abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102730955
De Slankreeks

:')

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102731025
TT FTW!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102731030
Was net bezig met een neue. Stom ding dat niet automatisch nieuwe berichtjes toont! Haaha

Gefeliciteerd nog Rituals & Syrena! Hoop op een leuke dag met veeel en leuke cadeautjes!

By the way... Net nieuwe raambekleding besteld *O* EIndelijk na een half jaar wonen
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:08:18 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102731084
Die tweede lijkt wel crumble :9~ Mijn havermout ziet eruit als bruine kots oO< Maar het smaakt wel prima. Ik maak alleen steeds veul teveel :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102731176
Havermout zo lekker in de winter :9

Dikke kus voor coco, dat zijn echt nare berichten. Wij hadden ook zo'n situatie bij ons op het HBO toen ik daar studeerde. Heel naar.
pi_102731193
hoeveel kcal zitten er in strepsils?

Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
pi_102731201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die tweede lijkt wel crumble :9~ Mijn havermout ziet eruit als bruine kots oO< Maar het smaakt wel prima. Ik maak alleen steeds veul teveel :')
volgens mij zijn het berry granola bars.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102731255
Jemig, Coco, wat naar! -O-
En triest ook. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_102731266
Ocherm, beterschap Jagär
Ja doei.
pi_102731306
Oh trouwens, ik gooi het er nog maar een keer in. Heb nu 4 mensen die mee willen doen aan de La Vialla bestelling, als er nog iemand anders is, stuur me een PM!

Verzendkosten vanuit Italie zijn gratis en distributie komt wat mij betreft of voor eigen rekening of we plannen gewoon gezellig een meet :)

Ik stuur aan iedereen die mij het emailadres PM't een lijst met alle mogelijke producten waarop je dan kan aangeven hoeveel je er zou willen. Dan ga ik bekijken hoe we dan zo goed mogelijk kunnen verdelen (veel verpakkingen gaan per 6) en eventueel kunnen we dan nog wat schrappen als er bijv. niet genoeg animo voor 1 product is.

Prijzen en producten kan je vinden in het boekje!
pi_102731396
Wat klote coco en zo erg als ze echt geen uitweg meer zien. :{

Havermout is toch oatmeal? In de VS kregen we een keer in een schattige B&B, homemade baked oatmeal voorgeschoteld. Ik vond het niet heel bijzonder lekker. ik heb er flink wat zoet over gedaan. Honing geloof ik, toen ging het wel. Wel erg vullend en dat was jammer aangezien er daarna nog bananencake met maple syrup kwam, bacon met nog iets dat ik vergeten ben en rijstepap en volgens mij ben ik nu nķg iets vergeten. Allemaal superzwaar. Ik heb van alles 1 hapje genomen en toch was ik daarna heel de dag vol. :')
pi_102731436
Baked oatmeal is idd superzwaar. Als je het gewoon kookt of overnacht laat weken, beide gevallen met 50/50 melk en water, en vervolgens wat vers fruit eraan toevoegd is het heul niet zo zwaar!
pi_102731479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:

Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
Daar kun je je inderdaad behoorlijk ziek van voelen... Misschien dat stomen of smeren met Vaporub helpt om de boel weer wat open te maken? En een ouderwetse grog voor het slapen gaan, baat het niet dan schaadt het niet. :9
In elk geval beterschap! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102731542
Oh, en Coco -O- Dat is inderdaad geen nieuws waar je op zit te wachten -O-
Ja doei.
pi_102731561
@V1zor
Havermout 5 eetlepel: 94
Banaan 1 kleine: 95
Sojamelk light 1 beker 73

Dagdeel totaal 262
Be someone that makes you happy
pi_102731583
In de VS at ik elke ochtend instant oatmeal, lekker! Wel die met smaakjes dan, jammer dat je dat hier niet hebt. Zelf opleuken is toch wat meer gedoe 's ochtends vroeg. :P
Everything has changed
pi_102731595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:

Hot Coldrex of Citrosan met extra citroensap en zoetstof, daar voel je je wel (tijdelijk) beter door.
pi_102731610
[huisvrouw]
was hangt weer te drogen *)

[/huisvrouw]

[student]
Hoppa, aan de lees weer!
Ja doei.
pi_102731904
ow trouwens @marmar thx voor je mail!!!
~ Bonito La Risa ~
pi_102731923
Coco :* Wat een rotnieuws.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102732090
Welke vitamines werken er goed voor concentratie? Visolie?
Ik mis m...
pi_102732159
Jij doet 50/50 Perr? Vind 20/80 al een goede combo :) Vooral omdat er dan nog banaan in stukjes door gaat.

Jagar, beterschap! ^O^ Strepsils zijn verwaarloosbaar qua kcals trouwens.

B12 Nallie!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102732230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet 50/50 Perr? Vind 20/80 al een goede combo :) Vooral omdat er dan nog banaan in stukjes door gaat.

Jagar, beterschap! ^O^ Strepsils zijn verwaarloosbaar qua kcals trouwens.

B12 Nallie!
Die slik ik al :)
Snap er niks van, kan me echt max 5 minuten concentreren op iets sinds ik terugben van vakantie. Niet alleen op werk. Thuis ook....
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:42:13 #24
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102732333
Bedankt voor alle felicitaties! O+ *O*

En jeetje Coco, wat een naar bericht! Sterkte! :*
En XM uiteraard ook héél veel sterkte! Hoop echt voor je dat het nu even wat beter gaat :*.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_102732938
:o hoe zou het met Sigme zijn?
pi_102733090
Och coco :*.

Moe en buikpijn, nog maar 3 uur voordat ik naar huis mag *ongeduldig*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:17:47 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102733522
Aw Chico! *aai buik*

Ik heb een broodje Co op! En naast de gebruikelijke mayo + chili flakes die ik altijd doe, heb ik er nu ook wat drupjes sweet chili saus bij gedaan, lekker! :9

Tevens: bahahaha! xD
http://img638.imageshack.us/img638/2035/thumb2rz.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 30% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-10-2011 14:39:39 ]
pi_102734728
Updatedetd lijstje:

O: 200 volle yoghurt met 1 appel, kaneel en rozijntjes
T: banaan
L: bruine bol beenham & mosterdsaus, 200 gr rauwkost
T: zakje M&M's ( :') ), koffie
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje amandelen
S: bodycombat
D: ovenschoteltje met spruitjes, erpel en kaas
pi_102734753
Overigens:

quote:
'Nederlanders eten niet gezond genoeg'
Vrijwel alle kinderen vanaf 7 jaar (98 procent) eten niet genoeg groente. Volgens de normen zouden ze drie opscheplepels groente per dag moeten eten.

Dat blijkt uit een onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat woensdag is gepresenteerd.

Ongeveer 84 procent van de volwassenen komt niet aan de norm die voor hen geldt: vier opscheplepels per dag. Nederlanders eten ook te weinig fruit en vis. Bovendien werken ze te veel ongezonde vetten naar binnen.
pi_102734819
Hmhm, op school van de jongste hebben ze nu tien weken een actie.. van woensdag tot vrijdag krijgen de kinderen fruit op school
De meeste kids krijgen namelijk geen fruithapjes maar koek en snoep mee en het schijnt ook veel te gebeuren dat die kleutertjes zonder ontbijt op school gedropt worden..
Verbazingwekkend en best een beetje verdrietig!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:56:00 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102734878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Perruche het volgende:
Overigens:

[..]

Valt voor mij beetje in de categorie van:

Dronken man aangetroffen in café. Hoer vraagt geld voor pijpbeurt. Radio 1 favoriet onder senioren. Rutger Castricum gezien in winkelcentrum. Conflict binnen de PvdA. Film vertoond in bioscoop. Vrouwen naakt in Rotterdamse sauna. Bose adverteert in HP/deTijd. Moslims woedend de straat op in Islamabad. Chinees restaurant serveert rijst. Veel mensen weg tijdens vakantie. Limburgse aannemer verdacht van corruptie. Nico Dijkshoorn leest voor uit eigen werk. Drugs aangetroffen op dance-feest. Internetters het vaakst online. Veel doden bij treinramp in India. Jeruzalem toneel van onrust. Groningers hebben accent. Winkelketen Blokker komt met aanbieding. Kerstmis valt dit jaar op 25 december. Koningin Beatrix aanwezig bij opening. Erben Wennemars gevallen op de 500 meter. Internetfenomeen Bert Brussen verwikkeld in ruzie. Auto's in brand in Amsterdam-West.

Schaamteloos gejat: klik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102735440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dronken man aangetroffen in café. Hoer vraagt geld voor pijpbeurt. Radio 1 favoriet onder senioren. Rutger Castricum gezien in winkelcentrum. Conflict binnen de PvdA. Film vertoond in bioscoop. Vrouwen naakt in Rotterdamse sauna. Bose adverteert in HP/deTijd. Moslims woedend de straat op in Islamabad. Chinees restaurant serveert rijst. Veel mensen weg tijdens vakantie. Limburgse aannemer verdacht van corruptie. Nico Dijkshoorn leest voor uit eigen werk. Drugs aangetroffen op dance-feest. Internetters het vaakst online. Veel doden bij treinramp in India. Jeruzalem toneel van onrust. Groningers hebben accent. Winkelketen Blokker komt met aanbieding. Kerstmis valt dit jaar op 25 december. Koningin Beatrix aanwezig bij opening. Erben Wennemars gevallen op de 500 meter. Internetfenomeen Bert Brussen verwikkeld in ruzie. Auto's in brand in Amsterdam-West.

:) :)
pi_102735441
Waar is Amsel eigenlijk gebleven?
Everything has changed
pi_102735455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Mini. het volgende:
Waar is Amsel eigenlijk gebleven?
En siral
pi_102735470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Perruche het volgende:
Overigens:

[..]

Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:12:10 #36
70532 loveli
N
pi_102735511
quote:

[..]

Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
crap in = crap out
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:13:32 #37
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102735555
quote:

[..]

Het gaat ook om het aanleren van goede eetgewoontes en wat gezond eten is.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_102735562
:o
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
En heel veel mensen zien "te dik zijn" (niet gelijk morbide obesitas :P ) ook niet als een ziekte. Ik was vooral in Spanje echt gschokt - alle (echt- Alle) nederlanders daar waren te dik. Zelfs de kinderen. Ik voelde me gewoon een slanke den :')
pi_102735598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:15:00 #40
70532 loveli
N
pi_102735619
Ik hoor ook bij de 98%.
crap in = crap out
pi_102735628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar dan spelen er nog veel meer dingen mee, zoals hoeveel suiker, verzadigd vet, hormonen en weet ik wat voor andere rotzooi die kinderen binnen krijgen, en hoe weinig ze bewegen. Als je dan 2 i.p.v. 3 opscheplepels groente eet lijkt dat me nog het minste van je problemen.
Everything has changed
pi_102735849
Als lurker mis ik Viking.

100 gr havermout in 250ml is veel! :o Ik gooi er maar 30/40 gr in en als je het dan even laat staan, is het dik zat, vind ik. Ik voel zoveel liefde voor havermout, ik zou het er echt dagen over kunnen hebben. Ik lik zelfs de pan uit. :9 Ik sta echt 's ochtends in een pannetje te roeren want dat is voorpret. whooot

Mijn lijstje:
- Havermout met havermelk
- 3 koffiekoekjes
- stuk pure chocolade
- Havermout met havermelk
- sinaasappel
- amandelen
- biologische ):O kipfilet en broccoli <-- ik lust het 8-)
- RPM + bodypump
- crackers of rijstwafels met kaas
- kwark met pindakaas <-- ikweets, raar. :+

Een functionele eetlijst vandaag. Morgen maar wat creatiever alhoewel ik dit menu echt wel lekker vind.

Ik ga zo havermoutkoekjes maken dus die horen ook nog ergens tussen. Ooh havermout, ooh havermout, ik hou zo van u. O+
Go hard or go home
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:20:42 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102735850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?
Serieus? Het verbaast mij echt totaal niet. Als ik gewoon eens oplet wat mensen in de supermarkt in hun kar en op de band flikkeren, hoe ze zakken patat naar binnen staan te douwen op zaterdag in de stad, hoe weinig collega's ik fruit zie eten, hoe vaak je in restaurants ziet dat mannen hun groente / salade laten liggen.. Nee, ik kijk er niet van op.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102735871
Bij mijn avondmaaltijd kan ik ook niet echt 4 opscheplepels groenten wegkrijgen hoor, zo lekker vind ik het nu ook weer niet. :P (Ja, of het moet in kaassaus uit de oven komen, dan weer wel. :+ )

Ik los dat op door ook overdag groenten te eten en dat is dan meestal rauwkost tussen boterhammen. Dan kom ik in totaal wel aan de 200 gram.

2 stuks fruit eet ik vrijwel nooit. Gemiddeld 1 denk ik.
pi_102735909
is het ook niet zo dat de meeste kinderen sowieso dramatische eters zijn :X Je mag blij zijn als je een ons groente per dag naar binnen geduwd krijgt....

Dus misschien eten ze het wel, maar niet genoeg :?

/advocaat van de duivel
pi_102735929
De omzet in m'n ouders hun snackbar is met 60% toegenomen in de laatste tien jaar...
Het aantal inwoners in het dorp is gestegen met 5% :')
pi_102735985
Ik kom zeker wel aan 200 gr. Sowieso elke dag op werk 200 gr rauwkost en dan bij avondeten ook nog, soms ook 2 groentes. Lekker, groentes!
pi_102736002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
De omzet in m'n ouders hun snackbar is met 60% toegenomen in de laatste tien jaar...
Is er misschien een snackbar gesneuveld daar of zijn zij de enige patatdealers?
Go hard or go home
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:24:43 #49
70532 loveli
N
pi_102736009
Voeding - opvoeding? Ken iemand met 3 koters die voor allemaal zo ongeveer apart kookt omdat het 'lastige eters' zijn. En als ze het toch niet opeten, dan krijgen ze toch gewoon een toetje?

Als ik te lastig was werd ik gewoon met bord en al in de keuken gedumpt tot het op was.
crap in = crap out
pi_102736032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
is het ook niet zo dat de meeste kinderen sowieso dramatische eters zijn :X Je mag blij zijn als je een ons groente per dag naar binnen geduwd krijgt....

/advocaat van de duivel
Onzin, kinderen krijgen vanzelf honger, gewoon geen toetjes geven onder het mom van "dan krijgen ze toch wat binnen" helpt al best.. Kinderen leren "lekker" te associeren met "ongezond" en dat verzinnen ze echt niet zelf. Misschien zijn heel veel ouders gewoon bizar slecht in koken :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:25:50 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102736049
Ik kreeg geen alternatief of toetje. Dit was het en als ik het niet wilde, had ik honger. Bovendien kon ik linea recta naar m'n nest als ik zat te miemelen om het eten.
pi_102736070
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
Voeding - opvoeding? Ken iemand met 3 koters die voor allemaal zo ongeveer apart kookt omdat het 'lastige eters' zijn. En als ze het toch niet opeten, dan krijgen ze toch gewoon een toetje?

Als ik te lastig was werd ik gewoon met bord en al in de keuken gedumpt tot het op was.
Ik moest het ook opeten, maar als ik het echt niet lekker vond kreeg ik wat appelmoes erbij. Vandaar dat ik sperzieboontjes, zure komkommer en appelmoes nu nog steeds een heerlijke combi vind. :D
pi_102736099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Perruche het volgende:
Ik kom zeker wel aan 200 gr. Sowieso elke dag op werk 200 gr rauwkost en dan bij avondeten ook nog, soms ook 2 groentes. Lekker, groentes!
Het ligt ook een beetje aan de groenten. Sommige groenten zijn zo verdomd licht. :')
pi_102736122
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Noek het volgende:

[..]

Is er misschien een snackbar gesneuveld daar of zijn zij de enige patatdealers?
Nope... Wel enige in het dorp, ook niet vreemd met zo weinig inwoners :D
Toevoeging, het assortiment is wel uitgebreider ook
Alhoewel er de laatste 2jr nu ook een frietkraam op bepaalde dagen er is, en dat was voorheen ook niet :{
pi_102736153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope... Wel enige in het dorp, ook niet vreemd met zo weinig inwoners :D
Alhoewel er de laatste 2jr nu ook een frietkraam op bepaalde dagen er is, en dat was voorheen ook niet :{
At jij vroeger dan ook vaak patat friet :)?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:28:52 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102736182
O: banaan
L: dubbele bth komijnekaas
T: bonbon
D: vega-lasagne met verse groenten. Zit maar 1 laag lasagnebladen in, rest is courgette en afgedekt met tomaat en mozzarella
pi_102736233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
L: dubbele bth komijnekaas
T: bonbon
D: vega-lasagne met verse groenten. Zit maar 1 laag lasagnebladen in, rest is courgette en afgedekt met tomaat en mozzarella
Waarom maar 1 laag lasagnebladeren?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:31:12 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102736296
Omdat pasta. Courgette werkt ook goed als tussenlaag :Y.
pi_102736299
quote:
Mensen zijn gezonder gaan eten want: de euro
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_102736309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom maar 1 laag lasagnebladeren?
Minder carbs?
pi_102736336
XM zo wordt het natuurlijk nooit wat. Een banaann is toch geen intbijt? Kan me best voorstellen dat je geen trek hebt maar kijk naar marmar, die voelt zich ook klote soms maar eet wel fatsoenlijk :).
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:32:03 #62
70532 loveli
N
pi_102736349
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

^O^
crap in = crap out
pi_102736411
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat pasta. Courgette werkt ook goed als tussenlaag :Y.
Ja maar moet ik je nog vertellen dat je anders te laag in de kcals zit? Nee toch zekers?
pi_102736474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

At jij vroeger dan ook vaak patat friet :)?
Dat viel wel mee, was voor de snackbar al goed mis :')
Had toegang tot tray's vol yogho, cola, chocohazelnoten, chips, spekknabbels, mars, snickers, nuts, zonder dat er ook maar om gekraaid werd wanneer ik er iets van pakte.
pi_102736493
Go hard or go home
pi_102736521
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef _aurum_ het volgende:

/advocaat van de duivel
Dat bedoelde ik ook ja, maar jij verwoordt het beter. :)
Misschien eet een groot deel van die 84% volwassenen ook wel 150 gram groente op een dag, i.p.v. helemaal niks. Het is zo makkelijk om één grens te nemen waarbij je lekker schokkende percentages krijgt, maar dat zegt toch niet zoveel.
Everything has changed
pi_102736566
quote:
Mo, kun jij niet even een exporthandeltje opzetten?
Everything has changed
pi_102736575
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Huh :? snap 'm even niet...
pi_102736584
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Mini. het volgende:

Mo, kun jij niet even een exporthandeltje opzetten?
Exactly!
Go hard or go home
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:37:31 #70
70532 loveli
N
pi_102736601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Huh :? snap 'm even niet...
Friet: 2 keer zo duur
Omzet: stijgt maar met 60% en niet met 100%
crap in = crap out
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:38:29 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102736638
Weebee Noek! *O* Alles puik verders? :7 Doe jij nog iets door je havermout? :Y)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moest het ook opeten, maar als ik het echt niet lekker vond kreeg ik wat appelmoes erbij. Vandaar dat ik sperzieboontjes, zure komkommer en appelmoes nu nog steeds een heerlijke combi vind. :D
Oe ja, de mamma van vriendje had/heeft vaak van die slappe verkleurde sperziebonen uit een potje ;( En daar kon ik maar niet aan wennen dus dat at ik met appelmoes :D Was gelukkig bij hen thuis toch al vrij normaal, dat scheelde :+
pi_102736666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat viel wel mee, was voor de snackbar al goed mis :')
Had toegang tot tray's vol yogho, cola, chocohazelnoten, chips, spekknabbels, mars, snickers, nuts, zonder dat er ook maar om gekraaid werd wanneer ik er iets van pakte.
Ah herkenbaar, paste op 3 meiden die ook alles mochten wat ze wilden --> al heel jong te dik!
Denk dat dat ook een veelvoorkomend probleem is, dat mensen hun kinderen te weinig grenzen aangeven wat betreft snoep en dergelijken.
pi_102736711
quote:
Jouw ouders hebben een snackbar?? :o _O_ *; ^)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:40:36 #74
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102736722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezond en biologisch eten is juist duur.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_102736815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Gezond en biologisch eten is juist duur.
Leer koken, laat vlees en vis af en toe staan en het kan allemaal zo goedkoop en gezond als je het zelf wilt
Ja doei.
pi_102736868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Onzin, kinderen krijgen vanzelf honger, gewoon geen toetjes geven onder het mom van "dan krijgen ze toch wat binnen" helpt al best.. Kinderen leren "lekker" te associeren met "ongezond" en dat verzinnen ze echt niet zelf. Misschien zijn heel veel ouders gewoon bizar slecht in koken :P
Mij lijkt dat best lastig. Mijn neefje bijvoorbeeld, die eet 'slecht', volgens mijn schoonzusje (en hij zit inderdaad vaak te miemelen met zijn avondeten). Maar ondertussen zie ik hem wel overdag regelmatig snoepen. Ja. Dan vind ik het niet heel raar dat hij zo slecht eet.

Een kind krijgen zoals ik was, lijkt me btw ook niet fijn. Ik luste niet veel (snoepte ook niet veel, want dat mocht ik niet eens). Maar ik at dan gewoon niet. "Je mag niet van tafel af tot je het op hebt". Nou, dan bleef ik uuuuuren zitten. Ik kokhalsde gewoon als ik iets moest eten wat ik niet lekker vond. En dat heb ik nog steeds :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:45:22 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102736917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ah herkenbaar, paste op 3 meiden die ook alles mochten wat ze wilden --> al heel jong te dik!
Denk dat dat ook een veelvoorkomend probleem is, dat mensen hun kinderen te weinig grenzen aangeven wat betreft snoep en dergelijken.
Opvoeding idd! Bij ons thuis was het ook:
- Iets te vieren? Eten! *O*
- Bezoek? Eten in kwadraat B-)
- Winkelen/markt? Eeeeten :9 Kraampjes, lunchen, etc.!

En dan veelal erg onregelmatig avondeten (doe ik nog steeds :') ), soms pas om half 8 als mn pa kookte.

Ik vind het nu nog steeds stom om geen snaaiwerk in huis te hebben als ik bezoek krijg en als er iets gevierd moet worden is mijn eerste impuls om lekkers te halen / uit eten te gaan :') Gelukkig ga ik nooit naar de markt en valt het Slecht Voedsel Inslaan bij winkelen wel mee :+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:45:49 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102736942
Beterschap Jeager...

Wat vreselijk Coco, bah.

Gefeliciteerd jarigen *O* Wat hebben jullie gekregen? :P

Heb net bij de Aldi (kom ik alleen als de chcoclade op is) ook mandarijnen gekocht, erg lekker!

Eet teveel groente en fruit maar ik vind de dagen ook altijd zo lang :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102736964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar een patatje is lang niet 2x zo duur geworden...
Zal vanavond wel even langsgaan, kijken wat de oude prijzen waren.

Hoor je trouwens wel vaker, heleboel mensen weten de prijzen vanuit de gulden tijd niet meer.
"Ja, in de gulden tijd kon ik nog een biertje kopen voor fl.1,50..."
Ehm, een biertje kostte fl.3,- en in alle uitgaansgelegenheden kostte een munt al fl.3,50 :')

Brood is zelfs goedkoper! :o Heel brood kostte toen ook fl.3,- is nu ¤1,20

Snackbar en cafe Coco :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:47:54 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef V1z0R het volgende:

Baha, ik zag je edit om dat stukje bold te maken wel!
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:49:25 #81
70532 loveli
N
pi_102737065
quote:
Ehm, een biertje kostte fl.3,- en in alle uitgaansgelegenheden kostte een munt al fl.3,50 :')
Uh.. in jouw tijd misschien ;)
crap in = crap out
pi_102737077
quote:

[..]

Maar een patatje is lang niet 2x zo duur geworden...
Zal vanavond wel even langsgaan, kijken wat de oude prijzen waren.

Hoor je trouwens wel vaker, heleboel mensen weten de prijzen vanuit de gulden tijd niet meer.
"Ja, in de gulden tijd kon ik nog een biertje kopen voor fl.1,50..."

Brood is zelfs goedkoper! :o Heel brood kostte toen ook fl.3,- is nu ¤1,20

Heb ik al eens gezegd dat ik jou een hele aantrekkelijke jongeman vind?

*wink wink*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:50:31 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737108
Ik zie net deze voorbij komen! O+ Romantiek O+

pi_102737132
Bah Coco, zo jong nog, dan kan er nog zo veel veranderen in iemands leven :{

En een knuffel voor XM! Ondanks dat er een banaan als ontbijt in jouw lijstje staat. Banaan =/ ontbijt. Havermout wel O+
pi_102737144
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
:D !
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:51:50 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737155
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*wink wink*
pi_102737158
quote:

[ afbeelding ]
:D!
Ja doei.
pi_102737198
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat hoofd ook van hem! :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:53:45 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat hoofd ook van hem! :D
Ik vind het zo'n geniale sketch O+ Saynomore, saynomore!

He-looked-at-him-knowingly!? B-)
pi_102737252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee Noek! *O* Alles puik verders? :7 Doe jij nog iets door je havermout? :Y)

[..]

Oe ja, de mamma van vriendje had/heeft vaak van die slappe verkleurde sperziebonen uit een potje ;( En daar kon ik maar niet aan wennen dus dat at ik met appelmoes :D Was gelukkig bij hen thuis toch al vrij normaal, dat scheelde :+
Hi! O+ Ja, alles goed en wel.
Ik doe helemaal niks door de havermout. Dat lijkt nogal spartaans en dat is het eigenlijk ook maar ik vind het heerlijk. Je zou het ook door sojamelk kunnen doen. Sojamelk is sowieso zoet, vind ik.
Havermoutpannekoeken zijn ook lekker en voedzaam als ontbijt of lunch.

quote:

[ afbeelding ]
:D O+
Go hard or go home
pi_102737268
Ik moest vroeger zo veel spruitjes eten als mijn leeftijd. Ik stopte dan wel de spruit met earpels en vlees in mijn mond, ging kauwen en spuugde het vervolgens stiekem uit in mijn hand. Het plakkaat dat overbleef plakte ik tegen de onderkant van de tafel. Dat was best een smerige gewoonte :).
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 15:56:07 #92
70532 loveli
N
pi_102737305
_O- Hoe/wanneer kwamen ze erachter?
crap in = crap out
pi_102737330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef anna82 het volgende:
Ik moest vroeger zo veel spruitjes eten als mijn leeftijd. Ik stopte dan wel de spruit met earpels en vlees in mijn mond, ging kauwen en spuugde het vervolgens stiekem uit in mijn hand. Het plakkaat dat overbleef plakte ik tegen de onderkant van de tafel. Dat was best een smerige gewoonte :).
Hahaha dat zal lekker hebben geroken :)
Ik deed altijd alles wat paste in mn mond en ging dan plassen... = uitspugen in de WC
Jammer dat mn vader laatst vertelde dat hij het altijd doorhad :') en ik maar denken dat ik slim was
pi_102737335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh.. in jouw tijd misschien ;)
Ik mocht toen net stappen ja :D
Vaganza: fl.3,75
Tapperij: fl3,50
La Diva: fl.3,25
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*wink wink*
:@ :) :D O+ dat ik jou lekker ding vind was wel duudeluk dacht ik :D

_O- anna, zo had ik de rode kool geregeld in plastic zakje in m'n trainingspak weggewerkt :')
pi_102737360
Het is een grapje vizor, het moeite van het uitzoeken niet waard.
pi_102737401
Ik stopte vroeger eieren in mijn sokken zodat ik ze vrij kon laten in de wc. Soms had ik pech en waren ze zachtgekookt. Maar ja, zo is het leven. Ups and downs!
Go hard or go home
pi_102737415
:D anna viezerik!!
pi_102737474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
_O- Hoe/wanneer kwamen ze erachter?
Nog steeds een van de best bewaarde geheimen van de familie ;) Al wel drie tafels geleden. Inmiddels weet ik dat het niet hoort, maar ik moet me nog wel eens inhouden om zo geen uitgekauwde kauwgom onder tafels te plakken.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:01:01 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737499
Haha stel viespeuken! _O-
pi_102737507
Mijn mama kon heel lekker koken en ik hoefde nooit iets te eten wat ik niet lustte. Er waren ook weinig dingen die ik niet lustte, behalve dikke vetranden aan vlees en mosselen.

Ik lustte altijd spruitjes, olijven, bier en champagne. En wijn. Ik ben dan ook van plan om mijn kinderen qua eten net zo op te voeden als ik zelf ben opgevoed; helpen in de keuken, alles proeven, niet lekker hoef je niet te eten en gewoon zitten en zwijgen (of kleuren :D ) in restaurants.

Of misschien heb ik een rooskleuriger beeld van mezelf dan de werkelijkheid :')
pi_102737563
O: 3 boterhammen pindakaas
T: koffie
L: kom yoghurt
T: bord nasi Goreng
S: voetbal
D:?

Morgen/overmorgen weinig controle, werken ergens dus catering hotel dit dat.
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 16:02:31 #102
70532 loveli
N
pi_102737575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Mijn mama kon heel lekker koken en ik hoefde nooit iets te eten wat ik niet lustte. Er waren ook weinig dingen die ik niet lustte, behalve dikke vetranden aan vlees en mosselen.

Ik lustte altijd spruitjes, olijven, bier en champagne. En wijn. Ik ben dan ook van plan om mijn kinderen qua eten net zo op te voeden als ik zelf ben opgevoed; helpen in de keuken, alles proeven, niet lekker hoef je niet te eten en gewoon zitten en zwijgen (of kleuren :D ) in restaurants.

Of misschien heb ik een rooskleuriger beeld van mezelf dan de werkelijkheid :')
In een restaurant rustig zitten kleuren en zwijgen? Ben jij echt kind geweest?
crap in = crap out
pi_102737661
Gefeliciteerd nog Rituals & Syrena!

Ik hoop dat ik binnekort weer wat meer rust heb en dan zal ik ook eens wat foto's laten zien van mijn nieuwe stulpje e.d.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102737666
Wauw :D

Het is echt nooit bij me opgekomen om eten te laten verdwijnen _O- Straks Martijn eens vragen of hij dat wel heeft gedaan :D

@Perruche: voorbeeldkind O+ Zo een wil ik er ook O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:05:01 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102737678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Deed ik ook.
pi_102737695
quote:

[..]

Bij wijze van spreken! heb een heerlijke jeugs gehad, niets op aan te merken. Als een kind zich misdraagt op restaurant is dat ook niet direct een teken van "echt kind zijn", toch?

ik vond uiteten gaan altijd leuk en mama zorgde wel voor "kindvriendelijke" restaurants. En natuurlijk ging ik niet letterlijk "zitten en zwijgen", maar ja ik kon me wel gedragen :) ik wist ook dat ik anders niet mee mocht :D
pi_102737713
Perruche, jij ideaal kind jij! :D

Ik luste vroeger niets, maar mijn zus at alles, dus ik weet niet of het met opvoeding te maken heeft. Of dat ze bij mijn zus wel hun best hebben gedaan...
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 16:06:05 #108
70532 loveli
N
pi_102737714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wauw :D

Het is echt nooit bij me opgekomen om eten te laten verdwijnen _O- Straks Martijn eens vragen of hij dat wel heeft gedaan :D

@Perruche: voorbeeldkind O+ Zo een wil ik er ook O+
Met Martijn als papa, hoe groot acht je de kans?
crap in = crap out
pi_102737716
quote:

[..]

Nu moet ik wel zeggen dat ik een erg serieus en verantwoordelijk kind was :P en daarom mijn puberteit nu nog soms doorschemert :')
pi_102737721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Deed ik ook.
Ik ook naar het schijnt. De ellende kwam pas later bij mij :') (>14 jaar)
Ja doei.
pi_102737752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Met Martijn als papa, hoe groot acht je de kans?
Groot ;(

Alhoewel, tot aan de puberteit was hij volgens mij heel lief. Daarna ging het mis. :D
pi_102737757
Even uitbalanceren, op andere gebieden was ik zupervervelend hoor! Verwend, uh, wilde altijd ook een glas wijn wat natuurlijk niet mocht, en als ik moe was maakte ik er zo'n bende van dat wil je niet weten. En ik ruimde soms heel demonstratief mijn kamer niet op!
pi_102737764
Ik was ook heel braaf. Vanaf dat ik kon lezen was t prima. Je gaf me een boek en ik was stil :)
pi_102737808
haha viessss!! Ik gooide vroeger weleens stiekum brood achter de kast oid :@ Maar meer ook niet..

Verder was het bij mij ook zo: Bord leeg = toetjes (vla oid) bord niet leeg? geen toetje of zelfs naar je kamer...

En dat naar je kamer was eigenlijk standaard bij het eten van tarly :r :r :X

Streng maar rechtvaardig toch ? ^O^ ^O^
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 16:09:00 #115
70532 loveli
N
pi_102737810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef Perruche het volgende:
En ik ruimde soms heel demonstratief mijn kamer niet op!
lol

Mijn kamer was alleen netjes toen Happy Days op tv was. Niet opgeruimd betekende niet kijken.
crap in = crap out
pi_102737866
Trouwens... Thanks to you'all, ben ik bewuster naar het vlees gaan kijken, en heb ik bio vlees gekocht ^O^
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 16:11:28 #117
70532 loveli
N
pi_102737876
^O^
Lekker bij je broccoli.
crap in = crap out
pi_102737890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Thanks to you'all, ben ik bewuster naar het vlees gaan kijken, en heb ik bio vlees gekocht ^O^
*;
pi_102737920
Heb het Martijn net even gevraagd. En hij kan het zich niet herinneren :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:13:38 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102737937
quote:

[..]

Ik was te enthousiast over het eten om te klieren geloof ik :') Ik was zo'n mormel die bij de Chinees de 'complimenten aan de kok' gaf omdat ik dat wel zo aardig vond _O-
pi_102737938
M_M O+ _O_ heel goed!

Ik weet niet, in mijn herinnering ben ik heel weinig gestraft en zeker niet om of met eten. vind het zelfs een heel walgelijk iets. Praktijken als je diner vooor ontbijt, iets opeten wat je echt niet lust, dat werkt toch alleen maar averechts? Maar goed, misschien functioneert het bij heel "moeilijke" kinderen wel anders :P
pi_102737948
Oh ja coco, ik maak uit deze posts op dat je zwanger bent?? Congrats!! *O*
pi_102737951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik was te enthousiast over het eten om te klieren geloof ik :') Ik was zo'n mormel die bij de Chinees de 'complimenten aan de kok' gaf omdat ik dat wel zo aardig vond _O-
_O- O+
pi_102737975
Mocht ik trouwens ooit een kind hebben met mn huidige vriend zullen we eerst een boekwerk moeten schrijven over onze opvoed technieken, volgens mij verschillen die nogal van elkaar :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:16:51 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102738038
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

_O- O+
Ik kreeg van de lokale Chinees wel een blik lychees met een mooi Chinees etiket erop toen ik jarig was B-)
pi_102738065
Frikandel met suiker!
Als 5-jarig kereltje besteld op m'n pa z'n bedrijfsfeestje :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef progje het volgende:
Gefeliciteerd nog Rituals & Syrena!

Ik hoop dat ik binnekort weer wat meer rust heb en dan zal ik ook eens wat foto's laten zien van mijn nieuwe stulpje e.d.
* benieuwd is *

Co, kijk hier anders voor wat je evt. gemist hebt :) (samenvatting)
[Gezond Slank] #1662 - Met recepten maar zonder zout !
Vroeg ook iemand zich af waar Amsel was, die is dus down-under.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:20:45 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102738166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef Perruche het volgende:
Even uitbalanceren, op andere gebieden was ik zupervervelend hoor! Verwend, uh, wilde altijd ook een glas wijn wat natuurlijk niet mocht, en als ik moe was maakte ik er zo'n bende van dat wil je niet weten. En ik ruimde soms heel demonstratief mijn kamer niet op!
Ik was een gruwelijke puber.

Lag er een briefje op de tafel: "Denk je aan de vaatwasser???!!!"

En dan pakte ik m niet uit, moeder woest en dan zei ik: "Hoezo? Heb gedaan wat je vroeg, heb keurig aan de vaatwasser gedácht!"

Resultaat: moeder nog kwaaier :').
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:21:10 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102738181
En Viking is druk met werken enzulks!

Frikandel met suiker, huu! :')

Geniale werk-muziek: oude Final Fantasy soundtracks O+ Ik hou vooral van O+ Terra's Theme O+
Andere theme-liedjes zijn ook fijn, zoals die van Penelo, Rinoa en Yuna O+
pi_102738245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
^O^
Lekker bij je broccoli.
Bij de spruitjes met speklapjes en cashewnootjes las ik ergens ;) Eet ik morgen denk ik zo.
O+
~ Bonito La Risa ~
pi_102738344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef conleche het volgende:
Oh ja coco, ik maak uit deze posts op dat je zwanger bent?? Congrats!! *O*
Yup yup :) Nu een week of 6, 7. Dus pril nog. Kan nog altijd misgaan. Overmorgen eerste echo, ben benieuwd...
pi_102738842
Voor de bio- en andere vleeseters:
http://www.een.be/programmas/basta/barbecue

(ik las erover in de Psychologie Magazine van deze maand :7 )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:40:42 #132
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102738897
Syrena, gefeliciteerd *O* :D. Leuke dag gehad tot nu toe?
pi_102738964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef Rituals het volgende:
Syrena, gefeliciteerd *O* :D. Leuke dag gehad tot nu toe?
Haaaaaaaaa PROFICIAT! *O*
Ja hoor, gisteren was een stuk stommer dan vandaag :+ Zometeen frietjes eten bij mijn paps & mams :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102738984
Syreen! Van harte! :*
Ja doei.
pi_102739363
quote:

[..]

Doen die van mij ook, is dat gek? Zwijgen is misschien overdreven, gezellig keuvelen hoort bij eten in een restaurant, maar gillen en rennen nowai!
pi_102739622
Ben ik weer, terug van werk.

Coco, gecondoleerd.

Ik at ook gewoon alles als kind, ben ervan overtuigd dat dat echt voor 95% met opvoeding te maken heeft. Ik vind het zo'n onzin dat een kind niet hoeft te eten wat hij/zij niet lekker vindt - zo leren ze niets eten... Sommige dingen moet je nu eenmaal een paar keer eten om aan de smaak te wennen (bijv. olijven, champignons, koffie..) en ik ben van het principe 'eten wat de pot schaft'. Ik mocht als kind één ding kiezen wat ik écht niet lekker vond (was bij mij erwtensoep) en dat hoefde ik niet te eten. Ik lust nu dus ook vrijwel alles, behalve erwtensoep :P. En ik vond uit eten gaan leuk, ook als kind. :) Kan me ook vreselijk ergeren aan ouders die hun kinderen maar los laten rondlopen in restaurants (of in andere plaatsen waar dat niet gepast is, zoals de kerk oid).

En ik wilde hier nog even op reageren:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat mij bij voorbaat al stoort is dat het door Wendy van Dijk gepresenteerd wordt. Ik trek haar niet zo goed. En dan ook nog eens zo'n size 00 trutje die dan heel empathisch gaat doen met mensen die 5 keer zoveel wegen als zij. Laat zo'n programma dan iig presenteren door iemand die minstens ook wat jojo gedrag vertoont.
Ik vind het altijd een beetje een non-argument om te zeggen dat zo'n programma niet gepresenteerd mag worden door een slank iemand. Zo van - als je er geen ervaring mee hebt, mag je er ook geen mening over hebben. Dat programma XXS werd toch ook gepresenteerd door Yvon Jaspers, slank maar absoluut niet mager en écht geen ervaring met anorexia-gedrag? Mag zoiets dan ook alleen gepresenteerd worden door een anorexia-patient? Het lijkt me juist wel gezond als er door een buitenstaander naar wordt gekeken. Dat is tenslotte ook de blik van de meeste kijkers.

Overigens heb ik het programma van Wendy van Dijk waar jullie het over hadden, niet gezien. Het ging me alleen om het principe hier.
pi_102739718
Wat een goede tt! :)

Coco *O* & Syrena *O* Gefeliciteerd!!
Edit: en Coco ook gecondoleerd. Heel naar zulke dingen.

Ik heb me heerlijk vermaakt met het lezen over kleine slankies die hun bordje niet leegaten.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_102739809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik was een gruwelijke puber.

Lag er een briefje op de tafel: "Denk je aan de vaatwasser???!!!"

En dan pakte ik m niet uit, moeder woest en dan zei ik: "Hoezo? Heb gedaan wat je vroeg, heb keurig aan de vaatwasser gedácht!"

Resultaat: moeder nog kwaaier :').
Mijn ouders kochten pas een vaatwasser toen ik het huis uit was.. go figure ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:08:35 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102739912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Om met de pappa van Calvin (van Calvin and Hobbes) te spreken: dat bouwt karakter :7

[ Bericht 9% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-10-2011 17:14:56 ]
pi_102740002
:W bijgekletst bij buuf O+

Lijstje:

O: 3 cracottes, 1 kipfilet en 2 ei
L: kom havermout met alpro soya en een banaan
T: nu even wat fruit eten
D: nasi uit vriezer
T: ik beloon mezelf met een koekje denk ik :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:16:15 #141
70532 loveli
N
pi_102740184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn ouders kochten toen pas een afstandsbediening ;')
nou ja, de oude was te vaak op de grond gevallen en beyond repair.
crap in = crap out
pi_102740214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn ouders kochten toen pas een afstandsbediening ;')
nou ja, de oude was te vaak op de grond gevallen en beyond repair.
De mijne een landhuis en een boot :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:18:58 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102740268
O: havermout met banaan etc.
L: broodje Co :9 rauwkost, mayo, beetje chilisaus, wat chilivlokjes
T: snee brood met kaas
D: soep
S: club battle
T: ?

Hmm ik dacht dat het meer zou zijn... Weinig trek de laatste dagen! Voordeel: snaai-resistent :7 Nadeel: af en toe niet doorhebben dat het weer tijd is om te eten.

Ach ik heb genoeg reserves oO< :+
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:20:12 #144
70532 loveli
N
pi_102740311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De mijne een landhuis en een boot :')

Wat naar :P
crap in = crap out
pi_102740378
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat naar :P
Hmm ja als je bedenkt dat mijn oma mijn kleding betaalde hadden ze beter geen kind kunnen nemen ;)
pi_102740396
Oja, ik was wel echt een vreselijke puber. Maar toen at ik wel nog steeds alles. :+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:22:48 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102740400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm ja als je bedenkt dat mijn oma mijn kleding betaalde hadden ze beter geen kind kunnen nemen ;)
Maar dan was je er ook niet geweest, en da's ook zo niksig!
pi_102740474
*) pastadeeg ligt in de koelkast *)

Morgen weer hardlopen. Ben aan het zoeken naar een loop in de buurt om naar toe te werken. 10k van Leeds as. zaterdag ga ik niet redden vrees ik ;) maar wellicht ergens in november ergens een leuke race zoeken! 10k loop meedoen is iig mijn eerste doel op weg naar een halve marathon, ķķit.
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:26:54 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102740520
Leeds! *O*

Whoa voor mn gevoel post ik veel vandaag :@ Wog, waarschijnlijk :')
pi_102740585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, ik was wel echt een vreselijke puber. Maar toen at ik wel nog steeds alles. :+
Ik een dramaqueen 1e klas :')
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:29:51 #151
70532 loveli
N
pi_102740604
Ik viel wel mee, alleen een beetje koppig.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:32:28 #153
70532 loveli
N
pi_102740698
Drekrees?
crap in = crap out
pi_102740753
Ja doei.
pi_102741062
Oja, ik had nog een on-topic vraagje hier :P.

Ik ontbijt graag (of eet het als tussendoortje) met (vanille)yoghurt met een graanproduct. Nu is dat voor mij iets lastiger, omdat ik allergisch ben voor noten en veel soorten fruit, en ik houd niet van chocola en rozijnen. Nu zit dit in ongeveer 90% van alle ontbijtgraanproducten in het supermarktschap :P.

Ik zoek dus even de gezondste 'naturel' - variant zeg maar, alleen geen muesli, want dat vind ik nogal saai. Ik kom meestal uit bij special K of All-Bran. Ik heb nu special K 3 granen gekocht (leek me de gezondste), daar zit dit in:

Per portie van 30 gram (ik weeg het altijd af, dus het is ook idd 30 gram wat ik eet):
114 kcals
3,5 gram eiwit
23 gram koolhydraten, waarvan 6 gram suikers en 17 gram zetmeel
0,8 gram vet, waarvan 0,2 gram verzadigd
1 gram voedingsvezels
0,10 gram natrium/sodium
0,20 gram zout

Verder zit er nog vitamine B1, B2, B3, B6, B9, B12 en C in (allemaal 29% van de ADH) en 15% v/d ADH ijzer.

Het bestaat overigens uit 'krokante rijst- en tarwevlokken met honing en gemengde granen'. In de ingrediëntenlijst staat o.a. tarwe, haver en gepofte bruine rijst.

Is dit nu een goede optie als ontbijtgranen? Zo nee, wat is dan beter, mijn 'beperkingen' in aanmerking genomen?
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:45:08 #156
70532 loveli
N
pi_102741131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo nee, wat is dan beter, mijn 'beperkingen' in aanmerking genomen?
Havermout :+
crap in = crap out
pi_102741139
Zie TT :P
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 17:47:28 #158
70532 loveli
N
pi_102741212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zie TT :P
Boks ouwe!
crap in = crap out
pi_102741356
Gecondoleerd, Coco. :*. Ik las een beetje globaal bij en was even bang dat je een miskraam had gehad. :o.

En over dingen lusten: ik ben nu degene die m'n ouders bepaalde etenswaren leert eten. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102741394
T: griekse yoghurt
L: 2 boterhammen rosbief
T: gekookt ei
D: veel groene aspergetips, hollandaise-saus, ham, ei
S: half uur fietsen
T: chocolade pepernoten

Morgen:
O: griekse yoghurt
S: half uur fietsen
T: stukje grillworst
L: sla met paprika, spekjes, feta, tomaat, olijfolie, oregano
T: amandelen
D: noedels met biefstuk, spinazie, pijnboompitten, paprika, ui en zwarte bonensaus
S: 5 km hardlopen
T: stukje oude kaas
pi_102741744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat onderstreep ik :)

Heb geen enkele trek gehad na dat kommetje.
pi_102741827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik best wel eens proberen hoor. :) Smaakt het naar brinta? Dat vind ik op zich wel lekker, maar zou even moeten uitproberen of ik het een geschikt ontbijt vind.

Maar in de categorie special K e.d., is dit dan een redelijke optie?
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 18:08:58 #163
70532 loveli
N
pi_102741877
Geen idee, ik ken Special K e.d. niet. Ben heel simpel, tegen maisvlokken en voor havermout.
crap in = crap out
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:09:10 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102741884
Zat er in special k niet iets mafs? Ben even kwijt wat het was. Ik heb het ook een tijd gegeten, vond het best prima spul. Moet zeggen dat deze soort beter klinkt dan de variant die ik veelal had (meestal die met chocostukjes :P).
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 18:09:23 #165
70532 loveli
N
pi_102741889
IJzer.
crap in = crap out
pi_102741903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jouw oma O+

Oh, ik lees dat de avond een cocktail-thema heeft, maar ik zit nog op mijn werk en heb net een ladder in mijn panty gestopt met rode nagellak, zo halverwege mijn kuit. Cocktail, not so much.
pi_102741925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
IJzer.
En dan de zoals-in-een-spijker-variant, toch?
pi_102741963
Zo, redelijk definitief lijstje:
O: yoghurt met cruesli, koffie met melk
T: 1 snee brood met brie-smeerkaas
L: 1x brood met smeerkaas, 1x met gewone kaas
T: koffie verkeerd
T: banaan, nog een snee brood met smeerkaas
D: kant-en-klare lasagna, worteltjes
T: misschien nog een glaasje wijn of een paar zoutjes

Zo zit ik op 1500-1600kcal, afhankelijk van of ik na het avondeten nog iets pak. Mijn BMR is net geen 1500, onderhoud rond de 2000. Dan is dit wel okee, toch?
(Afgezien van het feit dat het niet het meest gezonde avondeten ooit is, maar okee. :@)
Everything has changed
pi_102742088
Over kant & klaar gesproken: vanochtend zag ik bij het tankstation maaltijden in een kartonnen doos die je in 10 minuten kunt verwarmen in de magne. Die dingen waren tot 2014 houdbaar :o :o Kun je het nog wel voedsel noemen?
pi_102742188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:15 schreef anna82 het volgende:
Over kant & klaar gesproken: vanochtend zag ik bij het tankstation maaltijden in een kartonnen doos die je in 10 minuten kunt verwarmen in de magne. Die dingen waren tot 2014 houdbaar :o :o Kun je het nog wel voedsel noemen?
Met wat liefde is een koei ook tot 2014 houdbaar. Met gemak >:O
pi_102742227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Opvoeding idd! Bij ons thuis was het ook:
- Iets te vieren? Eten! *O*
- Bezoek? Eten in kwadraat B-)
- Winkelen/markt? Eeeeten :9 Kraampjes, lunchen, etc.!

En dan veelal erg onregelmatig avondeten (doe ik nog steeds :') ), soms pas om half 8 als mn pa kookte.

Ik vind het nu nog steeds stom om geen snaaiwerk in huis te hebben als ik bezoek krijg en als er iets gevierd moet worden is mijn eerste impuls om lekkers te halen / uit eten te gaan :') Gelukkig ga ik nooit naar de markt en valt het Slecht Voedsel Inslaan bij winkelen wel mee :+
^^

bij ons is het onbeschoft als je op visite komt en je hebt niks te eten. Dus dat kan zijn dat iemand aanhaakt met avondeten of je fixt gebakjes en andere lekker dingen etc.

Lekker, maar je krijgt er zo'n dikke kont van :+
pi_102742233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:15 schreef anna82 het volgende:
Hihi dat praat nog net niet dat spul.
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 18:20:26 #173
70532 loveli
N
pi_102742238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Met wat liefde is een koei ook tot 2014 houdbaar. Met gemak >:O
Als je er geen stukjes afsnijdt ook wel tot 2034. Of hoe oud kan een koei worden?
/stomme reactie
crap in = crap out
pi_102742305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je er geen stukjes afsnijdt ook wel tot 2034. Of hoe oud kan een koei worden?
/stomme reactie
Dan ga ik maar naar de lidl :W
pi_102742311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

bij ons is het onbeschoft als je op visite komt en je hebt niks te eten. Dus dat kan zijn dat iemand aanhaakt met avondeten of je fixt gebakjes en andere lekker dingen etc.

Lekker, maar je krijgt er zo'n dikke kont van :+
Oh ons bezoek beweert te weten waar ik zo slank van ben :')
Maatje 38 slank vinden :N
Of ze kijken alleen naar het deel dat 34 is :P
pi_102742328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef loveli het volgende:

[..]

/stomme reactie
Koei? :P
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 18:24:08 #177
70532 loveli
N
pi_102742354
I've just come out of the shop with a meat and potato pie, large chips, mushy peas & a jumbo sausage. A poor homeless man sat there and said 'I've not eaten for two days.' I told him 'I wish I had your will power.'
crap in = crap out
pi_102742363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
IJzer.
Dat is toch juist goed? (Ik zit altijd laag qua Hb en kan dus best wat extra ijzer gebruiken). Of is dit niet de goede variant ofzo?

En ik vind het lekker, dat is natuurlijk waarom ik het eet ;). Ik zocht gewoon naar de gezondste variant hiervan. :) Maar ik zal binnenkort eens havermout proberen. :)
pi_102742388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is maat 38 niet slank dan?
Zelfs met mijn 1m60 vind ik maat 38 nog best acceptabel, al vind ik iets kleiner nog wel mooier.

Oh en:

O+
Everything has changed
pi_102742410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

38 vind ik ook slank hoor, voor een volwassen vrouw. :)

Hangt ook heel erg af van figuur en de mate van vet/spieren enzo. Mijn moeder heeft maat 40/42 en is hartstikke slank, bijvoorbeeld. :) Zeker voor een vrouw van bijna vijftig die drie kinderen heeft gehad.
pi_102742447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef loveli het volgende:

[..]

lol

Mijn kamer was alleen netjes toen Happy Days op tv was. Niet opgeruimd betekende niet kijken.
happy days *;
pi_102742468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is maat 38 niet slank dan?
Zelfs met mijn 1m60 vind ik maat 38 nog best acceptabel, al vind ik iets kleiner nog wel mooier.

Oh en:
[ afbeelding ]
O+
Niet als je je bedenkt dat de modeketens de maten steeds meer omzetten "om een goed gevoel te creeren".
38 is niet dik hoor maar ook niet enorm slank.
Maar idd afh. van bouw enz.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:27:48 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102742481
Maat 38 O+ Ik wil. En ik vind dat ook slank. :Y Of iig 'normaal' :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:28:08 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102742488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet als je je bedenkt dat de modeketens de maten steeds meer omzetten "om een goed gevoel te creeren".
38 is niet dik hoor maar ook niet enorm slank.
Sssst oO<
pi_102742501
Oh dan mag ik vast niet zeggen dat 86 of 88 van buikdikte heul fout is volgens de overheid :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:29:35 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102742535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan mag ik vast niet zeggen dat 86 of 88 van buikdikte heul fout is volgens de overheid :D
Eh? Hoe bedoelt gij?
pi_102742540
Li, er bestaat een plantaardige variant op visolie.. zal eens uitzoeken wat het precies is als je belangstelling hebt.
Scheelt vissmaak :P
pi_102742553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eh? Hoe bedoelt gij?
Buikomvang 86-88 schijnt de nieuwe max te zijn.
pi_102742569
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
Is dat eigenlijk taille of het breedste punt? Mijn taille is met maat 38 namelijk nog lang geen 86cm... (En dat andere meet ik nooit.)
Everything has changed
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:31:47 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102742598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Buikomvang 86-88 schijnt de nieuwe max te zijn.
Oh! Dan heb ik een gezonde buikomvang *) :') Binnenkort maar weer eens meten ook! Maar nu boodschapjes halen :Y
pi_102742733
deze is zo awesome :D

woensdag 5 oktober 2011 @ 18:39:48 #192
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102742811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk taille of het breedste punt? Mijn taille is met maat 38 namelijk nog lang geen 86cm... (En dat andere meet ik nooit.)
Precies het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Of dat het breedste, smalste of een gemiddeld stuk is verschilt per persoon.
pi_102742812
Maat 38 kan best slank zijn hoor. Als ik onder en boven 38 heb ben ik slank met boobies, precies goed. 36 ben ik meer als prob en ben ik erg slank. Ligt ook aan verhouding spier /vet enzo.
pi_102742827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef Rituals het volgende:

[..]

Precies het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Of dat het breedste, smalste of een gemiddeld stuk is verschilt per persoon.
Eigenlijk ook een rare manier van meten :D

Anyway, off to bodypump, bye!! :W
pi_102742879
oh hai, thuis.

Zo eens een salade in elkaar flansen. Volgens mij heb ik ook koorts, en ik moet constant huilen van de druk achter m'n ogen. En nu moet ik voor vrijdag beter zijn, word nog een opgave!
pi_102742935
Ik ga ook maar eens naar huis, mijn maag begint nu toch wel erg hoorbaar te knorren. :@ Maar, geen suikerdip!
Everything has changed
pi_102743154
En nu heb ik ook nog advies nodig: welke zal ik dragen naar de bruiloft? Ik denk 1 of 2 (3 met vestje voor overdag)

woensdag 5 oktober 2011 @ 18:52:14 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102743167
Lidl heeft nu ook een soort brinta
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:53:27 #199
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102743205
Ik zou kiezen voor jurkje 2.
pi_102743329
3, maar wat voor weer is het daar?

Want moeten die laarzen en dikke panty perse? Kan je niet een lichtje panty en een paar pumps aan? :)
pi_102743334
Ik zou ook kiezen voor optie 2 en maatje 38 vind ik haske slank!!!
Ik wil zelfs niet lager dan dat, want dat staat op niets met mijn 1.80 vind ik.
pi_102743376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef MarMar het volgende:
Ik zou ook kiezen voor optie 2 en maatje 38 vind ik haske slank!!!
Ik wil zelfs niet lager dan dat, want dat staat op niets met mijn 1.80 vind ik.
Nee, dat heb ik ook inderdaad, en ik ben nog 8 cm. langer. Maatje 40 zou al bijna goed zijn. Nu zit ik op 42, en 83 kilo..
pi_102743399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef _aurum_ het volgende:
3, maar wat voor weer is het daar?

Want moeten die laarzen en dikke panty perse? Kan je niet een lichtje panty en een paar pumps aan? :)
t wordt 8 graden, en ik heb geen pumps.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:58:50 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102743404
Ik vind 38 ook slank.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:00:25 #205
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102743463
Ik denk inderdaad dat de maat qua slank/normaal/stevig wel samenhangt met je lengte. Met mijn lengte (174cm) vind ik maat 38 normaal.
pi_102743482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

t wordt 8 graden, en ik heb geen pumps.
dan is het setje goed zoals het is :Y
pi_102743508
oh ik vergeet mijn egopost helemaal :P

Huisarts is langsgeweest vlak voor het eten, dacht eraan de dosering ietsjes op te hogen, maar dat kan niet ivm de bloeddruk die dan te laag wordt. Op zich is hij tevreden met wat de medicatie nu doet, alsin geen worries dat ik neer ga donderen :) en nu is het wachten op de oproep van de cardioloog, to be continued dus!
pi_102743595
Ik zou voor jurkje 2 gaan, maar wel met elegantere laarsjes
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:04:26 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102743605
Enniewee, men neme:

- 1,5 courgettes, in plakken, 0,5 in reepjes
- 6 trostomaten, in plakjes, zonder zoveel mogelijk natte zooi
- circa 12 cherrytomaatjes, idem
- 3 paprika's, in repen
- zak voorgesneden italiaanse wokgroenten :')
- 1 grote bol mozzarella, in plakken.
- 1 ui
- knoflook
- 1 pot biologische pastasaus

Men fruit de ui + knoflook, mikt de wokgroente erbij, de cherrytomaatjes en de reepjes courgette. Pastasaus erbij, goed doorwarmen, kruiden met zout, peper en in dit geval italiaanse kruiden. Doe deel van dit op de bodem van een ovenschaal, leg daar de courgetterepen bovenop, daaroverheen de paprikarepen, daaroverheen sauslaag 2, vervolgens de trosmaten in plakken en tot slot, de mozzarella. En mik dat dan een half uurtje in de oven.

En concludeer aan het pak lasagnebladen op het aanrecht, dat je die vergeten bent er nog in te doen :').

Ik ben benieuwd :'). Hoop maar dat het lekker is, want moet er morgen ook nog van eten.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:05:25 #210
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102743652
Ha, ovensoep!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:05:33 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102743660
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef Xennia het volgende:
Ik zou voor jurkje 2 gaan, maar wel met elegantere laarsjes
Ik weet niet zo goed hoe elegant Zweden zijn, maar if so, dan: wat zij zegt!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:06:00 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102743679
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef Duvel het volgende:
Ha, ovensoep!
Ik vrees het ook :').
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:06:13 #213
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102743687
2!! komt je figuur erg mooi in uit vind ik!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:06:52 #214
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102743713
quote:
Ha, ovensoep!
Die heb ik laatst ook gemaakt, toen ik DE spaanse tomatentaart wilde maken :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:08:03 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102743762
quote:
Ha, ovensoep!
Als je daarop instelt dan is het waarschijnlijk nog best elkker :)
pi_102743766
And the winner is... Number Twooooooooooooooo *O* *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

:s)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:09:19 #217
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102743799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:25:53 #218
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_102744398
De temptatie.... ;(

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_102744520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
De temptatie.... ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat dat voor je neus of ga je googelen naar die plaatjes en dan miepen dat het verleidelijk is?
Something is wrong here...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:31:45 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_102744639
Mijn moeder had een doos vol met donuts en brownies gehaald, ik heb haar verteld dat ik daar niet zo blij mee ben, nu moet ik namelijk al die lekkere zoetigheden zien te weerstaan.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_102744681
Heb je ook iets als komkommer of worteltjes in huis?
Plakjes komkommer snacken helpt bij mij, dan heb ik toch het idee dat ik "meesnoep" met de rest :) Dan is het nog wel lastig om alles te weerstaan, maar makkelijker dan met lege handen.
pi_102745253
Jurkje 2, Jagar! *O*

Ik kom net terug van de sportschool. Ging er chagrijnig heen (wilde eigenlijk al niet gaan, maar toen ik naar m'n buikbobbel keek moest ik toch van mezelf) en ik kom er weer blij vandaan. Zo lekker lang douchen O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102745422
Jurkje twee, idd! Maar zou er geen laarsjes onder doen, maar pumps. Dit komt wel van een die-hard pumps-drager, ik draag zelfs nog peeptoes als het 10 graden vriest ;). (Mits goede gelegenheid, natuurlijk).

Oh en ik vind 38 dus slank, maar 86-88 buikomtrek vind ik dan wel weer héél veel! Maar ik zit dan ook altijd tussen 60 en 65 cm. Zelfs borstomvang heeft nog nooit boven 85 gezeten :P.
pi_102745499
*kijkt naar buik*
*durft niet*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102745639
Ik vind beide outfits eigenlijk een don't :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:55:43 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102745744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jurkje twee, idd! Maar zou er geen laarsjes onder doen, maar pumps. Dit komt wel van een die-hard pumps-drager, ik draag zelfs nog peeptoes als het 10 graden vriest ;). (Mits goede gelegenheid, natuurlijk).

Oh en ik vind 38 dus slank, maar 86-88 buikomtrek vind ik dan wel weer héél veel! Maar ik zit dan ook altijd tussen 60 en 65 cm. Zelfs borstomvang heeft nog nooit boven 85 gezeten :P.
Wow! dat is weinig..
Mijn BMI is 19.5 maar buik is 74 cm...
Dus het zegt allemaal heel erg weinig!
pi_102745876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind beide outfits eigenlijk een don't :+
Hmm :@
pi_102746182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Bedoel je dan niet je taille? :o Anders ben jij nu ook echt al heel slank zou ik zeggen!
Heb trouwens geen idee wat mijn buikomtrek is, ik denk dat ik het niet wil weten. :')

En ik zou vanavond nog hardlopen maar ik wil niet. :@ Als ik nou écht morgen ochtend ga kan dat ook wel. O-)
pi_102746198
quote:
Ha, ovensoep!
Ik zou er gewoon wat pasta bij koken
pi_102746251
Zelf gemaakte tagliatelle is zķ lekker O+

*burp*
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:11:40 #231
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102746516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Lago het volgende:

[..]

Bedoel je dan niet je taille? :o Anders ben jij nu ook echt al heel slank zou ik zeggen!
Heb trouwens geen idee wat mijn buikomtrek is, ik denk dat ik het niet wil weten. :')

En ik zou vanavond nog hardlopen maar ik wil niet. :@ Als ik nou écht morgen ochtend ga kan dat ook wel. O-)
Bij sommige mensen valt de buikomvang samen met de taille hč (bij mij bijvoorbeeld).
pi_102746632
Ze bedoelen sws áltijd taille. Anders is het raar, want als je heupen al wat vroeg beginnen, dan hang je al en dan heeft het niks met buik te maken. Dus gewoon meten op voor jou het smalste punt. Toch?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:16:07 #233
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102746707
Ze bedoelen officieel het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Maar ik denk dat veel mensen gewoon hun taille meten (zou ik wel doen oO<).
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:16:40 #234
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102746736
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon wat pasta bij koken
Te laat. *burp*
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:16:40 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102746737
Nee buikomtrek is bij je navel, taille is onder je borst, je smalste punt
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:17:30 #236
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102746772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien bij jou, bij mij niet :P.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:17:47 #237
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102746782
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Te laat. *burp*
Lekker? :9
pi_102746811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Uh nee, bij mij zit mijn taille niet onder mijn borsten hoor. Bij mij zittie ook ongeveer in het midden.
pi_102746823
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Rituals het volgende:
Ze bedoelen officieel het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Maar ik denk dat veel mensen gewoon hun taille meten (zou ik wel doen oO<).
Ik ben het een beetje aan het googelen, maar daar zeggen ze overal het smalste punt tussen je onderste rib en je heupbot.

Zie bijvoorbeeld hier en hier.
pi_102746827
Terug van bodypump :D nu eten en glaasje wijn!

ik kan mn armen niet liften :')

Jagar jurkje 2!
pi_102746880
Volgens mij is mijn taille 72 ofzo? best prima. Vrijdag naar vriendinnetje en die is dietiste :P eventueel kan ik het nog eens laten opmeten :7
pi_102746920
Oh henk thanks voor de tip van de spruiten! Volgende keer maak ik er een reductie van rode wijn bij :9
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:22:45 #243
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102747007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Lago het volgende:

[..]

Ik ben het een beetje aan het googelen, maar daar zeggen ze overal het smalste punt tussen je onderste rib en je heupbot.

Zie bijvoorbeeld hier en hier.
Klopt, ik zei het niet helemaal goed inderdaad. Bij mij zit er overigens weinig ruimte tussen m'n onderste rib en bovenkant heupbot, dus er valt weinig te kiezen :P. Mijn smalste deel (van m'n hele romp) zit wel daar, terwijl dat niet voor iedereen zo hoeft te zijn.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:38:58 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102747732
Mijn dikste punt is mijn buik.. niet eens mijn tieten :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:39:45 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102747766
Goed nieuws: ipv soepje voedzaam gegeten! Wraps met gehakt/courgette/tomaat/ui/sla :9

Slecht nieuws: daardoor toch te laat voor sportlesje :')

Goed nieuws 2: morgen weer sportlesjes! oO<
pi_102747926
Hoi :W
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_102748121
Hey swiet! Nog nieuws?
pi_102748163
Niet echt boeiende dingen geloof ik! En hier dan? Heb ik iets gemist? :9
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_102748342
Jagar, jurkje 2! O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102748858
@Uniek: ik meet idd taille, gewoon het smalste punt. Bij mij is dat overigens over mn navel ongeveer. Ben nogal zandloperig :P. Ik ben van boven heel smal gebouwd - heb van nature een hele platte buik (vriendinnen willen mijn buik nog als ik 'm helemaal opblaas..), kleine borsten, smalle schouders en dunne armen. Heb daarentegen wel heup/billen/benen, vandaar ook dat ik wel gewoon een normaal gewicht heb en een hoger bmi dan jij. :)

Foto in bikini van mij (hij is van vorig jaar, maar dezelfde bikini heb ik dit jaar ook nog aangehad. Zie er nog vrijwel hetzelfde uit, ben alleen iets gespierder nu door het vele sporten van de laatste maanden. En mn bewbs zijn wel ietsje groter, ze worden nogal platgedrukt in zo'n bandeautje ;) ).:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102748889
Oh en mn haar is nu weer lang :P
pi_102748952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@Uniek: ik meet idd taille, gewoon het smalste punt. Bij mij is dat overigens over mn navel ongeveer. Ben nogal zandloperig :P. Ik ben van boven heel smal gebouwd - heb van nature een hele platte buik (vriendinnen willen mijn buik nog als ik 'm helemaal opblaas..), kleine borsten, smalle schouders en dunne armen. Heb daarentegen wel heup/billen/benen, vandaar ook dat ik wel gewoon een normaal gewicht heb en een hoger bmi dan jij. :)

Foto in bikini van mij (hij is van vorig jaar, maar dezelfde bikini heb ik dit jaar ook nog aangehad. Zie er nog vrijwel hetzelfde uit, ben alleen iets gespierder nu door het vele sporten van de laatste maanden. En mn bewbs zijn wel ietsje groter, ze worden nogal platgedrukt in zo'n bandeautje ;) ).:
SPOILER
Ik zie geen grote heupen en billen hoor?!
Looking gooood!
pi_102748966
Ik heb juist alles wel oke, behalve mn buik... gaat nie weg :(
pi_102749062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zie geen grote heupen en billen hoor?!
Looking gooood!
Komt omdat ik op die billen zit B-)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:05:26 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102749097
PPP, prachtig lichaam O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:06:52 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102749183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Komt omdat ik op die billen zit B-)
Als ambassadeur van de Bolle Billen Brigade zeg ik: dan nog zie ik geen overmatige bolligheid! Mooi lichaam idd O+

Die buik, mag ik die ook? :7 :+
pi_102749215
Hier maat 38 bij 72 kg. Taille is nu 79 cm (was in maart 125 cm) maat 38 is echt prima nu en meer hoeft er niet af. maar door de stress val ik nu af en eet ik bij om te voorkomen dat ik te veel afval. Voor mijn BMI mag het nog wel maar voor mij niet meer (nog 1 kg tot gezond BMI)

Lijstje voor morgen :

O 1 boterham met roomboter, 2 crackers met smeerkaas en glas karnemelk
S boodschappen doen op de fiets
T peer of appel
L 250 gr yoghurt, rollejtes vleeswaar met kruidenkaas en ei en een bleekselderij-salade
T handje noten
D hache (home made) met verse puree en rode kool met appel
T bakje kwark met noten

TOtaal 1350 kcal, beetje opgehoogd eens kijken wat het doet
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102749355
Waarom stress Muks?
pi_102749381
Niet bijgelezen, kom alleen even DaD een knuf brengen.
:* :* :*
pi_102749400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Perruche het volgende:
Waarom stress Muks?
Zie je pm ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:10:19 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102749406
Poppetje gezien...
Morgen weer vroeg pissen, terusten en bedankt :D

[ Bericht 64% gewijzigd door uniekhoorn op 05-10-2011 21:16:22 ]
pi_102749481
Gaan we nu allemaal bikini foto's plaatsen??
8-)
pi_102749494
Thx allemaal O+

Ik heb ook geen problemen met mijn billen hoor ;). Probeer alleen bovenbenen nu nog iets strakker te krijgen (ze zijn wel iets strakker nu dan op de foto, maar dat blijft mijn zwakke plek zeg maar). Ik zou echt een moord begaan voor slanke bovenbenen, maar dat zit er niet in geloof ik ;).
pi_102749568
@Uniek: daar is toch ook niets mis mee! Mooi hoor. Misschien zou een andere bikini alleen beter zijn voor je figuur - maar dat geldt voor mij ook :P. Ik vind bandeautjes zo leuk, maar eigenlijk is het heul niet flatterend als je kleine borsten hebt.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:13:03 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102749576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Zoals je jezelf omschrijft klink je vaak als een balletje op pootjes, maar dat zie ik helemaal niet! Je buikje is idd geen PPP-buikje bij wijze van, maar ik vind het zo niet uit proportie en al helemaal niet dik ogen! Je hebt iig zeker niet zo'n flabby buik als ikke :D Strakke buikjes :9 Nie zo streng voor jezelf jij :*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Nallie het volgende:
8-)
Nope! :+
pi_102749579
Mijn eindstand:
O: 200 yoghurt, appel, kaneel, rozijn
L: bruine bol beenham, 200 gr salade
T: beker vifit, zakje M&M´s
B: 2x20 minuten fietsen
T: boterham pindakaas, handje amandelen
S: bodypump
D: spruitjes en zoete aardappel
T: wijntje

teveel T's maar ik had zon honger de hele dag! kon wel voluit bij de pump :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:13:54 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102749631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kolonia het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even DaD een knuf brengen.
:* :* :*
Zeg hee, wanneer blijft gij lang genoeg plakken om te vertellen hoe het met jou gaat? :7 Vorige keer vroeg ik dat ook maar toen was je alweer weg!
pi_102749632
Ik post ook geen bikinifoto's :D haha!
pi_102749729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Nallie het volgende:
8-)
Nee hoor, ik ben gauw weg hier.
pi_102749800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zeg hee, wanneer blijft gij lang genoeg plakken om te vertellen hoe het met jou gaat? :7 Vorige keer vroeg ik dat ook maar toen was je alweer weg!
Sorry. :@
Gaat goed met mij!
Nog steeds aan de magere kant, maar ik doe mijn best flink dik te worden. :Y)
Druk bezig met IVF en vanaf vrijdag heb ik 2 embryootjes in mijn buik (als alles goed gaat). O+

Ik ben weer weg :W , maar zal morgen even bijlezen hoe het met jullie allemaal is.
Samenvatting wordt gewaardeerd. :Y
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:18:22 #271
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102749913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Gaat goed met mij!
Druk bezig met IVF en vanaf vrijdag heb ik 2 embryootjes in mijn buik (als alles goed gaat). O+

Ik ben weer weg :W , maar zal morgen even bijlezen hoe het met jullie allemaal is.
Van wie ben je een kloon? :@
Wat spannend! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat! O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:19:04 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102749959
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Gaat goed met mij!

Oe spannend! O+ Ik had je af en toe wel een beetje gevolgd in OUD idd (toen ik eenmaal wist wie je was :+ ), maar ik zal voor je duimen vrijdag! :*
pi_102750164
Hoi allen; nog een reminder! Morgen zal ik de bestellijst opsturen naar degenen die hun mailadres hebben ge PM't voor La Vialla dus mocht er nog iemand mee willen doen laat maar weten!
pi_102750680
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:

[..]

ja, dat vraag ik me ook af!
pi_102750713
Ben vandaag toch maar niet gaan sporten omdat ik nog spierpijn had van gisteren :D
Worry is a misuse of imagination
pi_102750738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:

[..]

van amsel :7
pi_102750797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, dat vraag ik me ook af!
Ik ook! :o
pi_102750936
Hier was de sport fietsen naar 3 supermarkten, wind tegen....moet zeggen dat de hometrainer op de fitness minder weerstand geeft. Lang leve het aan de kust wonen zeg.
Verder veel bewogen op mijn werk, lekker trap op trap af :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:47:53 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102751606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook! :o
^^
pi_102751612
Beh, zit vakantiefoto's te kijken en kan alleen maar naar mn buik kijken... gelukkig heb ik net 4 blokjes choco op :9
Ik weet ook dat ik niet mag zeuren, maar toch. Zelfkritiek O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:49:53 #281
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102751720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:17 schreef Rituals het volgende:

[..]

Lekker? :9
NOM! :9
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:49:54 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102751721
Ik heb Kolonia gedmt om te vragen of ik het rond mag dm-en, want ik durf dat niet zomaar zelf te doen! :@ :') Ik ben voorzichtig met andermans Secret Identitehhh. Ofzeu.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef Nallie het volgende:
Beh, zit vakantiefoto's te kijken en kan alleen maar naar mn buik kijken... gelukkig heb ik net 4 blokjes choco op :9
Ik weet ook dat ik niet mag zeuren, maar toch. Zelfkritiek O+
Oh herkenbaar, ik had ook allemaal foto's van Barcelonaaa waarop ik mezelf nogal opgeblazen ende spekkig vond :') Maar soit! We're our own worst critics ofzo :D
pi_102751760
Dat snap ik hoor Maria, had ook niet verwacht dat je het nu gelijk zou vertellen :D Maar ben wel nieuwsgierig. :+
pi_102751914
Ik denk dat ik het wel weet. Begint met een L.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:55:42 #285
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102752040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik het wel weet. Begint met een L.
Dacht ik eerst ook, maar zij post gewoon nog onder die naam (als we het over dezelfde hebben tenminste :P).
pi_102752059
De camera adds 10 pounds!! Vooral als je klein bent. Of zit. Als je zit lijkt je buik ook altijd ineens enorrrem. Ik ga alleen nog maar staan op foto's voortaan.
pi_102752068
Doei!!!

Slapen O+
pi_102752078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef conleche het volgende:
De camera adds 10 pounds!! Vooral als je klein bent. Of zit. Als je zit lijkt je buik ook altijd ineens enorrrem. Ik ga alleen nog maar staan op foto's voortaan.
Word.
pi_102752116
Ik heb me helemaal aan mijn lijstje gehouden vandaag *O* Alleen het eitje in de avond vervangen door een volk. cracker met geitenkaas omdat ik geen eieren meer had :+
pi_102752174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me helemaal aan mijn lijstje gehouden vandaag *O* Alleen het eitje in de avond vervangen door een volk. cracker met geitenkaas omdat ik geen eieren meer had :+
Ik ook!! Alleen de spekjes en de geitenkaas vervangen voor kiwicake!! *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:59:00 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102752214
Ik niet, er is nog een bonbon bijgekomen en de lasagnebladen zijn uit de 'lasagne' verdwenen. Dat werd nu ovensoep :').
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:05:13 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102752576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Woord aan je moeder! Het enige wat ik heb veranderd is een niet-zo-voedzame-D veranderen in een voedzame-D-met-meer-veggies! :7 Ik ben al drie dagen MEGA goed bezig op voedselvlak, alzeggikhetzelf!

Is ook best nodig geloof ik! Ik vind mijn buik er veelal niet dikker uitzien, en mn rokje zit ook niet strak, maar een andere broek wel :')
pi_102752690
Ik lurk altijd in oud en ik heb niet eens door wie kolonia is... meuh. Mag ik pm? dm gaat niet op mobiel...
Kwak
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:09:03 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102752768
It's not me oO<
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:10:51 #295
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102752867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
It's not me oO<
Co's 'L.' was jij in mijn hoofd, dus dat had ik goed geraden :+.
pi_102752930
ik wil het ook weten!
pi_102752938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb intussen doorgedacht en ik denk het nu te weten. Maar ik zeg niks.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:13:04 #298
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102752990
Ik ben veel te nieuwsgierig voor dit soort dingen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:13:22 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102753009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja ik kreeg de indruk dat ik bedoeld werd inderdaad ;) maar da's niet zo.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:14:01 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102753045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja ik kreeg de indruk dat ik bedoeld werd inderdaad ;) maar da's niet zo.
Nee jij post overal gewoon als jij! Leuk dat je even buurt trouwens, wie geht's? Bevalt je baantje? O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:14:23 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102753065
En ach, dicht ook maar! >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')