abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102755596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Op het moment supreme stond hij ineens aan mijn voeten mee te kijken en vond het machtig.
ok, maar hoe verliepen de daarop volgende 5 jaar? Echtelijke-bedstee-wise.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102755685
weet je hoe snel r tweede kind kwam :D
pi_102755780
geen idee, ik begeef me zonder enige voorbereiding in dit topic, maarre, point taken! ;)
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102756036
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Susie het volgende:

[..]

Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt! :D
Baarkruk ben ik wel aan het overwegen trouwens.... Mensen met ervaring hier?
Ik heb bij mn eerste een deel van de bevalling op de kruk doorgebracht.
Op aandringen van de vk, ik stond er zelf niet zo om te springen eigk :P maar kreeg t kind er niet zomaar uitgeperst, dus vandaar kruk. Het perste heel fijn, heel natuurlijk zeg maar. En ze zal vast minder zicht hebben gehad maar ze had er gewoon een spiegel onder en zat er gehurkt bij zodat ze alles goed in de gaten kon houden.
:)
pi_102757275
Hmmm, bij een bevalling zie je de doos van je vrouw toch niet als iets seksueels lijkt mij? Dan zie je t toch enkel als geboortekanaal?
Tralalalaaa
pi_102759201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm, bij een bevalling zie je de doos van je vrouw toch niet als iets seksueels lijkt mij? Dan zie je t toch enkel als geboortekanaal?
Het probleem ligt natuurlijk ook precies andersom. Zie je de doos daarna nog als iets seksueels of enkel als geboortekanaal?
pi_102761407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef Kursor het volgende:
@bitterend: ik heb ook flink last van mijn bekken gehad. Ook tijdens de bevalling. Op de verlostafel, met rugstand een stukje omhoog, kon ik mijn eigen benen niet pakken tijdens het persen. Als er een perswee kwam moest ik dat aangeven en dan tilden mijn man en de verpleegkundige die assisteerde allebei een been aan zodat ik zelf mijn benen kon vasthouden. Van mijn fysio mocht ik zeker geen anderen mijn benen vast laten houden tijdens het daadwerkelijke persen.
Bedankt voor je reactie :)
Ik twijfel aan die baarkruk omdat bij mij het zitten het meest probleem oplevert...maar het kan inderdaad zijn dat een kruk juist heel fijn en heel natuurlijk voelt.
Misschien is het gewoon een kwestie van allerlei posities proberen wat het meest bij mijn pijn en beperkingen gaat!

De hypnobirthing boek heb ik ook...ga het binnenkort lezen :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102761418
quote:
Zegt mijn man ook...ik was bang dat hij na het zien val al het geweld nooit meer zou willen seksen maar hij zegt dat hij daar geen last van zal hebben om die reden O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102761469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef Argento het volgende:

[..]

voeteneind is sowieso verboden terrein. Ik moet r wel weer mee naar huis nemen he.
:D :D :D
pi_102761766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:

Zoe gelukkig komt je vriend morgen al zodat jullie effe lekker met elkaar kunnen kleppen *;
En we slepen je hier de weken wel door :*
Das lief :*

quote:
:Y lijkt mij ook, denk dat ze dan ook te overdonderd en onder de indruk zijn etc etc (emotioneel)
ipv het te zien als iets seksueels
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:23:57 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102761890
Tijn vond het ook wel een beetje raar hoor na de bevalling, maar dat ging vanzelf weer over. Zo ongeveer rond de tijd dat 'van bil gaan' weer gewoon mocht omdat alles weer geheeld was. Kwam goed uit dus :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:27:04 #62
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102761931
Zo goeiemorguuuhhhhhhhhhh :W
Lekker nachtje gehad NOT :{ gisteren heel de avond benauwd en maar heen en weer lopen. Vannacht slecht geslapen, ook maar steeds benauwd.
Vanochtend benauwd, niet tegen een leuning aan kunnen zitten, steeds maar moeten lopen en daarnet effe hevige buikpijn :{
Wanneer gaat die nou indalen *O* want ik heb geen ruimte meer voor mijn LONGENNNNNNN 8)7 (tenminste zo voelt het)

Maar verder gaat het lekker hoor :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102761938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:23 schreef flugeltje het volgende:
Tijn vond het ook wel een beetje raar hoor na de bevalling, maar dat ging vanzelf weer over. Zo ongeveer rond de tijd dat 'van bil gaan' weer gewoon mocht omdat alles weer geheeld was. Kwam goed uit dus :+
Haha ja daar gaat natuurlijk ook wel wat tijd overheen :P is dat 2mnden? of langer?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:32:20 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102762006
Dat weet ik eigenlijk niet meer precies Zoe. De kraamzuivering was hier gelukkig vrij snel over, daarna nog een tijdje tot de knip helemaal goed geheeld was... Een week of 6 ofzo geloof ik...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:32:22 #65
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102762009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:27 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha ja daar gaat natuurlijk ook wel wat tijd overheen :P is dat 2mnden? of langer?
Volgens mij is dat "al" na 6 weken of zodra het bloeden is gestopt.
Rayen 2½ jaar!
pi_102762082
Ja 't moet allemaal wel goed voelen natuurlijk.

:X oh ja dat bloeden, dat schijnt meer te zijn dan menstru bloed toch?
en dat duurd dus een aantal weken.. mm!

Heb een boek gekregen van mn lief, staan allemaal foto's is van het lichaam bij zoveel mnden zwangerschap, na de bevalling en 10mnd na de bevalling. En allemaal weetjes natuurlijk
wel mooi om te zien ( O+ foto's haha)
pi_102762097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:27 schreef TimeJumper het volgende:
Zo goeiemorguuuhhhhhhhhhh :W
Lekker nachtje gehad NOT :{ gisteren heel de avond benauwd en maar heen en weer lopen. Vannacht slecht geslapen, ook maar steeds benauwd.
Vanochtend benauwd, niet tegen een leuning aan kunnen zitten, steeds maar moeten lopen en daarnet effe hevige buikpijn :{
Wanneer gaat die nou indalen *O* want ik heb geen ruimte meer voor mijn LONGENNNNNNN 8)7 (tenminste zo voelt het)

Maar verder gaat het lekker hoor :9
Positivo :P

klinkt wel heel erg vervelend :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:39:30 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102762106
Kraamzuivering ja, dat wat niemand je van te voren eigenlijk verteld :D

Sommigen hebben heel veel, tot aan stolsels formaatje sinaasappel toe... Ik had niet veel, niet eens stolsels, het verschilt dus per persoon...
pi_102762107
Boh, wat een baggerweer buiten. Wind, regen, triest gedoe. Ugh. ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102762115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef flugeltje het volgende:
Kraamzuivering ja, dat wat niemand je van te voren eigenlijk verteld :D

Sommigen hebben heel veel, tot aan stolsels formaatje sinaasappel toe... Ik had niet veel, niet eens stolsels, het verschilt dus per persoon...
... Ik voel m'n boterham terug omhoog komen :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:42:14 #71
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102762148
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:

[..]

_O- Ja is leuk dat iemand het ons wel verteld, maar het tijdstip waarop :+ :9 c_/ :Y)
Rayen 2½ jaar!
pi_102762168
quote:

[..]

:P

ben je ook erg misselijk covie?

@ flugeltje; nee had t toevallig van iemand meegekregen, had echt zoiets van !!! niemand verteld je al die dingen !!
nu lees ik hier op het forum wel het één en ander :P wat wel fijn is om te weten
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:43:41 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102762171
quote:

[..]

Nee dat is straks pas als de kraamzuivering eenmaal bezig is en je 't ruikt net nadat je 's ochtends gegeten hebt....
pi_102762214
:D

ben blij dat ik net chocolademelk gehad heb en nu niet misselijk ben haha :9
pi_102762267
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Susie het volgende:

[..]

Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt! :D
Baarkruk ben ik wel aan het overwegen trouwens.... Mensen met ervaring hier?
Ik ben bevallen op de baarkruk, goddelijk! :D
Persweeen gingen toen veel beter, je voelt zeg maar goed waar je heen perst dan.
En je verloskundige kan juist wel alles zien hoor, ze kijkt dan met een spiegel die ze op de grond legt, mee en ziet alles. Ben wel behoorlijk uitgescheurd maar daar kon helemaal niemand wat aan doen, het laatste gedeelte ging onverwachts rap(heb het hoofdje ook niet voelen staan) en hij schoot er uit.
Mijn man zat achter mij bij de kruk, ik wou trouwens ook niet dat hij tussen mn benen zou gaan staan kijken :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')