quote:
Iedereen hard weggerend voor Anneke?quote:
behoorlijk jaquote:
Een hork en lilik! Snap helemaal waarom hij nog vrijgezel is.quote:
De man met ervaring.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Had 'ie Gerrit nou maar gehouden!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Als ik een homo was zou ik Tim een leuke vent vinden denk ik.
Precies!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:43 schreef Starlie het volgende:
Oo kom op Tim stel je niet zo aan het is niet zo dat hij zelf naar ze toe liep!
Valt wel mee, maar ze is gewoon geen partij voor Hilbert en zijn moeke.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Starlie het volgende:
Melanie is best irritant en overheersend!
Ja Jeroen is gelukkig wel een lot uit de lotterijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef L3viathan het volgende:
Melanie en Debbie kunnen beter naar huis vertrekken en een fatsoenlijke vent scoren... Wat een drama is die Hilbert zeg
dus ditquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
IIk zeg het elke week weer: ik snap er echt geen bal van: hoe kun je vallen op Jeroen?
lekker makkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutmanier om dat duidelijk te maken zeg.
Ik heb ook aan zoiets zitten denken, hij heeft ze niet alle 10 op een rijtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef N.icka het volgende:
Zou Jeroen een hersenbeschadiging hebben (gehad ) ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja Jeroen is gelukkig wel een lot uit de lotterij
yupquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alle 7 op een rijtje is het volgens mij
Ja inderdaad en ik had het idee dat mams Debby ook leuker vindt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Day het volgende:
Hij voelt zich aangetrokken tot debby en kiest toch voor melanie?
Past ze goed bij Jeroen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Lydia is geen helder licht volgens mij
Nou das echt niveautje Jeroen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Lydia is geen helder licht volgens mij
Net of hij met zijn zusje op stap is!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
De romantiek spat er wel af bij Jeroen en Tanja
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Starlie het volgende:
Ze kijkt meer of ze in haar kont genomen wordt!
Zelfs als ik met mijn zusje op stap ben, is het romantischer dan bij die tweequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Net of hij met zijn zusje op stap is!
quote:
of: kijken van welke chick zijn pikkie harder wordtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Silenus het volgende:
Natte wind, die Lars. Wil nog even 'kijken of z'n gevoel bij haar ook dezelfde gevoelens opwekt' ofzo.
Lees: van twee walletjes eten
Die gast gaat binnen no time vreemd.. als hij een ander gewillig mokkel tegen komt gaat hij daar meteen "zijn gevoelens uitproberen"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
of: kijken van welke chick zijn pikkie harder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |