Ik vind 'm erg donker, vooral voor een foto die geluk en liefde moet uitstralen! Was dit de bedoeling?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef spiertz het volgende:
een van de foto's uit de map van trouw foto's van mijn moeder.
[ afbeelding ]
ik heb de foto ook lichter maar vind het er zo beter uit zien als dat die lichter is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg donker, vooral voor een foto die geluk en liefde moet uitstralen! Was dit de bedoeling?
Eerste wat me te binnen schiet: Haarscherp!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef photolex het volgende:
Dank voor de complimenten!
Was even een portretje om de tijd te vullen tot ik groen zou krijgen voor de resultaten van de fashion shoot. Mijn eerste. Gaaf.
[ afbeelding ]
Jij bent, met 33 en Darkangelus, de eerste die foto's post die me aanspreken. Niet van die standaard, gladde studiofoto's van een blije vrouw of een vrouw met een jurk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef Wokkol het volgende:
Ik vind de laatste foto's ook allemaal net iets te overbelicht.
[ afbeelding ]
Ik zat hier zelf ook heel erg met belichting te klooien, was ook net iets te overbelicht.
En bij de volgende wat zitten rommelen met photoshop:
[ afbeelding ]
Was alleen denk ik mooier geweest als ik onderin ook wat witruimte had toegevoegd.
Jaaaa hier hou ik van!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben op de splittone tour.
edit: bedankt Moffol!![]()
Leuke bril! Ik vind die reflectie in je bril ook een leuke toevoeging aan de foto!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef Alerion het volgende:
Van mij een zelfportretje met mijn nieuwe bril:
[ link | afbeelding ]
New glasses! by sabinemetz.com, on Flickr
Sexy! En heel tof gedaan met die ontspiegelde bril en scherptediepte in de onderzijde van de fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef Alerion het volgende:
Van mij een zelfportretje met mijn nieuwe bril:
[ link | afbeelding ]
New glasses! by sabinemetz.com, on Flickr
Nice! goede flare ook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef photolex het volgende:
@33: Over deze foto is al veel gezegd (oa door model, haha), maar mij bevalt hij!
@Alerion: Als enkel portret leuk vanwege vele details, maar het lijkt wel of ik die eerder heb gezien..?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |