Jammer genoeg staat de overheid niet meer dan drie providers(netwerken) toe anders had ik dat graag gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die zeuren op techniek.![]()
Herp derp, ik heb geen bereik. KUT PROVIDER HERP DERP![]()
![]()
![]()
Als het zo kut is, leg dan maar je eigen telefoon-netwerk aan en maak je eigen telefoon, kijken hoe perfect die van jou wordt. Succes.

Sowieso beter dan die van jou, er van uit gaande dat je in het bezit bent van één of meer Apple producten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef antfukker het volgende:
Jij moet echt een fantastisch leven hebben

Waarom haat jij toch zo op Apple? Waarom kan je je überhaupt zo druk maken om een merk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Sowieso beter dan die van jou, er van uit gaande dat je in het bezit bent van één of meer Apple producten.

Omdatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom haat jij toch zo op Apple? Waarom kan je je überhaupt zo druk maken om een merk?

En door deze punten krijg je zo'n enorme haat aan Apple? Kom nu eens met echt iets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Omdat
Apple heeft kritiek te verduren gekregen vanwege onder andere het volgende:
- het verspreiden van software-updates waarmee ook additionele software werd geïnstalleerd [11]
- het vragen naar wachtwoorden van de klant voor reparaties[12]
- het doorsturen naar derden / verkopen van persoonlijke gegevens van iPhone- en iPad-gebruikers[13] en ook van locatiegegevens[14]
- het onversleuteld opslaan van locatiegegevens van iOS gebruikers[15][16]
- concurrentiebeperking met betrekking tot iTunes[17]
- arbeidsomstandigheden in Chinese fabrieken[18]. In 2011 erkende Apple voor het eerst dat er misstanden zijn in fabrieken in China.[19][20] Het ging hierbij onder andere om zelfmoorden bij het Chinese productiebedrijf Foxconn en blootstelling van medewerkers aan n-hexaan bij het Chinese Wintek, waar onder andere aanraakschermen worden geproduceerd.
- opleggen van zeer stringente voorwaarden en hoge kosten voor iPad-abonnementen. Hierover zijn in Nederland kamervragen gesteld[21]
- afhandeling van klachten over producten[22]
- het gecentraliseerde en afgeschermde karakter van iTunes[23][24]

quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Omdat
- het verspreiden van software-updates waarmee ook additionele software werd geïnstalleerd [11]
- het doorsturen naar derden / verkopen van persoonlijke gegevens van iPhone- en iPad-gebruikers[13] en ook van locatiegegevens[14]
- arbeidsomstandigheden in Chinese fabrieken[18]. In 2011 erkende Apple voor het eerst dat er misstanden zijn in fabrieken in China.[19][20] Het ging hierbij onder andere om zelfmoorden bij het Chinese productiebedrijf Foxconn en blootstelling van medewerkers aan n-hexaan bij het Chinese Wintek, waar onder andere aanraakschermen worden geproduceerd.
- opleggen van zeer stringente voorwaarden en hoge kosten voor iPad-abonnementen. Hierover zijn in Nederland kamervragen gesteld[21]

Ik zou het ook liever allemaal niet hebben.. Daarom heb ik geen iPhone. Prima toch? Heb jij er 1?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Omdat

Ook geen iPhone of smartphone... geen noodzaak (ja ik ben wel een die-hard ict'er)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever allemaal niet hebben.. Daarom heb ik geen iPhone. Prima toch? Heb jij er 1?
Zo ja: Waarom koop je iets waar je zo op tegen bent?
Zo nee: Waarom maak je je zo druk om iets wat jou niet aangaat?

quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog

quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb dus een iPhone 4 maar die is dus slecht? Maar waarom?

De Chinese tak van mijn familie is kapot gegaan aan de Foxconn fabrieken. Letterlijk kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom haat jij toch zo op Apple? Waarom kan je je überhaupt zo druk maken om een merk?

Ach, ja.. Bij bedrijven als Apple is daar weinig aan te doen: De users gaan zelf akkoord met de (bij vlagen absurde, als je het mij vraagt) voorwaarden die gesteld worden bij aanschaf en gebruik van dergelijke zaken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ook geen iPhone of smartphone... geen noodzaak (ja ik ben wel een die-hard ict'er)
Ik maak me serieus zorgen om hoe bedrijven met privacy omgaan en er mee weg komen.

Nou, ik ben gewoon benieuwd wat iedereen/jij er zo slecht aan vindt, want ik vind het echt een top apparaatjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Een bevestiging van je miskoop?

Waarom kan jij nooit eens één normaal antwoord geven?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Een bevestiging van je miskoop?

Dat kan ik wel. Deze post is het bewijs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom kan jij nooit eens één normaal antwoord geven?

Ik zelf vind het geen slecht apparaat. Er zijn alleen veel betere apparaten voor mindere prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Nou, ik ben gewoon benieuwd wat iedereen/jij er zo slecht aan vindt, want ik vind het echt een top apparaatje

Maar welke dan, en waaróm, want daar ben ik heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik zelf vind het geen slecht apparaat. Er zijn alleen veel betere apparaten voor mindere prijs

Ok, veel plezier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef drbarisart het volgende:
Niemand kan blijkbaar antwoord geven, dan blijf ik wel bij iPhone
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |