ok, maar hoe verliepen de daarop volgende 5 jaar? Echtelijke-bedstee-wise.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Op het moment supreme stond hij ineens aan mijn voeten mee te kijken en vond het machtig.
Ik heb bij mn eerste een deel van de bevalling op de kruk doorgebracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt!![]()
Baarkruk ben ik wel aan het overwegen trouwens.... Mensen met ervaring hier?
Het probleem ligt natuurlijk ook precies andersom. Zie je de doos daarna nog als iets seksueels of enkel als geboortekanaal?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm, bij een bevalling zie je de doos van je vrouw toch niet als iets seksueels lijkt mij? Dan zie je t toch enkel als geboortekanaal?
Bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef Kursor het volgende:
@bitterend: ik heb ook flink last van mijn bekken gehad. Ook tijdens de bevalling. Op de verlostafel, met rugstand een stukje omhoog, kon ik mijn eigen benen niet pakken tijdens het persen. Als er een perswee kwam moest ik dat aangeven en dan tilden mijn man en de verpleegkundige die assisteerde allebei een been aan zodat ik zelf mijn benen kon vasthouden. Van mijn fysio mocht ik zeker geen anderen mijn benen vast laten houden tijdens het daadwerkelijke persen.
Zegt mijn man ook...ik was bang dat hij na het zien val al het geweld nooit meer zou willen seksen maar hij zegt dat hij daar geen last van zal hebben om die redenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm, bij een bevalling zie je de doos van je vrouw toch niet als iets seksueels lijkt mij? Dan zie je t toch enkel als geboortekanaal?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef Argento het volgende:
[..]
voeteneind is sowieso verboden terrein. Ik moet r wel weer mee naar huis nemen he.
Das liefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Zoe gelukkig komt je vriend morgen al zodat jullie effe lekker met elkaar kunnen kleppen![]()
En we slepen je hier de weken wel door
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha ja daar gaat natuurlijk ook wel wat tijd overheenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:23 schreef flugeltje het volgende:
Tijn vond het ook wel een beetje raar hoor na de bevalling, maar dat ging vanzelf weer over. Zo ongeveer rond de tijd dat 'van bil gaan' weer gewoon mocht omdat alles weer geheeld was. Kwam goed uit dus
Volgens mij is dat "al" na 6 weken of zodra het bloeden is gestopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha ja daar gaat natuurlijk ook wel wat tijd overheenis dat 2mnden? of langer?
Positivoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:27 schreef TimeJumper het volgende:
Zo goeiemorguuuhhhhhhhhhh![]()
Lekker nachtje gehad NOTgisteren heel de avond benauwd en maar heen en weer lopen. Vannacht slecht geslapen, ook maar steeds benauwd.
Vanochtend benauwd, niet tegen een leuning aan kunnen zitten, steeds maar moeten lopen en daarnet effe hevige buikpijn![]()
Wanneer gaat die nou indalenwant ik heb geen ruimte meer voor mijn LONGENNNNNNN
(tenminste zo voelt het)
Maar verder gaat het lekker hoor
... Ik voel m'n boterham terug omhoog komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef flugeltje het volgende:
Kraamzuivering ja, dat wat niemand je van te voren eigenlijk verteld![]()
Sommigen hebben heel veel, tot aan stolsels formaatje sinaasappel toe... Ik had niet veel, niet eens stolsels, het verschilt dus per persoon...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... Ik voel m'n boterham terug omhoog komen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat is straks pas als de kraamzuivering eenmaal bezig is en je 't ruikt net nadat je 's ochtends gegeten hebt....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben bevallen op de baarkruk, goddelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt!![]()
Baarkruk ben ik wel aan het overwegen trouwens.... Mensen met ervaring hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |