26 wordt je pas treurig dus geniet er nog maar van![]()
je liep toch al langer met dat idee? zou er dan denk ik niet van afwijken, ik liep ook al heel lang met japans met bloemen, ben blij dat ik er niet van afgeweken ben. kijk er nog elke dag naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ben begonnen met twijfelen. of 1 witte roos, of ergens anders op mn lichaam een taartpunt
maar sowieso rozen, schedels en een katholiek kruis
met 26 hoop ik toch wel een vaste woning te hebben, kan alleen maar beter worden dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou geloof me, van die 26 wordt je pas treurig dus geniet er nog maar van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht jij maar af. na de 30 zijn veel vrouwen vergane glorie heh. zeggen ze.
ja, maar ik ben nog niet helemaal zeker of ik een taartpunt niet een beter eerbetoon aan mn oma vindquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
je liep toch al langer met dat idee? zou er dan denk ik niet van afwijken, ik liep ook al heel lang met japans met bloemen, ben blij dat ik er niet van afgeweken ben. kijk er nog elke dag naar.
een anonieme blik op je fotoboek vertelt me dat er geen bewijs is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
doe ik niet aan mee ik ben van plan om hotness te blijven
ach, dan zit ik al in een bejaardentehuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht jij maar af. na de 30 zijn veel vrouwen vergane glorie heh. zeggen ze.
dat snap ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik ben nog niet helemaal zeker of ik een taartpunt niet een beter eerbetoon aan mn oma vind
nee, er kan maar 1 eerbetoon per persoon op mn lichaamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dat snap ik wel
ik bedoel alleen dat als je die sleeve uiteindelijk laat zetten, dat ik dan niet van het eerste idee af zou wijken. een taartpunt is makkelijk te doen daarnaast.
dan doe je alleen rode rozen, net als de andere rozen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, er kan maar 1 eerbetoon per persoon op mn lichaam
voor opa V heb ik al Zeeuws meisje
voor opa H komt er een ukelele met een anjer tussen mn schouderbladen
en voor oma H komen er 3 knoopjes op mn linkerheup.
en voor oma V twijfel ik dus tussen die witte roos en een taartpunt
dinero is ook mijn probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef dawg het volgende:
ik zou mijn sleeve trouwens eigenlijk wel een stuk door willen laten lopen, 3/4 zeg maar. en dan dat het einde op mijn onderarm met alleen bloemen eindigt, zonder die japanse achtergrond erbij, dat het een 'fade' is, zeg maar.
dinero.
ik niet, vol vind ik niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dinero is ook mijn probleem![]()
anders was ik al vol geinkt
bij de sleeve? ja. Als ik voor de taartpunt ga, worden alle rozen roodquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dan doe je alleen rode rozen, net als de andere rozen?
bij de sleeve idd ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij de sleeve? ja. Als ik voor de taartpunt ga, worden alle rozen rood
nou, mn gezicht en handen wil ik niet vol hebbenquote:
en dan een punt mokkataart ergens andersquote:
rest ook niet. die sleeve doortrekken en misschien nog iets op mijn andere onderarm. that's it.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, mn gezicht en handen wil ik niet vol hebben
ja dat. hehe, we begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan een punt mokkataart ergens anders
tuurlijk begrijpen wij elkaarquote:
ach, als ik alle eerbetonen heb gehad, en die tekst op mijn rug, zit ik onderhand al vol johquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
rest ook niet. die sleeve doortrekken en misschien nog iets op mijn andere onderarm. that's it.
jammer weer dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk begrijpen wij elkaar![]()
op dat Helmond na dan![]()
maar eerst de knoopjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef dawg het volgende:
weet je wat? in het kader van: 'laat ik eens aardig doen', doneer ik ¤50 aan je, voor die punt. zodra je hem laat zetten.
ik kan er niks aan doenquote:
voor de knoopjes dan. ik wil wel mee, dat is de voorwaarde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar eerst de knoopjes![]()
(die oma kan t nog zien en vind inkt mooi)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen![]()
mijn vingers leiden soms een eigen leven
tuurlijk mag jij mee, dat weet je toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef dawg het volgende:
[..]
voor de knoopjes dan. ik wil wel mee, dat is de voorwaarde.
ach, ik mag niet klagen, maar daarvoor gebruik ik liever andere middelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
al zal dat soms best wel wat voldoening geven, of niet?
haha nou mooi zo. ik kan zelfs filmpjes maken met mijn antieke foon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij mee, dat weet je toch?kan je mijn shop eens zien
![]()
en jij mag wel met je neus erbovenop staan
een eikel, dat middel van je.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik mag niet klagen, maar daarvoor gebruik ik liever andere middelen
Ik had het over een ander middelquote:
Met mijn foon nog beterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:57 schreef dawg het volgende:
[..]
haha nou mooi zo. ik kan zelfs filmpjes maken met mijn antieke foon.
lange bruine staaf?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het over een ander middel
roze. of paars.quote:
oplaadbare batterijen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
roze. of paars.
veel mooiere kleur
nee. Gewoon goedkope.quote:
jawel, maar opladen is te veel werkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das niet zo efficient heh. of gebruik je ze niet vaak?
dat soort nummers draai ik nooit. das niks voor mij, nummers die me aan zulke dingen doen herinneren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
alhoewel mn tante, ooms en moeder dit nummer voor me verpest hebben door m op opa's begrafenis te draaien
ik wel. omdat dit nummer mij is. maar ook opa was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:04 schreef dawg het volgende:
[..]
dat soort nummers draai ik nooit. das niks voor mij, nummers die me aan zulke dingen doen herinneren.
ik heb ook zo'n nummer, ik heb heel lang geleden, toen ik 8 of 9 was ofzo, eens een cassetebandje van mijn wijlen opa gekregen. dan ging ik altijd in de auto van mijn ouders zitten en luisteren. en daar stond 1 zo'n enorm mooi nummer op, maar ik kan me de naam echt totaal niet herinneren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel. omdat dit nummer mij is. maar ook opa was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |