Hihi.. Verdiep je voor de grap eens in de Opiumwet in z'n algemeenheid.. "Zomaar" lijkt wel het motto te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het niet, maar het lijkt me belachelijk om iets "zomaar" als harddrug te bestempelen.
Elke stof die mogelijk een invloed kan hebben op het bewustzijn is direct in aanmerking voor een enkeltje opiumwet. Waarom zijn al die legale bigpharma drugs niet op de lijst? Klinkt een beetje als hidden agenda's...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hihi.. Verdiep je voor de grap eens in de Opiumwet in z'n algemeenheid.. "Zomaar" lijkt wel het motto te zijn.
Inderdaad, precies als bij paddos.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hihi.. Verdiep je voor de grap eens in de Opiumwet in z'n algemeenheid.. "Zomaar" lijkt wel het motto te zijn.
..Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Bartcoah het volgende:
Ik weet niet hoe dat met jullie is maar als ik smoke heb ik af en toe last van mijn hart dat hij overslaat 1 keer en soms snel gaat kloppen uit het niets. (zonder inspannen). Sinds ik 2 maanden niet meer smoke heb ik er niet 1 keer last van gehad.
Eh.. Aan alle haakjes begrijp ik dus dat je er geen last van hebt, en dat het geen probleem is? Je daadwerkelijke probleem was dat je er sloom van werd?quote:Ik ben niet de enige die er 'last' van heeft want heel veel mensen die ik ken hebben ditzelfde 'probleem'. Rede dat ik gestopt ben is omdat, ik totaal geen zin meer heb om stoned door het leven te lopen. Je wordt er zo sloom van (no shit captain obvious) dat vind ik gewoon vervelend.
Als ze er centen aan willen verdienen hoeven ze alleen maar te legaliseren, accijns vangen, en eventueel zelfs gaan exporteren voor het grove geld..quote:Ik denk de main reden is dat ze het gaan verlagen is dat coffeeshops meer wiet gaan verkopen. Er moet wel een klein percentage aan belastinggeld naar de overheid gaan. Je kan mij niet vertellen dat dat niet het geval is.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef MaGNeT het volgende:
"De joint strike fighter zal worden ingezet om het verbod te handhaven".
Dit is gemeten door een arts of ben je zelf stoned op je eigen hart gaan letten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu net 2 maanden gestopt daarvoor ook al 8 maanden niet gedaan.
Ik weet niet hoe dat met jullie is maar als ik smoke heb ik af en toe last van mijn hart dat hij overslaat 1 keer en soms snel gaat kloppen uit het niets. (zonder inspannen). Sinds ik 2 maanden niet meer smoke heb ik er niet 1 keer last van gehad.
Ik ben niet de enige die er 'last' van heeft want heel veel mensen die ik ken hebben ditzelfde 'probleem'. Rede dat ik gestopt ben is omdat, ik totaal geen zin meer heb om stoned door het leven te lopen. Je wordt er zo sloom van (no shit captain obvious) dat vind ik gewoon vervelend.
Ik heb er totaal niets tegen hoor.
Ik denk de main reden is dat ze het gaan verlagen is dat coffeeshops meer wiet gaan verkopen. Er moet wel een klein percentage aan belastinggeld naar de overheid gaan. Je kan mij niet vertellen dat dat niet het geval is.
Hoor inderdaad ook wel vaker van anderen dat ze vaker hartkloppingen krijgen. Je moet ook niet elke dag stoned zijn natuurlijk. Maar 1 keer per week een lekker pater roken kan geen kwaad imo. Zal voor sommige opgefokte mensen in dit land juist goed zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben nu net 2 maanden gestopt daarvoor ook al 8 maanden niet gedaan.
Ik weet niet hoe dat met jullie is maar als ik smoke heb ik af en toe last van mijn hart dat hij overslaat 1 keer en soms snel gaat kloppen uit het niets. (zonder inspannen). Sinds ik 2 maanden niet meer smoke heb ik er niet 1 keer last van gehad.
Ik ben niet de enige die er 'last' van heeft want heel veel mensen die ik ken hebben ditzelfde 'probleem'. Rede dat ik gestopt ben is omdat, ik totaal geen zin meer heb om stoned door het leven te lopen. Je wordt er zo sloom van (no shit captain obvious) dat vind ik gewoon vervelend.
Ik heb er totaal niets tegen hoor.
Ik denk de main reden is dat ze het gaan verlagen is dat coffeeshops meer wiet gaan verkopen. Er moet wel een klein percentage aan belastinggeld naar de overheid gaan. Je kan mij niet vertellen dat dat niet het geval is.
Dat lijkt zo te zijn ja, maar realiseer je dat de methode van meten verre van uniform is.. Tevens is het interessant op te merken dat de stijging van het percentage THC in de Nederwiet, ongeveer gelijk lijkt te lopen met de stijging van het percentage in buitenlandse Hasj. Dit is mogelijk een indicatie dat niet zozeer de THC gehaltes, als wel de meetmethode veranderd zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
En terecht, het THC gehalte van nu is echt veel hoger dan zeg 20 jaar geleden.
Liberaal is ook maar een zelf gekozen naam...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Infinitum het volgende:
Ja sorry heb nooit wiet gerookt dus ik deel jullie pijn nietmaar ik kan wel zeggen dat het raar is dat we, met een liberaal partij die regeert, zulke verboden opgelegd krijgen.
Ooit was de VVD echt liberaal, heb ik me door mijn (liberale) ouders laten vertellen.. Ze hebben beide inmiddels hun lidmaatschap allang opgezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Liberaal is ook maar een zelf gekozen naam...
Het valt wel te hopen dat wij tegenwoordig met al die dure lampen en techniek betere oogst kunnen krijgen dan 20 jaar geleden. Dat heet innovatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo te zijn ja, maar realiseer je dat de methode van meten verre van uniform is.. Tevens is het interessant op te merken dat de stijging van het percentage THC in de Nederwiet, ongeveer gelijk lijkt te lopen met de stijging van het percentage in buitenlandse Hasj. Dit is mogelijk een indicatie dat niet zozeer de THC gehaltes, als wel de meetmethode veranderd zijn.
Dit is simpel een leugen! Gewoon niet waar. Ongefundeerde propagandaquote:..sterke joints die op dit moment in Nederland verkocht worden bevatten volgens RTL gemiddeld 18 procent THC. Te grote hoeveelheden THC in wiet kunnen leiden tot verslaving en psychoses.
Het grootste probleem is dat alles wat we verbieden underground gaat.quote:
Ja, maar een hoog THC gehalte is niet zaligmakend, aangezien er nog tientallen andere werkzame stoffen in cannabis zitten. Het is onbekend welke stof welk effect geeft.. Het zou goed kunnen dat de verbetering van de kwaliteit in andere stoffen zit..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het valt wel te hopen dat wij tegenwoordig met al die dure lampen en techniek betere oogst kunnen krijgen dan 20 jaar geleden. Dat heet innovatie.
Ik weet welk effect het twintig jaar geleden op me had en nu. Om helemaal kets van de wereld te raken moest ik toen een joint of 3 a 4 roken en nu heb ik dat effect al bij een halvequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo te zijn ja, maar realiseer je dat de methode van meten verre van uniform is.. Tevens is het interessant op te merken dat de stijging van het percentage THC in de Nederwiet, ongeveer gelijk lijkt te lopen met de stijging van het percentage in buitenlandse Hasj. Dit is mogelijk een indicatie dat niet zozeer de THC gehaltes, als wel de meetmethode veranderd zijn.
Dat we dan geen Haze meer mogen smoken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Infinitum het volgende:
Je mag nog steeds legaal wiet roken, het moet alleen een THC gehalte van minder dan 15 procent hebben. So what's the problem?
Kweek een plant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef zyntex het volgende:
Weet iemand hier hoelang je wiet kan bewaren en wat is de beste manier?
Ik zie hier namelijk wel money in door nu een voorraadje aan te leggen en het in de toekomst als het super duur te verkopen. jwtzlf.
En om helemaal straalbezopen te worden moet ik wel 10 bier drinken, terwijl ik aan 1 groot glas Whisky genoeg heb!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet welk effect het twintig jaar geleden op me had en nu. Om helemaal kets van de wereld te raken moest ik toen een joint of 3 roken en nu heb ik dat effect al bij een halve
Terwil zoveel landen hun beleid soepeler maken, maken wij het strenger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, precies als bij paddos.
We moeten natuurlijk wel in de pas gaan lopen met internationaal beleid.
Gefeliciteerd. Je bent een ouwe lul geworden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet welk effect het twintig jaar geleden op me had en nu. Om helemaal kets van de wereld te raken moest ik toen een joint of 3 a 4 roken en nu heb ik dat effect al bij een halve
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het niet, maar het lijkt me belachelijk om iets "zomaar" als harddrug te bestempelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |