Ik wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:47 schreef Schuimkraag het volgende:
Als je een lelijk persoon op straat tegenkomt, word je toch ook niet gelijk doodsbang voor diegene?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef Tchock het volgende:
Het kenmerkende van een fobie is juist dat een irrationele (dat wil zeggen niet op logische argumenten gebaseerde) angst is.
Een mod/ex-FA, die alle natuurwetten durft te tarten, is bang voor spinnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze nasty en ben er derhalve bang voor.
Hmmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef EnterToets het volgende:
Ooit een documentaire gezien dat vanwege de evolutie heul veul mensen bang zijn voor spinnen omdat er vroegah meters hoge van die beesten waren
Dus eigenljk is het gewoon zo, mensen die niet bang zijn, zijn gewoon neit goed genoeg geevolueerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef EnterToets het volgende:
Ooit een documentaire gezien dat vanwege de evolutie heul veul mensen bang zijn voor spinnen omdat er vroegah meters hoge van die beesten waren
hahaha ik lachte hardopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef zovty het volgende:
Kijk, het zit zo.
Wespen, dat zijn echt taaie motherfuckers. Nergens bang voor, nauwelijks kapot te krijgen en dodelijk. Het zijn zeg maar vliegende piraatninjas met lasers.
En spinnen hebben wespen voor ontbijt.
Daarom zijn spinnen eng.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een mod/ex-FA, die alle natuurwetten durft te tarten, is bang voor spinnen?
Goede redenatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef zovty het volgende:
Kijk, het zit zo.
Wespen, dat zijn echt taaie motherfuckers. Nergens bang voor, nauwelijks kapot te krijgen en dodelijk. Het zijn zeg maar vliegende piraatninjas met lasers.
Daarom zijn spinnen eng.
Why? Zijn toch totaal verschillende dieren?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:12 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Iemand met arachnofobia zou geen schorpioenen nemen.
Nee, schorpioenen zijn spinachtigen en vallen als spinnen ook onder de klasse Arachnida.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Why? Zijn toch totaal verschillende dieren?
Aha!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Nee, schorpioenen zijn spinachtigen en vallen als spinnen ook onder de klasse Arachnida.
Ja, of juist wel, omdat het irrationeel is geworden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Dus eigenljk is het gewoon zo, mensen die niet bang zijn, zijn gewoon neit goed genoeg geevolueerd
Zeker! Ik ga het gelijk aan al mijn vrienden vertellen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat blijkt jahopelijk ben je blij met deze nieuwe informatie
Gaaf! Vertel me wat ze er van vonden!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker! Ik ga het gelijk aan al mijn vrienden vertellen!
Je zet ze gewoon in de zonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef weerstandje het volgende:
Bijna herfs, weer lekker op spinnen jagen met mijn vergrootglas bakje![]()
zo eene :
[ afbeelding ]
dat is agorafobie... en dat is een heel ander soort angst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kabolter het volgende:
Ik heb een plein/straat ook nog nooit iemand zien vermoorden.
ik heb echt een kk hekel aan die beesten. Maakt niet uit hoe grootquote:
Serieus ik kom niet in de buurt van spinnen, mijn nichtje van 6 lacht mij uit wanneer ze er 1tje in haar hand heeft maar ik geef geen neuk en loop gewoon bang wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb echt een kk hekel aan die beesten. Maakt niet uit hoe groot.
Eigenlijk aan alle insecten wel
ja, ronddraaien en dan denken dat het een suikerspin wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef utopie het volgende:
wie ging hier vroeger in de pauze op de basisschool nog meer met zo'n
geknakt stokje '' \/ '' spinnenwebben vangen?
Wij hebben al jaren een bigass motherfucker, dat ding is groot voor een kleine spin en snel, had hem een keer gevangen in een toetjesbeker met een a4 velletje erop maar moest hem loslaten omdat ik de kriebels van zijn getik kreegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En heb je thuis zoeen dikke huisspin, dan zijn ze nooit alleen. Want ze zitten in je huis altijd als stelletjes heb ik me laten vertellen
Dus loopt er 1 over je vloer, dan zit er nog 1 op de muur achter het gordijn.
hou opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En heb je thuis zoeen dikke huisspin, dan zijn ze nooit alleen. Want ze zitten in je huis altijd als stelletjes heb ik me laten vertellen
klopt, hier ook al 3 van die grote freaks kapot lopen meppenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil wel aan je zitten hoor om dat gevoel weg te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
door dit topic dacht ik serieus dt er een spin op mijn arm liep net, maar het was gewoon mn eigen haar.. ik schrok me de tering..
ik voelde vanmiddag een trilling bij m'n schouder en dacht ook dat het een spin wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
door dit topic dacht ik serieus dt er een spin op mijn arm liep net, maar het was gewoon mn eigen haar.. ik schrok me de tering..
graagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel aan je zitten hoor om dat gevoel weg te houden
vies hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik voelde vanmiddag een trilling bij m'n schouder en dacht ook dat het een spin was![]()
waarschijnlijk was het gewoon een spiertje die spastisch deed maar ja
Mooie is dat ze niet zo snel over je heen lopen. Dat is meer een fout in hun denken dan daadwerkelijk het plan. Want ze schijten voor ons 23 kleuren en wij voor hen. Alleen beschikken wij over de kennis, tools en vastberadenheid ze koud te maken alsof het een slechte Duitser is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
Hahahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef zovty het volgende:
Kijk, het zit zo.
Daarom zijn spinnen eng.
ja, ik kreeg bijna een paniekaanvalquote:
en voor klokken of voor blokfluiten. Er zijn zelfs mensen die een fobie hebben voor groenten of een bepaalde kleur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef antidood1 het volgende:
TS, dat heet een fobie.
Er zijn ook mensen bang voor knopen, wen er maar aan.
Okequote:
vergeet starende eendenangst nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en voor klokken of voor blokfluiten. Er zijn zelfs mensen die een fobie hebben voor groenten of een bepaalde kleur.
Zolang je zelf niet zoiets hebt of je kent niemand die zoiets heeft zul je dat denk ik dus ook nooit goed begrijpen of kunnen voorstellen .
toen ik in ecuador was sprong!! er een vogelspin op het been van de persoon die naast mij zat. was dat ook een foutje..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooie is dat ze niet zo snel over je heen lopen. Dat is meer een fout in hun denken dan daadwerkelijk het plan. Want ze schijten voor ons 23 kleuren en wij voor hen. Alleen beschikken wij over de kennis, tools en vastberadenheid ze koud te maken alsof het een slechte Duitser is.
haha boerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Biogarde het volgende:
M'n ouders wonen landelijk. Liep van de week de tuin in en echt overal big ass webben met dito spinnen. Moar! Ze waren me dankbaar, gooide er vliegen en wespen in die ik voor ze ving. Ze duiken er razendsnel op om ze in te rollen met spider webz en om ze later op te eten.
Ja, maar een vogelspin en een gewone kleine zoals wij ze kennen is het verschil tussen een vrachtwagen en een trapauto. Een aanrijding met die vrachtwagen is dodelijk (dat weet hij ook), dat met die trapauto niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen ik in ecuador was sprong!! er een vogelspin op het been van de persoon die naast mij zat. was dat ook een foutje..
no shit. - was trouwens snachts toen we buiten zaten te kletsen met een groepje -
Dat is meer een uitzondering op de regel zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen ik in ecuador was sprong!! er een vogelspin op het been van de persoon die naast mij zat. was dat ook een foutje..
no shit. - was trouwens snachts toen we buiten zaten te kletsen met een groepje -
als jij zoveel benen zou hebben misschien welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is meer een uitzondering op de regel zeg maar.
Maar als ik je bespring, en je een kriebelend gevoel geef, krijg je dan ook een beroerte?
Die kochten daar een huis hèquote:
Je bedoeld Trekker en Trapauto?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar een vogelspin en een gewone kleine zoals wij ze kennen is het verschil tussen een vrachtwagen en een trapauto. Een aanrijding met die vrachtwagen is dodelijk (dat weet hij ook), dat met die trapauto niet.
quote:
3quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als jij zoveel benen zou hebben misschien wel
dat trek ik nog netquote:
Kruisspinnen zijn lief. Die bigass hairy motherfuckers moet ik ook niets van weten. Meer walging en verafschuwing dan bang eigenlijk. Bah smerige beesten. Zo´n klein spinnetje of langpoot spin no problem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
mijn ouders hebben ook zo'n bigg ass tuin met allerlei soorten fruitbomen en struiken.
waaronder een wittekruisbessenstruik. Waar kruisspinnen graag in wonen. Ik dacht dus altijd dat die daar in groeide toen ik klein was
Waaraan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja met dikke en harige poten of een vies vatzig lijf die mot ik ook niet. Maar dat komt omdat ik ze gewoon vies en lelijk vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kruisspinnen zijn lief. Die bigass hairy motherfuckers moet ik ook niets van weten. Meer walging en verafschuwing dan bang eigenlijk. Bah smerige beesten. Zo´n klein spinnetje of langpoot spin no problem.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waaraan?aan je willempieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja met dikke en harige poten of een vies vatzig lijf die mot ik ook niet. Maar dat komt omdat ik ze gewoon vies en lelijk vind.
Preciesquote:
best wel spannend hequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Biogarde het volgende:
zal ik even met mijn 8potige lijf over je heen lopen?quote:
ik word een beetje bang voor je nuquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal ik even met mijn 8potige lijf over je heen lopen?
quote:
ja maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik word een beetje bang voor je nu
Ja maar zoals je zelf al zegt die zitten niet in Nederland. Dus waarom dan die doodsangst voor de Nederlandse huis tuin en keuken spin?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef SlootjeWater het volgende:
Er zijn anders nog steeds spinnen op deze aarde om als mens wel degenlijk bang voor te wezen, en dan niet de huis spinnetjes in Nederland natuurlijk. De echte motherfuckers bedoel ik.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Kaasrol het volgende:
Niks mis met de spinnen hier, ik laat ze gewoon zitten. Helpt lekker tegen de muggen
Alleen die enorme beesten in Australië
Een linkje in een ander topicquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef Snuwerd het volgende:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om 'zulke oude' topics op te graven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |