Visionair.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog
Het was toch nog niet gepost, of wel dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dankje, ik was nog niet onder mijn steen vandaan
Het was ook nergens op FOK! te vinden, neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:50 schreef very het volgende:
[..]
Het was toch nog niet gepost, of wel dan?
Joh...stik lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was ook nergens op FOK! te vinden, nee
quote:
Nee hoor...ik hou alleen niet van mensen die lopen te mekkeren om niks...jij in dit geval.quote:
Sterkte met de rest van je levenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:20 schreef very het volgende:
[..]
Nee hoor...ik hou alleen niet van mensen die lopen te mekkeren om niks...jij in dit geval.
Jij sterkte met opgroeien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sterkte met de rest van je leven
Zou je niet zeggen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ben je al jaren te laat mee
Het is precies net zoals de 3g -> 3gsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef very het volgende:
OT:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo massaal teleurgesteld zijn.
Ok...ik had graag een iets ander design gezien. Het liefst met een iets rondere achterkant zoals dit bijvoorbeeld. En misschien een groter scherm. Maar het verschil met zijn voorganger vind ik groter dan het verschil tussen de 3gs en de 4 (afgezien van het verschil in uiterlijk).
Dat heb ik vaker gehoord en is natuurlijk niet waar. Dat het een goede camera is, maakt hem nog niet geschikt voor (bijna) professioneel gebruik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:40 schreef very het volgende:
Ik denk dat dit nu wel interessant gaat worden, aangezien de nieuwe lens echt in staat is om bijna professioneel te schieten:
http://www.gorillapod.nl/(...)le-for-iPhone-4.html
Ik had het ondertussen ook niet meer daarover, en toen ik het er over had ging het ook niet over het verschil tussen 3g->3gs, maar tussen 3gs->4.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord en is natuurlijk niet waar. Dat het een goede camera is, maakt hem nog niet geschikt voor (bijna) professioneel gebruik.
Maar dat staat los van het feit dat er dus blijkbaar geen verschil zit tussen de 3g -> 3gs "vernieuwing" en deze keer.
Eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe kan iedereen haten op iPhones, voor de iPhones waren er kuttelefoons, toen kwam Apple met de iphone en sinds dien is elke telefoon touchscreen en smartphone.
Dankzij apple hebben jullie nu je mooie Galaxy S etc.
Dus realiseer dat eerst even.
De eerste touch screen mobiele telefoon komt uit 1992.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe kan iedereen haten op iPhones, voor de iPhones waren er kuttelefoons, toen kwam Apple met de iphone en sinds dien is elke telefoon touchscreen en smartphone.
Mooi man, die werkte zeker ook zo fijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De eerste touch screen mobiele telefoon komt uit 1992.
Vast fijner dan de iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
Mooi man, die werkte zeker ook zo fijn?
En vanwege android/WP7 heb jij je mooie nieuwe, vernieuwende iphone5...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |