Ben ik ook geweest...maar ik had geen vertrouwen meer in die kliniek. en kon sowieso 1000,= per tiet afrekenen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry puckzzz![]()
maar als hij onder de spier vandaan is geschoten, moest je dan niet terug komen ofzo?
puckzzz, ik besefte me vandaag iets supersufsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest...maar ik had geen vertrouwen meer in die kliniek. en kon sowieso 1000,= per tiet afrekenen dan.
oh en het was langer dan een jaar na de operatie gebeurd dus ik had geen 'garantie' meer
Die ligt in bed met enórme rugpijn... Altijd fijn, ongesteld zijn...quote:
"volgens mij is het niet goed met mij alles wat in me zakdoek komt is knal geel"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Duitse slijter is lol want het scheeld enorm veel.
En ik ging net bijna over m'n nek door klau haar laatste twitter bericht
Die jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
"volgens mij is het niet goed met mij alles wat in me zakdoek komt is knal geel"
Die?
SQ Nicee!!
je vriend oogkleppen voordoen past niet in het rijtje beschikbare opties zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:01 schreef Loqi het volgende:
dames dames, ik heb een hele gekke vraag
mijn nagellak-rekken jeuken mijn vriend in het oogdus we zoeken een oplossing om ze onzichtbaar op te bergen.. in een kastje ofzo.. waar ze nog steeds nuttig zijn (aka, ik wil mijn lak van de voorkant kunnen zien, ipv van de bovenkant)
Heeft een van jullie een idee hoe dit op te lossen is? Wij zijn allebei niet creatief genoeg om een custom kastje om die rekken heen te bouwen namelijk.
een hangende / staande plank waar je ze zo in kan zetten , je weet wel een plank met gaten erin die oo kwel gebruikt word voor flessen wijn erin te zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:01 schreef Loqi het volgende:
mijn nagellak-rekken jeuken mijn vriend in het oogdus we zoeken een oplossing om ze onzichtbaar op te bergen.. in een kastje ofzo.. waar ze nog steeds nuttig zijn (aka, ik wil mijn lak van de voorkant kunnen zien, ipv van de bovenkant)
Heeft een van jullie een idee hoe dit op te lossen is? Wij zijn allebei niet creatief genoeg om een custom kastje om die rekken heen te bouwen namelijk.
ja, hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef kovenant het volgende:
[..]
een hangende / staande plank waar je ze zo in kan zetten , je weet wel een plank met gaten erin die oo kwel gebruikt word voor flessen wijn erin te zetten.
Whut?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz, ik besefte me vandaag iets supersufs
ik heb je een verkeerde Zoya meegegeven
wat zijn de afmetingen en waar moeten ze hangen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:01 schreef Loqi het volgende:
je wilde charla en ik heb je tanzy meegegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whut?ik had het ook niet door
Ben ik er op vooruit gegaan?
die lijken ook enorm op elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wilde charla en ik heb je tanzy meegegeven
Nope, ik krijg hier iets voor terug (wat ik nog even niet wil zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je vriend oogkleppen voordoen past niet in het rijtje beschikbare opties zeker?
is een goed idee, maar t moet dus onzichtbaar, achter een deurtje ofzo, en niet zelf te knutselen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef kovenant het volgende:
[..]
een hangende / staande plank waar je ze zo in kan zetten , je weet wel een plank met gaten erin die oo kwel gebruikt word voor flessen wijn erin te zetten.
da's keislecht voor je lakjes helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:06 schreef kovenant het volgende:
[..]
spam![]()
btw plaatje van voorbeeld :
[ afbeelding ]
is dat zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's keislecht voor je lakjes helaas
wat je dan krijgt is dat de lak in de dop loopt, waardoor de lak daar uithardt en je flesje moerdicht vast komt te zitten en je 'm nooit meer open krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef kovenant het volgende:
[..]
is dat zo?
lijkt me vrij vreemd aangezien dit juist zorgt voor een goede afsluiting van de dop (net zoals met pot verf)
ik ben geen lakjes pro hoormaar ophangen aan de draaidop lijkt me wel mooie oplossing zo kleine pagina's maken in een kastje
Waar ik aan zit te denken zijn spiegel / medicijnkastjes. Die zijn heel ondiep.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nope, ik krijg hier iets voor terug (wat ik nog even niet wil zeggen) dus dit moet onzichtbaar weggewekt
[..]
is een goed idee, maar t moet dus onzichtbaar, achter een deurtje ofzo, en niet zelf te knutselen zijn
ja daar keek ik idd ook al naar. Het rek daar zelf in maken (in de deur dan) gaat iig niet, de rekken zijn 45 breed 60 hoog, en ik zag er zo snel geen die even groot/groter waren. In plaats van een rek nemen kan natuurlijk wel...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar ik aan zit te denken zijn spiegel / medicijnkastjes. Die zijn heel ondiep.
Als de binnenkant van het kastje minstens net zo groot is als je nagellakrek kun je ze daar in zetten.
Voorbeeldjes van IKEA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een Besta wandkastje kan je er 2 naast elkaar kwijt volgens mij:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja daar keek ik idd ook al naar. Het rek daar zelf in maken (in de deur dan) gaat iig niet, de rekken zijn 45 breed 60 hoog, en ik zag er zo snel geen die even groot/groter waren. In plaats van een rek nemen kan natuurlijk wel...
HELDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een Besta wandkastje kan je er 2 naast elkaar kwijt volgens mij:
[ afbeelding ]
Kastje is 38 euro en 2 deurtjes zijn samen 28 euro...
Ik sjouw gewoon een leeg rek meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel ff goed nameten hoor, ik vertrouw die websites nooit
Gewoon alles goed uitzoeken, en dan heeeeel streng zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
lieve nagellakmeisjes, ik moet op koopstop. Op een ekte ekte koopstop.
[ afbeelding ]
als ik in 2011 ooit nog begin over bestellen van lakjes, houd me dan tegen. Elk argument is geoorloofd. Dankjewel.
Dit ziet er wel top uit SQ! Maar hier kun je ook deurtjes voor kopen? Ik zie dat niet zo snel staanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een Besta wandkastje kan je er 2 naast elkaar kwijt volgens mij:
[ afbeelding ]
Kastje is 38 euro en 2 deurtjes zijn samen 28 euro...
ja, maar dan moet je ff anders klikken... ik maak wel een screenshotjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ziet er wel top uit SQ! Maar hier kun je ook deurtjes voor kopen? Ik zie dat niet zo snel staan
yes thanks, had het net gevonden maar mijn edit was niet snel genoeg zie ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je ff anders klikken... ik maak wel een screenshotje
[ afbeelding ]
daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes thanks, had het net gevonden maar mijn edit was niet snel genoeg zie ik![]()
toch lief
bedoel je mijn tabjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
oh ja, ach, dat was niet onbekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee truttebol ik bedoel die hoeveelheid potjes nagellak
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, ach, dat was niet onbekend
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
als ik in 2011 ooit nog begin over bestellen van lakjes, houd me dan tegen. Elk argument is geoorloofd. Dankjewel.
What has been seen...quote:
Ik kom er wel een paar ophalen dan, goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Valt best mee johquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |