abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:02:03 #251
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103133211
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Zojuist een feestje gehad, voel me toch altijd een beetje buiten gesloten of te veel terug getrokken. Een aantal vrienden kan ik het goed mee vinden en die doen er ook veel aan om me niet buitengesloten laten voelen. Maar dat zijn ook mn beste vrienden. Ondanks dat toch erg eenzaam gevoeld ik voel me rotter en rotter over mezelf. Vermoeiend.......
Helaas herkenbaar. Daarom doe ik eigenlijk nooit meer iets met andere mensen. Ik ben liever echt alleen dan dat ik me alleen voel, terwijl ik niet alleen ben.

Hier gaat het nog steeds niet fantastisch. Nog steeds enorm gespannen en zo veel last van dwang, dat ik zelfs op een bepaalde manier met m'n ogen moet knipperen.
Dit wordt nu de derde dag achtereen dat ik wat moet drinken om niet compleet te flippen. Dit gaat echt de verkeerde kant op.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103178613
Madame, kun je niet iemand bellen?
pi_103179335
M'n jurist is weer bezig, geeft me even wat lucht, maar nog steeds bang dat het niet goed gaat komen.

Verder kreeg ik nog mailtjes van oud-collega's die schreven dat het jammer was, maar dat ik nu dan wel in alle rust aan mezelf kon werken. Ze hebben duidelijk geen flauw idee...

En verder gewoon moe, vertwijfelend en prikkelbaar... :-(
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:04:12 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103179867
Ik lees nog mee hoor.....
Ben brak, weer nauwelijks geslapen en nu te wakker om nog in slaap te vallen. En keelpijn en door dat alles beetje sjaggo. Maar niet depressief geloof ik.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_103181227
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Murmeli het volgende:
Ik lees nog mee hoor.....
Ben brak, weer nauwelijks geslapen en nu te wakker om nog in slaap te vallen. En keelpijn en door dat alles beetje sjaggo. Maar niet depressief geloof ik.
Hmm, wat was je laatste fijne nacht dan inmiddels?
Ik ga nu een lekker kopje thee nemen genaamd "bright mood". Ik heb hier ook nog iets van "troath comforting". Zal ik die voor jou maken? Of een mixje van die 2?

:*
pi_103181396
@nyota, ach, laat mensen maar praten.
En wel fijn dat je hulp hebt van een jurist.

Hier gaat het nu iets beter, nog steeds ben ik snel geirriteerd en moe. Maar ik ga de psych nu niet bellen, want het gaat wel redelijk. Vooral omdat ik niks te doen heb.
Alleen mijn irriteerbaarheid is erg hoog.
Maar verder valt het wel mee.
Moet vanmiddag starten met leren voor 2 tentamens, heb er eigenlijk 3 maar 1 vak doe ik nu voor de derde keer in mijn leven, en heb ik inmiddels wel door.
Maar ik heb nu even geen motivatie meer :{
pi_103182458
Veel knuffels voor julie allemaal, maar kan hier even niets posten...is iets te dichtbij vandaag. Maar houd van julie!
pi_103207108
Ik lees ook nog altijd mee hoor! Hoop dat iedereen zich snel weer wat beter voelt!

Voor mij is het een moeilijke week, de badkamer wordt gerenoveerd, dus al mijn ritme is weg, overal ligt zooi en opruimen kan ook niet echt. Daarbij ga morgen zeker 1 en waarschijnlijk 2 huisdieren in laten slapen en dan heb ik er geen meer... Ik wil er niet eens aan denken, zoveel pijn dat het me doet
pi_103209701
Ik lees al een tijdje mee, maar daar is het tot nu toe bij gebleven...

Heb zelf ook de nodige problemen en alhoewel de situatie nog niet echt veranderd is, voel ik me zelf vreemd genoeg de laatste tijd toch wat beter.

Het doet me pijn om te zien hoe rot iedereen zich vaak voelt, heel veel liefs en sterkte allemaal!

@Spacekitten & @Sylvana, heel veel sterkte morgen allebei!

@summer2bird, je posts hebben me erg aangegrepen, ik hoop dat het ondanks dat je de laatste tijd niet online bent toch beter met je gaat!
pi_103213850
Ben mij gaat het dus de laatste weken weer enorm slecht. Alle negatieve gedachten, frustraties, onderbuik gevoelens noem maar op, zijn heel erg aanwezig. Alleen op de momenten dat ik iets doe wat ik een beetje leuk vind, als ik daar de energie voor heb, dan ben ik ervan afgeleid. Tuurlijk probeer ik het nodige te ondernemen en wat meer met mensen te praten, maar vaak blijft het toch oppervlakkig en voor veel dingen die ik zou willen doen is het wel handig dat het met iemand anders kunt doen en daarvan moet er dus iets sociaals komen. Maar bij hetgeen wat ik probeer, zie ik gewoon niet dat het zich vruchten afwerpt, misschien heb te weinig geduld, of niet interessant, of denken mensen dat ik gewoon net als de meeste genoeg contacten heb, ik weet het niet, maar het lijkt eerder slechter te worden dan dat het beter gaat. En daarnaast vraag ik me nog steeds elke dag af hoe ik hier in godsnaam terecht ben gekomen.

Het lijkt voor mij alsof mijn leeftijdsgenoten het allemaal ontzettend veel beter voor elkaar hebben en het voelt alsof ik daar niet meer tussenkom. Het voelt als een enorme achterstand en ik twijfel of ik die nog in kan halen. Tuurlijk is iedereen anders en heeft iedereen andere dingen nodig om gelukkig te zijn, maar ik heb nou eenmaal bepaalde behoeftes die niet bevredigd worden.

Ik heb in mijn vorige post beschreven dat ik wat verder op mijn verleden zou ingaan, maar op dit moment heb ik daar nauwelijks de energie voor en ook geen zin in om dat weer te bekijken, alhoewel ik heb nog steeds wel een keer wil beschrijven.

Op dit moment heb ik een bijbaantje tot dat ik waarschijnlijk in februari weer aan het hbo ga studeren. Ik ben postbezorger, omdat ik dan maar een paar uurtjes per dag bezig ben en daarnaast tijd heb om te informeren naar studies en andere zaken. Hier ben ik pas een paar weken mee bezig, maar ondanks dat het goed te doen is en kwa tijd heel handig is, word ik er nog niet echt gelukkig van. Normaal gezien ben je onder schooltijd nog in contact met leeftijdsgenoten, maar tijdens dit baantje ben je natuurlijk alleen en ik heb alleen een paar huisvrouwtjes als collega's. Maar daardoor heb ik dus elke dag heel weinig contact met mensen. Ik weet niet zeker of ik hier een paar maandjes doorheen moet prikken of toch iets anders moet doen. Maar tijdens de meeste baantjes zal dat probleem het geval zijn.

Er moet iets gebeuren waardoor ik de knop weer om kan draaien, maar ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.
pi_103213894
Sorry voor deze gigantische egopost, maar ik hou het niet meer uit.

bah, wat heb ik een hekel aan vakantie :( Ik voel me als sinds de start van de vakantie raar en irritabel. Eigenlijk is het de nasleep van afgelopen week(weken).
En nu weer vakantie en ik heb dus echt niks te doen, en verveel me te pletter dus ga ik achter de pc zitten. En dan gaat ma weer zeiken daarover..en dat is altijd hetzelfde. Dat ik niet zonder pc pf ipod kan. En dat als ik niet achter de pc zit ik achter de ipod zit enz.
Of ik denk dat ik normaal bezig ben, zoveel achter de pc en dat ik niet met mensen omga..enz..enz.
En ik heb zoiets van ik zit niet de hele dag achter de pc voor de lol, en als ik met de ipod speel doe ik dat ook uit verveling.

En ik ben dit gezeur zo zat, en ik weet zeker dat we nu van voor af aan beginnen. Ook dat ik niet luister naar haar, ja joh..ze praat over allerlei dingen die mij geen ene zak intereseren, maar als ik dan zeg dat het me niet boeit is het fout, ga ik iets anders doen is het fout.
En de hele tijd moet ze allerlei familieleden op hun gedrag analyseren en dan gaat het echt weer om dingen die zij niet normaal vind.
En dus is het fout gedrag..ofzo...en dat mag ik constant aanhoren..en het intereseert mij niet! Anderen zijn zoals ze zijn, en als je het geen goed gedrag vind, ga je toch niet met zo om!
:r :r :r :r :r :r :r :r
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:37:23 #262
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103214495
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:
Madame, kun je niet iemand bellen?
Niet echt ... therapieėn en medicijnen helpen niet en een opname maakt het 90% zeker alleen maar erger.
Redelijk hopeloos dus.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:27 schreef cafpow het volgende:
Sorry voor deze gigantische egopost, maar ik hou het niet meer uit.

bah, wat heb ik een hekel aan vakantie :( Ik voel me als sinds de start van de vakantie raar en irritabel. Eigenlijk is het de nasleep van afgelopen week(weken).
En nu weer vakantie en ik heb dus echt niks te doen, en verveel me te pletter dus ga ik achter de pc zitten. En dan gaat ma weer zeiken daarover..en dat is altijd hetzelfde. Dat ik niet zonder pc pf ipod kan. En dat als ik niet achter de pc zit ik achter de ipod zit enz.
Of ik denk dat ik normaal bezig ben, zoveel achter de pc en dat ik niet met mensen omga..enz..enz.
En ik heb zoiets van ik zit niet de hele dag achter de pc voor de lol, en als ik met de ipod speel doe ik dat ook uit verveling.

En ik ben dit gezeur zo zat, en ik weet zeker dat we nu van voor af aan beginnen. Ook dat ik niet luister naar haar, ja joh..ze praat over allerlei dingen die mij geen ene zak intereseren, maar als ik dan zeg dat het me niet boeit is het fout, ga ik iets anders doen is het fout.
En de hele tijd moet ze allerlei familieleden op hun gedrag analyseren en dan gaat het echt weer om dingen die zij niet normaal vind.
En dus is het fout gedrag..ofzo...en dat mag ik constant aanhoren..en het intereseert mij niet! Anderen zijn zoals ze zijn, en als je het geen goed gedrag vind, ga je toch niet met zo om!
:r :r :r :r :r :r :r :r
Is begeleid wonen dan niet iets voor jou?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103215011
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Niet echt ... therapieėn en medicijnen helpen niet en een opname maakt het 90% zeker alleen maar erger.
Redelijk hopeloos dus.

[..]

Is begeleid wonen dan niet iets voor jou?
ja, klopt dat heeft de psych een tijd geleden laten vallen. Maar momenteel gezien de grote verandering die ik doorga, en mijn karakter/autisme waardoor ik dus moeite heel veel moeite heb met veranderingen.
Leek het haar beter om niet 2 grote veranderingen door elkaar te gooien. :)
En economisch aspect ik leef alleen van studiefinanciering en kan geen bijbaan nemen..heeft ook wel invloed. :{
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:13:53 #264
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_103216696
Veel sterkte aan iedereen en welterusten!
Ik ga m'n bed in, en nog even de MMPI-2 test invullen. Hopen dat morgen een betere dag wordt als vandaag.
Volgende afspraak ik pas de 27e voor mij, alleen zit ik nog niet echt in de fase om het te verhelpen, veel achtergrond informatie is er nodig.. pff..
ⁿڻⁿ
pi_103223375
Pffff net de huisartsenpost gebeld voor de crisisdienst. Zeggen ze doodleuk dat het wel een half uur kan duren voordat die contact met me opnemen, omdat het via een meldkamer moet en bla bla bla -O-

Echt handig als je helemaal gek word en het niet meer weet en ziet zitten -O-

Maar meer mag ik ook niet kwijt hier vanwege policy ;(

Trek dat wachten tot psych belt over therapie gewoon echt niet meer.
pi_103223504
Kan niks anders zeggen dan sterkte meid. nog even volhouden.
pi_103223525
Thnx, ik wacht nog steeds...

Ik hoop voor ze dat er straks nog iemand opneemt...
pi_103223629
Huisartsenpost belde net terug dat ze crisisdienst niet kunnen bereiken. Is snachts maar 1 iemand aanwezig. Ze moeten eigenlijk binnen een uur reageren. Uur is over een kwartier voorbij. Als ik dan toch nog niks gehoord heb moet ik gewoon huisarts bellen die vanaf 8 uur bereikbaar is...

Echt ongelofelijk dit -O-
pi_103223852
De huisarts gaat nu proberen de crisisdienst te bellen...
pi_103224664
Sterkte Sylvana!
pi_103225540
Sylvana :*

Wat naar dat het weer zo slecht met je gaat. Blijf vechten, meissie. Je bent sterk alleen nu even niet. Het wordt beter, echt. Sterkte!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_103226307
Na uren is het eindelijk gelukt. Had schoonmoeder gebeld en die heeft vriend gebeld. Zit nu bij Crisisdienst met verband om pols te wachten. Man is aan het overleggen met psychiater over opname van 1-1.5 week en/ of crisisdeeltijdbehandeling. Wachten wachten wachten -O-
pi_103226334
Sylvana niet opgeven! Het gaat je echt wel lukken om hier doorheen te komen!

Ik merkte zondag, dat ik vergeten was vrijdag m'n medicijnen te nemen, en gelijk halverwege zaterdag werd ik doodmoe, ging ruzie zoeken...ben maar gaan slapen, en een paar uur onder zeil gegaan. Begin me pas nu na een paar dagen weer slikken, een beetje normaal te voelen. Ik vind het heel gek, AD's zou je pas na een paar weken moeten merken (en ik kreeg al de tweede dag allemaal efecten, ook negatieve. Maar gelukkig voelde ik ook al snel positieve efeceten), en 1 keer vergeten zou toch niet zo'n verschil moeten maken???
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:40:13 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103226417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef Sylvana het volgende:
Na uren is het eindelijk gelukt. Had schoonmoeder gebeld en die heeft vriend gebeld. Zit nu bij Crisisdienst met verband om pols te wachten. Man is aan het overleggen met psychiater over opname van 1-1.5 week en/ of crisisdeeltijdbehandeling. Wachten wachten wachten -O-
sterkte hoor, weet dat je nu in goede handen bent (ook al duurde het even)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103226622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef Sylvana het volgende:
Heel veel sterkte en niet opgeven hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')