What? Hoe speel jij vayne normaal dan? I think ur doing it wrong.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:00 schreef jagga het volgende:
Probeer dit soort gekke rommel meestal uit in Dominion, > lekker snel de items halen die je denkt nodig te hebben.
net zoals
AD vayne
Ba-dum tjskquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De TT is de silence van Kassadin.
sloeg meer op liggen klooien. Aangezien Vayne nu "gratis"speelbaar is, en ik haar gisteren voor het eerst gespeeld heb..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
What? Hoe speel jij vayne normaal dan? I think ur doing it wrong.
[..]
Ba-dum tjsk
Ja, misschien heb ik me wat onhandig uitgedrukt. Maar als de minions allemaal heel snel doodgaan, dan kun je de andere toren meer/sneller pushen. Dat bedoel ik met 'meer' farmen. Dus idd de lane pushen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef ems. het volgende:
Q werkt vele malen beter. W pak je 1 leveltje in en level je pas op het laatst helemaal vol.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'veel kunnen farmen' dat kan je ook zonder je skills te gebruiken, en als je je skills (en dan met name W) wél veel gaat gebruiken push je alleen maar de lane.
Het richten met E / Q heb ik inmmidels aardig onder de kniequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Farmen met Cassio is het inderdaad heel verleidelijk om je W te levelen , maar in praktijk kan je ook met Cassio gewoon lasthitten voor farm. W pak je 1 lvl op lvl4 voor de slow en vision.
Tussen Q en E gaat het dan nog, dit ligt meer aan het type champ dat je tegen je hebt. Kan je wel ranged komen maar ben je bang voor een counter dan lvl je Q (safe afstand dmg, maar minder en zonder burst)
Kan je dichtbij komen , lvl dan je E voor meer dmg en grote bursts (en ez kills)
edit: oefen wel met je E / Q spamcombo op champs, dit kan lastig zijn om onder de knie te krijgen
Oh. Ik deed het dus als initiatiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik snap je vraag niet helemaalR doe ik vaak zelf halverwege ergens als ik er sowieso 2 kan pakken, turnen er 2 naar je carry of jezelf -> Q R E E E Q E E E
Maar niet als initiate iig
Dat is juist iets wat je niet te snel wilt. Met brand ga je ook niet continue W -> E op minions gooien juist omdat je dan te hard pushed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik me wat onhandig uitgedrukt. Maar als de minions allemaal heel snel doodgaan, dan kun je de andere toren meer/sneller pushen. Dat bedoel ik met 'meer' farmen. Dus idd de lane pushen.
[..]
Ok, ik ben dus echt een noob. Want ik dacht dat je juist wel zo snel mogelijk die toren om wilt hebben en dus hard wilt pushen. Voel me een beetje dom dat ik dit vraag, maar hoe kun je 'te hard' pushen? Of geldt dat specifiek voor mid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is juist iets wat je niet te snel wilt. Met brand ga je ook niet continue W -> E op minions gooien juist omdat je dan te hard pushed.
Haha, iedereen was eerst noob. Maakt niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ok, ik ben dus echt een noob. Want ik dacht dat je juist wel zo snel mogelijk die toren om wilt hebben en dus hard wilt pushen. Voel me een beetje dom dat ik dit vraag, maar hoe kun je 'te hard' pushen? Of geldt dat specifiek voor mid?
behalve dat het voor het hele team is (dus 750 gold, bijna dragon), is een tower mollen natuurlijk veel belangrijker dan alleen voor dat gold.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, 150 goud extra klinkt als aardig wat, maar met tien minions heb je meer.
Ik dacht dat reports niet werkten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Greetings zeroku,
Certain in-Game activity on your account has been found to be in violation of the Summoner’s Code by the Tribunal.
As such, your account will be temporarily suspended until 2011-10-08 03:54:48.
The most common cause for this warning is either harassment or disruption of gameplay (intentional feeding, etc.). Bear in mind that the definition of harassment can range from direct, overt verbal harassment, to intentionally creating an unpleasant gameplay environment.
Uiteraard. Je hoeft jezelf niet dood te lopen alleen maar om een toren te slopen, vroeg of laat gaat hij (hopelijk) toch wel neer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duh, towers slopen als je kunt. Maar ik ga er geen risico voor nemen, als de toren bijna stuk is en er staan teveel mensjes in de buurt, dan sla ik over.
Dat is heel wat anders en nogmaals niet te vergelijkenquote:En de 150 is inderdaad voor het hele team, maar elk van de teamleden kan ook wel 10 minions killen.
Blue buff is ook zo onnodig, je kan ook gewoon 10 minions killen en een elixir kopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duh, towers slopen als je kunt. Maar ik ga er geen risico voor nemen, als de toren bijna stuk is en er staan teveel mensjes in de buurt, dan sla ik over. En de 150 is inderdaad voor het hele team, maar elk van de teamleden kan ook wel 10 minions killen.
Schijnbaar dus welquote:
Het kan ook beide zijn, voor één zaak meerdere keer gepunished worden. Denk dat dat bij mij het geval is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik hecht in ieder geval vrij weinig waarde aan de geldjes van het torenslopen. Maar goed, maakt ook geen flikker uit eigenlijk.
Moet je meerdere keren door het tribunal veroordeelt zijn voor je een ban krijgt? Of gebeurt dat al meteen bij één zaak?
Op zich goed dat het wel gebeurt. Geen idee wat jij hebt gedaan dat je die ban kreeg.quote:
Mja, ik ook niet. Maar het kunnen ook echt cases van 3/4 maanden terug zijn. Dus in die tijd zal ik vast wel een 0/15 score o.i.d. hebben gehad. Vind het ook overigens onzin dat je niet precies wat de reden is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Op zich goed dat het wel gebeurt. Geen idee wat jij hebt gedaan dat je die ban kreeg.
Bedenk me net dat dit de eerste week in tijden is dat geen enkel potje LoL heb gedaan. Moet na het weekend toch zeker wel weer eens spelen.
Dat is echt belachelijk idd. Maar voor zover ik weet wordt je alleen gebanned voor kutgedrag en niet voor het gebrek aan skill (toentertijd). Ben je zon eikel ingame of?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik ook niet. Maar het kunnen ook echt cases van 3/4 maanden terug zijn. Dus in die tijd zal ik vast wel een 0/15 score o.i.d. hebben gehad. Vind het ook overigens onzin dat je niet precies wat de reden is.
Dat werkt dus zo:quote:
Dus als ik iets report, kunnen jullie dat uiteindelijk beoordelen? Nicequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat werkt dus zo:
[ afbeelding ]
Bovenaan kun je ander (gereporte) games van deze speler bekijken en dan dus op punish of op forgive drukken.
Miss leuk voor de niet lvl 30's om eens te zien.
Nee, niet altijd, daar spelen erg veel factoren in mee. Als iemand maar 1x gereport wordt is het geen tribunal case. Dat is pas zo als je meerdere keren gereport bent. Ook maakt het uit of je gereport wordt door een lvl 30 met schone lei. Of door een lvl 12 die zelf al 66x gereport is. Meer uitleg hier:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus als ik iets report, kunnen jullie dat uiteindelijk beoordelen? Nice
Die xerath of gp game? gp game was hij discced de 1e 10 minutenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je krijgt trouwens maar tien zaken per dag onder ogen. Als je er negen passt, kun je er dus nog maar één beoordelen.
Reginald draait wel lekker![]()
Binnen twintig minuten 0/7/1, wtf![]()
Krijg ik ook steeds ja... heel vreemd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef znarch het volgende:
Wat ik wel erg vaak bij dat tribunal heb is dat ik dezelfde case 2x krijg (op 1 dag dus). Ligt dat aan mij of?
sorry maar ik vind die echt wel meevallen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat werkt dus zo:
[ afbeelding ]
Bovenaan kun je ander (gereporte) games van deze speler bekijken en dan dus op punish of op forgive drukken.
Dit is maar een willekeurig voorbeeldje hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef jagga het volgende:
[..]
sorry maar ik vind die echt wel meevallen..
*denkt terug aan hoe ik aan het ragen was in chat, omdat er WEER iemand afk ging vanaf het begin, 15mins later terugkomt en dan begint te zeiken*
Ik denk dat ik wel een reportje aan mijn kont heb hangen dan
Ik doe er bijna elke dag wel 10. Dat is dan toch 10x5x7=350 ip per week gratis. En ik doe het om de comunnity wat te helpen/rotte appels te straffen. Niet om de ipquote:
Tja, Reginald is dan ook een van de beste AP spelers ter wereld en Guardman Bob speelt bijna nooit ap. Gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef ems. het volgende:
Guardsman bob speelt of tegen noobs of heeft luck.
Maar nee echt niet, ik weet zeker dat reginald hem alsnog op z'n broek geeft als ze 1v1 moeten.
Als er iemand an tegenpartij AFK gaat juig ik alleen als ik mijn first win of the day nog niet gehad hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is inderdaad ook maar net wat je leuk vindt.
Ikzelf speel vaak met een paar vrienden die juichen als iemand bij de tegenstanders AFK gaat, omdat we dat gegarandeerd winnen. Ik heb daar dan weer een hekel aan, omdat je geen uitdaging meer hebt (of ze moeten érg goed zijn) en de overwinning gewoon een wrang nasmaakje krijgt. Liever heb ik een leaver bij mij dan bij de tegenpartij, omdat de uitdaging dan juist groter wordt.
Verder ga ik met mijn premade liever niet tegen lagere levels. Als ik makkelijke tegenstanders wil, speel ik wel tegen easy bots. Dan geef je die twaalfjarigen ook geen kutpartijtje.
4 vs 5 winnen blijft vet inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is inderdaad ook maar net wat je leuk vindt.
Ikzelf speel vaak met een paar vrienden die juichen als iemand bij de tegenstanders AFK gaat, omdat we dat gegarandeerd winnen. Ik heb daar dan weer een hekel aan, omdat je geen uitdaging meer hebt (of ze moeten érg goed zijn) en de overwinning gewoon een wrang nasmaakje krijgt. Liever heb ik een leaver bij mij dan bij de tegenpartij, omdat de uitdaging dan juist groter wordt.
Verder ga ik met mijn premade liever niet tegen lagere levels. Als ik makkelijke tegenstanders wil, speel ik wel tegen easy bots. Dan geef je die twaalfjarigen ook geen kutpartijtje.
Twisted Treelinequote:
Oh, ik dacht itemsquote:
hoe werkt zo'n tribuna, zeg maar.. waar kan ik het vindenl? aangezien ik niet echt meer scheld in chat heb ik wel zin om zo'n spanjool eens te laten huilen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat werkt dus zo:
[ afbeelding ]
Maar dan noem je ook meteen iemandquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Weet nog steeds niet of ik Xerath wel ga halen. Of het meer het lange wachten is of dat ie gewoon wel leuk is
Ik vind hem zo levenloos (geen pun intended) zo weinig... plezier uitstralen, niks eigens.
In tegenstelling tot bvb... Heimerdinger
Ik lachtte hardopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Weet nog steeds niet of ik Xerath wel ga halen. Of het meer het lange wachten is of dat ie gewoon wel leuk is
Ik vind hem zo levenloos (geen pun intended) zo weinig... plezier uitstralen, niks eigens.
In tegenstelling tot bvb... Heimerdinger
Fotoboek van Userquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik lachtte hardopMoet een champ plezier uitstralen om leuk zijn om te spelen dan? (Zo ja: teemo spelen). Ps: (no offence) ben je vrouw toevallig?
Het is bier + chimeids hosselen tijd dus ben online op mijn telefoonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Waarom kijk je zelf niet.
chimeids? dialect ofzo? wtf betekent dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef znarch het volgende:
[..]
Het is bier + chimeids hosselen tijd dus ben online op mijn telefoon
Hierbij denk ik aan een melee Zilean. Best een stoer concept imo en zeker een insta-buy alleen maar vanwege "time-themed".quote:Tempus, a male time-themed melee DPS assassin (formerly known as Aeon)
Die Yordles staan hier niet in omdat die vast staan.quote:The following champions were hinted to be under development by Ezreal, Game Designer[1], but not officially announced, and are subject to change:
Female boar-themed champ
Female gravity-themed ranged DPS caster (in the works)
Tempus, a male time-themed melee DPS assassin (formerly known as Aeon)
Void creature caster (possibly KogMawSquare.png Kog'Maw's "daddy")
Zelos, Irelia's brother and a Sergeant in the Ionian military.
Komachi, a pure tank Champion being developed by Xypherous.
So what? Je trekt wel je hele team op sleeptouwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Zeroku het volgende:
Nasus is echt té simpel.
Gewoon farmen met je Q en lategame 1 vs 5 rushen.
Kom maar eens solo top tegen mijn Jax spelen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Zeroku het volgende:
Nasus is echt té simpel.
Gewoon farmen met je Q en lategame 1 vs 5 rushen.
Kom jij maar is duo'en tegen mij Soraka. OJA SORAKA OPquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef ems. het volgende:
Komen jullie maar eens duo'en tegen mijn renekton dan.
Het gaat er niet om dat ik zo supergoed ben ofzo, meer dat hij stelt dat Nasus super easy is. In bepaalde matchups misschien, maar als je een aggressief burstende top laner tegenover je hebt is je Q farmen echt zo makkelijk niet als Zeroku beweert.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef ems. het volgende:
Ja, duo top. Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef ems. het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef nyny83 het volgende:
Haha jij doet wel vaker LoL op je werk tegen iemand die geband is?
Valt wel mee toch? Een Vayne kan een bruiser aardig counteren, bepaalde casters ook wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Zeroku het volgende:
1 vs 1 is wel grappig op zich. Alleen krijg je dan toch alleen maar bruisers.
Mwa. Als ik als Vayne een Akali tegen krijg dan hoop ik toch dat ik een heel goede support bij hebquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een Vayne kan een bruiser aardig counteren, bepaalde casters ook wel.
wat is dit voor kutsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alistar
Tegen AD: Tornmail + Frozen Heart + Randuins Omen + Zhonya's + Guardians Angel + Sunfire Cape:
Tegen AP: Abyssal Scepter + Banshee's Veil + Lich Bane + Guardians Angel + Force of Nature + Force of Nature
1 vs 1, ik zie mogelijkheden.
Niet dat je zulke dure builds ooit afkrijgt
haha liever niet, ik heb vayne niet eens en kan er niks mee. Maar heb wel eens met bijv. Garen tegen Vayne gespeeld en dan kom je gewoon niet in de buurt (continue harassen met true damage, knockback, wegrennen etc.). Maar was meer om gewoon aan tegeven dat overal wel counters voor zijn. Ik heb zelf nog nooit aan een 1v1 toernooi meegedaan, maar wel af en toe eentje van Solomid gevolgd, en ik kan jullie melden dat er een grote varieteit aan champs werd gebruikt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef ems. het volgende:
Vayne kan zich wel wel degelijk redden tegen sommige casters. Misschien houdt ze het ook wel even vol tegen bruisers maar ik denk dat je alsnog in het nadeel bent.
Vannacht even potje renekton/vayne nyny?Sowieso moet ik natuurlijk wel weer even oefenen voordat we serieuze potjes gaan doen!
Succes tegen Leblanc of Kassadinquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef Keselo het volgende:
Draaien 1v1 toernooien niet gewoon om de firstblood?
Zo ja, Galio om mensen die AP picken te counteren en je wint.
Trust me, als er iemand probeert te communiceren ben ik hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Communicatie! Zeg dat je ervoor gaat , een 3 - 2 - 1 werkt ook nog wel es
HAHAHquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef nyny83 het volgende:
als ik nu ranked zou spelen zouik xerath bannen zodat mijn teammates er niet mee kunnen falen
Talon ook, nauwelijks een slechte gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met Riven en Talon deed ik dat dus wel, maar met Xerath weet ik het nog zo net niet. Voor zover ik het door heb is het het soort champion dat je na vijf minuten lanen eigenlijk wel zou moeten snappen.
Overschat nooit het iq van bepaalde LOL spelers.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met Riven en Talon deed ik dat dus wel, maar met Xerath weet ik het nog zo net niet. Voor zover ik het door heb is het het soort champion dat je na vijf minuten lanen eigenlijk wel zou moeten snappen.
Daar kun je ook niet slecht mee zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Talon ook, nauwelijks een slechte gezien.
preciesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet slecht mee zijn.
Heb zelfs mundo's gezien met die score, wilt niks zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leg dat eens aan de Talon van ons vorige potje uit![]()
1/13/6 o.i.d.
tof inderdaad ^^quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En is dit linkje misschien leuk voor in de OP?
mundo is toch redelijk zwak?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb zelfs mundo's gezien met die score, wilt niks zeggen
De meeste andere tanks ook, maar die zijn vaak toch nog nuttiger dan Mundo, dat is denk ik het probleem.quote:
Niet echt, ziet er uit als de chinese client die hebben andere skins. Als je een preview wilt van alle skins moet je hier kijken:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En is dit linkje misschien leuk voor in de OP?
Heb ze tot nu toe ook alleen nog maar zien falen. Het is wel makkelijk dat hij zichzelf kan stunnen (of in ieder geval dat hij stil staat) in turret mode, met een beetje jungler is hij dan zo makkelijk te pakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vind die Xerath tegenvallen so far
Je kan het gewoon gebruiken, skins zijn zelfde als EU/NA etc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef flipp. het volgende:
[..]
Niet echt, ziet er uit als de chinese client die hebben andere skins. Als je een preview wilt van alle skins moet je hier kijken:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=123056
Ik heb gister Renekton geprobeerd. Mn lane was nogal kut: ik moest samen met een slechte Xerath tegen een Lux en een Talon. Die Talon kan me in zijn eentje al kapot bursten, maar met de snares en slows (die ook flinke damage doen!) van Lux erbij maakte ik echt geen kans. Heb jij nog tips? Wat voor runes/masteries, items en skillvolgorde pak jij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef ems. het volgende:
Ik zag gisteravond iemand met gemak de game overnemen op xerath.
Op zich wel, maar ik kom niet in de buurt. Zelfs farmen onder je tower gaat erg lastig met die ranged skill van talon en die flinke range op de skills van Lux.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Renekton moet genoeg hp en armor hebben om die burst te kunnen trekken.
Nee. De artwork is anders, maar de skins zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef flipp. het volgende:
[..]
Niet echt, ziet er uit als de chinese client die hebben andere skins. Als je een preview wilt van alle skins moet je hier kijken:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=123056
wat is het verschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
dan nog moet je duolane top en niet bot
Supports deden beide teams niet aan. Soms werkt je teamcomp gewoon niet mee en krijg je hele gekke situaties. Ik kon me daar in dit geval niet op aanpassen omdat het mijn tweede game ooit met Renekton was (paar maanden terug 1x geprobeerd in zijn free-week).quote:
dit precies, niet elke game wordt gespeeld zoals op top elo. wordt hier volgens mij wel eens vergeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Supports deden beide teams niet aan. Soms werkt je teamcomp gewoon niet mee en krijg je hele gekke situaties. Ik kon me daar in dit geval niet op aanpassen omdat het mijn tweede game ooit met Renekton was (paar maanden terug 1x geprobeerd in zijn free-week).
Miss dat het daar al mis gingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:40 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik had geen keuze. Ik instalockte renekton en zei dat ik solo top wilde.
Erhm. Ik speelde op 900 elo en daar heb je al die setup. Dat is niet echt top eloquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
dit precies, niet elke game wordt gespeeld zoals op top elo. wordt hier volgens mij wel eens vergeten.
normaal ben ik allesbehalve een instalocker en is het juist aan mij om het team nog ENIGSZINS gebalanced te houden. Ik vind dat ik er dan best recht op heb om heel af en toe een keertje als ik een champ koop hem te instalocken in een normal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lol ja idd
irritante instalockerts
Ranked ja, normal zie ik echt niet elke pot dit soort teams. Net zoals er nog steeds weinig lvl 1 fights zijn rond de blue buff.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm. Ik speelde op 900 elo en daar heb je al die setup. Dat is niet echt top elo.
blind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
normal blind of normal drafted? blind vind ik alles geoorloofd, drafted meh , half half
Hij doet me aan arnie in een hele slechte batmanfilm denken;quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja als ik ooit nog RP koop/krijg haal ik die zeker
Ik zie Reginald trouwens al een week lang alleen maar trollen, kutten en feeden (ook in de TSM scrims!). Had verwacht dat hij beter/volwassener zou worden met zijn TSM matties in die gaming house, maar als ze zo doorgaan zie ik ze geen toernooien winnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:59 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie Reginald trouwens al twee dagen ofzo best veel Cassio spelen, maar wtf. Die damage al op level 2 is echt niet normaal.
Valt ook wel mee? Als hij serieus AP carry gaat verliest hij nagenoeg nooit zijn lane. Heb al paar keer 4/1 4/0 binnen 15 minuten gezien als hij Cassio of Brand gaat. Zelfs AP Janna mid ging hem goed af. Maarja, als hij Kayle AP mid gaat dan moet het wel fout gaan jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zie Reginald trouwens al een week lang alleen maar trollen, kutten en feeden (ook in de TSM scrims!). Had verwacht dat hij beter/volwassener zou worden met zijn TSM matties in die gaming house, maar als ze zo doorgaan zie ik ze geen toernooien winnen.
Wat jij zegt, ik zat gisteren naar zijn stream te kijken. Speelde hij GP volgens mij hij stond 2-10 en hij faalde echt hard met positionering en hoe ver hij overextende. Moet zeggen dat ik nooit fan van TSM ben geweest dus heel erg vind ik het niet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zie Reginald trouwens al een week lang alleen maar trollen, kutten en feeden (ook in de TSM scrims!). Had verwacht dat hij beter/volwassener zou worden met zijn TSM matties in die gaming house, maar als ze zo doorgaan zie ik ze geen toernooien winnen.
Mjah die GP-game was niet zijn schuld. Hij disconnecte en kwam terug toen iedereen lvl 6-7 was. Zeker met GP kun je dan weinig omdat je in melee range moet komen om te cs'en. Met alleen parrley ben je namelijk snel out of mana. Maargoed, daaromheen had hij ook al 2 dikke faalgames. Zelfs met Brand ging hij 5/11 ofzo en Brand is zijn beste poppetje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
Wat jij zegt, ik zat gisteren naar zijn stream te kijken. Speelde hij GP volgens mij hij stond 2-10 en hij faalde echt hard met positionering en hoe ver hij overextende. Moet zeggen dat ik nooit fan van TSM ben geweest dus heel erg vind ik het niet...
Nu gewoon weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanmiddag was het inderdaad ook al weer een minuut ofzo, terwijl het normaal maximaal 3-4 secondes is (allebei vijfman premade)
Nee ik ben niet goed. Hm dat heb ik al 3x geprobeerd, werkte niet. Nu lukte het ineens wel staat hij vast op: Game starting soon. Zucht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef nyny83 het volgende:
En als je even uit queue gaat en er dan weer opnieuw in? Want ik hoef nooit lang te wachten. Of misschien ben je zo goed dat er gewoon geen mensen van jouw (hidden) elo zijn
Dit komt omdat de client steeds disconnect met pvp.net. Zeer irri.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:33 schreef ems. het volgende:
Mja, een vriend van mij heeft ook nog altijd problemen. Die moet na elke game even snel z'n client restarten omdat hij anders niet meegaat in de volgende queue (?). Bij sommige mensen (ikzelf) gaat het gewoon vlekkeloos en anderen hebben, vaak onverklaarbare, bugs.
Waarschijnlijk, maar alsnog is het vreemd dat sommige mensen daar last van hebben en anderen gewoon helemaal niet. Destijds had ik hem nog aangeraden om te kloten met zijn ports maar dat heeft niets opgelostquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Dit komt omdat de client steeds disconnect met pvp.net. Zeer irri.
Jup, en dit terwijl ik net een format c en dus verse reinstall heb gedaan. Echt irri, maar hij doet het weer inmiddelsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar alsnog is het vreemd dat sommige mensen daar last van hebben en anderen gewoon helemaal niet. Destijds had ik hem nog aangeraden om te kloten met zijn ports maar dat heeft niets opgelost
ik probeerde hem met smartcast te spelen. Echt moelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Nope.
Morgen denk ik maar meteen Kassa kaufen.
Gragas ulti, Veigar stun, eigenlijk alles met een rondje als target. Of je moet het HEEL goed in kunnen schatten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef flipp. het volgende:
Over het algemeen smart cast ik met de meeste helden. Alleen bepaalde helden smart cast ik niet, dat zijn eigenlijk de helden waarvoor range te belangrijk is of waarbij het een non target ulti is (pantheon / lux / etc) aangezien ik ze nog wel eens per ongeluk aantik.
Je veigar stun is een cirkel van pilaren waarbij alleen de randjes stunnen. Je wilt hem dus niet OP een champ plaatsen maar juist een stuk ernaast zodat je de stun raakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef znarch het volgende:
Ik smartcast alles. Hoe bedoel je dat dingen met een rondje? Speel zowel veigar als gragas niet.
Het gaat er niet zo zeer om of je het wel of niet raakt met smart cast. Maar bij lee sin is het vaak dat je zo snel mogelijk je q eruit wilt hebben en smart cast is altijd sneller dan normale cast omdat er gewoon 1 handeling minder nodig is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef nyny83 het volgende:
'beter' is natuurlijk subjectiefLee Sin skillshot mis ik bijv. ook altijd met smartcast terwijl de meesten dat beter vinden.
Als ik mn q mis heeft hij een cooldown van ong. 8 seconden op lvl 1. Best zonde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om of je het wel of niet raakt met smart cast. Maar bij lee sin is het vaak dat je zo snel mogelijk je q eruit wilt hebben en smart cast is altijd sneller dan normale cast omdat er gewoon 1 handeling minder nodig is.
Klopt maar als je een beetje met smart cast oefent dan weet je precies wat de range er op is en dan ga je merken dat het belangrijker wordt om net die kwart seconde sneller te kunnen reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ik mn q mis heeft hij een cooldown van ong. 8 seconden op lvl 1. Best zonde.
Ja, zou best een oude kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies, maar dat staat wel op die poster van Superteemo. Rechts onderin.
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of het staat er alleen maar omdat die toevallig net dat dorpje overvallen en superteemo ze verslaat o.i.d.
dominion,quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
30 kills. Wat de fuck heb je daarvoor dan gedaan.
Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten alquote:
Lol.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten al. Taric/Ez tegen Ashe/Janna, ik stunde Janna voor de grap, hij raakt zijn Q een of twee keer en igite en poef FB
.
Komt omdat mensen nog altijd zo retarded zijn om zonder CV die brush te facechecken. Zeker tegen een taric met stun is dat echt oliedom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fb in de eerste minuut in een andere laan is altijd zo'n wtf-momentje.
ik hoorde dat de rotation 100% random was ergensquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Denk dat Yorick nu wel in de volgende rotatie zit omdat Riven hem eruit heeft geschopt deze week. Kijk ik wel naar uit
Kan niet, Ashe is echt veel te vaak free om random te zijn. Komt nog bij dat champions natuurlijk (bijna) altijd de tweede week na release gratis zijn, wat dus niet random meer is. Weinig gespeelde champs komen ook iets vaker in de rotation dan de extreem populaire champs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik hoorde dat de rotation 100% random was ergens
Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Geloof ik niet. Er is zelfs toch een speciaal item waar ze uitleggen hoe ze die samenstelling maken?
Zou wel kunnen dat ze wat categorieën hebben en dat het daarbinnen random is. Maar ik durf te wedden dat Yorick er overmorgen inzit
Pas nog? de afgelopen 2 maanden niet. Hij was trouwens deze week eigenlijk free to play dus dan klopt het sowieso. En ik zeg ook dat het niet random is. En dat er categorien zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.
Btw, jouw maat had toch problemen vergelijkbaar met mijne? Mijne lijken verholpen door pando media booster te uninstallen en de service ip helper te stoppen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Breng je renekton nyny, we moeten 1v1 oefenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |