http://www.parool.nl/paro(...)g-aan-tafel-VI.dhtmlquote:René van der Gijp hoopt maandag 17 oktober weer aan te schuiven in het tv-programma Voetbal International. 'De wil is er. De kans is groot dat René er over twee weken weer bij is', aldus een woordvoerster van RTL7.
De oud-voetballer en tv-persoonlijkheid is vaste gast in het voetbalprogramma met Johan Derksen en Wilfred Genee. Omdat hij oververmoeid raakte, moest hij begin september al zijn werkzaamheden op radio en tv staken. (ANP / redactie)
jij hebt liever Barbara Barend en Iwan van Duren zeker.quote:
Ik vind zijn grapjes over Manolev en gekwijl op Barcelona en Madrid eigenlijk alleen maar irritant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij hebt liever Barbara Barend en Iwan van Duren zeker.
Was zelden zo saai als de laatste tijd zonder Rene
quote:Derksen vertelde zijn toehoorders dat hij eerder op de dag telefonisch met René van der Gijp had gesproken en dat die hem liet weten dat het de goede kant op ging met zijn gezondheid. Van der Gijp staakte zijn werkzaamheden op 26 augustus. Volgens Derksen gaat hij nu uit van een terugkeer op 17 oktober.
Zal wel meevallen. René zal het wel afdoen met ''laat gaan joh'' en dan gaan ze vrolijk verder. Goed nieuws trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef ThaTim het volgende:
Gelukkig. Hoop niet dat er in het begin een awkward sfeertje hangt.
Barbara hoort zichzelf graag pratenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:05 schreef ThaTim het volgende:
Iwan van Duren vind ik geen vervelende gast, maar dan moet er wel een leuke gast bijzitten. Met Barbara was inderdaad niet super.
ja kennis van anderen, niet van haarzelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:11 schreef ThaTim het volgende:
Ze wil zichzelf beetje bewijzen bij de mannen door een overkill aan kennis. Inzicht en humor heeft ze niet.
Ben het met je eens hoor, natuurlijk weet hij met zijn lach sommige afleveringen kleur te geven. Maar juist bij gasten die wel grappig/interessant zijn zorgt zijn herhaling van anekdotes en lach ervoor dat deze er niet aan toe komen. Stiekem hoop ik ook op een soort Kraaij constructie waar hij alleen op maandag komt, misschien geen eens onverstandig na zijn burnout en wat het ook allemaal meer was.quote:
Vind ik ook wel een goed idee. En dan op vrijdag ipv hem Schelvis als vaste gast. Ik vind hem steeds beter worden en hij haalt ook vaak nog wat extra's uit de andere gast. Daarnaast vind ik zijn 'serieuzere toon' nog wel eens een opluchting, sommige afleveringen is het echt anderhalf uur onzin.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, natuurlijk weet hij met zijn lach sommige afleveringen kleur te geven. Maar juist bij gasten die wel grappig/interessant zijn zorgt zijn herhaling van anekdotes en lach ervoor dat deze er niet aan toe komen. Stiekem hoop ik ook op een soort Kraaij constructie waar hij alleen op maandag komt, misschien geen eens onverstandig na zijn burnout en wat het ook allemaal meer was.
Mijn godquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef pirlo444 het volgende:
Van mij mag ie weg blijven Erikson pijper dat hij is ....
Voor de vrijdagavond is een beetje luchtigheid vaak wel leuk. Lekker burgerlijk met je biertje op de bank beetje VI kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goed idee. En dan op vrijdag ipv hem Schelvis als vaste gast. Ik vind hem steeds beter worden en hij haalt ook vaak nog wat extra's uit de andere gast. Daarnaast vind ik zijn 'serieuzere toon' nog wel eens een opluchting, sommige afleveringen is het echt anderhalf uur onzin.
Sven Goran Eriksonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef pirlo444 het volgende:
Van mij mag ie weg blijven Erikson pijper dat hij is ....
Ik ook, is hij niet meer welkom? Hij zou eigenlijk iets moeten doen zoals hij in Tour du Jour deed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef PKRChamp het volgende:
Vind het jammer dat de Jakhals er niet meer bijzit, kon vaak om hem lachen.
Ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef raptorix het volgende:
Ik vind Boskamp leuker
[ afbeelding ]
Ook een geweldige vent. Had er vaker moeten zitten ipv van Buurenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef raptorix het volgende:
Ik vind Boskamp leuker
[ afbeelding ]
Is het erg als ik zeg dat ik de laatste weken zonder Rene veel heb gezapt tijdens VI? Rene lacht vaak maar analyseert als de beste.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik de laatste weken zonder Rene veel heb gezapt tijdens VI? Rene lacht vaak maar analyseert als de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |