Ik wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:47 schreef Schuimkraag het volgende:
Als je een lelijk persoon op straat tegenkomt, word je toch ook niet gelijk doodsbang voor diegene?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef Tchock het volgende:
Het kenmerkende van een fobie is juist dat een irrationele (dat wil zeggen niet op logische argumenten gebaseerde) angst is.
Een mod/ex-FA, die alle natuurwetten durft te tarten, is bang voor spinnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze nasty en ben er derhalve bang voor.
Hmmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef EnterToets het volgende:
Ooit een documentaire gezien dat vanwege de evolutie heul veul mensen bang zijn voor spinnen omdat er vroegah meters hoge van die beesten waren
Dus eigenljk is het gewoon zo, mensen die niet bang zijn, zijn gewoon neit goed genoeg geevolueerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef EnterToets het volgende:
Ooit een documentaire gezien dat vanwege de evolutie heul veul mensen bang zijn voor spinnen omdat er vroegah meters hoge van die beesten waren
hahaha ik lachte hardopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef zovty het volgende:
Kijk, het zit zo.
Wespen, dat zijn echt taaie motherfuckers. Nergens bang voor, nauwelijks kapot te krijgen en dodelijk. Het zijn zeg maar vliegende piraatninjas met lasers.
En spinnen hebben wespen voor ontbijt.
Daarom zijn spinnen eng.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een mod/ex-FA, die alle natuurwetten durft te tarten, is bang voor spinnen?
Goede redenatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef zovty het volgende:
Kijk, het zit zo.
Wespen, dat zijn echt taaie motherfuckers. Nergens bang voor, nauwelijks kapot te krijgen en dodelijk. Het zijn zeg maar vliegende piraatninjas met lasers.
En spinnen hebben wespen voor ontbijt.
Daarom zijn spinnen eng.
Why? Zijn toch totaal verschillende dieren?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:12 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Iemand met arachnofobia zou geen schorpioenen nemen.
Nee, schorpioenen zijn spinachtigen en vallen als spinnen ook onder de klasse Arachnida.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Why? Zijn toch totaal verschillende dieren?
Aha!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Nee, schorpioenen zijn spinachtigen en vallen als spinnen ook onder de klasse Arachnida.
Ja, of juist wel, omdat het irrationeel is geworden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Dus eigenljk is het gewoon zo, mensen die niet bang zijn, zijn gewoon neit goed genoeg geevolueerd
Zeker! Ik ga het gelijk aan al mijn vrienden vertellen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat blijkt jahopelijk ben je blij met deze nieuwe informatie
Gaaf! Vertel me wat ze er van vonden!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker! Ik ga het gelijk aan al mijn vrienden vertellen!
Je zet ze gewoon in de zonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef weerstandje het volgende:
Bijna herfs, weer lekker op spinnen jagen met mijn vergrootglas bakje![]()
zo eene :
[ afbeelding ]
dat is agorafobie... en dat is een heel ander soort angst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kabolter het volgende:
Ik heb een plein/straat ook nog nooit iemand zien vermoorden.
ik heb echt een kk hekel aan die beesten. Maakt niet uit hoe grootquote:
Serieus ik kom niet in de buurt van spinnen, mijn nichtje van 6 lacht mij uit wanneer ze er 1tje in haar hand heeft maar ik geef geen neuk en loop gewoon bang wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb echt een kk hekel aan die beesten. Maakt niet uit hoe groot.
Eigenlijk aan alle insecten wel
ja, ronddraaien en dan denken dat het een suikerspin wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef utopie het volgende:
wie ging hier vroeger in de pauze op de basisschool nog meer met zo'n
geknakt stokje '' \/ '' spinnenwebben vangen?
Wij hebben al jaren een bigass motherfucker, dat ding is groot voor een kleine spin en snel, had hem een keer gevangen in een toetjesbeker met een a4 velletje erop maar moest hem loslaten omdat ik de kriebels van zijn getik kreegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En heb je thuis zoeen dikke huisspin, dan zijn ze nooit alleen. Want ze zitten in je huis altijd als stelletjes heb ik me laten vertellen
Dus loopt er 1 over je vloer, dan zit er nog 1 op de muur achter het gordijn.
hou opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En heb je thuis zoeen dikke huisspin, dan zijn ze nooit alleen. Want ze zitten in je huis altijd als stelletjes heb ik me laten vertellen
klopt, hier ook al 3 van die grote freaks kapot lopen meppenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil wel aan je zitten hoor om dat gevoel weg te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
door dit topic dacht ik serieus dt er een spin op mijn arm liep net, maar het was gewoon mn eigen haar.. ik schrok me de tering..
ik voelde vanmiddag een trilling bij m'n schouder en dacht ook dat het een spin wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
door dit topic dacht ik serieus dt er een spin op mijn arm liep net, maar het was gewoon mn eigen haar.. ik schrok me de tering..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |