Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende: [..] Ik zou nog steeds niet klagen, maar deed t toen zeker niet
![]()
Cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
E_M: Wordfeud is scrabble voor op je telefoon.
Ouwequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool.HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben je nu toch weer op de hoogte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank u. Ik houd het niet meer bij, wat de jeugd zoal bezighoudt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel nog ff dat je nooit zo briljant geneukt hebt als met haar, zijn we daar ook weer vanaf.
Hoi mevrouwquote:
Ik houd me andere dingen bezig.quote:
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Zooey Deschanel, wat is ze toch leuk
Willen we die verhalen kennen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent het verhaal nog niet wou je zeggen?
Kan beter, beetje een dipje op het momentquote:
Ik moet zeggen dat ik het alleen maar ken omdat een aantal mensen hun facebook er mee onder spamden (totdat ik het blokkeerde).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd me andere dingen bezig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt he! Ik zou d'r doen.quote:
Hmzzz.. dat is minderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan beter, beetje een dipje op het moment
Geen ideequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken... wat was dat ook alweer?
Ach, alsof jij dat niet weet, beest als jij bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken... wat was dat ook alweer?
gelukkig gaat het wel weer over.quote:
Het zegt heel wat over Evie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over Evie? De meest ranzig ordinaire dingen. En dat allemaal dankzij Peu.quote:
Nee niks, ik hou d'r voor mezelf, shoo!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, alsof jij dat niet weet, beest als jij bent.
Ja maar.... ja maar......quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik hou d'r voor mezelf, shoo!
Laat zijn huidigequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over Evie? De meest ranzig ordinaire dingen. En dat allemaal dankzij Peu.
Mijn, mijn, mijn.quote:
Pics van jouw kapsel.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn, mijn, mijn.![]()
Grappig, wel hebben hetzelfde kapsel, in een andere kleur![]()
Nou, kijk even naar de tv hequote:
Misschien leert ze er nog wat van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat zijn huidigehet maar niet lezen allemaal......
![]()
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.quote:
Ik denk eerder een te groot voorhoofdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Pony
Dat snap ik dus echt niet van vrouwen. Wil je je gezicht verbergen ofzo?
Alleen de kledingkeuze maakt links al beter dan rechts. Een wijf dat daarin loopt zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.
Kan mij dat bommen.... ik zou ze beide doen......quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zooey haar hoofd is beter, maar Katy haar tieten zijn groter. Een duivels dilemma.
Hoezo "te groot"? Wat is dat nou? Is er een ideale grootte ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een te groot voorhoofd
Dat sowieso.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan mij dat bommen.... ik zou ze beide doen......
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Pony
Dat snap ik dus echt niet van vrouwen. Wil je je gezicht verbergen ofzo?
Geen idee, maar een pony bedekt het gezicht niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo "te groot"? Wat is dat nou? Is er een ideale grootte ofzo?
Pony vind ik echt afgrijselijk. En zonde.
Geef nou toe, die O&N foto is toch beter dan je laatste?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef nou toe, die O&N foto is toch beter dan je laatste?
Neem gelijk een paard dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, maar een pony bedekt het gezicht niet....
Ik ben ook geen voorstander van pony's.... maar sommige dames kunnen het hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem gelijk een paard dan.
Nee, het stoot me af.
Paard is vooral leuk... DOOD en warm op mijn bord....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem gelijk een paard dan.
Nee, het stoot me af.
Zo zie je maar weer, hoe slecht je me kentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kaal was van onder.
quote:
Met haarlak is een hoop te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Crap, daar gaat onze stomend hete seks.
hmmm vleesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paard is vooral leuk... DOOD en warm op mijn bord....
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met haarlak is een hoop te doen.
En anders weet ik nog wel wat anders.
Mary moet ze dan heten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met haarlak is een hoop te doen.
En anders weet ik nog wel wat anders.
Ja..da's dan jouw schuld!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hoe slecht je me kent
Doggy style.... probleem opgelostquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.
Welke foto?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je de laatste vrouw op Aard'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, je neemt me met pony of er wordt niemand genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
He vrouwtje, alles goed?quote:
Ja duh.quote:
Neuhquote:
+1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samequote:
quote:
quote:
Ik doelde op de enalaatste foto he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]What ám I to do?
En trouwens, de laatste is mijn tattoo-foto
Lief? Hij zit gewoon weer aan lesbische aktie te denken.quote:
Die is -veel, maar dat wist je al en is vooral omdat: tattoo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]What ám I to do?
En trouwens, de laatste is mijn tattoo-foto
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doelde op de enalaatste foto he?Ik moet trouwens zeggen, en dat bedoel ik louter vriendelijk, dat ik je er slecht op vind uitzien.
Watskeburt, Do?
Spezza heeft een goed punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief? Hij zit gewoon weer aan lesbische aktie te denken.
Verpest het nou niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik meen het en maak me een beetje zorgen. Ik heb je als knappere vrouw gezien.quote:
ach gun hem zijn pleziertje in zn fantasiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Delan het volgende:
[..]
ach gun hem zijn pleziertje in zn fantasie
Nom!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, nu weet ik het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meen het en maak me een beetje zorgen. Ik heb je als knappere vrouw gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |