quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef Jipster het volgende:
Ik heb echo's gehad, inwendig onderzoek etc. Het lijkt niet uit de baarmoeder te komen, maar van de baarmoedermond. Maar zeker weten doen ze het niet en oorzaak dan al helemaal lastig achter te komen als ze niks vreemds zien. Als je kind het goed blijft doen sluiten ze wel ernstige dingen als placenta loslating etc uit. En ze geven hier aan dat ze vaak de oorzaak van bloedverlies niet kunnen achterhalen.
Maar dan horen ze wel dat de hartslag steeds zakt en dan sturen ze direct naar het ziekenhuis,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Susie het volgende:
Die van mij zou minder ruimte moeten hebben inmiddels, maar is nog wel erg actief vind ik. Waardoor ik wat angstig word dat ze wellicht nog is omgedraaid of iets en dat die navelstreng om d'r nek gaat zitten.... Dat kan een vk natuurlijk ook niet voelen en dat maakt me wat bang eigenlijk, dat dat straks bij de geboorte misschien zo is.....
ok... Tja, komt steeds dichterbij he? Dus de zorgen nemen wat toe, zal ze gezond zijn, hoe zal de bevalling gaan etc etc.... Soms maak ik me totaal geen zorgen, we zien 't wel...maar af en toe... Brrrr....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan horen ze wel dat de hartslag steeds zakt en dan sturen ze direct naar het ziekenhuis,
Echt, ze nemen geen enkel risico. De vk heeft maar 2 dingen voor ogen en dat is jou zo ongeschonden mogelijk laten en een gezonde baby. Zodra ze ook maar twijfelen, ook al is het maar een gevoel, dan sturen ze je meteen in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Susie het volgende:
[..]
ok... Tja, komt steeds dichterbij he? Dus de zorgen nemen wat toe, zal ze gezond zijn, hoe zal de bevalling gaan etc etc.... Soms maak ik me totaal geen zorgen, we zien 't wel...maar af en toe... Brrrr....
Naar is dat he als het weer terugkomt allemaal... sterktequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef bitterend het volgende:
Pff Zoe...snap dat het erg moeilijk is!! hopelijk hoeft hij als je bijna bevalen moet, niet meer weg![]()
![]()
Susie![]()
Het is echt bizar...32 weken zwanger en ik voel me als een nieuwe zwangere...misselijk, lust bepaalde eten niet, moe...
dankje mopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naar is dat he als het weer terugkomt allemaal... sterkte
In het ziekenhuis waar ik ben bevallen kreeg ik stijgbeugels aan mijn bed. Erg handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef bitterend het volgende:
fluug ja haha sorry ik bedoel als je beken problemen hebt en je benen niet om hoog kunt tillen meer...
Herkenbaar, ga het volgende week toch eens aansnijden dat ik 's avonds helemaal niet lang tegen een rugleuning kan zitten, vind het zo typisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Susie het volgende:
[..]
ok... Tja, komt steeds dichterbij he? Dus de zorgen nemen wat toe, zal ze gezond zijn, hoe zal de bevalling gaan etc etc.... Soms maak ik me totaal geen zorgen, we zien 't wel...maar af en toe... Brrrr....
Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef bitterend het volgende:
fluug ja haha sorry ik bedoel als je beken problemen hebt en je benen niet om hoog kunt tillen meer...
Ik zat me af te vragen of op baarkruk dan beter is dan op je rug liggen bijvoorbeeld
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij doen die weeen zo'n pijn, dat je spontaan de pijn in je bekken niet meer voelt!![]()
Baarkruk ben ik wel aan het overwegen trouwens.... Mensen met ervaring hier?
Nou precies, en dan weer 3 minuten tegen de rugleuning aan en dan weer overeind "lucht happen", en dan weer een rondje lopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Susie het volgende:
TJ, dat heb ik ook. Ik zit dan regelmatig heel charmant met mijn benen wijd, waardoor mijn buik er tussen hangt, waardoor ik meer lucht heb.
Nou laat het maar hier weten want ik ben ook wel benieuwd naar nog een mening hierover, omdat die zwangerschapscursus mevrouwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Susie het volgende:
Ik ga het morgen eens bespreken met de vk, die baarkruk, kijken wat zij ervan vindt.
wat nou humor?quote:
Voor je het weet sta je je aan haar voeten te vergapen aan de waanzin en pracht van een bevalling.quote:
En bij de herinnering aan dat aanzicht, wil je de komende 5 jaar geen sex meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je je aan haar voeten te vergapen aan de waanzin en pracht van een bevalling.
voeteneind is sowieso verboden terrein. Ik moet r wel weer mee naar huis nemen he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je je aan haar voeten te vergapen aan de waanzin en pracht van een bevalling.
voorgoed genezen zou ik zeggen! #ontploftemolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En bij de herinnering aan dat aanzicht, wil je de komende 5 jaar geen sex meer
Jeroen Brouwers schreef in Bezonken Rood (geloof ik) over de afkeer die hij kreeg van zijn vriendin nadat hij hun kind uit haar geboren had zien worden. Daarop had ik me voorgenomen om mijn lief strikt te verbieden mijn hoofdeinde te verlaten tijdens de bevalling. Op het moment supreme stond hij ineens aan mijn voeten mee te kijken en vond het machtig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En bij de herinnering aan dat aanzicht, wil je de komende 5 jaar geen sex meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |