Of ze wil overleggen wat voor jou nu de beste behandelmethode isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Sylvana het volgende:
Net gesprek met de psych gehad en ze gaat me in het team bespreken. Of in andere woorden: Ik ben gewoon een hopeloos geval dat ze niet alleen kan helpen![]()
![]()
![]()
Als ik het van het weekend echt niet meer zie zitten mag ik huisartsenpost/crisisdienst bellen. Yay
Pfff, weer een behandelmethode, ik heb er gewoon geen zin meer in. Ben al 6 jaar aan het vechten, op een gegeven moment houdt het opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Of ze wil overleggen wat voor jou nu de beste behandelmethode isEn het is toch een fijne gedachte dat er een back-up plan is?
En met houd het op refereer je naar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, weer een behandelmethode, ik heb er gewoon geen zin meer in. Ben al 6 jaar aan het vechten, op een gegeven moment houdt het op
Dan had ik er 6 jaar geleden het bijltje al bij neer kunnen gooien...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, weer een behandelmethode, ik heb er gewoon geen zin meer in. Ben al 6 jaar aan het vechten, op een gegeven moment houdt het op
niet te lang niet reageren Caf, we kunnen je hier niet missen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef cafpow het volgende:
Hier gaat nu niet zo goed, het verloop van het project op school wat met de docent is besproken loopt nog niet lekker. En dat begint mij in alle aspecten te beinvloeden.
Dus sorry als ik n even niet reageer.
Ik kan hier ook heel slecht tegen en het maakt enorm veel emoties los bij mij en vast ook bij anderen die ooit iemand hebben verloren op een bepaalde manierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
opgeven dus?....
sorry hoor, maar ik kan heel slecht tegen dit soort dingen
Ga anders een denkspelletje spelen op het internet klinkt stom kan je wel even je gedachte op het spelletje richten en probeer er gerust helemaal in op te gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag bij psych er wel goed over kunnen praten en moet naast tv kijken nog meer manieren van afleiding gaan zoeken als ik zulke gedachten heb. Maar vervelende is gewoon dat ik ze in allerlei situaties hebVan tijdens iets snijden, me scheren tot tijdens het oversteken van de straat. Maar ook gewoon als ik in bed of op de bank lig.
Mocht het echt te erg worden dan moet ik crisisdienst bellen...
Gisteren was het bijvoorbeeld 1 jaar geleden van Anthonie Kamerling en had ik het echt heel moeilijk
Weinig kunnen slapen vanwege die date of...?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:03 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Ik heb de hele nacht waardeloos geslapen. Heb ik totaal 2 uur slaap gehad![]()
Vandaag heb ik een afspraakje met een jongen
Het is overdag en we gaan gewoon de stad in om ergens wat te drinken
Hoe is het met jullie vandaag?
Nee, ik slaap zowieso slecht. Kan school bijna niet meer volgend omdat ik al weken slecht slaap. dan val ik in slaap tijdens de les, in de trein, op de fiets, maar niet in bed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Weinig kunnen slapen vanwege die date of...?
En wat is de oorzaak? Lig je te piekeren of heb je een slaapritmestoornis oid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik slaap zowieso slecht. Kan school bijna niet meer volgend omdat ik al weken slecht slaap. dan val ik in slaap tijdens de les, in de trein, op de fiets, maar niet in bed.
Geen idee, ik vermoed dat mijn nieuwe medicijnen dit doen, stond ook in de bijsluiter. (Cymbalta) als ik volgende week nog zo slecht slaap neem ik contact op met de psychiater.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En wat is de oorzaak? Lig je te piekeren of heb je een slaapritmestoornis oid?
Goed plan. Vaak nemen de bijwerkingen na een paar weken af, maar als je er dan nog steeds veel last van hebt inderdaad even overleggen met je huisarts. Onvoldoende nachtrust sloopt je gewoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen idee, ik vermoed dat mijn nieuwe medicijnen dit doen, stond ook in de bijsluiter. (Cymbalta) als ik volgende week nog zo slecht slaap neem ik contact op met de psychiater.
En ik pieder wel veel, maar niet zo erg dat ik niet kan slapen.
Veel plezier met je date!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:03 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Ik heb de hele nacht waardeloos geslapen. Heb ik totaal 2 uur slaap gehad![]()
Vandaag heb ik een afspraakje met een jongen
Het is overdag en we gaan gewoon de stad in om ergens wat te drinken
Hoe is het met jullie vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |