Heil myself!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, ich hatte recht.
Heil michselbst!
WTFquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=fe1_1317828061
Drugshond gesignaleerd.
Wel ironisch dat onze leraar daags na onze eerste college samen een herseninfarct kreeg.quote:
Ik ben al tijden niet meer geweest maar wil volgende week weer eens gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, maar ken mensen die dat doen.
Causaal verband?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel ironisch dat onze leraar daags na onze eerste college samen een herseninfarct kreeg.
Kan je nagaan wat er met de wat oudere POLérs gaat gebeuren als we eens gezamelijk op een meet verschijnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel ironisch dat onze leraar daags na onze eerste college samen een herseninfarct kreeg.
Voortaan maar een noodpakket valium meenemen voor mijn docenten.quote:
Ze kunnen wel wat enthousiast mensen gebruiken nu denk ik. En visie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer geweest maar wil volgende week weer eens gaan.
Wat denk je zelf? VS is in z'n eentje al niet te harden, laat staan als hij samen met een kwallerige Pruis irritant aan het doen is.quote:
Ik ga vooral voor dat laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat enthousiast mensen gebruiken nu denk ik. En visie.
Transformer VS, VP, ESD, GS naar megalullo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er met de wat oudere POLérs gaat gebeuren als we eens gezamelijk op een meet verschijnen.
Hehe, een soort powerrangers die samen die enorme robot vormen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Transformer VS, VP, ESD, GS naar megalullo!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Transformer VS, VP, ESD, GS naar megalullo!
Daarmee rook je elke linkse kakkerlak uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, een soort powerrangers die samen die enorme robot vormen.
Iedereen zo met zijn eigen perksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Daarmee rook je elke linkse kakkerlak uit.
Oeps, sorry groot gebouw, ik mag je niet aanraken. Oh, excuseert u me natuurgebied, ik mag hier natuurlijk niet wandelen. Het spijt me, kleine mensen, ik wil jullie zwakke hartjes niet doen laten schrikken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef De_Nuance het volgende:
Dan zij wij een coole moraliserende linkse robot.
Ofwel captain planet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef De_Nuance het volgende:
Dan zij wij een coole moraliserende linkse robot.
En wij slopen jullie met élégance en charme.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeps, sorry groot gebouw, ik mag je niet aanraken. Oh, excuseert u me natuurgebied, ik mag hier natuurlijk niet wandelen. Het spijt me, kleine mensen, ik wil jullie zwakke hartjes niet doen laten schrikken.
Dat wordt een makkie
Oja één van de bronnen van mijn brainwashquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ofwel captain planet.
Inclusief excuus negers en aziaten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |