abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:28:26 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102892026
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Lennon O+ hij lijkt wel op peaceman he?
Vind ik ook!

Tess, goed zo ^O^

a_a, wat fijn dat de oplossing relatief zo simpel bleek! Hoewel... jullie zullen de kat vast wel missen neem ik aan? Maar de gezondheid van Levi gaat uiteraard voor.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:45:13 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102916908
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Lennon O+ hij lijkt wel op peaceman he?
Jeps. Er zit niet veel van mij bij. En hij heeft de haarkleur van mijn oma. Hij is een echt boefje. Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik vanuit het niets een dikke knuffel. Net alsof hij aanvoelt dat ik verdrietig ben. Hij is ook heel lief.

Levi, wat leuk zeg. Fijn dat julliehet probleem gevonden hebben.
Make love, not war ☮
pi_102922064
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jeps. Er zit niet veel van mij bij. En hij heeft de haarkleur van mijn oma. Hij is een echt boefje. Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik vanuit het niets een dikke knuffel. Net alsof hij aanvoelt dat ik verdrietig ben. Hij is ook heel lief.

Levi, wat leuk zeg. Fijn dat julliehet probleem gevonden hebben.
Dat voelen ze volgens mij echt wel aan :Y
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102929651
Elin, knap kind! Wat een mooie foto zeg, Kleurdoos, heerlijk sfeertje straalt het uit. O+

Lennon, mooi jongetje! Wat fijn dat hij je zo kan troosten, Diaan. O+

Ko zijn rugzakje is ingepakt. Hij was er wel trots op vanmiddag, samen met mama en papa de rugzak op. Morgen op reis!
Ik ben benieuwd, het wordt een lange dag. Ik hoop dat hij zich goedhoudt. We hebben druiven!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:46:03 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102929848
Een heel fijne vakantie gewenst Oeke
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:23:21 #156
5428 crew  miss_sly
pi_102932374
Wat lief van Lennon O+ Ik geloof zeker dat ze heel veel aanvoelen!

Oeke, morgen al, wat heerlijk joh! Het wordt vast een lange dag, maar ook interessant met vliegtuigen enzo. En druiven zijn vast goed. Heel veel plezier met drieen en buikbaby :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102933032
Wauw, wat leuk, Oek. Ik krijg er plaatsvervangend zin in. Veel plezier!

Diaan, heel veel sterkte met het verlies van je oma.

Wij zijn afgelopen weekend uit eten geweest met Nils z'n familie in Leiden. En omdat mijn moeder in Wassenaar woont, heeft Lente daar een nachtje gelogeerd. En ze heeft het zo goed gedaan! M'n moeder en haar vriend (B.) wonen in het huis van de overleden moeder van B. Een megahuis met enorme plafonds en trappen en bommetjevol donker antiek. Echt totaal anders dan wat ze gewend is dus. Wij zijn voor het eten al weggegaan en m'n moeder heeft Lente op bed gelegd. En ze is zonder problemen direct gaan slapen. En dat terwijl ze m'n moeder zo weinig ziet dat ze zelfs in het begin altijd een beetje verlegen is.

Dapper meisje. O+ No way dat ik als kind 'alleen' in zo'n huis was gaan slapen. :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:33:14 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102933108
Lennon verwen je mama maar wat extra hoor, kan ze wel gebruiken :* ;)

Roy is ook ineens heel kroelerig en kusserig O+
Woensdag komen ze van MEE langs op huisbezoek, ben benieuwd, hebben al wat vragen op papier staan.
En vind het ook wel spannend, gewoon om wat komen gaat.
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:36:41 #159
5428 crew  miss_sly
pi_102933379
Wat goed van Lente! Het is ook spannend, ergens logeren, zelfs als ken je de mensen en het huis heel goed!

Bar, ik hoop dat ze jullie goed kunnen helpen!

Senna is nu uit logeren. Was niet de bedoeling, ze zou vandaag een dagje naa rmijn ouders gaan als wij naar de sauna gingen, maar omdat mijn schoonmoeder morgen niet kan (zit onder de morfine wegens erge pijn, dus ik vond haar daarheen brengen ook geen optie) is ze daar gebleven. En ik heb nog niet eens gebeld :P Ze wilde eigenlijk niet blijven, ze wilde mee naar de sauna :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:39:07 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102933525
als jou ouders jullie ook niet gebeld hebben zal het wel goed gaan toch ;)

Lente wat stoer van jou ^O^
pi_102933765
Spannend idd, Bar. Wat wil je zoal vragen?

Goed losgelaten, Miss! :D Leuk om d'r morgen dan weer op te halen, he? O+
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:44:36 #162
5428 crew  miss_sly
pi_102933818
Nou, dat ophalen gaat schaap doen, direct uit zijn werk. Ze eten dan nog daar en komen na de spits pas deze kant op. Dus het duurt nog heul lang voor ik haar weer zie, maar dan is het wel heel fijn O+
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:45:31 #163
5428 crew  miss_sly
pi_102933863
Ow, en niet bellen was ook een beetje omdat ik niet wilde dat Senna misschien dan ineens naar ons zou willen of ik haar wakker zou bellen. Dus heel eerlijk niet omdat ik dat niet wilde :@ :D
pi_102934204
Stoer van je Miss! Ze heeft het vast prima naar haar zin!
En Lente ook al zo dapper en stoer! ook handig als ze zo goed kunnen logeren, als de nood aan de man is....
Bar, ik hoop dat ze goeie tips hebben voor jullie.
Oeke, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet lekker van je mannetje! Nog even je kleinste.... hopelijk gaat het misselijkheidgewijs ook goed met je en kun je echt lekker genieten.

Ik heb vandaag iets gedaan, ik ben er niet trots op, maar ik wist het ook even niet meer...
Ik moest Meike halen van school, en Lars wou niet mee. Opgepakt en geprobeerd in de auto te zetten, lukte gewoon niet, hij zette zich zo schrap....
Naar binnen gelopen met de mededeling dat ik dan wel alleen ging, deur dicht....Lars brullen! "mee mee!" dus weer opgepakt en getracht in de auto te zetten, weer helemaal geen enkele kans dat dat ook maar ging lukken. Inmiddels had ik nog 5 min om bij school te komen...
Ik heb Lars opgepakt en in zijn bedje geparkeerd en ben weg gegaan.
Daar kon hij in ieder geval zich niet bezeren of iets stuk maken ofzo.
Ik heb Meike gehaald, we zijn echt naar de auto gerend, en naar huis gesjeesd, 5 min later waren we er weer, en zat Lars rustig te spelen in zijn bedje....

Wat een klote-situatie weer.
Ik hoop maar dattie ervan heeft geleerd en het niet weer doet. ik ben het zooooooo zat.
zucht
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102934242
Fijne vakantie Oeks!!

Ik bel eigenijk nooit als de meiden gaan logeren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102934460
Och Karin, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Wat een rotsituatie. Maar als ik het zo hoor, heeft Lars zich prima vermaakt en er ws niks van 'geleerd'. Heb je de 'schijnkeuze' al eens toegepast?

Werkt hier als een trein. Ipv "Kom, Lente, even een schone luier", zeg ik nu: "Wil je zelf een schone luier pakken of moet mama het doen?" Of: "Wil je zelf in je autostoel klimmen of zal mama je tillen?"
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:58:35 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102934625
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
Spannend idd, Bar. Wat wil je zoal vragen?

Goed losgelaten, Miss! :D Leuk om d'r morgen dan weer op te halen, he? O+
ik ga in elk geval aansturen naar een speciaal kdv op aanraden van de logo.
Verder wil ik heel graag tips omtrent Roy dingen aanleren,en hoe we Ro duidelijk kunnen maken waarom iets niet mag, en dus boos zijn hoe we dat duidelijk krijgen. (Roy begrijpt het hele stuk boos zijn totaal niet en gaat dus stug door)
Hoe we de foto pictogrammen in de praktijk kunnen toepassen.
En hoe we meer we het praten kunnen begeleiden.
pi_102934663
Tess is idolaat van Ambers meester. Als ik zeg dat we Amber gaan.halen roept ze neeeeee. Als ik zeg we gaan naar meester S dan springt ze op en.rent nar de trap.. Jaaaaa meese s meese S!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102934682
Niks helpt Ssserpente, als het niet in zijn straatje past kun je hoog en laag springen, maar dan gaat het niet gebeuren.
Vanmorgen ging het nog hartstikke goed, hij luisterde prima en daarvoor heb ik hem thuis beloond met een sticker (mijn nieuwste aanpak :{ ) maar dat werkt dus ook nog niet blijkbaar.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:59:41 #170
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102934700
Karin soms doe je dat soort dingen denk ik nou eenmaal, niet om trots op te zijn, en wie weet heeft hij er wel wat van geleerd :*
pi_102934710
Karin :* wat een rotsituatie! En het is idd niet iets om trots op te zijn maar zo te lezen heb je het wel goed doordacht en alle risico's ingeschat en idd hopelijk leert hij er wat van...

Jou manier van aanpak gebruiken we hier ook Ssserpente :) werkt inderdaad als een tierelier. Ga jij de tv uitzetten of moet mama het doen? ;)

Hier zijn de meisjes ook uit logeren bij opa en oma en ik heb al wel gebeld :Y ik moest namelijk weten hoe het met ons kleine ukkepukkie ging, over Jaël heb ik het bijna nooit als ik bel want die doet het altijd gewoon geweldig bij opa en oma :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:59:58 #172
5428 crew  miss_sly
pi_102934716
Ow Karin, ik kan het me voorstellen, zowel je beslissing als hoe je je erbij voelt. Niet te streng zijn voor jezelf :*

Wat Ssserpente zegt, werkt hier ook vaak het beste. Senna heeft ook zo haar dwarse momenten, en soms vergeet ik die schijnkeuzes dan even en hebben we oorlog en dwarsigheid. Tot ik het me herinner en haar een keus geef: zal ik je op de bank aankleden of op je bed? Keus gemaakt en het gaat een stuk soepeler!
pi_102934782
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef _Bar_ het volgende:
Karin soms doe je dat soort dingen denk ik nou eenmaal, niet om trots op te zijn, en wie weet heeft hij er wel wat van geleerd :*
Ik had voor mijn gevoel ook geen keuze, het was of dat....of Meike stond bij school terwijl mama te laat was.
Zij kan er ook niks aan doen dat haar broertje zo loopt te rellen. Dan heb ik nog liever dat de consequenties ook maar voor hem zijn dan.
Maar leuk is anders.
Al zou ik het zo weer doen.
pi_102935067
Ik wil heel even een foto van mijn Jaël showen hier. Ze leek vandaag opeens zo groot!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 22:07:34 #175
5428 crew  miss_sly
pi_102935269
Mooi O+ en groot! Wow, MP, wat een prachtige meid!

Dit is een foto van Senna van vanochtend, ook zo groot!

[ Bericht 23% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:55:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')