De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
zit je pc? ja toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
cjphonehome werkt niet :/
of moet ik op een speciale knop rammen dat ie gaat vliegen?
Ik fiets als een mongol en er staat: cheat activated... maar het lukt niet.
patjen, vraagjen, ben je al begonnen met een één of ander design voor udowu.nl?quote:
Volgens mij spatie, of een andere knop ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
cjphonehome werkt niet :/
of moet ik op een speciale knop rammen dat ie gaat vliegen?
Ik fiets als een mongol en er staat: cheat activated... maar het lukt niet.
Ik niet, ten eerste nog geen tijd gehad en ten tweede wat is nu eigenlijk het doel van de website?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
patjen, vraagjen, ben je al begonnen met een één of ander design voor udowu.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Geen idee, het was nieteensch mijn idee, ik doe alleen scripting. Vraag het maar aan BBQ als hij er is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet, ten eerste nog geen tijd gehad en ten tweede wat is nu eigenlijk het doel van de website?
Just Cause 2 is wel baas ja, 10 minuten in een jet van de ene kant naar de andere kant van de mapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Skryim even groot wordt als Just Cause 2.Maar de geruchten zijn dat het even groot wordt als Oblivion.
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Dalando het volgende:
Moest je natuurlijk wel de snelste jet hebben, anders ga je het niet redden in 10 minuten. Die wereld was gewoon prachtig groot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Just Cause 2 is wel baas ja, 10 minuten in een jet van de ene kant naar de andere kant van de map
Okay dan geen topickaap.quote:
Ik doe gymnasiumquote:
vmboquote:
Nu hoor ik de hele tijd: VROEMMMMMMMMMMMM VROEM VROEMMMMquote:
FOK! ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe gymnasiumWaarom zou ik anders op fok! zitten, dan had ik een sociaal leven.
Zit in de genenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen en auto's. Ik zal het nooit begrijpen!
Zie nu zelfs een volwassen kerel met een op afstandsbestuurbaar autootje voor kinderen spelen.
Aan de grijns op zijn gezicht te zien geniet hij er ook extreem van
Oh is dat hetquote:
Hallo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb vandaag de hele dag op een heftruck gereden, knap lastig als je dat voor het eerst doet!
heftruck gaat nog wel maar zo'n reachtruck, godverdebart
TROUWENS HALLO ALLEMAAL
Jammer dat je niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb vandaag de hele dag op een heftruck gereden, knap lastig als je dat voor het eerst doet!
TROUWENS HALLO ALLEMAAL
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
TROUWENS HALLO ALLEMAAL
Boh dat heeft mn loeder minstens 5 keer gedaanquote:
aardig doen jijquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
http://www.q-music.nl/pag(...)endijk_heeft_details
Luister vanaf 3:40.
'Ja, le wekker, blijkbaar kunnen sommige mensen niet spellen.'quote:
Luisteren schat. Hij had het over ME wekker ipv MIJN wekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Ja, le wekker, blijkbaar kunnen sommige mensen niet spellen.'
Gaat niet lukkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vandaag probeer ik rond 10 in bed te liggen
Dat hebben ze van mij gejatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luisteren schat. Hij had het over ME wekker ipv MIJN wekker
Oh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luisteren schat. Hij had het over ME wekker ipv MIJN wekker
hhuh ewatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
Die actrice die Bianca speelt neemt FOK! ook echt serieus.
doet me denken aan anita.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
Die actrice die Bianca speelt neemt FOK! ook echt serieus.
quote:
Bianca is trouwens die dikke van de Plus reclames.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
http://www.q-music.nl/pag(...)endijk_heeft_details
Luister vanaf 3:40.
Vertel eens wat meer daarover.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
doet me denken aan anita.
Wat een pareltjes waren dat.
"Jaaaa, wij hebben ons eigen forum!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer daarover.
Doet me weer hier aandenken:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer daarover.
Doet me weer hier aandenken:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bianca is trouwens die dikke van de Plus reclames.
Die dikke heet Esmee van Kampen. En is de vrouw van Edgar, beter bekend als Guillermo Lansman.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bianca is trouwens die dikke van de Plus reclames.
De excuusneger is met die dikke getrouwd?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die dikke heet Esmee van Kampen. En is de vrouw van Edgar, beter bekend als Guillermo Lansman.
Zo blijkt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
De excuusneger is met die dikke getrouwd?
Dus hij is ook nog een feeder?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik dacht dat ze alleen een relatie hadden en niet getrouwd
[ afbeelding ]
Zo zien ze er nog wel uit als een leuk stel, ik had ze in gedachten met die apenpakjes van de Plus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus hij is ook nog een feeder?![]()
Ja iddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo zien ze er nog wel uit als een leuk stel, ik had ze in gedachten met die apenpakjes van de Plus.
pimp en 1 van zijn dames?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
Die benenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geeft echt een ander beeld van haar.
There's so much to lovequote:
HAHAHA ZO SLECHT OM TE ZEGGEN ALS JE WAT MET EEN DIKKE HEBT OMDAT JE NIET BETER KAN KRIJGENquote:
Als ik zou moeten kiezen tussen een dik wijf met een hele leuke persoonlijkheid en een supermodel met een kut persoonlijkheid, dan zou ik het wel weten hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HAHAHA ZO SLECHT OM TE ZEGGEN ALS JE WAT MET EEN DIKKE HEBT OMDAT JE NIET BETER KAN KRIJGEN
Oh daarom zeiden mijn exen dat dus altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HAHAHA ZO SLECHT OM TE ZEGGEN ALS JE WAT MET EEN DIKKE HEBT OMDAT JE NIET BETER KAN KRIJGEN
Jaquote:
nee. ik ben nu aan het kijken waar hier een plus zit. en dan maar hopen op lekkere kassachicks.quote:
ja supermodel!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen een dik wijf met een hele leuke persoonlijkheid en een supermodel met een kut persoonlijkheid, dan zou ik het wel weten hoor.
ik zou die 3e van links gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
Kassamedewerkers van de Plus:
[ afbeelding ]
Die linksvoor, wat is zij geil zeg!
Van haar krijg ik ook gelijk een stijve.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zou die 3e van links geven
Hihi dat heb ik je eerder horen zeggenquote:
Ariërsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die rechter is wel lekker. en arisch, goed voor het fktwkgs-reich!
quote:
Wat dacht je van geen reich? Dat is goed voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die rechter is wel lekker. en arisch, goed voor het fktwkgs-reich!
ach welnee, mensen hebben behoefte aan duidelijkheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen reich? Dat is goed voor de rest van de wereld.
Veel meer vet ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
PLUS GEEFT ZO TANTOEVEEL MEER :sS;S;SS
_____!_!_!_!!!!!!= claimen.quote:
ik heb ook nog een nederlandse en een kortere versie voor je als je dat liever wiltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef coban het volgende:
Ik ga nog voor een chemtrail springen door jou.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
Engels is primaalleen zin hebben en dan
Ik heb haar ontvoerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
Waar is Mama Beer? Ik wil een knuffel.
Soms moet ik serieus om je lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
door de chemtrails heb je geen zin
Kijk jij Lingoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is deze aflevering van Lingo al eens op tv geweest.
Hoe vind ik zo'n lijstje van mezelf?quote:7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
i Aantal posts per subforum voor gebruiker "Chocolate-chick" van 04-10-2010 t/m 04-10-2011
aantal posts / subforum
32472 General Chat
05243 Onzin voor je leven!
04194 Mens erger je niet
01514 Talentenjachten
00894 Klaagbaak
00730 Puber- & Tienertalk
00358 FOK!kers maken muziek.
00163 Knutselen en Creativiteit
00141 Seksualiteit
00116 Feedback
00024 Rolluikspotters
00020 Relaties & Psychologie
00018 FOK!Userfoto's
00014 Lifestyle
00011 FOK!kers helpen FOK!kers
00010 FOK!features, Bugs & Development
00005 Nieuws & Achtergronden
00005 The Truth is in Here...
00004 Digital Corner
00002 De Feestdagen
00002 Vraag & Aanbod
00002 Klussen & Wonen
00001 Muziek
00001 Ouder(s)
00001 Elfstedentocht
00001 Uitgaan & Vrije tijd
00001 School & Studie
00001 Voetbal
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Tja ja mja, en dan ook nog een ban tussendoor.
Jaja altijdquote:
Jij bent gekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
Damn. Over 2 weken tentamen week en ik moet nog boeken kopen.
Nja dannie.
Mijn proefwerkweek begint maandag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
Damn. Over 2 weken tentamen week en ik moet nog boeken kopen.
Nja dannie.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo vriendjes.
[..]
Hoe vind ik zo'n lijstje van mezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef Rezania het volgende:
Ik wil nog steeds die knuffel.Mama Beer, waar blijf je?
Dat is JP DAT IS JPquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
Bij lingo zie je nooit die man van die stem
Ze zegt altijd: zeg JP wat balbalabalbalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
JP?
Ik ken eigenlijk die man ook helemaal niet
Sowieso niet je bent veel te cooolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja gellukig wel
Ik voelde al zo'n gloed van dat ik genegeerd werd maar toch niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja gellukig wel
Ik voelde al zo'n gloed van dat ik genegeerd werd maar toch niet
Ik snap er geen tering meer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ze zegt altijd: zeg JP wat balbalabalbal
Doe ff heel gauw normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij jamet je pindakaas op je gezicht
gast wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij jamet je pindakaas op je gezicht
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef Dalando het volgende:
Ik wordt. TS faalt in spellingHihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG NEEENENENE STOPPPPquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik doe het lekker toch.
Hallo!
waddddangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hehe een halfuur gewerkt en mijn meesterwerk is af, vanavond wordt hij wss naar onz verscheept
Ja hij rookte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Dat is echt slecht voor je gezondheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 19:36:26 ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Trollscience het volgende:
KredietcrisisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
too long didn't readquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn verhaal, mijn leven, mijn werkelijkheid.;(
Je hebt niet eens gelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen over mijn eigen topics
ok ik zal hem negerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat haters haten, en jij gaat je er druk om maken?
Tis hun probleem jouwe niet
Wtf, ik heb daar ook 1 post.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan me die post niet meer herinneren
fixedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb al een paar dagen geen FoBo reactie gehad
goed voor je! van welk subforum?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb mij opgesteld als kandidaat voor het MODeratorschap.
Wat vindt UDOWO daarvan?
Heb jij toestemming gekregen om die post te quoten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo vriendjes.
[..]
Hoe vind ik zo'n lijstje van mezelf?
Bedankt. Ik denk dat het ONZ of KLB gaat worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goed voor je! van welk subforum?
Blijf jij eens van die Spytool afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij toestemming gekregen om die post te quoten?
ROL is wel tijdelijk dacht ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Bedankt. Ik denk dat het ONZ of KLB gaat worden.
Maar ik vrees een tijdelijk forum.
Mocht het doorgaan uiteraard.
Users Die Overal Worden O ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb mij opgesteld als kandidaat voor het MODeratorschap.
Wat vindt UDOWO daarvan?
Opgewondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Spytoolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Blijf jij eens van die Spytool af
Haha wat een apenstrek!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
Jullie weten toch wel de apenheul?
Ja,
weet je wat me nou echt een apenstreek lijkt
Als zo'n klein aapje op je schouder komt zitten en onverwachts in je oor plast terwijl je moeder net een foto van je maakt
wat mij geniaal lijkt he, dat je demente opa in de rolstoel zit, je je even omdraait, en dat ie dan een aap staat te neucken. zo vet lijkt me dat!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
Jullie weten toch wel de apenheul?
Ja,
weet je wat me nou echt een apenstreek lijkt
Als zo'n klein aapje op je schouder komt zitten en onverwachts in je oor plast terwijl je moeder net een foto van je maakt
beetje autistisch komt ie soms over. verder wel ok toch? wat is je probleem met hw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles beter dan Heat.Wave, grootste k*t mod ooit.
Ik kan je verzekeren dat het niet bij staren alleen blijft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ik wil in de speeltuin zitten en naar kleine kinderen staren.
kijk even goed naar m'n ondertitel, en hou dan je mond.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef coban het volgende:
ik wil wel een klein kind in je schoppenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ja ik ga ook praten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet bij staren alleen blijft.
aaah wat liefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel een klein kind in je schoppen
Echt vet manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat mij geniaal lijkt he, dat je demente opa in de rolstoel zit, je je even omdraait, en dat ie dan een aap staat te neucken. zo vet lijkt me dat!
Dat zal wel pijn doen. Zomaar kinderen schoppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel een klein kind in je schoppen
En dat terwijl ik al een blauw kleurtje heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen geilt opeens op een blauw kleurtje.
Juist, en ik een rode.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al een blauw kleurtje heb.
slecht hart en bloedvaten tellen niet mee johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al een blauw kleurtje heb.
nagellak op?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef coban het volgende:
Omgggggg er gebeurt iets verschrikkelijssss
Nagel gebroken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef coban het volgende:
rondom mijn penersquote:
Rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef coban het volgende:
Omdat een of ander kansloos ventje mij haat moet ik mijn mond houden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
kijk even goed naar m'n ondertitel, en hou dan je mond.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik erover mag lopen loop ik dan een blauwtje
Ik denk dat het vooral pijn doet.quote:
pleister erover en klaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef coban het volgende:
Als jij me graag die titel geeft... eh, ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat een of ander kansloos ventje mij haat moet ik mijn mond houden?
hihihihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hahahhaah mc-Piel heeft een smurfenlul. Whahahahh.
vechten vechtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als jij me graag die titel geeft... eh, ja?
eeuwige battle tussen mij en de nsb... ehh trollsciencequote:
zal ik hem masserenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Nee ik ben op mijn voet gaan springen enzo
Het is veilig no panic bois
JOUN HOOFD IS DIK WHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als jij me graag die titel geeft... eh, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |