abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102728587

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:00:56 #2
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102728913
en toch AD AS jax werkt degelijk. Indien E procct, kun je zo heerlijk snel die opbouwende attackspeed van je passive opbouwen, je bent bijna een klopboormachine.

Gecombineerd met flink wat AD = erg grappig.

Probeer dit soort gekke rommel meestal uit in Dominion, > lekker snel de items halen die je denkt nodig te hebben.

net zoals

AP kogmaw (wil redelijk :P )
AD AS Nidalee
AD vayne
AD Gragas
Full AP Nunu

beetje klooien O+
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:01:20 #3
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102728925
waar is de topic titel ??
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102728989
De TT is de silence van Kassadin.
pi_102729189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:00 schreef jagga het volgende:
Probeer dit soort gekke rommel meestal uit in Dominion, > lekker snel de items halen die je denkt nodig te hebben.

net zoals

AD vayne

What? Hoe speel jij vayne normaal dan? I think ur doing it wrong.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De TT is de silence van Kassadin.
Ba-dum tjsk
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:13:49 #6
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102729345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

What? Hoe speel jij vayne normaal dan? I think ur doing it wrong.

[..]

Ba-dum tjsk
sloeg meer op liggen klooien. Aangezien Vayne nu "gratis"speelbaar is, en ik haar gisteren voor het eerst gespeeld heb.. ;)
pi_102729407
AD AD AD :)

Dorans first, lekker farmen en je cleaver halen, daarna attackspeed en boem, instamonster :)
pi_102729706
Nog eens over Cassi: de meeste mensen spelen haar en levelen vooral haar Q eerst. Gisteren (na het lezen van een andere guide) vooral mijn W geleveld om zo veel te kunnen farmen, zeg maar. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik beter vind werken.

Hoe pakken jullie het meestal aan?
pi_102729783
Q werkt vele malen beter. W pak je 1 leveltje in en level je pas op het laatst helemaal vol.

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'veel kunnen farmen' dat kan je ook zonder je skills te gebruiken, en als je je skills (en dan met name W) wél veel gaat gebruiken push je alleen maar de lane.
Conscience do cost.
pi_102729805
Farmen met Cassio is het inderdaad heel verleidelijk om je W te levelen , maar in praktijk kan je ook met Cassio gewoon lasthitten voor farm. W pak je 1 lvl op lvl4 voor de slow en vision.

Tussen Q en E gaat het dan nog, dit ligt meer aan het type champ dat je tegen je hebt. Kan je wel ranged komen maar ben je bang voor een counter dan lvl je Q (safe afstand dmg, maar minder en zonder burst)
Kan je dichtbij komen , lvl dan je E voor meer dmg en grote bursts (en ez kills)

edit: oefen wel met je E / Q spamcombo op champs, dit kan lastig zijn om onder de knie te krijgen
pi_102730059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef ems. het volgende:
Q werkt vele malen beter. W pak je 1 leveltje in en level je pas op het laatst helemaal vol.

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'veel kunnen farmen' dat kan je ook zonder je skills te gebruiken, en als je je skills (en dan met name W) wél veel gaat gebruiken push je alleen maar de lane.
Ja, misschien heb ik me wat onhandig uitgedrukt. Maar als de minions allemaal heel snel doodgaan, dan kun je de andere toren meer/sneller pushen. Dat bedoel ik met 'meer' farmen. Dus idd de lane pushen.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Farmen met Cassio is het inderdaad heel verleidelijk om je W te levelen , maar in praktijk kan je ook met Cassio gewoon lasthitten voor farm. W pak je 1 lvl op lvl4 voor de slow en vision.

Tussen Q en E gaat het dan nog, dit ligt meer aan het type champ dat je tegen je hebt. Kan je wel ranged komen maar ben je bang voor een counter dan lvl je Q (safe afstand dmg, maar minder en zonder burst)
Kan je dichtbij komen , lvl dan je E voor meer dmg en grote bursts (en ez kills)

edit: oefen wel met je E / Q spamcombo op champs, dit kan lastig zijn om onder de knie te krijgen
Het richten met E / Q heb ik inmmidels aardig onder de knie :) Tijdens de laning fase gaat het superlekker :) Alleen tijdens de teamfights wil ik nog wel eens het overzicht kwijtraken en stomme dingen doen :')

Wat betreft je R, wellicht een stomme vraag hoor, maar laatst moest ik top gaan ganken (ik was mid) tijdens de laning phase. Prima. Ik ernaar toe, en toen heb ik R als opening gebruikt (ze waren frozen, chill toch? Dacht ik althans...). Maar dat schijnt niet zo handig te zijn? Of is daar geen pasklaar antwoord op te geven?
pi_102730120
Ik snap je vraag niet helemaal :) R doe ik vaak zelf halverwege ergens als ik er sowieso 2 kan pakken, turnen er 2 naar je carry of jezelf -> Q R E E E Q E E E

Maar niet als initiate iig
pi_102730461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik snap je vraag niet helemaal :) R doe ik vaak zelf halverwege ergens als ik er sowieso 2 kan pakken, turnen er 2 naar je carry of jezelf -> Q R E E E Q E E E

Maar niet als initiate iig
Oh. Ik deed het dus als initiatie :@

Thx :)
pi_102730846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, misschien heb ik me wat onhandig uitgedrukt. Maar als de minions allemaal heel snel doodgaan, dan kun je de andere toren meer/sneller pushen. Dat bedoel ik met 'meer' farmen. Dus idd de lane pushen.

[..]

Dat is juist iets wat je niet te snel wilt. Met brand ga je ook niet continue W -> E op minions gooien juist omdat je dan te hard pushed.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_102730961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat is juist iets wat je niet te snel wilt. Met brand ga je ook niet continue W -> E op minions gooien juist omdat je dan te hard pushed.
Ok, ik ben dus echt een noob. Want ik dacht dat je juist wel zo snel mogelijk die toren om wilt hebben en dus hard wilt pushen. Voel me een beetje dom dat ik dit vraag, maar hoe kun je 'te hard' pushen? Of geldt dat specifiek voor mid?

(komt het doordat je dan verder weg moet bij je eigen toren en dus meer gankbaar bent?)
pi_102730988
Inderdaad, truuk is om zo veel mogelijk te lasthitten zodat hun lane naar jouw tower pushed. Daarmee kan je minder snel geganked worden. Je moet het ook niet zover laten komen dat je altijd onder je toren vecht, dan mis je wel weer cs. Dus wel lasthitten, maar niet lanepushen

Uitzondering daarop is als je tegenstander naar base is, dan wil je zsm pushen zodat hij minionwaves mist. Er komt geen gank (meestal) want hij is toch uit lane.
pi_102731407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ok, ik ben dus echt een noob. Want ik dacht dat je juist wel zo snel mogelijk die toren om wilt hebben en dus hard wilt pushen. Voel me een beetje dom dat ik dit vraag, maar hoe kun je 'te hard' pushen? Of geldt dat specifiek voor mid?
Haha, iedereen was eerst noob. Maakt niet uit :P Uiteraard wil je die toren snel down hebben, maar dat is niet helemaal risicovrij. Als je je lane 'pushed' (dus snel de creeps van de tegestand killt) zullen jouw creeps dichter bij de toren van de tegenstander staan, wat betekent dat je minder offensive kan spelen op degene tegenover je -en- je bent nog eens kwetsbaarder voor ganks van de jungler omdat je een stuk verder van de veiligheid van je eigen tower bent.

Pushen moet je doen op momenten dat je weet dat het veilig is. Zijn zij met z'n 4en bot toren aan het killen? Push keihard door en doe zoveel mogelijk damage/destroy mid. Óf ga natuurlijk helpen bot, dat is telkens weer de afweging die je moet maken en waar je automatisch beter in wordt zodra je het spel wat meer begrijpt :)

Maar met die creeps gaat het er voornamelijk om -dat je ze lasthit-. Zo snel mogelijk killen is leuk, maar je móet die lasthits hebben om geld te verdienen.

Trouwens een slim truucje; Merk je dat je lane te ver gepushed is als in dat hij bijna voor de toren van de tegenstand staat? Push dan juist -extra- hard door. Je creeps zullen dan snel gekilled worden door de tower en de volgende wave met creeps van de tegenstand zullen dan weer (bijna) gereset zijn in het midden van de lane, waar het een stuk veiliger is.
Conscience do cost.
pi_102732022
Dat klinkt allemaal erg logisch inderdaad :) Toch maar even mijn speelstijl aanpassen dan :D

Thx jullie twee :) O+
pi_102732879
:) Er is gewoon zoveel aan dit soort dingetjes wat je kan helpen om te winnen en ook veiliger te spelen. Probeer stukje bij beetje alles onder de knie te krijgen en met een handjevol champs echt goed te worden. Stuk of 5 moet genoeg zijn eerst. Denk aan je lasthitting, mapawareness en teamcompo bij het picken. Als je een mogelijkheid ziet om bijv met Cassio bot of top te ganken , al heb je maar een 3 sec window, als je daardoor je team kan helpen, doen!

Wat een leuk truukje is die ik nog wel eens doe, ik kijk of bot gankable is (onze botlane niet low hp, ultis up) en doe net alsof ik base in towerrange terwijl mn creeps pushen. Tegenstander op mid ziet me basen en gaat terug om te lasthitten. Ik cancel mn base en ren snel naar bot (gragas is hier super mee). Zodra mid doorheeft dat jij niet optijd terug bent is bottomlane gecleared. Dit werkt maar 1x, maar daarna is bot wel op zn hoede als jij based, ook als je echt echt based :)
pi_102733864
Wat trouwens wel zo is, is dat niet elke tip even handig is op elk niveau. Op zich hebben die 2 hierboven helemaal gelijk, lane pushen is nogal onveilig omdat je open staat voor ganks. Echter als je zelf aangeeft 'noob' te zijn (verschrikkelijke benaming eigenlijk, noobs zijn idioten die niet bij willen leren) dan zal het zo zijn dat het risico af neemt.
Op het niveau waar veel hier spelen is het zo dat het team redelijk goed is opgebouwd, je hebt een solo-top, een AP mid, support/AD bot en een jungler. Die jungler is constant mia en kan je sowieso op elk moment ganken en die andere in de andere lanes zullen ook wel eens een poging wagen als jij te ver pusht, erg gevaarlijk en als je dood gaat door een gank dan ben je natuurlijk in een enorm nadeel voor een tijd.

Echter waarschijnlijk speel jij nog heel veel met 2 willekeurige top, 1 solo mid en 2 beneden. Als je dan een AD champion op mid speelt zoals tristana is het niet altijd verkeerd om toch meer te pushen imo. Op lvl 1-2 kan je nog te weinig schade doen aan de toren en zou ik het vooral niet proberen, maar als jij op lvl 6 met Trist je berserker boots en BF sword hebt is er niks mis mee om toch te pushen. Let wel op dat er niemand mia is en 1/2 wards aanschaffen is ook zeker niet verkeerd. Al is het wel weer zo dat het niet verkeerd is om het gelijk goed aan te leren.
pi_102733896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef jagga het volgende:
waar is de topic titel ??
totaal overrated
pi_102733940
Dan nog, kennis is alles in LoL. Zonder kennis kan je beter op safe spelen terwijl je wel cs meepakt. Towers hoef je niet te pushen, zonder towers krijg je ook gold. Tis meer een extraatje
pi_102734024
Precies, 150 goud extra klinkt als aardig wat, maar met tien minions heb je meer.
pi_102734082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, 150 goud extra klinkt als aardig wat, maar met tien minions heb je meer.
behalve dat het voor het hele team is (dus 750 gold, bijna dragon), is een tower mollen natuurlijk veel belangrijker dan alleen voor dat gold.
pi_102734100
Met een AD als trist/cait en zeker sivir mid zou ik inderdaad lekker hard richting toren gaan mits de tegenstand geen jungler heeft en hun mid waardeloos is. Echter als je dan toch met cassi speelt zou ik lekker voorzichtig doen en snel leren de lane en creeps te controllen.

Het verschilt natuurlijk per situatie, als je keihard je tegenstander aan het outplayen bent en hij moet de hele tijd achter blijven of back gaan kan je makkelijk de toren snel pakken. Speel je echter tegen iemand van niveau, dan is voorzichtigheid een stuk belangrijker. Zo nu en dan gebeurt het me ook weleens dat we op level 3-4 al een toren down hebben. Het hangt er maar net vanaf hoe het balletje rolt.

En towers killen geeft je team schandalig veel gold en bovendien verkleint het de veilige zone van de tegenstander. Als je de mogelijkheid krijgt om een tower te killen moet je het altijd doen en uiteindelijk is dat ook hetgeen wat je de match wint. De vergelijking met 10 creeps gaat niet echt op :P
Conscience do cost.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:38:42 #26
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102734216
3 dagen ban op LoL :')_
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_102734227
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
3 dagen ban op LoL :')_
Wat heb je nu weer uitgevreten
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:40:25 #28
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102734279
Greetings zeroku,

Certain in-Game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.

As such, your account will be temporarily suspended until 2011-10-08 03:54:48.

The most common cause for this warning is either harassment or disruption of gameplay (intentional feeding, etc.). Bear in mind that the definition of harassment can range from direct, overt verbal harassment, to intentionally creating an unpleasant gameplay environment.
pi_102734309
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Greetings zeroku,

Certain in-Game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.

As such, your account will be temporarily suspended until 2011-10-08 03:54:48.

The most common cause for this warning is either harassment or disruption of gameplay (intentional feeding, etc.). Bear in mind that the definition of harassment can range from direct, overt verbal harassment, to intentionally creating an unpleasant gameplay environment.
Ik dacht dat reports niet werkten.
pi_102734346
Duh, towers slopen als je kunt. Maar ik ga er geen risico voor nemen, als de toren bijna stuk is en er staan teveel mensjes in de buurt, dan sla ik over. En de 150 is inderdaad voor het hele team, maar elk van de teamleden kan ook wel 10 minions killen.

Het goud van kills en assists tikt wel erg lekker aan, maar als teveel mensen een assist erop krijgen is die ook niks meer waard.

Ik speel daarentegen wel met farmgoden, dus voor mij ligt dat anders dan voor de rest van het team.
Met Sivir lukt 300+ minions eigenlijk altijd wel, terwijl de rest van het team wel een stuk meer aan die 150 goud heeft.
pi_102734517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duh, towers slopen als je kunt. Maar ik ga er geen risico voor nemen, als de toren bijna stuk is en er staan teveel mensjes in de buurt, dan sla ik over.
Uiteraard. Je hoeft jezelf niet dood te lopen alleen maar om een toren te slopen, vroeg of laat gaat hij (hopelijk) toch wel neer.
quote:
En de 150 is inderdaad voor het hele team, maar elk van de teamleden kan ook wel 10 minions killen.
Dat is heel wat anders en nogmaals niet te vergelijken :P
Conscience do cost.
pi_102734595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duh, towers slopen als je kunt. Maar ik ga er geen risico voor nemen, als de toren bijna stuk is en er staan teveel mensjes in de buurt, dan sla ik over. En de 150 is inderdaad voor het hele team, maar elk van de teamleden kan ook wel 10 minions killen.
Blue buff is ook zo onnodig, je kan ook gewoon 10 minions killen en een elixir kopen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:49:00 #33
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102734617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik dacht dat reports niet werkten.
Schijnbaar dus wel :').
pi_102734619
Tsja, ik hecht in ieder geval vrij weinig waarde aan de geldjes van het torenslopen. Maar goed, maakt ook geen flikker uit eigenlijk.

Moet je meerdere keren door het tribunal veroordeelt zijn voor je een ban krijgt? Of gebeurt dat al meteen bij één zaak?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:49:47 #35
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102734654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik hecht in ieder geval vrij weinig waarde aan de geldjes van het torenslopen. Maar goed, maakt ook geen flikker uit eigenlijk.

Moet je meerdere keren door het tribunal veroordeelt zijn voor je een ban krijgt? Of gebeurt dat al meteen bij één zaak?
Het kan ook beide zijn, voor één zaak meerdere keer gepunished worden. Denk dat dat bij mij het geval is.
pi_102734676
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Schijnbaar dus wel :').
Op zich goed dat het wel gebeurt. Geen idee wat jij hebt gedaan dat je die ban kreeg.

Bedenk me net dat dit de eerste week in tijden is dat geen enkel potje LoL heb gedaan. Moet na het weekend toch zeker wel weer eens spelen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:52:16 #37
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102734738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Adames het volgende:

[..]

Op zich goed dat het wel gebeurt. Geen idee wat jij hebt gedaan dat je die ban kreeg.

Bedenk me net dat dit de eerste week in tijden is dat geen enkel potje LoL heb gedaan. Moet na het weekend toch zeker wel weer eens spelen.
Mja, ik ook niet. Maar het kunnen ook echt cases van 3/4 maanden terug zijn. Dus in die tijd zal ik vast wel een 0/15 score o.i.d. hebben gehad. Vind het ook overigens onzin dat je niet precies wat de reden is.
pi_102735159
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Mja, ik ook niet. Maar het kunnen ook echt cases van 3/4 maanden terug zijn. Dus in die tijd zal ik vast wel een 0/15 score o.i.d. hebben gehad. Vind het ook overigens onzin dat je niet precies wat de reden is.
Dat is echt belachelijk idd. Maar voor zover ik weet wordt je alleen gebanned voor kutgedrag en niet voor het gebrek aan skill (toentertijd). Ben je zon eikel ingame of? :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:20:06 #39
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102735820
Je kunt ook gewoon voor feeden worden gereport. En 0/15 is wel aardig feeden. Daar hoeft je je niet verkeerd voor te gedragen afaik. Ik zeg 9 van de 10 de keer niet veel ingame, tenzij andere mensen echt achterlijk doen.
pi_102735920
Ik weet niet of jij zelf meedoet met de tribunal maar als iemand 1x 0/15 staat druk ik niet op punish. Dan moet dat echt games achter elkaar zijn. Dus of je hebt pech dat veel mensen op punish hebben geduwd of het was meerdere games.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:23:37 #41
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102735965
Ja, ik duw dan wel op punish, tuurlijk. 0/7 ofzo kan gebeuren, maar als je echt 15 keer doodgaat zonder zelf kills te maken dan feed je wel flink ja, dus ik denk dat dat gewoon is gebeurd. Maarja, heb ik keer tgijd voor school :').
pi_102736537
Vergeet niet met towerspushen dat je daarna een stuk groter stuk land moet coveren voordat je zelf weer veilig terug bent als je verder pushed. Het is soms qua farm gewoon verstandiger om de toren te laten staan (of iig niet actief te attacken) omdat je veel makkelijker farm kan pakken. Tegen een jungler zou ik dit zeker doen, als je 2e tower botlane pushed ben je zo vulnerable, dan kan je beter blijven farmen veilig bij je eigen toren. Zodrra je daar voordeel uit kan halen, pak je hun toren pas.
pi_102737331
punish = report?
pi_102737447
report is een player reporten. Op lvl30 kan je in de tribunal een case judgen door te kiezen voor punish, of niet :)
pi_102737455
Bij het tribunal krijg je een overzichtje van de ingame-chat, de score van de gerapporteerde speler, de reden van de reports e.d.

Je kunt daar op Punish, Pardon en Pass drukken, waarbij je aangeeft of de speler gestraft moet worden c.q. clementie verdient of de zaak aan je voorbij laat gaan omdat je de chat-taal niet spreekt o.i.d.

Bij een report wordt je dus niet automatisch gestraft.

Of bedoel je dat niet met punish=report?
pi_102737906
Ohhhh, ik kende dat helemaal nog niet (ben ook geen lvl 30). Dat judgen doe je dus niet over games die je zelf hebt gespeeld? Althans, dat neem ik dan aan.

@ ADWtKV: ik vroeg me af of jullie met punishen soms reporten bedoelden (net zoals minions 'creeps' worden genoemd). Maar het is dus echt iets heel anders :)
pi_102737914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
punish = report?
Dat werkt dus zo:

Bovenaan kun je ander (gereporte) games van deze speler bekijken en dan dus op punish of op forgive drukken.

Miss leuk voor de niet lvl 30's om eens te zien.
pi_102737982
http://www.own3d.tv/live/37904/SoloMid.net_-_Reginald

regi is met de nieuwe champ aant spelen, voor de geintresseerden
pi_102738073
Tribunal is voor snitches.
Conscience do cost.
pi_102738231
Tribunal is voor mensen die in de queu zitten :)
pi_102738420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat werkt dus zo:

[ afbeelding ]

Bovenaan kun je ander (gereporte) games van deze speler bekijken en dan dus op punish of op forgive drukken.

Dus als ik iets report, kunnen jullie dat uiteindelijk beoordelen? Nice :)
pi_102738439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef ems. het volgende:
Tribunal is voor snitches.
Als iets al voor snitches is, lijkt me dat het reporten. Maar dat terzijde.
pi_102738489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dus als ik iets report, kunnen jullie dat uiteindelijk beoordelen? Nice :)
Nee, niet altijd, daar spelen erg veel factoren in mee. Als iemand maar 1x gereport wordt is het geen tribunal case. Dat is pas zo als je meerdere keren gereport bent. Ook maakt het uit of je gereport wordt door een lvl 30 met schone lei. Of door een lvl 12 die zelf al 66x gereport is. Meer uitleg hier:
http://support.leagueoflegends.com/entries/20075032-tribunal-faq
pi_102738906
En je krijgt trouwens maar tien zaken per dag onder ogen. Als je er negen passt, kun je er dus nog maar één beoordelen.

Reginald draait wel lekker :P

Binnen twintig minuten 0/7/1, wtf :N
pi_102739159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je krijgt trouwens maar tien zaken per dag onder ogen. Als je er negen passt, kun je er dus nog maar één beoordelen.

Reginald draait wel lekker :P

Binnen twintig minuten 0/7/1, wtf :N
Die xerath of gp game? gp game was hij discced de 1e 10 minuten :)
pi_102739361
De GP game, daar zag ik dus inderdaad ook maar de laatste tien minuten van.
Vandaar dus :)
pi_102739737
Amerika heeft Xerath nu al. Wij pas morgen. Vind ik een beetje jammer hoor
pi_102739739
Wat ik wel erg vaak bij dat tribunal heb is dat ik dezelfde case 2x krijg (op 1 dag dus). Ligt dat aan mij of?
pi_102739892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef znarch het volgende:
Wat ik wel erg vaak bij dat tribunal heb is dat ik dezelfde case 2x krijg (op 1 dag dus). Ligt dat aan mij of?
Krijg ik ook steeds ja... heel vreemd.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:08:27 #60
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102739903
quote:

[..]

Dat werkt dus zo:

[ afbeelding ]

sorry maar ik vind die echt wel meevallen..

*denkt terug aan hoe ik aan het ragen was in chat, omdat er WEER iemand afk ging vanaf het begin, 15mins later terugkomt en dan begint te zeiken*

Ik denk dat ik wel een reportje aan mijn kont heb hangen dan :')
pi_102739978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef jagga het volgende:

[..]

sorry maar ik vind die echt wel meevallen..

*denkt terug aan hoe ik aan het ragen was in chat, omdat er WEER iemand afk ging vanaf het begin, 15mins later terugkomt en dan begint te zeiken*

Ik denk dat ik wel een reportje aan mijn kont heb hangen dan :')
Dit is maar een willekeurig voorbeeldje he :) Hij was ook maar 2x gereport en je ziet ntuuk maar klein stukje van de chatlog.
pi_102740067
hoeveel IP krijg je nou eigenlijk van Tribunal cases die je behandelt
pi_102740081
Vijf maar liefst
pi_102740235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijf maar liefst
Ik doe er bijna elke dag wel 10. Dat is dan toch 10x5x7=350 ip per week gratis. En ik doe het om de comunnity wat te helpen/rotte appels te straffen. Niet om de ip :)
pi_102741444
Ik ga er soms gewoon heen omdat de verhalen soms zo achterlijk grappig zijn :')
pi_102741519
Zojuist mijn 3e penta ooit gemaakt. Na een Brand en Mordekaiser penta was het nu de beurt aan Yi :D
pi_102742309
Regi is niet de beste Xerath :')
pi_102742451
Ik denk dat niemand op dit moment nog de beste Xerath is.
Conscience do cost.
pi_102742840
Er is altijd een beste van iets :P

Ik wilde maar zeggen dat er andere streamers waren die het veel beter deden :P
pi_102744219
Guardsman Bob doet nu anders een verrekte leuke Xerath
pi_102745029
Guardsman bob speelt of tegen noobs of heeft luck. :+

Maar nee echt niet, ik weet zeker dat reginald hem alsnog op z'n broek geeft als ze 1v1 moeten.
Conscience do cost.
pi_102745174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef ems. het volgende:
Guardsman bob speelt of tegen noobs of heeft luck. :+

Maar nee echt niet, ik weet zeker dat reginald hem alsnog op z'n broek geeft als ze 1v1 moeten.
Tja, Reginald is dan ook een van de beste AP spelers ter wereld en Guardman Bob speelt bijna nooit ap. Gek.
pi_102745696
Guardsman bob is dan ook de minste speler van de bekendere spelers. Het was ook slechts pointing out the obvious.
Conscience do cost.
pi_102745767
een lvl 30 met 503 wins die premade met wat lage level vrienden tegen level 10's gaat.

En dan hun uitlachen als zijn team wint

Ik vind dat echt zielig gedrag :P
pi_102746304
Het is inderdaad ook maar net wat je leuk vindt.
Ikzelf speel vaak met een paar vrienden die juichen als iemand bij de tegenstanders AFK gaat, omdat we dat gegarandeerd winnen. Ik heb daar dan weer een hekel aan, omdat je geen uitdaging meer hebt (of ze moeten érg goed zijn) en de overwinning gewoon een wrang nasmaakje krijgt. Liever heb ik een leaver bij mij dan bij de tegenpartij, omdat de uitdaging dan juist groter wordt.

Verder ga ik met mijn premade liever niet tegen lagere levels. Als ik makkelijke tegenstanders wil, speel ik wel tegen easy bots. Dan geef je die twaalfjarigen ook geen kutpartijtje. :P
pi_102746545
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ikzelf speel vaak met een paar vrienden die juichen als iemand bij de tegenstanders AFK gaat, omdat we dat gegarandeerd winnen. Ik heb daar dan weer een hekel aan, omdat je geen uitdaging meer hebt (of ze moeten érg goed zijn) en de overwinning gewoon een wrang nasmaakje krijgt. Liever heb ik een leaver bij mij dan bij de tegenpartij, omdat de uitdaging dan juist groter wordt.

Verder ga ik met mijn premade liever niet tegen lagere levels. Als ik makkelijke tegenstanders wil, speel ik wel tegen easy bots. Dan geef je die twaalfjarigen ook geen kutpartijtje. :P
Als er iemand an tegenpartij AFK gaat juig ik alleen als ik mijn first win of the day nog niet gehad heb :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_102746864
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

4 vs 5 winnen blijft vet inderdaad :D
pi_102748335
Wat ben ik slecht in dit spel, ongelooflijk :P Net met Garen verloren van bots met een maat van me, al hadden we ook wel een heel slecht team. Ik snap ook niet wat ik nou echt verkeerd deed.. Ik kocht de juiste items van de guide en maakte veel last hits. Mja, straks nog maar eens proberen.
pi_102748345
Omg. Had net een kutteam. 3 lui wilden steeds surrenderen. En omdat 2 (waarvan ik 1) dat niet wilden, omdat we nog genoeg kans hadden, gingen ze maar lekker expres feeden.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_102751915
een kogmaw met 20 cs op 20 minuten

Nice

1/17 :') had ie

En morgana 1/14

Het erge was: vijandelijk team was alleen maar AD en geen enkele ranged.

Dus ik zei al: blijf een beetje achterin staan, gebruik armor, en we winnen. En toen gebeurde nouja, wat daar boven staat :P
pi_102752920
Sivir/Teemo/Nidalee is een ongelovelijk lekkere combinatie in TT heb ik mogen ervaren. Teemo AP en Nidalee AD botlane, Sivir toplane. Eerst vond ik TT de gehandicapte baby van SR, maar nu vind ik die map voor korte potjes nog leuk ook!

Alleen premade dan, hé. Solo queue is het nog steeds kut.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:14:06 #82
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102753051
TT?
SR?
pi_102753234
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
TT?
SR?
Twisted Treeline
Summoners Rift
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:17:56 #84
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102753284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef Metonae het volgende:

[..]

Twisted Treeline
Summoners Rift
Oh, ik dacht items :P.
pi_102755441
Weet nog steeds niet of ik Xerath wel ga halen. Of het meer het lange wachten is of dat ie gewoon wel leuk is :P

Ik vind hem zo levenloos (geen pun intended :P) zo weinig... plezier uitstralen, niks eigens.

In tegenstelling tot bvb... Heimerdinger :P
pi_102755472
quote:

[..]

Dat werkt dus zo:

[ afbeelding ]

hoe werkt zo'n tribuna, zeg maar.. waar kan ik het vindenl? aangezien ik niet echt meer scheld in chat heb ik wel zin om zo'n spanjool eens te laten huilen. :+
pi_102755903
Als je level dertig bent, kun je hier terecht.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Weet nog steeds niet of ik Xerath wel ga halen. Of het meer het lange wachten is of dat ie gewoon wel leuk is :P

Ik vind hem zo levenloos (geen pun intended :P) zo weinig... plezier uitstralen, niks eigens.

Maar dan noem je ook meteen iemand :P

Ikzelf heb niks met het ontwerp van de laatste paar campions. Riven, Talon, Xerath en iets langer geleden Leona zien er eigenlijk best standaard uit. Het zijn champions/figuren die je al eerder hebt gezien, misschien niet in LoL, maar dan toch wel ergens anders. Wukong en Skarner waren dan nog een beetje uniek, maar dat zijn uitzonderingen.

Ook qua skins is er nog bijna niks goeds uit voor de nieuwste champions.

Hopelijk gaat die nieuwe Foxtail o.i.d. wél een 'mooie' champions worden, want dit is het niet helemaal voor mij. Hoezo krijgen we geen nieuwe originele champions als Blitzcrank, Nunu, Heimerdinger, Orianna, Anivia e.d.?
pi_102756049
Wat betekent die patch?
pi_102756065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef j95 het volgende:
Wat betekent die patch?
de nieuwe update komt er aan, dus de servers gaan offline ;)
pi_102756085
Grote veranderingen? :o
pi_102756094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:

Ik lachtte hardop :D Moet een champ plezier uitstralen om leuk zijn om te spelen dan? (Zo ja: teemo spelen). Ps: (no offence) ben je vrouw toevallig?

Ps2: epicknife die tribunal gaat doen ;/ ik hou mijn hart vast. Het is btw niet de bedoeling cases te beoordelen die niet in een taal zijn die je beheerst.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:18:15 #92
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102756118
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik lachtte hardop :D Moet een champ plezier uitstralen om leuk zijn om te spelen dan? (Zo ja: teemo spelen). Ps: (no offence) ben je vrouw toevallig?
Fotoboek van User
Waarom kijk je zelf niet :P.
pi_102756230
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Fotoboek van User
Waarom kijk je zelf niet :P.
Het is bier + chimeids hosselen tijd dus ben online op mijn telefoon :)
pi_102756731
Haha ja plezier bedoel ik ook weer niet per sé, mag ook heel eng zijn. Als het maar iets van een toffe uitstraling heeft :P xerath is gewoon een vliegend stuk asfalt wat onder stroom staat :') die vibe krijg ik
pi_102756741
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef znarch het volgende:

[..]

Het is bier + chimeids hosselen tijd dus ben online op mijn telefoon :)
chimeids? dialect ofzo? wtf betekent dat.
pi_102756882
Zat zo straks ff de LoL wiki te bekijken en bij upcoming champion staat:

quote:
Tempus, a male time-themed melee DPS assassin (formerly known as Aeon)
Hierbij denk ik aan een melee Zilean. Best een stoer concept imo en zeker een insta-buy alleen maar vanwege "time-themed".
pi_102757160
er komen als het goed is ook nog 2 yordles aan :)

_O- als Tempus een yordle is
pi_102757887
Ik vind dat er wel weer eens een tank uit mag komen.

En een jungler.
pi_102758065
Ach, Leona en Lee Sin zijn nog redelijk recent. Wat mij betreft maken ze een nieuwe hardsupport zodat een van mijn homies die koopt en mij lekker OP gaat supporten bot.

inb4 leona is geen tank hurr durr
Conscience do cost.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:14:35 #100
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102758198
Nine tails gaat waarschijnlijk support worden.
pi_102758862
Dat is goed nieuws want één van mijn supports is narutogeek en die had het al over hoe graag hij die wil :+
Conscience do cost.
pi_102759040
Ik vind dat er een ranged AD carry out moet komen. Vayne is al weer even terug.
pi_102759117
een van de nieuwe zou ranged dps worden geloof ik
pi_102761135
Één van die yordles zou ranged DPS worden

quote:
The following champions were hinted to be under development by Ezreal, Game Designer[1], but not officially announced, and are subject to change:

Female boar-themed champ
Female gravity-themed ranged DPS caster (in the works)
Tempus, a male time-themed melee DPS assassin (formerly known as Aeon)
Void creature caster (possibly KogMawSquare.png Kog'Maw's "daddy")
Zelos, Irelia's brother and a Sergeant in the Ionian military.
Komachi, a pure tank Champion being developed by Xypherous.
Die Yordles staan hier niet in omdat die vast staan.

[ Bericht 46% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 06-10-2011 06:32:48 ]
pi_102762332
"
This is a new champion, a long ranged AD carry. In this game I will be playing him as a jungler and im rushing triforce for tons of damage
"
pi_102763486
Hmm moet wel weer is binnenkort spelen. Laatst nog even gewonnen met Nasus :>
pi_102763962
ez farmin met nasus :)
pi_102764027
Nasus is fun om te spelen :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:16:00 #109
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102764047
Nasus is echt té simpel :').
Gewoon farmen met je Q en lategame 1 vs 5 rushen.
pi_102764067
Ooit paar potjes mee gedaan, voor zn buff, Misschien weer es spelen :) Op moment druk met cassio bezig en gister mn eerst kogmawpotje gedaan, beviel ook wel :)
pi_102764194
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Zeroku het volgende:
So what? Je trekt wel je hele team op sleeptouw
pi_102764258
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Zeroku het volgende:
Kom maar eens solo top tegen mijn Jax spelen dan.
pi_102764356
Komen jullie maar eens duo'en tegen mijn renekton dan. :P
Conscience do cost.
pi_102764405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef ems. het volgende:
Kom jij maar is duo'en tegen mij Soraka. OJA SORAKA OP
pi_102764456
quote:
Het gaat er niet om dat ik zo supergoed ben ofzo, meer dat hij stelt dat Nasus super easy is. In bepaalde matchups misschien, maar als je een aggressief burstende top laner tegenover je hebt is je Q farmen echt zo makkelijk niet als Zeroku beweert.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:35:31 #116
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102764532
quote:
Ja, duo top. Klinkt goed. :').
pi_102764547
Doe anders nu even snel een 1v1 solo top! Ik wil spectaten :+
Conscience do cost.
pi_102764568
En ik de afloop horen. Hup, doen!
pi_102764574
Mythbusters!
Conscience do cost.
pi_102764579
Fightfightfightfight :)
pi_102764800
Trolol.
pi_102764838
Ik zit op mn werk en Zeroku heeft een ban, maar ik wil het best eens proberen hoor.
pi_102765060
Slappe smoesjes hoor ik al
pi_102765518
Haha jij doet wel vaker LoL op je werk tegen iemand die geband is? :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:19:15 #125
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102765567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef nyny83 het volgende:
Haha jij doet wel vaker LoL op je werk tegen iemand die geband is? :D
:D.
pi_102765662
Nou voor dit weekend dan? Spreek met mekaar af en laten we kijken wie de grootste nerd is het beste is
pi_102765688
hoezo nerd, gewoon je char snappen en reageren op iemand anders zijn acties
pi_102765737
FoK 1on1 tournament? 8-)
Conscience do cost.
pi_102765857
Als iemand zin heeft om dat te organiseren doe ik wel mee hoor. Ik verwacht alleen niet dat ik erg hoog ga eindigen, maar het lijkt me wel leuk :D
pi_102766331
1 on 1 :') alsof elke champ daar voor is gemaakt
pi_102766362
Dat is niet elke champ nee, dus? ;)
Conscience do cost.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:49:55 #132
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102766363
1 vs 1 is wel grappig op zich. Alleen krijg je dan toch alleen maar bruisers.
pi_102766418
Wel een manier om de hele food chain binnen LoL te bepalen. Alleen jammer dat het lang duurt voordat je (84 * 83) / 2 matches verder bent. En dan iets doen als wie per match als eerste 10 of 20 kills haalt of zo, zodat de random factor laag is :P
pi_102766468
Misschien gewoon voor een Bo3 match een 3 champ team samenstellen van: 1 bruiser, 1 ap carry, 1 ad carry. Die moet je van tevoren bepalen welke ronde je em speelt en je ziet pas wat je tegenstander heeft gekozen als je zelf hebt bepaald welke champ je welke ronde speeld.

Zoiets?

edit: voorbeeldje:

ik kies. karthus, vayne en yorick , mn tegenstander kiest caitlynn, irelia en cassio
krijg je als matches: karthus vs cait, vayne vs irelia en yorick vs cassio
pi_102766526
blind pick treeline twist bedoel je :P

Ik ben een dooddoener vandaag :')
pi_102766889
Nee wel 1-1 :) , zie voorbeeldje
pi_102766950
Wel Xerath niet Xerath ik weet het niet ik weet het niet
pi_102767083
Lekker wachten tot F2P (over kleine 2 weken) en kijken hoe die speelt
pi_102767162
Bij een toernooitje wil ik ook wel :)

Ik denk dat ik mijn IP opspaar voor Yorick, Cassiopeia en die Yordles. Geen nine-tails en Xerath voor mij dus voorlopig :N
pi_102767193
Ik denk dat ik voor die ninetails ga sparen en nu ook geen Xerath koop. Het lijkt me wel leuk zo maar ik denk dat het meer het nieuwe is :P

Dus mijn IP die ik nu heb (had al een boel gespaard) gaat voor een deel naar Swain :)
pi_102768788
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Zeroku het volgende:
1 vs 1 is wel grappig op zich. Alleen krijg je dan toch alleen maar bruisers.
Valt wel mee toch? Een Vayne kan een bruiser aardig counteren, bepaalde casters ook wel.
pi_102768796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:09 schreef Maisnon het volgende:
Okay Swain is tof _O_
Swain is een baas. Lategame zoveel hp en nog best veel damage
pi_102769219
Swain is leuk om mee te sololanen top tegen bruisers.
pi_102769326
Alistar

Tegen AD: Tornmail + Frozen Heart + Randuins Omen + Zhonya's + Guardians Angel + Sunfire Cape:

Tegen AP: Abyssal Scepter + Banshee's Veil + Lich Bane + Guardians Angel + Force of Nature + Force of Nature

1 vs 1, ik zie mogelijkheden.

Niet dat je zulke dure builds ooit afkrijgt :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:39:27 #146
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102769411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Een Vayne kan een bruiser aardig counteren, bepaalde casters ook wel.
Mwa. Als ik als Vayne een Akali tegen krijg dan hoop ik toch dat ik een heel goede support bij heb :').
pi_102769981
Die je helaas niet hebt omdat het 1 vs 1 is
pi_102770114
Vayne kan zich wel wel degelijk redden tegen sommige casters. Misschien houdt ze het ook wel even vol tegen bruisers maar ik denk dat je alsnog in het nadeel bent.

Vannacht even potje renekton/vayne nyny? :+ Sowieso moet ik natuurlijk wel weer even oefenen voordat we serieuze potjes gaan doen!
Conscience do cost.
pi_102770284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alistar

Tegen AD: Tornmail + Frozen Heart + Randuins Omen + Zhonya's + Guardians Angel + Sunfire Cape:

Tegen AP: Abyssal Scepter + Banshee's Veil + Lich Bane + Guardians Angel + Force of Nature + Force of Nature

1 vs 1, ik zie mogelijkheden.

Niet dat je zulke dure builds ooit afkrijgt :')
wat is dit voor kuts
pi_102770329
Een build die ik in mijn 1 vs 1 altijd gebruik :') AL mijn kills krijg ik door ze early game onder de toren te headbutten. Late game is dan inderdaad drie keer niks :{w
pi_102771270
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet Xerath maar Swain heb gekocht.
pi_102771451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef ems. het volgende:
Vayne kan zich wel wel degelijk redden tegen sommige casters. Misschien houdt ze het ook wel even vol tegen bruisers maar ik denk dat je alsnog in het nadeel bent.

Vannacht even potje renekton/vayne nyny? :+ Sowieso moet ik natuurlijk wel weer even oefenen voordat we serieuze potjes gaan doen!
haha liever niet, ik heb vayne niet eens en kan er niks mee. Maar heb wel eens met bijv. Garen tegen Vayne gespeeld en dan kom je gewoon niet in de buurt (continue harassen met true damage, knockback, wegrennen etc.). Maar was meer om gewoon aan tegeven dat overal wel counters voor zijn. Ik heb zelf nog nooit aan een 1v1 toernooi meegedaan, maar wel af en toe eentje van Solomid gevolgd, en ik kan jullie melden dat er een grote varieteit aan champs werd gebruikt.
pi_102771683
Draaien 1v1 toernooien niet gewoon om de firstblood?

Zo ja, Galio om mensen die AP picken te counteren en je wint.
pi_102772420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef Keselo het volgende:
Draaien 1v1 toernooien niet gewoon om de firstblood?

Zo ja, Galio om mensen die AP picken te counteren en je wint.
Succes tegen Leblanc of Kassadin
pi_102773601
Counterpick LB met Sion, Kassa met Panth

ez game :)
pi_102773813
beetje jammer soms als je overtuigend met een paar teammates wat kills kan oppakken, je erin duikt en ze gewoon blijven staan of junglen :') terwijl het anders makkelijk kon
pi_102773851
Communicatie! Zeg dat je ervoor gaat , een 3 - 2 - 1 werkt ook nog wel es
pi_102774160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Communicatie! Zeg dat je ervoor gaat , een 3 - 2 - 1 werkt ook nog wel es
Trust me, als er iemand probeert te communiceren ben ik het :')
pi_102774495
En idd, volop noob Xeraths die games verneuken xD
pi_102774578
Firstban Xerath 100% gogo
pi_102774679
we hebben een garen. we hebben een semi maar niet supertank leona. Autlocked ineens een malphite uit het niets :')

EDIT: ah de game begon niet :P
pi_102774731
fijn he :s
pi_102775223
als ik nu ranked zou spelen zouik xerath bannen zodat mijn teammates er niet mee kunnen falen
pi_102776507
Net eerste potje met een Xerath gespeeld, die domineerde lekker 9-3. Lijkt me toch een redelijke champ, heeft een makkelijke stun, goede damage en een lange range.
pi_102780217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef nyny83 het volgende:
als ik nu ranked zou spelen zouik xerath bannen zodat mijn teammates er niet mee kunnen falen
HAHAH :P ik zou hetzelfde doen :P
pi_102780722
Met Riven en Talon deed ik dat dus wel, maar met Xerath weet ik het nog zo net niet. Voor zover ik het door heb is het het soort champion dat je na vijf minuten lanen eigenlijk wel zou moeten snappen.
pi_102781168
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met Riven en Talon deed ik dat dus wel, maar met Xerath weet ik het nog zo net niet. Voor zover ik het door heb is het het soort champion dat je na vijf minuten lanen eigenlijk wel zou moeten snappen.
Talon ook, nauwelijks een slechte gezien.
pi_102781470
Die eerste avond was anders meteen een drama, de dagen daarna ging het inderdaad een flink stuk beter.
pi_102783095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overschat nooit het iq van bepaalde LOL spelers.
pi_102783270
Zo veel Evelynns in lv 10 - 20 ineens :') waarom
pi_102783340
9 games op een rij die niet starten inmiddels. Eerder vandaag ook al zoiets gehad
pi_102789692
2/8/5 Xerath tegen ons. Maar die 2/18/5 Akali bij ons werkte niet erg mee :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:44:19 #174
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102791648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef Adames het volgende:

[..]

Talon ook, nauwelijks een slechte gezien.
Daar kun je ook niet slecht mee zijn.
pi_102792749
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Daar kun je ook niet slecht mee zijn.
precies
pi_102793090
Leg dat eens aan de Talon van ons vorige potje uit :{w
1/13/6 o.i.d.
pi_102793131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leg dat eens aan de Talon van ons vorige potje uit :{w
1/13/6 o.i.d.
Heb zelfs mundo's gezien met die score, wilt niks zeggen
pi_102793156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Heb zelfs mundo's gezien met die score, wilt niks zeggen
mundo is toch redelijk zwak? :P
pi_102795322
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:18 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

mundo is toch redelijk zwak? :P
kan ook nauwelijks dood
pi_102798569
Maar doet ook amper damage. Maar wel beste voice acting :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:48:23 #182
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102798598
Mundo zie ik echt nooit meer gespeeld worden overigens. Vond ik op zich wel een leuke hero af en toe :P.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:49:13 #183
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102798613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:16 schreef Adames het volgende:

[..]

kan ook nauwelijks dood
De meeste andere tanks ook, maar die zijn vaak toch nog nuttiger dan Mundo, dat is denk ik het probleem.
pi_102799375
Munda is de ultimate trollchamp :) Das zn enige nut ^^
pi_102799382
Weet je wat het is... de meeste mensen bouwen hem full tank en farmen slecht. Als je na 20 minuten spelen alleen nog maar een Warmogs heb ga je niet veel impact hebben, want dan kun je alleen een beetje slowen met je cleavers. Als je echter boots en spirit visage rusht (CDR en improved heal) ben je al vrij snel vrij tanky, en kun je daarna een offensive item bouwen en heb je al veel meer impact
pi_102799507
4x warmogs, atmas en mobilityboots pewpew
pi_102799948
Heb hem naar aaneldiing van gisteren nog 2 keer gespeeld. Eerste potje ging goed en had na een kwartier al warmogs. Helaas ging onze Kog 0/8 en onze Xerath 1/7 dus dat potje had weinig zin. Daarna weer gespeeld, opnieuw warmog gerushed, boots, Starks, Atma's. Met een kleine 300 attack damage (met 'e' aan), tegen de 4k hp en een attack speed van 1 vond ik mezelf wel leuk spelen.

Toch zie ik vrijwel geen reden om mundo te kiezen boven Garen, die heeft nog Silence en een leuke afmaker als ultimate.
pi_102800338
Vind die Xerath tegenvallen so far
pi_102801279
quote:
Niet echt, ziet er uit als de chinese client die hebben andere skins. Als je een preview wilt van alle skins moet je hier kijken:

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=123056
pi_102801351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vind die Xerath tegenvallen so far
Heb ze tot nu toe ook alleen nog maar zien falen. Het is wel makkelijk dat hij zichzelf kan stunnen (of in ieder geval dat hij stil staat) in turret mode, met een beetje jungler is hij dan zo makkelijk te pakken.
pi_102801647
Ik zag gisteravond iemand met gemak de game overnemen op xerath. :o
Conscience do cost.
pi_102801795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef flipp. het volgende:

[..]

Niet echt, ziet er uit als de chinese client die hebben andere skins. Als je een preview wilt van alle skins moet je hier kijken:

Je kan het gewoon gebruiken, skins zijn zelfde als EU/NA etc.
pi_102801906
Skins zijn overal hetzelfde. Alleen de plaatjes zijn anders.
Conscience do cost.
pi_102801916
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef ems. het volgende:
Ik zag gisteravond iemand met gemak de game overnemen op xerath. :o
Ik heb gister Renekton geprobeerd. Mn lane was nogal kut: ik moest samen met een slechte Xerath tegen een Lux en een Talon. Die Talon kan me in zijn eentje al kapot bursten, maar met de snares en slows (die ook flinke damage doen!) van Lux erbij maakte ik echt geen kans. Heb jij nog tips? Wat voor runes/masteries, items en skillvolgorde pak jij?
pi_102801944
Renekton moet genoeg hp en armor hebben om die burst te kunnen trekken.
pi_102801973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Renekton moet genoeg hp en armor hebben om die burst te kunnen trekken.
Op zich wel, maar ik kom niet in de buurt. Zelfs farmen onder je tower gaat erg lastig met die ranged skill van talon en die flinke range op de skills van Lux.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:30:03 #197
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102802087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef flipp. het volgende:

[..]

Nee. De artwork is anders, maar de skins zijn hetzelfde.
pi_102802247
Sowieso geen duo lane gaan met renekton. Altijd solo top! En als je dan toch moet lanen doe het dan niet met een slechte Xerath die ook beter een solo lane moet hebben :P

Runes:

3x AD quint
9x Armor Pen
9x Dodge/armor (ik prefereer dodge)
9x cdr/level

exhaust/ghost

Masteries
1/21/8 (kijk op mijn profile voor details)

Begin met doran's shield. Doran's blade als je op de een of andere vage manier gaat lanen met een healer (wat pure verspilling is) en je kan eventueel armor+5pots gaan als je dat fijner vindt. Regel basic boots en dan weer zsm brutalizer. Brutalizer geeft voorlopig meer dan genoeg damage om tot midgame te ownen. Boots afmaken (ik neem eigenlijk nooit cdr boots, meestal merc, maar sinds de buff van die tenacity items moet ik nog even experimenteren wat beter is), sunfire en dan afhankelijk van wat de tegenstander bouwt verder gaan.

Core is dus boots, brutalizer, sunfire. Na de sunfire bouw ik meestal eerst ghostblade, tenzij ik merk dat ik echt wat magic resist moet hebben. Renenkton's main strenght is zo lang mogelijk in een battle blijven en daarom is het vereist dat je tanky genoeg bent om, icm je ult, lekker iedereen kapot te scheuren terwijl ze óf jou focussen zodat je AP/AD carry het werk kan doen, ofwel jou negeren en dan doorhebben dat jij hun AP/AD carry verscheurd.

Maar nogmaals, laten we een keer een beetje 1v1 oefenen. Zo wil ik ook nog even TF in de vingers krijgen voordat ik massive ga feeden in echte games :+
Conscience do cost.
pi_102802398
Mjah ik had geen keuze. Ik instalockte renekton en zei dat ik solo top wilde. Maar de rest van mijn team werkte niet mee en pickte geen jungler. Zij ook niet, dus het was duo lane vs duo lane. Al onze lanes werden geowned omdat we vooral solo laners hadden die in duo lanes niet tot hun recht komen, dus dat was een quick loss.

Je masteries in je profile kan ik niet zien. Die worden lokaal opgeslagen, dus ik kan alleen je laatst gebruikte mastery page bekijken (nu niet, zit op mn werk :P). Maar ik kan me wel voorstellen wat je genomen hebt met 1/21/8. Dat zal Exhaust mastery in offense zijn, in defense dodge masteries en naar beneden tot de onderste, en in de utility tree de extra XP mastery icm minder lang dood zijn.
pi_102802414
dan nog moet je duolane top en niet bot :)
pi_102802467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
dan nog moet je duolane top en niet bot :)
wat is het verschil
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:44:19 #202
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102802502
Bot kom je een support tegen, top niet.
pi_102802524
En bot is vaker tegen ranked, top is bruiserlane
pi_102802555
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:44 schreef Zeroku het volgende:
weet je dat ook zo zeker als er al 2x duo wordt gelaned door beiden?
pi_102802611
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:44 schreef Zeroku het volgende:
Supports deden beide teams niet aan. Soms werkt je teamcomp gewoon niet mee en krijg je hele gekke situaties. Ik kon me daar in dit geval niet op aanpassen omdat het mijn tweede game ooit met Renekton was (paar maanden terug 1x geprobeerd in zijn free-week).
pi_102802641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Supports deden beide teams niet aan. Soms werkt je teamcomp gewoon niet mee en krijg je hele gekke situaties. Ik kon me daar in dit geval niet op aanpassen omdat het mijn tweede game ooit met Renekton was (paar maanden terug 1x geprobeerd in zijn free-week).
dit precies, niet elke game wordt gespeeld zoals op top elo. wordt hier volgens mij wel eens vergeten.
pi_102802989
Ach, als je solo top tegen 2 gaat met renekton kan je meestal rond level 4 wel eentje killen.

Ulti van renekton icm ghost is ook zo hard. Laatste game renekton gebeurde het nog dat ik rustig zat te lanen tegen een chogath top, amumu kwam eraan om mij te ganken en toen ging het los. Eindigde met een double kill voor mij onder hun eigen tower, en ik overleefde het :+
Conscience do cost.
pi_102803002
grote jongen :)
pi_102803072
Wel met mijn ult aan ja ;)
Conscience do cost.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:11:45 #210
148823 znarch
ondertitel
pi_102805182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:40 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik had geen keuze. Ik instalockte renekton en zei dat ik solo top wilde.
Miss dat het daar al mis ging :P
pi_102805707
lol ja idd :)

irritante instalockerts :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:59:27 #212
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102806702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Adames het volgende:

[..]

dit precies, niet elke game wordt gespeeld zoals op top elo. wordt hier volgens mij wel eens vergeten.
Erhm. Ik speelde op 900 elo en daar heb je al die setup. Dat is niet echt top elo :').
pi_102806978
Top elo heeft weinig met een goede setup te maken. Gelukkig heb ik nu zo'n 8 maanden lang oid al niet meer in een game gezeten waar werd geduolaned top. Altijd netjes jungler gehad O+
Conscience do cost.
pi_102807205
900 elo :o

poor thing
pi_102808273
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lol ja idd :)

irritante instalockerts :)
normaal ben ik allesbehalve een instalocker en is het juist aan mij om het team nog ENIGSZINS gebalanced te houden. Ik vind dat ik er dan best recht op heb om heel af en toe een keertje als ik een champ koop hem te instalocken in een normal.
pi_102808927
normal blind of normal drafted? blind vind ik alles geoorloofd, drafted meh , half half
pi_102810102
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Erhm. Ik speelde op 900 elo en daar heb je al die setup. Dat is niet echt top elo :').
Ranked ja, normal zie ik echt niet elke pot dit soort teams. Net zoals er nog steeds weinig lvl 1 fights zijn rond de blue buff.
pi_102810723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
normal blind of normal drafted? blind vind ik alles geoorloofd, drafted meh , half half
blind.
pi_102810748
Met blind maakt het geen reet uit
pi_102811411
blind doe ik ook 100% wat ik zelf wil, juist omdat er nu ook normal drafted is.

vanavond maar es wat rare dingen proberen :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:59:54 #221
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102812830
Ik zie Reginald trouwens al twee dagen ofzo best veel Cassio spelen, maar wtf. Die damage al op level 2 is echt niet normaal.
pi_102813508
yup, lvl2 en lvl3 grootste burst ingame :)

vooral in combo met ignite :)
pi_102813571
Nice, nieuwe brand skin eindelijk. Meteen even gehaald 8-)
Conscience do cost.
pi_102813583
ja als ik ooit nog RP koop/krijg haal ik die zeker
pi_102813921
Nidalee vind ik echt fijn van de champs van deze week :) die ga ik ook unlocken erna
pi_102815720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja als ik ooit nog RP koop/krijg haal ik die zeker
Hij doet me aan arnie in een hele slechte batmanfilm denken;

Conscience do cost.
pi_102817362
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:59 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie Reginald trouwens al twee dagen ofzo best veel Cassio spelen, maar wtf. Die damage al op level 2 is echt niet normaal.
Ik zie Reginald trouwens al een week lang alleen maar trollen, kutten en feeden (ook in de TSM scrims!). Had verwacht dat hij beter/volwassener zou worden met zijn TSM matties in die gaming house, maar als ze zo doorgaan zie ik ze geen toernooien winnen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:08:14 #228
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102817554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zie Reginald trouwens al een week lang alleen maar trollen, kutten en feeden (ook in de TSM scrims!). Had verwacht dat hij beter/volwassener zou worden met zijn TSM matties in die gaming house, maar als ze zo doorgaan zie ik ze geen toernooien winnen.
Valt ook wel mee? Als hij serieus AP carry gaat verliest hij nagenoeg nooit zijn lane. Heb al paar keer 4/1 4/0 binnen 15 minuten gezien als hij Cassio of Brand gaat. Zelfs AP Janna mid ging hem goed af. Maarja, als hij Kayle AP mid gaat dan moet het wel fout gaan ja :').

Straks binnen 3 (!) minuten first blood.
pi_102817587
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Wat jij zegt, ik zat gisteren naar zijn stream te kijken. Speelde hij GP volgens mij hij stond 2-10 en hij faalde echt hard met positionering en hoe ver hij overextende. Moet zeggen dat ik nooit fan van TSM ben geweest dus heel erg vind ik het niet...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:34:33 #230
148823 znarch
ondertitel
pi_102818664
Pvp.net fucked up en ik sta dus inmiddels 4 minuten in queu voor een normal game :'(
pi_102819306
Vanmiddag was het inderdaad ook al weer een minuut ofzo, terwijl het normaal maximaal 3-4 secondes is (allebei vijfman premade)
pi_102819472
Ik heb sinds de west/east patch eigenlijk nog nooit langer dan 20 seconde queue gehad (met full arranged teams). Behalve dan als het midden in de nacht is, maar dan is het alsnog hoogstens anderhalve minuut.
Conscience do cost.
pi_102819607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef flipp. het volgende:

[..]

Wat jij zegt, ik zat gisteren naar zijn stream te kijken. Speelde hij GP volgens mij hij stond 2-10 en hij faalde echt hard met positionering en hoe ver hij overextende. Moet zeggen dat ik nooit fan van TSM ben geweest dus heel erg vind ik het niet...
Mjah die GP-game was niet zijn schuld. Hij disconnecte en kwam terug toen iedereen lvl 6-7 was. Zeker met GP kun je dan weinig omdat je in melee range moet komen om te cs'en. Met alleen parrley ben je namelijk snel out of mana. Maargoed, daaromheen had hij ook al 2 dikke faalgames. Zelfs met Brand ging hij 5/11 ofzo en Brand is zijn beste poppetje.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:14:47 #234
148823 znarch
ondertitel
pi_102820397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanmiddag was het inderdaad ook al weer een minuut ofzo, terwijl het normaal maximaal 3-4 secondes is (allebei vijfman premade)
Nu gewoon weer |:( Normal game soloq hij staat op 2 minuten en er gebeurt gewoon niets. Net 5 minuten gewacht, client opnieuw opgestart maar zucht |:(
pi_102820601
En als je even uit queue gaat en er dan weer opnieuw in? Want ik hoef nooit lang te wachten. Of misschien ben je zo goed dat er gewoon geen mensen van jouw (hidden) elo zijn :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:27:24 #236
148823 znarch
ondertitel
pi_102820885
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef nyny83 het volgende:
En als je even uit queue gaat en er dan weer opnieuw in? Want ik hoef nooit lang te wachten. Of misschien ben je zo goed dat er gewoon geen mensen van jouw (hidden) elo zijn :P
Nee ik ben niet goed. Hm dat heb ik al 3x geprobeerd, werkte niet. Nu lukte het ineens wel staat hij vast op: Game starting soon. Zucht.
pi_102821099
Mja, een vriend van mij heeft ook nog altijd problemen. Die moet na elke game even snel z'n client restarten omdat hij anders niet meegaat in de volgende queue (?). Bij sommige mensen (ikzelf :+ ) gaat het gewoon vlekkeloos en anderen hebben, vaak onverklaarbare, bugs.
Conscience do cost.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:56:35 #238
148823 znarch
ondertitel
pi_102822137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:33 schreef ems. het volgende:
Mja, een vriend van mij heeft ook nog altijd problemen. Die moet na elke game even snel z'n client restarten omdat hij anders niet meegaat in de volgende queue (?). Bij sommige mensen (ikzelf :+ ) gaat het gewoon vlekkeloos en anderen hebben, vaak onverklaarbare, bugs.
Dit komt omdat de client steeds disconnect met pvp.net. Zeer irri.
pi_102822620
Ja die bug dat games niet beginnen komt volgens mij doordat je of een tijd afk bent geweest of je je laatste game een dc hebt gehad.

Had heft vanmiddag ook dat ik na 3 minuten nog geen game had (normaal is het voor mij twee minuten ). Even cliënt opnieuw opstarten verhielp het probleem bij mij
pi_102823328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef znarch het volgende:

[..]

Dit komt omdat de client steeds disconnect met pvp.net. Zeer irri.
Waarschijnlijk, maar alsnog is het vreemd dat sommige mensen daar last van hebben en anderen gewoon helemaal niet. Destijds had ik hem nog aangeraden om te kloten met zijn ports maar dat heeft niets opgelost
Conscience do cost.
pi_102823992
Ik heb dat eerder heel erg gehad, maar nu eigenlijk nauwelijks meer. Het is heeft niet echt met de poorten te maken volgens mij, eerder met pvp.net zelf.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:35:30 #242
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102824040
Vannacht unban *G*.
pi_102824891
Heb je geen account op East/NA dan?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:00:50 #244
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102825372
Nope :P.

Morgen denk ik maar meteen Kassa kaufen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:25:18 #245
148823 znarch
ondertitel
pi_102826889
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar alsnog is het vreemd dat sommige mensen daar last van hebben en anderen gewoon helemaal niet. Destijds had ik hem nog aangeraden om te kloten met zijn ports maar dat heeft niets opgelost
Jup, en dit terwijl ik net een format c en dus verse reinstall heb gedaan. Echt irri, maar hij doet het weer inmiddels :)
pi_102829550
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Nope :P.

Morgen denk ik maar meteen Kassa kaufen.
ik probeerde hem met smartcast te spelen. Echt moelijk. :7
ik wil elke champ leren spelen met smartcast, is dit verstandig of niet.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:19:01 #247
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102829621
Ik smartcast niet met iedere hero, bijna alleen met AP carries. W + Q Brand-combo bijvoorbeeld.
pi_102830881
Over het algemeen smart cast ik met de meeste helden. Alleen bepaalde helden smart cast ik niet, dat zijn eigenlijk de helden waarvoor range te belangrijk is of waarbij het een non target ulti is (pantheon / lux / etc) aangezien ik ze nog wel eens per ongeluk aantik.
pi_102831216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef flipp. het volgende:
Over het algemeen smart cast ik met de meeste helden. Alleen bepaalde helden smart cast ik niet, dat zijn eigenlijk de helden waarvoor range te belangrijk is of waarbij het een non target ulti is (pantheon / lux / etc) aangezien ik ze nog wel eens per ongeluk aantik.
Gragas ulti, Veigar stun, eigenlijk alles met een rondje als target. Of je moet het HEEL goed in kunnen schatten.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:56:09 #250
148823 znarch
ondertitel
pi_102831376
Ik smartcast alles. Hoe bedoel je dat dingen met een rondje? Speel zowel veigar als gragas niet.
pi_102831688
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef znarch het volgende:
Ik smartcast alles. Hoe bedoel je dat dingen met een rondje? Speel zowel veigar als gragas niet.
Je veigar stun is een cirkel van pilaren waarbij alleen de randjes stunnen. Je wilt hem dus niet OP een champ plaatsen maar juist een stuk ernaast zodat je de stun raakt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:25:21 #252
148823 znarch
ondertitel
pi_102832375
Aaah. Daarbij snap ik dat niet smartcasten beter is idd. Ikzelf speel geen champ waarbij ik niet smartcasten handiger vindt.
pi_102832992
'beter' is natuurlijk subjectief :P Lee Sin skillshot mis ik bijv. ook altijd met smartcast terwijl de meesten dat beter vinden.
pi_102833144
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef nyny83 het volgende:
'beter' is natuurlijk subjectief :P Lee Sin skillshot mis ik bijv. ook altijd met smartcast terwijl de meesten dat beter vinden.
Het gaat er niet zo zeer om of je het wel of niet raakt met smart cast. Maar bij lee sin is het vaak dat je zo snel mogelijk je q eruit wilt hebben en smart cast is altijd sneller dan normale cast omdat er gewoon 1 handeling minder nodig is.
pi_102833680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef flipp. het volgende:

[..]

Het gaat er niet zo zeer om of je het wel of niet raakt met smart cast. Maar bij lee sin is het vaak dat je zo snel mogelijk je q eruit wilt hebben en smart cast is altijd sneller dan normale cast omdat er gewoon 1 handeling minder nodig is.
Als ik mn q mis heeft hij een cooldown van ong. 8 seconden op lvl 1. Best zonde.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:15:09 #257
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102836582
Haha aww, die Super teemo :D!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:15:47 #258
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102836589
pi_102837011
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als ik mn q mis heeft hij een cooldown van ong. 8 seconden op lvl 1. Best zonde.
Klopt maar als je een beetje met smart cast oefent dan weet je precies wat de range er op is en dan ga je merken dat het belangrijker wordt om net die kwart seconde sneller te kunnen reageren.
pi_102839387
Huh, die Superteemo zou eerst al met die nieuwe skin van Irelia en die van Brand komen. Toen hij geannulleerd werdt, dacht ik dat hij helemaal niet meer zou komen (samen met nog een andere, die ik me even niet kan herinneren). Wil dit zeggen dat die skin dus wel gaat komen of is dat gewoon een achterhaalde 'teaser' voor de skin?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:11:52 #261
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102839417
Die skin komt er.
En Infiltrator Irelia komt ook.
pi_102839468
Die Infiltrator skin is echt spuuglelijk :')
Lijkt erg veel op die Pax-skins en haar eigen Ninja skin vindt ik..

Enne: Introducing Loch Ness Cho'Gath & Deep Sea Kog'Maw?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:13:38 #263
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102839477
Die zijn er allang.
pi_102839493
Precies, maar dat staat wel op die poster van Superteemo. Rechts onderin.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:14:11 #265
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102839502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, maar dat staat wel op die poster van Superteemo. Rechts onderin.
Ja, zou best een oude kunnen zijn :P.
pi_102841048
Of het staat er alleen maar omdat die toevallig net dat dorpje overvallen en superteemo ze verslaat o.i.d.
pi_102842163
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of het staat er alleen maar omdat die toevallig net dat dorpje overvallen en superteemo ze verslaat o.i.d.
Ja.
pi_102843444
Maar wat vinden jullie van die nieuwe sneak peak? Lijkt me een ranged dps te worden :P
pi_102843580
Ranged DPS is mijn geheime liefde, dus geen slecht nieuws :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:48:27 #270
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_102850133
Kun je dat Smartcasten ook ergens instellen?
pi_102850180
Gewoon in de keybinds. Standaard onder shift-q/w/e/r.
Conscience do cost.
pi_102853788
Ik geen tijden zo'n goed potje gehad met Karma. :D

pi_102857927
Zit die Teemo daar vrolijk een derde Warmogs te bouwen?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:08:12 #274
148823 znarch
ondertitel
pi_102858626
Wat een hoop trollitems bij elkaar zeg :D
pi_102860357
Die Riven en die Tryndamere inderdaad ook :P
pi_102862182
Hmm, had ik niet eens in de gaten. :o
pi_102862922
tynd en teemo hebben misschien endgame toen ze dood waren alles verkocht en trollshit bij elkaar geraapt.
pi_102864313
Dat denk ik zo maar wel als je naar de waarde van de items kijkt in vergelijking tot hun farm dat het gewoon troll items zijn.

Sowieso een thorn mail bouwen met garen en riven dat heeft een thorn mail boete heel veel nut tegen...
pi_102873431
vorig potje was er een katarina die mij helemaal kapot schold dat karthus een noobchamp is easy 2 play enzo enzo. en dan aan het einde GG NOOBS, etc.
zulke mensen moeten echt van de wereld geschrapt worden. het was nog een spanjool ook.
Laat die spanjolen eerst hun land op knappen zodat ze in deze crisis nog wat goeds doen. :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:13:04 #280
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102873728
Wat is een Spanjool?
Verder is Karthus ook faceroll tegen noobs.
pi_102874576
en ik heb zo'n hekel aan akali gekregen he? ik ga een anti akali clubje oprichten.
wie wil erin? :)
akali met 300 hp left, ik olaf met 4k hp. en zij wint omdat ze zo kut passive heeft (lifesteal+extra dmg)

en over het algemeen is karthus geen faceroll. die ult makkt hem uniek, niet noob.

[ Bericht 7% gewijzigd door EpicKnife op 09-10-2011 14:41:40 ]
pi_102874748
Gebruik je E dan eens man, true damage is op
pi_102874834
ze schoot naar me toe met haar combo en ging van 10% hp naar 80% met 30 kills 10 deaths, was ze gefeed en had ze 600 AP ofzo
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:45:26 #284
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102874866
30 kills :'). Wat de fuck heb je daarvoor dan gedaan.
pi_102874904
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef Zeroku het volgende:
Wat is een Spanjool?

Een nederlands woordje voor spanjaard. Dat zou je toch eigenlijk wel moeten kennen. ;)
pi_102875611
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
30 kills :'). Wat de fuck heb je daarvoor dan gedaan.
dominion,
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:13:00 #287
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102875854
Ohja, dan is het heel normaal als iemand 30 kills krijgt, :').
pi_102876002
First blood halen voelt altijd goed.
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:21:06 #289
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102876132
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef Skillstorm het volgende:
First blood halen voelt altijd goed.
Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten al :'). Taric/Ez tegen Ashe/Janna, ik stunde Janna voor de grap, hij raakt zijn Q een of twee keer en igite en poef FB :').
pi_102876172
Fb in de eerste minuut in een andere laan is altijd zo'n wtf-momentje.
pi_102876249
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten al :'). Taric/Ez tegen Ashe/Janna, ik stunde Janna voor de grap, hij raakt zijn Q een of twee keer en igite en poef FB :').
Lol. :')

Ik als Karma met Irealia tegen Warwick en Katarina. Katarina was gewoon onvoorzichtig. Ireala wel net weggekomen met een miniscuul beetje health weggekomen terwijl ik mijn Heavenly Wave deed op Kat.
pi_102877074
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fb in de eerste minuut in een andere laan is altijd zo'n wtf-momentje.
Komt omdat mensen nog altijd zo retarded zijn om zonder CV die brush te facechecken. Zeker tegen een taric met stun is dat echt oliedom.
pi_102879173
Gaat best goed inmiddels, al level 10 :P Dominion is ook best wel oke eigenlijk.
pi_102879718
Denk dat Yorick nu wel in de volgende rotatie zit omdat Riven hem eruit heeft geschopt deze week. Kijk ik wel naar uit :)
pi_102879988
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Denk dat Yorick nu wel in de volgende rotatie zit omdat Riven hem eruit heeft geschopt deze week. Kijk ik wel naar uit :)
ik hoorde dat de rotation 100% random was ergens
pi_102880823
Geloof ik niet. Er is zelfs toch een speciaal item waar ze uitleggen hoe ze die samenstelling maken?

Zou wel kunnen dat ze wat categoriën hebben en dat het daarbinnen random is. Maar ik durf te wedden dat Yorick er overmorgen inzit :P
pi_102881814
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

ik hoorde dat de rotation 100% random was ergens
Kan niet, Ashe is echt veel te vaak free om random te zijn. Komt nog bij dat champions natuurlijk (bijna) altijd de tweede week na release gratis zijn, wat dus niet random meer is. Weinig gespeelde champs komen ook iets vaker in de rotation dan de extreem populaire champs.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:06:52 #298
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_102883326
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Geloof ik niet. Er is zelfs toch een speciaal item waar ze uitleggen hoe ze die samenstelling maken?

Zou wel kunnen dat ze wat categorieën hebben en dat het daarbinnen random is. Maar ik durf te wedden dat Yorick er overmorgen inzit :P
Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.
pi_102883703
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.
Pas nog? de afgelopen 2 maanden niet. Hij was trouwens deze week eigenlijk free to play dus dan klopt het sowieso. En ik zeg ook dat het niet random is. En dat er categorien zijn.
pi_102884002
Breng je renekton nyny, we moeten 1v1 oefenen!
Conscience do cost.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:45:10 #301
148823 znarch
ondertitel
pi_102884967
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Breng je renekton nyny, we moeten 1v1 oefenen!
Btw, jouw maat had toch problemen vergelijkbaar met mijne? Mijne lijken verholpen door pando media booster te uninstallen en de service ip helper te stoppen.

Gvd ben ik laatste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')