Eeuh ja, stuur maar naar mijn email: mister.monkeyman(at)gmail.comquote:
Mag ook wel, van een lens die 4 keer zo duur isquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Eeuh ja, stuur maar naar mijn email: mister.monkeyman(at)gmail.com
Liefst alle bestandjes die je van die foto hebt.
Ik zal ook even de specs posten van camera en lens die ik gebruik voor portretfotos:
Body: Canon 7D
Lens: Samyang 35mm f 1.4
Die Samyang lens is overigens echt een aanrader. Gebruikte eerst als de meeste mensen ook gewoon de nifty fifty (50mm f1.8), maar de Samyang is echt véél scherper en lichtgevoeliger.
Op het eerste gezicht: er zit een soort wit puntje bij haar lip en de reflectie van de ring die ze draagt stoort me.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:16 schreef photolex het volgende:
Weer eens een puur plaatje proberen te maken....
[ afbeelding ]
Dank voor je reply!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht: er zit een soort wit puntje bij haar lip en de reflectie van de ring die ze draagt stoort me.
Ik vind 'm erg donker, vooral voor een foto die geluk en liefde moet uitstralen! Was dit de bedoeling?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef spiertz het volgende:
een van de foto's uit de map van trouw foto's van mijn moeder.
[ afbeelding ]
ik heb de foto ook lichter maar vind het er zo beter uit zien als dat die lichter is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg donker, vooral voor een foto die geluk en liefde moet uitstralen! Was dit de bedoeling?
Eerste wat me te binnen schiet: Haarscherp!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef photolex het volgende:
Dank voor de complimenten!
Was even een portretje om de tijd te vullen tot ik groen zou krijgen voor de resultaten van de fashion shoot. Mijn eerste. Gaaf.
[ afbeelding ]
Jij bent, met 33 en Darkangelus, de eerste die foto's post die me aanspreken. Niet van die standaard, gladde studiofoto's van een blije vrouw of een vrouw met een jurk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef Wokkol het volgende:
Ik vind de laatste foto's ook allemaal net iets te overbelicht.
[ afbeelding ]
Ik zat hier zelf ook heel erg met belichting te klooien, was ook net iets te overbelicht.
En bij de volgende wat zitten rommelen met photoshop:
[ afbeelding ]
Was alleen denk ik mooier geweest als ik onderin ook wat witruimte had toegevoegd.
Jaaaa hier hou ik van!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben op de splittone tour.
edit: bedankt Moffol!![]()
Leuke bril! Ik vind die reflectie in je bril ook een leuke toevoeging aan de foto!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef Alerion het volgende:
Van mij een zelfportretje met mijn nieuwe bril:
[ link | afbeelding ]
New glasses! by sabinemetz.com, on Flickr
Sexy! En heel tof gedaan met die ontspiegelde bril en scherptediepte in de onderzijde van de fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef Alerion het volgende:
Van mij een zelfportretje met mijn nieuwe bril:
[ link | afbeelding ]
New glasses! by sabinemetz.com, on Flickr
Nice! goede flare ook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:46 schreef photolex het volgende:
@33: Over deze foto is al veel gezegd (oa door model, haha), maar mij bevalt hij!
@Alerion: Als enkel portret leuk vanwege vele details, maar het lijkt wel of ik die eerder heb gezien..?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |