volgens mij zijn het berry granola bars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die tweede lijkt wel crumbleMijn havermout ziet eruit als bruine kots
Maar het smaakt wel prima. Ik maak alleen steeds veul teveel
Daar kun je je inderdaad behoorlijk ziek van voelen... Misschien dat stomen of smeren met Vaporub helpt om de boel weer wat open te maken? En een ouderwetse grog voor het slapen gaan, baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel kcal zitten er in strepsils?
Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
Hot Coldrex of Citrosan met extra citroensap en zoetstof, daar voel je je wel (tijdelijk) beter door.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel kcal zitten er in strepsils?
Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
Die slik ik alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet 50/50 Perr? Vind 20/80 al een goede comboVooral omdat er dan nog banaan in stukjes door gaat.
Jagar, beterschap!Strepsils zijn verwaarloosbaar qua kcals trouwens.
B12 Nallie!
quote:'Nederlanders eten niet gezond genoeg'
Vrijwel alle kinderen vanaf 7 jaar (98 procent) eten niet genoeg groente. Volgens de normen zouden ze drie opscheplepels groente per dag moeten eten.
Dat blijkt uit een onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat woensdag is gepresenteerd.
Ongeveer 84 procent van de volwassenen komt niet aan de norm die voor hen geldt: vier opscheplepels per dag. Nederlanders eten ook te weinig fruit en vis. Bovendien werken ze te veel ongezonde vetten naar binnen.
Valt voor mij beetje in de categorie van:quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Valt voor mij beetje in de categorie van:
Dronken man aangetroffen in café. Hoer vraagt geld voor pijpbeurt. Radio 1 favoriet onder senioren. Rutger Castricum gezien in winkelcentrum. Conflict binnen de PvdA. Film vertoond in bioscoop. Vrouwen naakt in Rotterdamse sauna. Bose adverteert in HP/deTijd. Moslims woedend de straat op in Islamabad. Chinees restaurant serveert rijst. Veel mensen weg tijdens vakantie. Limburgse aannemer verdacht van corruptie. Nico Dijkshoorn leest voor uit eigen werk. Drugs aangetroffen op dance-feest. Internetters het vaakst online. Veel doden bij treinramp in India. Jeruzalem toneel van onrust. Groningers hebben accent. Winkelketen Blokker komt met aanbieding. Kerstmis valt dit jaar op 25 december. Koningin Beatrix aanwezig bij opening. Erben Wennemars gevallen op de 500 meter. Internetfenomeen Bert Brussen verwikkeld in ruzie. Auto's in brand in Amsterdam-West.
Schaamteloos gejat: klik
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.quote:
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
Het gaat ook om het aanleren van goede eetgewoontes en wat gezond eten is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
En heel veel mensen zien "te dik zijn" (niet gelijk morbide obesitasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Valt voor mij beetje in de categorie van:
Schaamteloos gejat: klik
Maar dan spelen er nog veel meer dingen mee, zoals hoeveel suiker, verzadigd vet, hormonen en weet ik wat voor andere rotzooi die kinderen binnen krijgen, en hoe weinig ze bewegen. Als je dan 2 i.p.v. 3 opscheplepels groente eet lijkt dat me nog het minste van je problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
Serieus? Het verbaast mij echt totaal niet. Als ik gewoon eens oplet wat mensen in de supermarkt in hun kar en op de band flikkeren, hoe ze zakken patat naar binnen staan te douwen op zaterdag in de stad, hoe weinig collega's ik fruit zie eten, hoe vaak je in restaurants ziet dat mannen hun groente / salade laten liggen.. Nee, ik kijk er niet van op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?
Is er misschien een snackbar gesneuveld daar of zijn zij de enige patatdealers?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
De omzet in m'n ouders hun snackbar is met 60% toegenomen in de laatste tien jaar...
Het aantal inwoners in het dorp is gestegen met 5%
Onzin, kinderen krijgen vanzelf honger, gewoon geen toetjes geven onder het mom van "dan krijgen ze toch wat binnen" helpt al best.. Kinderen leren "lekker" te associeren met "ongezond" en dat verzinnen ze echt niet zelf. Misschien zijn heel veel ouders gewoon bizar slecht in kokenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
is het ook niet zo dat de meeste kinderen sowieso dramatische eters zijnJe mag blij zijn als je een ons groente per dag naar binnen geduwd krijgt....
Dus misschien eten ze het wel, maar niet genoeg
/advocaat van de duivel
Ik moest het ook opeten, maar als ik het echt niet lekker vond kreeg ik wat appelmoes erbij. Vandaar dat ik sperzieboontjes, zure komkommer en appelmoes nu nog steeds een heerlijke combi vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
Voeding - opvoeding? Ken iemand met 3 koters die voor allemaal zo ongeveer apart kookt omdat het 'lastige eters' zijn. En als ze het toch niet opeten, dan krijgen ze toch gewoon een toetje?
Als ik te lastig was werd ik gewoon met bord en al in de keuken gedumpt tot het op was.
Het ligt ook een beetje aan de groenten. Sommige groenten zijn zo verdomd licht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Perruche het volgende:
Ik kom zeker wel aan 200 gr. Sowieso elke dag op werk 200 gr rauwkost en dan bij avondeten ook nog, soms ook 2 groentes. Lekker, groentes!
Nope... Wel enige in het dorp, ook niet vreemd met zo weinig inwonersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Is er misschien een snackbar gesneuveld daar of zijn zij de enige patatdealers?
At jij vroeger dan ook vaak patat frietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope... Wel enige in het dorp, ook niet vreemd met zo weinig inwoners
Alhoewel er de laatste 2jr nu ook een frietkraam op bepaalde dagen er is, en dat was voorheen ook niet
Waarom maar 1 laag lasagnebladeren?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
L: dubbele bth komijnekaas
T: bonbon
D: vega-lasagne met verse groenten. Zit maar 1 laag lasagnebladen in, rest is courgette en afgedekt met tomaat en mozzarella
Mensen zijn gezonder gaan eten want: de euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
De omzet in m'n ouders hun snackbar is met 60% toegenomen in de laatste tien jaar...
Minder carbs?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom maar 1 laag lasagnebladeren?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Mensen zijn gezonder gaan eten want: de euro
Ja maar moet ik je nog vertellen dat je anders te laag in de kcals zit? Nee toch zekers?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat pasta. Courgette werkt ook goed als tussenlaag.
Dat viel wel mee, was voor de snackbar al goed misquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
At jij vroeger dan ook vaak patat friet?
Dat bedoelde ik ook ja, maar jij verwoordt het beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
is het ook niet zo dat de meeste kinderen sowieso dramatische eters zijnJe mag blij zijn als je een ons groente per dag naar binnen geduwd krijgt....
Dus misschien eten ze het wel, maar niet genoeg
/advocaat van de duivel
Mo, kun jij niet even een exporthandeltje opzetten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef Noek het volgende:
Oh, superbroccoli! http://www.telegraph.co.u(...)s-on-sale-in-UK.html
http://www.jojoclub-afsla(...)tziekten-verkleinen/
Te koop bij Marks & Spencer.
Huhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Mensen zijn gezonder gaan eten want: de euro
Exactly!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Mini. het volgende:
Mo, kun jij niet even een exporthandeltje opzetten?
Oe ja, de mamma van vriendje had/heeft vaak van die slappe verkleurde sperziebonen uit een potjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moest het ook opeten, maar als ik het echt niet lekker vond kreeg ik wat appelmoes erbij. Vandaar dat ik sperzieboontjes, zure komkommer en appelmoes nu nog steeds een heerlijke combi vind.
Ah herkenbaar, paste op 3 meiden die ook alles mochten wat ze wilden --> al heel jong te dik!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, was voor de snackbar al goed mis
Had toegang tot tray's vol yogho, cola, chocohazelnoten, chips, spekknabbels, mars, snickers, nuts, zonder dat er ook maar om gekraaid werd wanneer ik er iets van pakte.
Jouw ouders hebben een snackbar??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Gezond en biologisch eten is juist duur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Friet: 2 keer zo duur
Omzet: stijgt maar met 60% en niet met 100%
Leer koken, laat vlees en vis af en toe staan en het kan allemaal zo goedkoop en gezond als je het zelf wiltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gezond en biologisch eten is juist duur.
Mij lijkt dat best lastig. Mijn neefje bijvoorbeeld, die eet 'slecht', volgens mijn schoonzusje (en hij zit inderdaad vaak te miemelen met zijn avondeten). Maar ondertussen zie ik hem wel overdag regelmatig snoepen. Ja. Dan vind ik het niet heel raar dat hij zo slecht eet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Onzin, kinderen krijgen vanzelf honger, gewoon geen toetjes geven onder het mom van "dan krijgen ze toch wat binnen" helpt al best.. Kinderen leren "lekker" te associeren met "ongezond" en dat verzinnen ze echt niet zelf. Misschien zijn heel veel ouders gewoon bizar slecht in koken
Opvoeding idd! Bij ons thuis was het ook:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah herkenbaar, paste op 3 meiden die ook alles mochten wat ze wilden --> al heel jong te dik!
Denk dat dat ook een veelvoorkomend probleem is, dat mensen hun kinderen te weinig grenzen aangeven wat betreft snoep en dergelijken.
Maar een patatje is lang niet 2x zo duur geworden...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Friet: 2 keer zo duur
Omzet: stijgt maar met 60% en niet met 100%
Uh.. in jouw tijd misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Ehm, een biertje kostte fl.3,- en in alle uitgaansgelegenheden kostte een munt al fl.3,50
Heb ik al eens gezegd dat ik jou een hele aantrekkelijke jongeman vind?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar een patatje is lang niet 2x zo duur geworden...
Zal vanavond wel even langsgaan, kijken wat de oude prijzen waren.
Hoor je trouwens wel vaker, heleboel mensen weten de prijzen vanuit de gulden tijd niet meer.
"Ja, in de gulden tijd kon ik nog een biertje kopen voor fl.1,50..."
Ehm, een biertje kostte fl.3,- en in alle uitgaansgelegenheden kostte een munt al fl.3,50
Brood is zelfs goedkoper!Heel brood kostte toen ook fl.3,- is nu ¤1,20
Snackbar en cafe Coco
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie net deze voorbij komen!Romantiek
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik jou een hele aantrekkelijke jongeman vind?
*wink wink*
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n geniale sketchquote:
Hi!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee Noek!Alles puik verders?
Doe jij nog iets door je havermout?
[..]
Oe ja, de mamma van vriendje had/heeft vaak van die slappe verkleurde sperziebonen uit een potjeEn daar kon ik maar niet aan wennen dus dat at ik met appelmoes
Was gelukkig bij hen thuis toch al vrij normaal, dat scheelde
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha dat zal lekker hebben gerokenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:55 schreef anna82 het volgende:
Ik moest vroeger zo veel spruitjes eten als mijn leeftijd. Ik stopte dan wel de spruit met earpels en vlees in mijn mond, ging kauwen en spuugde het vervolgens stiekem uit in mijn hand. Het plakkaat dat overbleef plakte ik tegen de onderkant van de tafel. Dat was best een smerige gewoonte.
Ik mocht toen net stappen jaquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik jou een hele aantrekkelijke jongeman vind?
*wink wink*
Nog steeds een van de best bewaarde geheimen van de familiequote:
In een restaurant rustig zitten kleuren en zwijgen? Ben jij echt kind geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef Perruche het volgende:
Mijn mama kon heel lekker koken en ik hoefde nooit iets te eten wat ik niet lustte. Er waren ook weinig dingen die ik niet lustte, behalve dikke vetranden aan vlees en mosselen.
Ik lustte altijd spruitjes, olijven, bier en champagne. En wijn. Ik ben dan ook van plan om mijn kinderen qua eten net zo op te voeden als ik zelf ben opgevoed; helpen in de keuken, alles proeven, niet lekker hoef je niet te eten en gewoon zitten en zwijgen (of kleuren) in restaurants.
Of misschien heb ik een rooskleuriger beeld van mezelf dan de werkelijkheid
Deed ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
In een restaurant rustig zitten kleuren en zwijgen? Ben jij echt kind geweest?
Bij wijze van spreken! heb een heerlijke jeugs gehad, niets op aan te merken. Als een kind zich misdraagt op restaurant is dat ook niet direct een teken van "echt kind zijn", toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Met Martijn als papa, hoe groot acht je de kans?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wauw
Het is echt nooit bij me opgekomen om eten te laten verdwijnenStraks Martijn eens vragen of hij dat wel heeft gedaan
@Perruche: voorbeeldkindZo een wil ik er ook
Nu moet ik wel zeggen dat ik een erg serieus en verantwoordelijk kind wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Grootquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Met Martijn als papa, hoe groot acht je de kans?
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef Perruche het volgende:
En ik ruimde soms heel demonstratief mijn kamer niet op!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Thanks to you'all, ben ik bewuster naar het vlees gaan kijken, en heb ik bio vlees gekocht
Ik was te enthousiast over het eten om te klieren geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was te enthousiast over het eten om te klieren geloof ikIk was zo'n mormel die bij de Chinees de 'complimenten aan de kok' gaf omdat ik dat wel zo aardig vond
Ik kreeg van de lokale Chinees wel een blik lychees met een mooi Chinees etiket erop toen ik jarig wasquote:
* benieuwd is *quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef progje het volgende:
Gefeliciteerd nog Rituals & Syrena!
Ik hoop dat ik binnekort weer wat meer rust heb en dan zal ik ook eens wat foto's laten zien van mijn nieuwe stulpje e.d.
Ik was een gruwelijke puber.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef Perruche het volgende:
Even uitbalanceren, op andere gebieden was ik zupervervelend hoor! Verwend, uh, wilde altijd ook een glas wijn wat natuurlijk niet mocht, en als ik moe was maakte ik er zo'n bende van dat wil je niet weten. En ik ruimde soms heel demonstratief mijn kamer niet op!
Bij de spruitjes met speklapjes en cashewnootjes las ik ergensquote:
Yup yupquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef conleche het volgende:
Oh ja coco, ik maak uit deze posts op dat je zwanger bent?? Congrats!!
Haaaaaaaaa PROFICIAT!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef Rituals het volgende:
Syrena, gefeliciteerd![]()
. Leuke dag gehad tot nu toe?
Doen die van mij ook, is dat gek? Zwijgen is misschien overdreven, gezellig keuvelen hoort bij eten in een restaurant, maar gillen en rennen nowai!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje een non-argument om te zeggen dat zo'n programma niet gepresenteerd mag worden door een slank iemand. Zo van - als je er geen ervaring mee hebt, mag je er ook geen mening over hebben. Dat programma XXS werd toch ook gepresenteerd door Yvon Jaspers, slank maar absoluut niet mager en écht geen ervaring met anorexia-gedrag? Mag zoiets dan ook alleen gepresenteerd worden door een anorexia-patient? Het lijkt me juist wel gezond als er door een buitenstaander naar wordt gekeken. Dat is tenslotte ook de blik van de meeste kijkers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat mij bij voorbaat al stoort is dat het door Wendy van Dijk gepresenteerd wordt. Ik trek haar niet zo goed. En dan ook nog eens zo'n size 00 trutje die dan heel empathisch gaat doen met mensen die 5 keer zoveel wegen als zij. Laat zo'n programma dan iig presenteren door iemand die minstens ook wat jojo gedrag vertoont.
Mijn ouders kochten pas een vaatwasser toen ik het huis uit was.. go figurequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was een gruwelijke puber.
Lag er een briefje op de tafel: "Denk je aan de vaatwasser???!!!"
En dan pakte ik m niet uit, moeder woest en dan zei ik: "Hoezo? Heb gedaan wat je vroeg, heb keurig aan de vaatwasser gedácht!"
Resultaat: moeder nog kwaaier.
Om met de pappa van Calvin (van Calvin and Hobbes) te spreken: dat bouwt karakterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten pas een vaatwasser toen ik het huis uit was.. go figure
Mijn ouders kochten toen pas een afstandsbediening ;')quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten pas een vaatwasser toen ik het huis uit was.. go figure
De mijne een landhuis en een bootquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten toen pas een afstandsbediening ;')
nou ja, de oude was te vaak op de grond gevallen en beyond repair.
Hmm ja als je bedenkt dat mijn oma mijn kleding betaalde hadden ze beter geen kind kunnen nemenquote:
Maar dan was je er ook niet geweest, en da's ook zo niksig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja als je bedenkt dat mijn oma mijn kleding betaalde hadden ze beter geen kind kunnen nemen
Ik een dramaqueen 1e klasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, ik was wel echt een vreselijke puber. Maar toen at ik wel nog steeds alles.
Havermoutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo nee, wat is dan beter, mijn 'beperkingen' in aanmerking genomen?
Dat onderstreep ikquote:
Oh, dat wil ik best wel eens proberen hoor.quote:
Jouw omaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja als je bedenkt dat mijn oma mijn kleding betaalde hadden ze beter geen kind kunnen nemen
Met wat liefde is een koei ook tot 2014 houdbaar. Met gemakquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:15 schreef anna82 het volgende:
Over kant & klaar gesproken: vanochtend zag ik bij het tankstation maaltijden in een kartonnen doos die je in 10 minuten kunt verwarmen in de magne. Die dingen waren tot 2014 houdbaar![]()
Kun je het nog wel voedsel noemen?
^^quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Opvoeding idd! Bij ons thuis was het ook:
- Iets te vieren? Eten!![]()
- Bezoek? Eten in kwadraat![]()
- Winkelen/markt? EeeetenKraampjes, lunchen, etc.!
En dan veelal erg onregelmatig avondeten (doe ik nog steeds), soms pas om half 8 als mn pa kookte.
Ik vind het nu nog steeds stom om geen snaaiwerk in huis te hebben als ik bezoek krijg en als er iets gevierd moet worden is mijn eerste impuls om lekkers te halen / uit eten te gaanGelukkig ga ik nooit naar de markt en valt het Slecht Voedsel Inslaan bij winkelen wel mee
Hihi dat praat nog net niet dat spul.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:15 schreef anna82 het volgende:
Over kant & klaar gesproken: vanochtend zag ik bij het tankstation maaltijden in een kartonnen doos die je in 10 minuten kunt verwarmen in de magne. Die dingen waren tot 2014 houdbaar![]()
Kun je het nog wel voedsel noemen?
Als je er geen stukjes afsnijdt ook wel tot 2034. Of hoe oud kan een koei worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met wat liefde is een koei ook tot 2014 houdbaar. Met gemak
Dan ga ik maar naar de lidlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je er geen stukjes afsnijdt ook wel tot 2034. Of hoe oud kan een koei worden?
/stomme reactie
Oh ons bezoek beweert te weten waar ik zo slank van benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
bij ons is het onbeschoft als je op visite komt en je hebt niks te eten. Dus dat kan zijn dat iemand aanhaakt met avondeten of je fixt gebakjes en andere lekker dingen etc.
Lekker, maar je krijgt er zo'n dikke kont van
Koei?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je er geen stukjes afsnijdt ook wel tot 2034. Of hoe oud kan een koei worden?
/stomme reactie
Dat is toch juist goed? (Ik zit altijd laag qua Hb en kan dus best wat extra ijzer gebruiken). Of is dit niet de goede variant ofzo?quote:
Is maat 38 niet slank dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ons bezoek beweert te weten waar ik zo slank van ben
Maatje 38 slank vinden
Of ze kijken alleen naar het deel dat 34 is
38 vind ik ook slank hoor, voor een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ons bezoek beweert te weten waar ik zo slank van ben
Maatje 38 slank vinden
Of ze kijken alleen naar het deel dat 34 is
happy daysquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
lol
Mijn kamer was alleen netjes toen Happy Days op tv was. Niet opgeruimd betekende niet kijken.
Niet als je je bedenkt dat de modeketens de maten steeds meer omzetten "om een goed gevoel te creeren".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is maat 38 niet slank dan?
Zelfs met mijn 1m60 vind ik maat 38 nog best acceptabel, al vind ik iets kleiner nog wel mooier.
Oh en:
[ afbeelding ]
Sssstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat de modeketens de maten steeds meer omzetten "om een goed gevoel te creeren".
38 is niet dik hoor maar ook niet enorm slank.
Eh? Hoe bedoelt gij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan mag ik vast niet zeggen dat 86 of 88 van buikdikte heul fout is volgens de overheid
Buikomvang 86-88 schijnt de nieuwe max te zijn.quote:
Is dat eigenlijk taille of het breedste punt? Mijn taille is met maat 38 namelijk nog lang geen 86cm... (En dat andere meet ik nooit.)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan mag ik vast niet zeggen dat 86 of 88 van buikdikte heul fout is volgens de overheid
Oh! Dan heb ik een gezonde buikomvangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Buikomvang 86-88 schijnt de nieuwe max te zijn.
Precies het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Of dat het breedste, smalste of een gemiddeld stuk is verschilt per persoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk taille of het breedste punt? Mijn taille is met maat 38 namelijk nog lang geen 86cm... (En dat andere meet ik nooit.)
Eigenlijk ook een rare manier van metenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Of dat het breedste, smalste of een gemiddeld stuk is verschilt per persoon.
Nee, dat heb ik ook inderdaad, en ik ben nog 8 cm. langer. Maatje 40 zou al bijna goed zijn. Nu zit ik op 42, en 83 kilo..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef MarMar het volgende:
Ik zou ook kiezen voor optie 2 en maatje 38 vind ik haske slank!!!
Ik wil zelfs niet lager dan dat, want dat staat op niets met mijn 1.80 vind ik.
t wordt 8 graden, en ik heb geen pumps.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef _aurum_ het volgende:
3, maar wat voor weer is het daar?
Want moeten die laarzen en dikke panty perse? Kan je niet een lichtje panty en een paar pumps aan?
dan is het setje goed zoals het isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t wordt 8 graden, en ik heb geen pumps.
Ik weet niet zo goed hoe elegant Zweden zijn, maar if so, dan: wat zij zegt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef Xennia het volgende:
Ik zou voor jurkje 2 gaan, maar wel met elegantere laarsjes
Ik vrees het ookquote:
Die heb ik laatst ook gemaakt, toen ik DE spaanse tomatentaart wilde makenquote:
Als je daarop instelt dan is het waarschijnlijk nog best elkkerquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gemaakt, toen ik DE spaanse tomatentaart wilde maken
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gemaakt, toen ik DE spaanse tomatentaart wilde maken
staat dat voor je neus of ga je googelen naar die plaatjes en dan miepen dat het verleidelijk is?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
De temptatie....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow! dat is weinig..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jurkje twee, idd! Maar zou er geen laarsjes onder doen, maar pumps. Dit komt wel van een die-hard pumps-drager, ik draag zelfs nog peeptoes als het 10 graden vriest. (Mits goede gelegenheid, natuurlijk).
Oh en ik vind 38 dus slank, maar 86-88 buikomtrek vind ik dan wel weer héél veel! Maar ik zit dan ook altijd tussen 60 en 65 cm. Zelfs borstomvang heeft nog nooit boven 85 gezeten.
Hmmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind beide outfits eigenlijk een don't
Bedoel je dan niet je taille?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jurkje twee, idd! Maar zou er geen laarsjes onder doen, maar pumps. Dit komt wel van een die-hard pumps-drager, ik draag zelfs nog peeptoes als het 10 graden vriest. (Mits goede gelegenheid, natuurlijk).
Oh en ik vind 38 dus slank, maar 86-88 buikomtrek vind ik dan wel weer héél veel! Maar ik zit dan ook altijd tussen 60 en 65 cm. Zelfs borstomvang heeft nog nooit boven 85 gezeten.
Bij sommige mensen valt de buikomvang samen met de taille hč (bij mij bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Lago het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet je taille?Anders ben jij nu ook echt al heel slank zou ik zeggen!
Heb trouwens geen idee wat mijn buikomtrek is, ik denk dat ik het niet wil weten.![]()
En ik zou vanavond nog hardlopen maar ik wil niet.Als ik nou écht morgen ochtend ga kan dat ook wel.
Te laat. *burp*quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon wat pasta bij koken
Misschien bij jou, bij mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee buikomtrek is bij je navel, taille is onder je borst, je smalste punt
Uh nee, bij mij zit mijn taille niet onder mijn borsten hoor. Bij mij zittie ook ongeveer in het midden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee buikomtrek is bij je navel, taille is onder je borst, je smalste punt
Ik ben het een beetje aan het googelen, maar daar zeggen ze overal het smalste punt tussen je onderste rib en je heupbot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Rituals het volgende:
Ze bedoelen officieel het midden tussen de onderste rib en de bovenkant van je heupbot. Maar ik denk dat veel mensen gewoon hun taille meten (zou ik wel doen).
Klopt, ik zei het niet helemaal goed inderdaad. Bij mij zit er overigens weinig ruimte tussen m'n onderste rib en bovenkant heupbot, dus er valt weinig te kiezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje aan het googelen, maar daar zeggen ze overal het smalste punt tussen je onderste rib en je heupbot.
Zie bijvoorbeeld hier en hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@Uniek: ik meet idd taille, gewoon het smalste punt. Bij mij is dat overigens over mn navel ongeveer. Ben nogal zandloperig. Ik ben van boven heel smal gebouwd - heb van nature een hele platte buik (vriendinnen willen mijn buik nog als ik 'm helemaal opblaas..), kleine borsten, smalle schouders en dunne armen. Heb daarentegen wel heup/billen/benen, vandaar ook dat ik wel gewoon een normaal gewicht heb en een hoger bmi dan jij.
Foto in bikini van mij (hij is van vorig jaar, maar dezelfde bikini heb ik dit jaar ook nog aangehad. Zie er nog vrijwel hetzelfde uit, ben alleen iets gespierder nu door het vele sporten van de laatste maanden. En mn bewbs zijn wel ietsje groter, ze worden nogal platgedrukt in zo'n bandeautje).:
Ik zie geen grote heupen en billen hoor?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looking gooood!Be someone that makes you happy
Komt omdat ik op die billen zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zie geen grote heupen en billen hoor?!
Looking gooood!
Als ambassadeur van de Bolle Billen Brigade zeg ik: dan nog zie ik geen overmatige bolligheid! Mooi lichaam iddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Komt omdat ik op die billen zit
Zie je pmquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoals je jezelf omschrijft klink je vaak als een balletje op pootjes, maar dat zie ik helemaal niet! Je buikje is idd geen PPP-buikje bij wijze van, maar ik vind het zo niet uit proportie en al helemaal niet dik ogen! Je hebt iig zeker niet zo'n flabby buik als ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strakke buikjes
Nie zo streng voor jezelf jij
Nope!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Nallie het volgende:
Gaan we nu allemaal bikini foto's plaatsen??
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zeg hee, wanneer blijft gij lang genoeg plakken om te vertellen hoe het met jou gaat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Kolonia het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even DaD een knuf brengen.
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben gauw weg hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Nallie het volgende:
Gaan we nu allemaal bikini foto's plaatsen??
Sorry.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeg hee, wanneer blijft gij lang genoeg plakken om te vertellen hoe het met jou gaat?Vorige keer vroeg ik dat ook maar toen was je alweer weg!
Van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Gaat goed met mij!
Nog steeds aan de magere kant, maar ik doe mijn best flink dik te worden.![]()
Druk bezig met IVF en vanaf vrijdag heb ik 2 embryootjes in mijn buik (als alles goed gaat).![]()
Ik ben weer weg, maar zal morgen even bijlezen hoe het met jullie allemaal is.
Samenvatting wordt gewaardeerd.
Oe spannend!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Gaat goed met mij!
Nog steeds aan de magere kant, maar ik doe mijn best flink dik te worden.![]()
Druk bezig met IVF en vanaf vrijdag heb ik 2 embryootjes in mijn buik (als alles goed gaat).![]()
Ik ben weer weg, maar zal morgen even bijlezen hoe het met jullie allemaal is.
Samenvatting wordt gewaardeerd.
ja, dat vraag ik me ook af!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?![]()
Wat spannend! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!
van amselquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?![]()
Wat spannend! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!
Ik ook!quote:
^^quote:
Oh herkenbaar, ik had ook allemaal foto's van Barcelonaaa waarop ik mezelf nogal opgeblazen ende spekkig vondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef Nallie het volgende:
Beh, zit vakantiefoto's te kijken en kan alleen maar naar mn buik kijken... gelukkig heb ik net 4 blokjes choco op![]()
Ik weet ook dat ik niet mag zeuren, maar toch. Zelfkritiek
Dacht ik eerst ook, maar zij post gewoon nog onder die naam (als we het over dezelfde hebben tenminstequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik het wel weet. Begint met een L.
Word.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef conleche het volgende:
De camera adds 10 pounds!! Vooral als je klein bent. Of zit. Als je zit lijkt je buik ook altijd ineens enorrrem. Ik ga alleen nog maar staan op foto's voortaan.
Ik ook!! Alleen de spekjes en de geitenkaas vervangen voor kiwicake!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me helemaal aan mijn lijstje gehouden vandaagAlleen het eitje in de avond vervangen door een volk. cracker met geitenkaas omdat ik geen eieren meer had
Woord aan je moeder! Het enige wat ik heb veranderd is een niet-zo-voedzame-D veranderen in een voedzame-D-met-meer-veggies!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me helemaal aan mijn lijstje gehouden vandaagAlleen het eitje in de avond vervangen door een volk. cracker met geitenkaas omdat ik geen eieren meer had
Co's 'L.' was jij in mijn hoofd, dus dat had ik goed geradenquote:
Ik heb intussen doorgedacht en ik denk het nu te weten. Maar ik zeg niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Co's 'L.' was jij in mijn hoofd, dus dat had ik goed geraden.
Ja ik kreeg de indruk dat ik bedoeld werd inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Co's 'L.' was jij in mijn hoofd, dus dat had ik goed geraden.
Nee jij post overal gewoon als jij! Leuk dat je even buurt trouwens, wie geht's? Bevalt je baantje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik kreeg de indruk dat ik bedoeld werd inderdaadmaar da's niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |