abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102811562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Sylvana het volgende:
Net gesprek met de psych gehad en ze gaat me in het team bespreken. Of in andere woorden: Ik ben gewoon een hopeloos geval dat ze niet alleen kan helpen -O- ;( :'(

Als ik het van het weekend echt niet meer zie zitten mag ik huisartsenpost/crisisdienst bellen. Yay -O-
Of ze wil overleggen wat voor jou nu de beste behandelmethode is :) En het is toch een fijne gedachte dat er een back-up plan is?

Ik ben blij de fysio geweest en nu blijkt dat mijn rib is gekneusd door een val vorige week! Dat verklaart in ieder geval de pijn die ik regelmatig voel!
S. 2014
J. 2016
pi_102811643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Of ze wil overleggen wat voor jou nu de beste behandelmethode is :) En het is toch een fijne gedachte dat er een back-up plan is?

Pfff, weer een behandelmethode, ik heb er gewoon geen zin meer in. Ben al 6 jaar aan het vechten, op een gegeven moment houdt het op ;(
pi_102811921
En toch zal er iets moeten gebeuren, want zo kan het ook niet verder.., Vechten met jezelf is heeel erg zwaar, maar uiteindelijk komt het wel goed!
S. 2014
J. 2016
pi_102813084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pfff, weer een behandelmethode, ik heb er gewoon geen zin meer in. Ben al 6 jaar aan het vechten, op een gegeven moment houdt het op ;(
En met houd het op refereer je naar?
pi_102813569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan had ik er 6 jaar geleden het bijltje al bij neer kunnen gooien... :{
Maar ik snap je hopeloosheid ook wel hoor... :*
Fake it till you make it...
pi_102814418
Nou, ik geloof dat ik m'n psych wel mag. Ik zat binnen een minuut met m'n hoofd in de tissues, mensen moeten ook niet gaan vragen hoe ik me voel :'(
Ik ga een soort van Anonieme Burn-out lijders groepssessies volgen (De vermoeide helden...hij is leuk met namen), krijg een online programma waar ik altijd meteen terecht kan voor behandeling als ik me kut voel, en begin vanavond met Valdoxan. dat is de lichtste, en nieuwste AD die hij heeft, en is er vooral op gericht om je slaap patronen te herstellen, zodat ik niet meer zo uitgeput ben. Als ik me daardoor al beter ga voelen en de therapie sessies aanslaan, kunnen de zwaardere middelen in de kast blijven. In elk geval heb ik volgende week een korte sessie om te kijken of ik niet raar reageer op de pillen, na twee weken ga je iets merken, segt de bijsluiter...
Moest wel vandaag bloed laten prikken, omdat het kennelijk je leverwaardes door de war gooit, dus je lijkt een exploderende lever te hebben, terwijl er niets aan de hand is, of zoiets O+
We gaan het een maand proberen, dus ik zal nog een paar keer mogen laten prikken, maar daar geef ik niet zo om, ik kijk altijd gewoon hoe de naald naar binnen gaat, wordt daar niet zenuwachtig van, en het doet toch geen pijn.
Ik heb nu in elk geval een behandelaar die ik mag...hoop dat dit het gaat worden!
pi_102814467
Hier gaat nu niet zo goed, het verloop van het project op school wat met de docent is besproken loopt nog niet lekker. En dat begint mij in alle aspecten te beinvloeden.
Dus sorry als ik n even niet reageer.
pi_102816883
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef cafpow het volgende:
Hier gaat nu niet zo goed, het verloop van het project op school wat met de docent is besproken loopt nog niet lekker. En dat begint mij in alle aspecten te beinvloeden.
Dus sorry als ik n even niet reageer.
niet te lang niet reageren Caf, we kunnen je hier niet missen. :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:44:40 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102819038
Vandaag heb ik wat spulletjes gekocht voor mijn lege huis. Het voelt fijn om wat van mezelf te hebben. Zo heb ik onder andere weer bestek. Jeeeh. *O*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_102819220
Goed bezig kaneelstokje!

Van gogh, fijn dat je een klik hebt met de behandelaar, ik geloof echt dat je dan al de helft gewonnen hebt!

ik heb reteveel pijn na het fysio bezoek, en ik ben de afgelopen dagen veel te druk geweest, waardoor ik nu even niks wil, en niks leuk vind, morgen komt mijn vriend en zelfs met hem heb ik even zoiets van pffff :@ :{ gelukkig is het 9vd10 keer de volgende dag weer over, dus daar hoop ik dan maar op!
Hebben jullie ook dat jullie aan alles gaan twijfelen als jullie je rot voelen?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:52:14 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102819359
Dank je wel.

Ik denk dat veel mensen twijfelen als ze zich rot voelen. Ik in ieder geval. Veel plezier met je vriend in ieder geval!
pi_102819870
@kaneelstokje, wat leuk dat je toch wat spulletjes hebt kunnen kopen.

@gewoonmezelf, Ik heb daar ook wel last van. Vooral bij erge vermoeidheid.

Hier loopt het project gewoon stroef en al een tijd. EN ik word niet meegenomen in alle mails ed. Er worden besprekingen gehouden over mijn werk waar ik niet bij betrokken word enz.
Dus hier loopt het niet goed. Gisteren enorm overprikkeld geraakt, met overgeven, hoofdpijn en de hele mikmak erbij. Vandaag toch weer vroeg naar de les, vond het wel knap dat ik ben gegaan.
En heb zojuist een mail naar de docent gestuurd dat ik zo niet kan functioneren, blijkbaar heeft de rest er geen problemen mee, maar ik wel en mede door mijn autisme.
Verder tja, heb ik alles eigenlijk totaal links laten liggen vanwege de spanning eigenlijk ben ik gewoon nu 2 dagen overspannen en dat icm. autisme en herstellende van depressie gaat niet goed.
pi_102820595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ayumu het volgende:

[..]

En met houd het op refereer je naar?
Life
pi_102820950
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Life
opgeven dus?....

sorry hoor, maar ik kan heel slecht tegen dit soort dingen
S. 2014
J. 2016
pi_102821549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

opgeven dus?....

sorry hoor, maar ik kan heel slecht tegen dit soort dingen
Ik kan hier ook heel slecht tegen en het maakt enorm veel emoties los bij mij en vast ook bij anderen die ooit iemand hebben verloren op een bepaalde manier :{

Het doet nog steeds ieder dag pijn en ooit hoop ik hem weer tegen te komen maar dat zal pas gebeuren als mijn tijd hier op zit en god heeft besloten dat mijn tijd hier erop zit, Tot die tijd heb ik hoe moeilijk ik het in mijn leven heb nog werk te doen.

Voor mij zal dat nooit een oplossing zijn, Liever levenslang in deze hel dan eruit te stappen en nooit zullen weten wat er misschien verder op mijn levensweg zou kunnen gebeuren.
pi_102822355
Vanmiddag bij psych er wel goed over kunnen praten en moet naast tv kijken nog meer manieren van afleiding gaan zoeken als ik zulke gedachten heb. Maar vervelende is gewoon dat ik ze in allerlei situaties heb ;( Van tijdens iets snijden, me scheren tot tijdens het oversteken van de straat. Maar ook gewoon als ik in bed of op de bank lig.

Mocht het echt te erg worden dan moet ik crisisdienst bellen...

Gisteren was het bijvoorbeeld 1 jaar geleden van Anthonie Kamerling en had ik het echt heel moeilijk ;(
pi_102822545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag bij psych er wel goed over kunnen praten en moet naast tv kijken nog meer manieren van afleiding gaan zoeken als ik zulke gedachten heb. Maar vervelende is gewoon dat ik ze in allerlei situaties heb ;( Van tijdens iets snijden, me scheren tot tijdens het oversteken van de straat. Maar ook gewoon als ik in bed of op de bank lig.

Mocht het echt te erg worden dan moet ik crisisdienst bellen...

Gisteren was het bijvoorbeeld 1 jaar geleden van Anthonie Kamerling en had ik het echt heel moeilijk ;(
Ga anders een denkspelletje spelen op het internet klinkt stom kan je wel even je gedachte op het spelletje richten en probeer er gerust helemaal in op te gaan.

Kleine dingentjes maken het verschil vaker ;)

Ik heb ook hobby's aan moeten leren om soms even een beetje bezig te zijn dan somber voor me uit te staren en maar malen en denken, Schilderijtjes zoeken bijvoorbeeld en ik begin er heel goed in te worden.
pi_102836114
Mogguh :W

Ik heb de hele nacht waardeloos geslapen. Heb ik totaal 2 uur slaap gehad :')
Vandaag heb ik een afspraakje met een jongen :D
Het is overdag en we gaan gewoon de stad in om ergens wat te drinken :P

Hoe is het met jullie vandaag? :*
Twiddel
pi_102836118
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:03 schreef summer2bird het volgende:

Weinig kunnen slapen vanwege die date of...?
pi_102836126
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:05 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Weinig kunnen slapen vanwege die date of...?
Nee, ik slaap zowieso slecht. Kan school bijna niet meer volgend omdat ik al weken slecht slaap. dan val ik in slaap tijdens de les, in de trein, op de fiets, maar niet in bed.
Twiddel
pi_102836128
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, ik slaap zowieso slecht. Kan school bijna niet meer volgend omdat ik al weken slecht slaap. dan val ik in slaap tijdens de les, in de trein, op de fiets, maar niet in bed.
En wat is de oorzaak? Lig je te piekeren of heb je een slaapritmestoornis oid?
pi_102836133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:09 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

En wat is de oorzaak? Lig je te piekeren of heb je een slaapritmestoornis oid?
Geen idee, ik vermoed dat mijn nieuwe medicijnen dit doen, stond ook in de bijsluiter. (Cymbalta) als ik volgende week nog zo slecht slaap neem ik contact op met de psychiater.
En ik pieder wel veel, maar niet zo erg dat ik niet kan slapen. :P
Twiddel
pi_102836147
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:16 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Geen idee, ik vermoed dat mijn nieuwe medicijnen dit doen, stond ook in de bijsluiter. (Cymbalta) als ik volgende week nog zo slecht slaap neem ik contact op met de psychiater.
En ik pieder wel veel, maar niet zo erg dat ik niet kan slapen. :P
Goed plan. Vaak nemen de bijwerkingen na een paar weken af, maar als je er dan nog steeds veel last van hebt inderdaad even overleggen met je huisarts. Onvoldoende nachtrust sloopt je gewoon.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:57:31 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102836476
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:03 schreef summer2bird het volgende:

Veel plezier met je date!

Ik heb zowaar weer eens goed geslapen en moet straks werken. Als ik thuiskom na werk, zijn als het goed is alle verhuisdozen weg. Dan ga ik schoonmaken en daarna naar vrienden zodat ik niet alleen ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')