JAMAARquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.quote:
Huiswerk? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.
Brugklas-citatenquote:
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.quote:
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.
Dan ga je vast leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nee vies.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:52 schreef ThaTim het volgende:
KB, wanneer meeten?Nouja zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |