Dat kanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Luxe! Dus dan kan jij ook voor ons de 4 topcoats van de Remix Your Style LE halen?
Duitse slijterijenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm goeie reden om weer eens naar duitsland te rijden. Metedn naar de slijter daar :p
Ooooh, die wil ik zo graag hebben alle vier!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan
Ligt alleen niet op fietsafstand
Ik heb er zelf al 1, nr 1; Just can't get enough.
Hoe kom ik erbij dat jij een verkleining had gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hey P-A, goede zet meis!
Ik wil ook maar ik mag alles zelf gaan betalen want ik heb er ook zelf voor gekozen om ze te laten vergroten. Wat ik alleen niet verwachtte was een chirurg die er een 'tikje' grotere prothese instopte omdat dat beter pastte en dat de protheses onder de borstspier vandaan zouden schieten
Maargoed zo in het dagelijkse leven heb ik daar geen last van, alleen naakt vind ik het minder mooi.
En ja...bloesjes
Enne P_A: watisielekkerhe?
Och er valt mee te leven hoor (opmerkingen van tieten zijn mij ook niet onbekend) ik heb 75F. Maar 'repareren' kost gewoon een paar duizend euroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:49 schreef princess-a het volgende:
Thanks voor alle lieve, bemoedigende reacties
[..]
Hoe kom ik erbij dat jij een verkleining had gehadWat ontzettend balen zeg dat dat is gebeurd bij jou! En dan gaat het ook niet om een aankoop die je even kunt ruilen
Twijfel je nog? Of ben je er al uit?
Jahoop dat mijn
er ook nog zo mooi uitziet als we samen wat ouder zijn geworden
![]()
Sorry puckzzz maar mag ik zeggen dat ik het een heel raar verhaal vind wat jouw chirurg gedaan heeft?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hey P-A, goede zet meis!
Ik wil ook maar ik mag alles zelf gaan betalen want ik heb er ook zelf voor gekozen om ze te laten vergroten. Wat ik alleen niet verwachtte was een chirurg die er een 'tikje' grotere prothese instopte omdat dat beter pastte en dat de protheses onder de borstspier vandaan zouden schieten
Maargoed zo in het dagelijkse leven heb ik daar geen last van, alleen naakt vind ik het minder mooi.
En ja...bloesjes
Enne P_A: watisielekkerhe?
nee je leest het verkeerd, ze zegt dat ze niet verwacht had dat haar prothese onder d'r spier vandaan zou skietenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry puckzzz maar mag ik zeggen dat ik het een heel raar verhaal vind wat jouw chirurg gedaan heeft?bij mij werd gewoon gekeken, als je huid dik genoeg is wordt de prothese boven de spier geplaatst, is je huid daar te dun plaatsen ze hem onder de spier omdat het veiliger is. Maar een prothese groter maken omdat hij onder de spier vandaan zou schieten?
volgens mij klopt er niets van ...
verder vind ik het wel heel vervelend voor je dat je nu met te grote zit. Over hoeveel jaar moet jij nog totdat je ze sowieso moet vervangen? Die van mij mogen 15 jaar blijven zitten en dan moeten ze vervangen, ik heb ze nu denk ik 5 jaar
oh dus de prothese is onder de spier vandaan geschoten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je leest het verkeerd, ze zegt dat ze niet verwacht had dat haar prothese onder d'r spier vandaan zou skieten
tieten
Duitse slijter is lol want het scheeld enorm veel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Duitse slijterijenMijn stiefpapa gaat 4x keer per jaar duitsland en slaat dan altijd een flinke voorraad in
Ben ik ook geweest...maar ik had geen vertrouwen meer in die kliniek. en kon sowieso 1000,= per tiet afrekenen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry puckzzz![]()
maar als hij onder de spier vandaan is geschoten, moest je dan niet terug komen ofzo?
puckzzz, ik besefte me vandaag iets supersufsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest...maar ik had geen vertrouwen meer in die kliniek. en kon sowieso 1000,= per tiet afrekenen dan.
oh en het was langer dan een jaar na de operatie gebeurd dus ik had geen 'garantie' meer
Die ligt in bed met enórme rugpijn... Altijd fijn, ongesteld zijn...quote:
"volgens mij is het niet goed met mij alles wat in me zakdoek komt is knal geel"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Duitse slijter is lol want het scheeld enorm veel.
En ik ging net bijna over m'n nek door klau haar laatste twitter bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |