Stoer van je Miss! Ze heeft het vast prima naar haar zin!
En Lente ook al zo dapper en stoer! ook handig als ze zo goed kunnen logeren, als de nood aan de man is....
Bar, ik hoop dat ze goeie tips hebben voor jullie.
Oeke, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet lekker van je mannetje! Nog even je kleinste.... hopelijk gaat het misselijkheidgewijs ook goed met je en kun je echt lekker genieten.
Ik heb vandaag iets gedaan, ik ben er niet trots op, maar ik wist het ook even niet meer...
Ik moest Meike halen van school, en Lars wou niet mee. Opgepakt en geprobeerd in de auto te zetten, lukte gewoon niet, hij zette zich zo schrap....
Naar binnen gelopen met de mededeling dat ik dan wel alleen ging, deur dicht....Lars brullen! "mee mee!" dus weer opgepakt en getracht in de auto te zetten, weer helemaal geen enkele kans dat dat ook maar ging lukken. Inmiddels had ik nog 5 min om bij school te komen...
Ik heb Lars opgepakt en in zijn bedje geparkeerd en ben weg gegaan.
Daar kon hij in ieder geval zich niet bezeren of iets stuk maken ofzo.
Ik heb Meike gehaald, we zijn echt naar de auto gerend, en naar huis gesjeesd, 5 min later waren we er weer, en zat Lars rustig te spelen in zijn bedje....
Wat een klote-situatie weer.
Ik hoop maar dattie ervan heeft geleerd en het niet weer doet. ik ben het zooooooo zat.
zucht
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver