Ook geen iPhone of smartphone... geen noodzaak (ja ik ben wel een die-hard ict'er)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever allemaal niet hebben.. Daarom heb ik geen iPhone. Prima toch? Heb jij er 1?
Zo ja: Waarom koop je iets waar je zo op tegen bent?
Zo nee: Waarom maak je je zo druk om iets wat jou niet aangaat?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb dus een iPhone 4 maar die is dus slecht? Maar waarom?
De Chinese tak van mijn familie is kapot gegaan aan de Foxconn fabrieken. Letterlijk kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom haat jij toch zo op Apple? Waarom kan je je überhaupt zo druk maken om een merk?
Ach, ja.. Bij bedrijven als Apple is daar weinig aan te doen: De users gaan zelf akkoord met de (bij vlagen absurde, als je het mij vraagt) voorwaarden die gesteld worden bij aanschaf en gebruik van dergelijke zaken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ook geen iPhone of smartphone... geen noodzaak (ja ik ben wel een die-hard ict'er)
Ik maak me serieus zorgen om hoe bedrijven met privacy omgaan en er mee weg komen.
Nou, ik ben gewoon benieuwd wat iedereen/jij er zo slecht aan vindt, want ik vind het echt een top apparaatjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Een bevestiging van je miskoop?
Waarom kan jij nooit eens één normaal antwoord geven?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Een bevestiging van je miskoop?
Dat kan ik wel. Deze post is het bewijs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom kan jij nooit eens één normaal antwoord geven?
Ik zelf vind het geen slecht apparaat. Er zijn alleen veel betere apparaten voor mindere prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Nou, ik ben gewoon benieuwd wat iedereen/jij er zo slecht aan vindt, want ik vind het echt een top apparaatje
Maar welke dan, en waaróm, want daar ben ik heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik zelf vind het geen slecht apparaat. Er zijn alleen veel betere apparaten voor mindere prijs
Ok, veel plezier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef drbarisart het volgende:
Niemand kan blijkbaar antwoord geven, dan blijf ik wel bij iPhone
Visionair.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog
Het was toch nog niet gepost, of wel dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dankje, ik was nog niet onder mijn steen vandaan
Het was ook nergens op FOK! te vinden, neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:50 schreef very het volgende:
[..]
Het was toch nog niet gepost, of wel dan?
Joh...stik lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was ook nergens op FOK! te vinden, nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |