Helaas herkenbaar. Daarom doe ik eigenlijk nooit meer iets met andere mensen. Ik ben liever echt alleen dan dat ik me alleen voel, terwijl ik niet alleen ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zojuist een feestje gehad, voel me toch altijd een beetje buiten gesloten of te veel terug getrokken. Een aantal vrienden kan ik het goed mee vinden en die doen er ook veel aan om me niet buitengesloten laten voelen. Maar dat zijn ook mn beste vrienden. Ondanks dat toch erg eenzaam gevoeld ik voel me rotter en rotter over mezelf. Vermoeiend.......
Hmm, wat was je laatste fijne nacht dan inmiddels?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Murmeli het volgende:
Ik lees nog mee hoor.....
Ben brak, weer nauwelijks geslapen en nu te wakker om nog in slaap te vallen. En keelpijn en door dat alles beetje sjaggo. Maar niet depressief geloof ik.
Niet echt ... therapieėn en medicijnen helpen niet en een opname maakt het 90% zeker alleen maar erger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:
Madame, kun je niet iemand bellen?
Is begeleid wonen dan niet iets voor jou?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef cafpow het volgende:
Sorry voor deze gigantische egopost, maar ik hou het niet meer uit.
bah, wat heb ik een hekel aan vakantieIk voel me als sinds de start van de vakantie raar en irritabel. Eigenlijk is het de nasleep van afgelopen week(weken).
En nu weer vakantie en ik heb dus echt niks te doen, en verveel me te pletter dus ga ik achter de pc zitten. En dan gaat ma weer zeiken daarover..en dat is altijd hetzelfde. Dat ik niet zonder pc pf ipod kan. En dat als ik niet achter de pc zit ik achter de ipod zit enz.
Of ik denk dat ik normaal bezig ben, zoveel achter de pc en dat ik niet met mensen omga..enz..enz.
En ik heb zoiets van ik zit niet de hele dag achter de pc voor de lol, en als ik met de ipod speel doe ik dat ook uit verveling.
En ik ben dit gezeur zo zat, en ik weet zeker dat we nu van voor af aan beginnen. Ook dat ik niet luister naar haar, ja joh..ze praat over allerlei dingen die mij geen ene zak intereseren, maar als ik dan zeg dat het me niet boeit is het fout, ga ik iets anders doen is het fout.
En de hele tijd moet ze allerlei familieleden op hun gedrag analyseren en dan gaat het echt weer om dingen die zij niet normaal vind.
En dus is het fout gedrag..ofzo...en dat mag ik constant aanhoren..en het intereseert mij niet! Anderen zijn zoals ze zijn, en als je het geen goed gedrag vind, ga je toch niet met zo om!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, klopt dat heeft de psych een tijd geleden laten vallen. Maar momenteel gezien de grote verandering die ik doorga, en mijn karakter/autisme waardoor ik dus moeite heel veel moeite heb met veranderingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet echt ... therapieėn en medicijnen helpen niet en een opname maakt het 90% zeker alleen maar erger.
Redelijk hopeloos dus.
[..]
Is begeleid wonen dan niet iets voor jou?
sterkte hoor, weet dat je nu in goede handen bent (ook al duurde het even)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef Sylvana het volgende:
Na uren is het eindelijk gelukt. Had schoonmoeder gebeld en die heeft vriend gebeld. Zit nu bij Crisisdienst met verband om pols te wachten. Man is aan het overleggen met psychiater over opname van 1-1.5 week en/ of crisisdeeltijdbehandeling. Wachten wachten wachten
Heel veel sterkte en niet opgeven hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef Sylvana het volgende:
Na uren is het eindelijk gelukt. Had schoonmoeder gebeld en die heeft vriend gebeld. Zit nu bij Crisisdienst met verband om pols te wachten. Man is aan het overleggen met psychiater over opname van 1-1.5 week en/ of crisisdeeltijdbehandeling. Wachten wachten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |